MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 92

Thread: welkee

  1. #51
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    met hw dus leren voor so.makkelijk snap ik al daarom maar in wat gaf sensei precies les? Nog niet gevraagd daarom
    Last edited by Turkiye56; 01-06-2014 at 23:47.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Eeeeen?

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Is er een kyoshu jitsu school in amsterdam?

  4. #54
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Helaas..

  5. #55
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    http://www.kayaku-dojo.nl/index.php?id=1000

    Hier geven ze les ergens in de buurt van oostenpark gevondee

  6. #56
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ze gebruiken van alles en nog wat, maar als je wil leren vechten is een Oosterse Dojo met banden en pakken wel het laatste waar je naar binnen moet lopen. Neem wat BJJ en thaiboks lessen, dat is de echte tori.
    Alistair Overeem is de goat.

  7. #57
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    @Turkiye56
    PM Mixfight member Ninja even. Hij heeft ervaring met matrakken, volgens mij is dat precies wat je in je huidige ontwikkeling nodig hebt. Hij kan je waarschijnlijk ook naar sensei Bonten leiden, mocht je daar klaar voor zijn.
    Erg voorbarig om nu al aan Dim Mak te denken. En onverantwoord. Weet waar je om vraagt man...
    It's okay to be white

  8. #58
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Net wat e-type zegt, beter begin je eerst met Dim Sum. Daarna Dim Mak. Als dat niet helpt pas Dum Dum. Succes met je zoektocht, je eerste stap is gezet. Kijk uit voor zelfbenoemde meesters die Titus heten. En je weet wat BJJ is he? Blow Job Jitsu... Ik zou het niet doen, maar als je het graag wil leren. Je moet zelf weten.

  9. #59
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Heb het vaak gevraagd maar in welke vechtkunst geeft sensei bonten les?

  10. #60
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Dat zijn speciale technieken die op specifieke drukpunten gericht zijn. Google maar eens op KYUSHO-JITSU.. Misschien iets voor jou?
    En die vraag van dim mak hier zij de admin dat het misschien iets voor mij was -_- daarom dus:s

  11. #61
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Turkiye56 View Post
    Heb het vaak gevraagd maar in welke vechtkunst geeft sensei bonten les?
    Er is niet echt een naam voor. Doet hij expres. Hij wil niet dat jij op school loopt te roepen dat je aan zijn vechtsport doet.

    Of misschien is hij er wel maar weet ik dat nog niet. Ik ben pas eerste Dan.

    Ik heb inmiddels geleerd dat de informatie vanzelf naar je toe komt. Overigens trainde ik eerst thuis maar na een jaar had de sensei me nog niet tot zich geroepen dus toen ben ik in het park gaan oefenen. Gewoon op zaterdagmiddag. Toen kreeg ik na een tijdje ineens een briefje in mijn handen gedrukt met een datum, tijd en een plaats waar ik moest zijn.

  12. #62
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Er is niet echt een naam voor. Doet hij expres. Hij wil niet dat jij op school loopt te roepen dat je aan zijn vechtsport doet.

    Of misschien is hij er wel maar weet ik dat nog niet. Ik ben pas eerste Dan.

    Ik heb inmiddels geleerd dat de informatie vanzelf naar je toe komt. Overigens trainde ik eerst thuis maar na een jaar had de sensei me nog niet tot zich geroepen dus toen ben ik in het park gaan oefenen. Gewoon op zaterdagmiddag. Toen kreeg ik na een tijdje ineens een briefje in mijn handen gedrukt met een datum, tijd en een plaats waar ik moest zijn.
    In amsterdam???

  13. #63
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    En wat oefende je dan in het park? :s

  14. #64
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    En in die videos heeft ie het steeds over boksen. Dus is het gewoon boksen?

  15. #65
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turkiye56 View Post
    En in die videos heeft ie het steeds over boksen. Dus is het gewoon boksen?
    Gewoon Boksen?

    Met alle respect maar wat onze sensei Bonten doet is niet ''gewoon boksen''

    ''Verdiep je in de materie krijger.. Alleen dan zul je zien wat er gefluisterd wordt''

    Begin anders eens met de wat meer bekendere sporten zoals:

    - Kickboksen
    - Thai Boksen
    - MMA
    - BJJ
    - Grappling
    - Karate
    - Judo
    - Kyokushin

    Een beginner kan nooit direct de technieken van Dim mak direct begrijpen.

    Velen van ons zijn begonnen op een zolder of thuis.. Ik zelf werd opgeroepen middels een tekst gekerfd in een boom met daarin niet alleen een plek en tijd maar ook direct mijn bijnaam: Kilala

    Je toont interesse, Dat is mooi om te zien!
    It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.
    Muhammad Ali

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Sorry maar ik dacht dat hij een bokser was want hij heeft het steeds over boksen. MAAR is hj in heel nederland ofso. Hoe ka je hm dan vinden

  17. #67
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    En neemt ie een 16 jarige aan

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Turkiye56 View Post
    En wat oefende je dan in het park? :s
    Amsterdam ja, Vondelpark. Gewoon die filmpjes kijken en die nadoen in het park. Gewoon op een veldje.
    En hij neemt ook jongens van 16 aan. Hij kijkt alleen naar kwaliteit , niet naar leeftijd.

  19. #69
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Zoals zwemmen in dat meertje enzo?

  20. #70
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Turkiye56 View Post
    Zoals zwemmen in dat meertje enzo?
    zwemmen in dat meertje gevolgd door 100 push-ups in je naakie daarna 4x400 meter zadelloos fietsen op de fiets van Amstelman en tot slot 3x3 minuten full contact zelfstimulatie. dat is een beetje de basis workout routine van de sensei

  21. #71
    Join Date
    May 2014
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Moet ik dat alles nu doen in een park? In je naakt push ups zwrmmen in meer zadelloos fietsen
    -_-_-_-_-_-_-_-

  22. #72
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Turkiye56 View Post
    Moet ik dat alles nu doen in een park? In je naakt push ups zwrmmen in meer zadelloos fietsen
    -_-_-_-_-_-_-_-
    moet niet meteen, maar ik zou zeker thuis alvast gaan oefenen...zeker zadelloos fietsen....in het begin zal het even doorbijten zijn maar na een week wil je niks anders meer. ik zou zadelloos fietsen meteen combineren met 3x3 min full contact zelfbevrediging afwisselend met links en rechts zodat je beide armen traint. als je de workout na een week nog leuk vind kun je t park in

  23. #73
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    ik kan dit niet aanzien! haha wat een giller!

    Sensei Bonten is de top van de vechtsport!

  24. #74
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    moet niet meteen, maar ik zou zeker thuis alvast gaan oefenen...zeker zadelloos fietsen....in het begin zal het even doorbijten zijn maar na een week wil je niks anders meer. ik zou zadelloos fietsen meteen combineren met 3x3 min full contact zelfbevrediging afwisselend met links en rechts zodat je beide armen traint. als je de workout na een week nog leuk vind kun je t park in
    Hij neemt je in de maling joh. Dat doen die hogere Dangraden altijd. Teringlijers. Hoeft niet naakt natuurlijk. Maar beetje zwemmen. Tijgeren, pushups, schaduwboxen. Vooral bobbing en weaving wordt je beter van.

  25. #75
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •