MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33
  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Camerabg1 Verslag eerste DingDing Events in Amsterdam op 31 mei 2014

    Kreeg ik een paar weken geleden een telefoontje van Clarence Thompson (u kent hem wel, trainer bij MAS), of ik zijn eerste gala in Amsterdam wilde fotograferen. Naam zou DingDing Events 1 worden onder auspiciën van MON. Ken hem al vele jaren van diverse gala´s in den lande en vind hem een moordgozer, dus kon geen nee zeggen.

    Zaterdag 31 mei dus afgereisd naar sporthal Gaasperdam in Amsterdam Zuid-Oost. Strakke controle, werkelijk iedereen zakken leeg op tafel en gefouilleerd worden. Of je nu een bekende bent, vechter of trainer, iedereen moest zich daaraan onderwerpen. Is helaas vandaag de dag nodig en niemand klaagde daar over.

    Leuke sporthal, maar werkelijk slecht licht boven de ring, had daar dus heel veel problemen mee met fotograferen. Dat zult u helaas merken aan de kwaliteit van de actiefoto´s. Voor de rest? TOP!

    Zowel ik als neef Bob werden flink in de watten gelegd met lekker eten, de hele avond drinken en voor mij voldoende koffie hahaha. En dan nog een vette reiskosten vergoeding op de koop toe. Wat wil je als reporter nog meer ?

    Een zaal vol met publiek dat vol passie de vechters volgde en aanmoedigde in de ring terwijl er geen onvertogen woord viel.
    Ik heb dat helaas te vaak anders meegemaakt. Dit publiek verdiend alle complimenten voor hun sportieve gedrag. Hetzelfde geldt voor de vechters en hun coaches/begeleiders. Een werkelijk uitermate sportief gala.

    Moet zeggen toen ik de startlijst ( 22 stuks) zag dat ik dacht “ O jee, een hoop hotsebotsekneuzen partijen”. Ik kwam echt bedrogen uit ! Vechters zoals zoals een Sven Twisk, Ferhat Gamrakcuongin, Ramon Ameerali Nianat en Naomi Klipsteen maakten hun reputatie meer dan waar, maar dat leest u in mijn verslag.

    Sommige nieuwelingen vochten hun eerste partij en ik weet hoe ik en u denken over een eerste partij in de N-klasse. Geloof me, er waren potten tussen die niet zouden misstaan einde C-klasse! En ik ben reuze kritisch voor wat betreft die nieuwe gasten. Paar mooie ECHTE KO´s, kortom voor een eerste editie meer dan de moeite waard ! hoop de volgende editie weer een uitnodiging te krijgen, daar zal ik zeker volmondig JA op zeggen.

    Rest mij om alle betrokkenen, organisatie, vechters, trainers en zeker niet in de laatste plaats het publiek te bedanken
    voor een geweldige eerste editie van DING DING EVENTS !

    En het gala begon mooi op tijd, 16:15 uur en was om 21:45 uur afgelopen. Ook weer eens lekker om om tijd thuis te komen.

    Zoals u van mij gewend bent eerst een paar pre fightfoto´s
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  2. #2
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default






































    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default












    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    1e partij was een N-klasse tussen Soliaman Zatouti van Mousid Gym vs Mouad el Moukhloufi van First Floor Boxing
    Beide vechters doen hun best, maar Mouad zet meer druk en werkt Soliaman vaker de touwen in.
    Mouad WOP.

















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    2e partij was een C-klasse tussen Egemen Kayadibi van Tiger Gym vs Jamal Bousklati van Mhassani Gym.
    Veel clinchwerk van twee kanten, waarbij Jamal vaker goed uit de clinch komt door Egemen naar de grond te gooien en
    zo voorkomt dat deze zijn knieën goed kan gebruiken, maar deze weet toch gestaag zijn punten te pakken.
    Egemen WOP.













    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    3e partij was een N-klasse tussen Mohamed Busklati van Fight Team Amsterdam vs Remy Nygen van Team Messive.
    Remy maakte veel en mooie trappen, maar de meest werden door Mohamed geblokt en direct gevolgd door vuisttechnieken.
    Goede counters van zijn kant met nog een fraaie supermanpunch in de laatste 10 seconden !
    Twee razendsnelle vechters.
    Mohamed WOP.













    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    4e partij was een N-klasse tussen Alaa el Ghaouti van Hemmers Gym vs Marko van Greeven van FC van Dams.
    Flink lengtevoordeel voor Marko en dat wist hij goed te gebruiken.
    Goede highkicks, maar werd daarbij een maal geraakt op een pijnlijke plek voor ons mannen en dat leverde hem 8 hersteltellen op.
    Marko pakte vaker punten dan Alaa door met name met hoge trappen te scoren.
    Marko WOP.











    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    5e partij was een N-klasse tussen Adonis Sugur Mendez van FFC United vs Rakem Bell van Mike´s Gym.
    Kan ik kort over zijn. Rakem was de betere, fellere vechter.
    Hij wist Adonis vaak de verdediging in te knokken en dat is moeilijk vechten als je dat niet voldoende beheerst.
    Vanuit de dekking en dan nog achteruit lopend is niet gemakkelijk vechten, leuk als je Faldir bent, maar dat was hier dus niet het geval.
    Rakem WOP











    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    6e partij was een N-klasse tussen Luciano Warnert van MAS vs Bilal el Hamouti van Chakuriki.
    Luciano had duidelijk minder cardio dan Bilal en hij kon weinig uitrichten tegen het spervuur van trappen en klappen van Bilal.
    Bilal WOP.









    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    7e partij was een C-klasse tussen Stefan Keizer van Bari Gym vs Hicham Tannan van Team Messive.
    Hicham wist Stefan een maal 8 echte tellen te bezorgen en een maal 8 herstel tellen.
    Scoorde een bak meer punten in deze partij.
    Hicham WOP.















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    8e partij was een N-klasse tussen Ramananda Martis van MAS vs Walid Belmaraud van Team Messive
    Eerste 2 rondes was Walid feller en veel meer precies met het plaatsen van technieken.
    Ramananda was te passief in het begin.
    In de derde ronde beet hij hard terug, betere cardio dan Walid, maar te laat en te weinig.
    Walid WOP.



















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    9e partij was een N-klasse tussen Bonastia Reda van Ser’s Gym vs Dustin Bouman van Kickboksen Almere.
    Veel clinchen waarbij ik geen van beiden echt zag scoren.
    Maar gelukkig ook veel mooie traptechnieken en goed vanuit de counter terugvechtend van Dustin die
    daarmee de overwinning binnen haalde.
    Dustin WOP.

















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    10e partij was een N-klasse tussen Serendi Wahouie van Slamm vs Chiko Kwasi van Mikes´s Gym.
    Dit was heel snel afgelopen. Chiko zette veel druk en scoorde behoorlijk veel.
    Daarmee dwong hij Serendi om meer open te vechten en terwijl deze de aanval zocht was het pats, boem.
    Een snoeiharde highkick en Serendi ging zwaar neer.
    Hoorde hem nog vragen aan Milton, “ Waar ben ik? Wat is er gebeurd”. Ken het zelf helaas maar al te goed.
    Is mij ook overkomen en je weet het dan echt niet meer, dat plaatje ben je dan even kwijt.















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    11e partij was een N-klasse tussen Reven Passial van MAS vs Lennerd Blijd van Sityodthong.
    Wauw, die twee gingen keihard van start en terwijl ik dacht ”daar moet er een van naar de grond gaan” , was het al gebeurd.
    Heb dat moment niet vastgelegd, ik was TE overdonderd door de power en snelheid van Lennerd.
    Hij gaf Reven een snoei en snoeiharde rechter hoek op zijn kaak.
    Doet nu nog pijn als ik er aan terugdenk !
    Reven ging als een blok neer en wat dan volgt vind ik het mooie van deze sport.
    Je zag Lennerd en zijn begeleiders bezorgd kijken en niet juichen !
    Tuurlijk weet je dat dit de essentie van vechtsporten is, maar het toont de sportiviteit van vechter en begeleiders.
    De bezorgdheid voor de tegenstander na zo een harde KO. RESPECT !!
    Kijk naar de foto waar Lennerd wordt gevierd als winnaar.
    Niemand lacht, neemt niet weg dat dit een mooie overwinning is.
    Lennerd WKO.















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    12e partij was een N-klasse tussen Akin Kara van Hemmers Gym vs Nicky Smits van FC van Dams
    Ook deze partij was voorbij voordat ik het wist.
    Akin gaf steeds snoeiharde lowkicks op dezelfde plek en in no time kreeg Nicky 8 tellen aan zijn broek hierdoor.
    Nicky kreeg toen na een highkick weer 8 tellen en de show was over for Nicky.
    Mooie overwinning voor Akin.
    Akin WTKO.








    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    13e partij was een C-klasse tussen Pinar Brouwer van Slamm vs Kimmai Nguyen van Ropie Gym
    Redelijk gelijk opgaande partij.
    Inderdaad Kimmai die meer punten scoorde in “mijn” boekje en bij de jury dus ook.
    Kimmai WOP.













    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    14e partij was een C-klasse tussen Roderick Wever van MAS vs Abdel Mahdera van FC van Dams
    Roderick was in de eerste ronde duidelijk de betere, gaf een keiharde hoek weg die Abdel wegslikte
    Tweede ronde werd Roderick op zijn beurt steeds de touwen in gejaagd door Abdel.
    De derde ronde twee jagende vechters die weten dat ze het nu moeten beslissen.
    Dat lukte dus niet en deze partij eindigde in een ONBESLIST.














    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    15e partij was een B-klasse tussen Ferhat Gamrakcuongin van Mike´s Gym vs Luckey Brobbey van The Colloseum
    Heerlijke pot !!
    Twee rasechte knokkers en uitermate plezierig om naar te kijken. Ferhat bleef Luckey bestoken met knoertharde stoten,
    maar kennelijk heeft die een kop van schokbeton.
    Luckey wist Ferhat nog op een pijnlijke plek te raken en die kreeg dan ook 8 herstel tellen.
    Ferhat wist zich hiervan daadwerkelijk te herstellen en plaatste een paar behoorlijk harde lowkicks die ook weer als een
    boemerang terug kwamen ! Hebben jullie geen zenuwen in die peesplaat ??
    Het gevecht golfde op en neer, geen van beiden wilde toegeven.
    Kortom 5 geweldige ronde´s (twee cardiokanjers !!) en in mijn ogen de mooiste partij van het gala.
    Voor dit soort vechters ga je een kaartje kopen, ECHT!!
    Zoals neef Bob opschreef “ de ene na de andere klap en trap op elkaars gezicht en ze gaan super fel door “.
    Zie graag bij de volgende editie een re-match, zou echt tof zijn.
    Ferhat WOP.















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    16e partij was een C-klasse tussen Quincy Jubitana van FFC vs Aziz Bouhafs van SanMac Sports
    Jaaaaaaaa, alweer zo een heerlijke partij.
    Quincy, lenig en gespierd en Aziz een vierkant stuk spanbeton en zo droog als een pak paneermeel!!
    Mij hemel, wat kan die Aziz hard slaan en wat kan die Quincy dit wegslikken.
    Beet mijn tanden stuk van spanning toen ik deze partij keek.
    Deze gasten horen echt, ECHT in de B-klasse thuis.
    Heb zat B-klasse vechters gezien die niet kunnen tippen aan deze twee.
    Aziz had al vlug door dat hij kort moest invechten en Quincy probeerde meer afstand te houden.
    Geweldig schaakspel om te zien.
    Genieten met een grote G !
    In de derde ronde bleek dat beiden bijna al hun kruit verschoten hadden en werd er geloerd op die ene hard klap of trap.
    Dus ff wat trainen op meer lucht en dan stomen jullie allebei door naar de naast hogere en ik denk de hoogste klasse.
    Dank je wel jongens, jullie waren geweldig.
    Quincy WOP.











    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    17e partij was een N-klasse tussen Rio Richardson van MAS vs Kevin Bras van Ringfighter Gym
    Eerste pot voor Rio en ik weet uit ervaring van mezelf en van mijn kleine dat het best lastig is de eerste keer.
    Kon je wel zien ook. Sprak hem nog veel uren voor zijn partij en hij zat al vol met adrenaline, leuke vent.
    TE vroeg voor zijn partij probeerde ik hem uit te leggen.
    Hij moest tegen Kevin die al meer gevochten heeft en weet wat het met je doet als je in de ring staat.
    Kevin wist dat beter te “ sturen “ .
    Neemt niet weg dat Rio zijn stinkende best deed, maar kennelijk nog niet weet hoe hij zijn geweldige
    lengtevoordeel moet gebruiken, meer knietjes en meer afstand gozer !
    Kevin wist op zijn gemak meer punten te scoren en trok de partij naar zich toe, lekkere relaxte vechter.
    Geeft niks Rio, er komen nog zo veel partijen, slik deze weg en ga op weg naar de volgende.
    Heb er ook zat verloren. It´s all in the game gozer.
    Kevin WOP.










    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    18e partij was een C-klasse tussen Naomi Klipsteen van MAS versus Christy (helaas geen achternaam ??) van Ropie Gym
    Tja, wat kan ik zeggen. Noblesse oblige ??
    Naomi is een klasse vechter, gedreven en capabel.
    Ze trof echter een andere dame die effe NIET mee wilde doen met haar spelletje.
    Ze had er een behoorlijk harde dobber aan, maar wist volgens de jury (en mij)
    toch de betere te zijn.
    Naomie WOP











    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    19e partij was een B-klasse tussen Yassir Imounachen van FFC vs Mohamed el Ghazalli van Hemmers Gym
    Van beide kanten mooie gesprongen knieën.
    Veel vastpakken (neef Bob noemt dit “ knuffelen” ) en daar leek het inderdaad op, maar weet dat dit pijnlijker is haha.
    Twee snelle slopers.
    Yasir WOP.











    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    20e partij was een N-klasse tussen Jordy Samuel van MAS vs Lasco Togola van Simson Gym
    Technische partij met een goed bobbende en weavende Tasco, toch wist Jordy vaak genoeg te scoren
    om de partij naar zich toe te trekken.
    Jordy WOP.









    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    21e partij was een B-klasse tussen Giano Zwaagman van SecondsOut/Slamm vs Sven Twisk van Team Boot/FFC
    Sven was in de eerste ronde even niet bij de les en ging neer op een harde rechter hoek tegen zijn kaak.
    Koste hem 8 tellen en de eerste ronde.
    Wist echter de rest van de partij te domineren.
    In de vierde ronde kreeg Giano een harde knie tegen zijn neus.
    De ringarts die het bekeek gaf aan dat hij mogelijk zijn neus had gebroken en dat hij beter niet verder kon vechten.
    Giano was het daar niet mee eens en wilde verder, (vechtershart) gelukkig was zijn coach een stuk verstandiger
    en gooide de handdoek.
    Sven WDO.


















    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    22e partij was een B-klasse tussen Romano Duin van Simson Gym vs Ramon Ameerali Nianat van FFC.
    Harde maar sportieve partij.
    In het begin ging Romano met een gil van pijn naar de grond na een lowkick die hij had gegeven.
    Zag dat zijn grote teen haaks op zijn voet stond, helemaal uit het gewricht.
    Dacht dat deze was gebroken, maar de ringarts trok de teen weer recht (AUW!) en hij ging keihard door.
    Respect hoor.
    Ramon WOP.



















    Met deze partij kwam er een einde aan een leuk gala.
    Ik besef dat de foto´s bij deze reportage niet al te best zijn.
    Zal wel aan mij liggen, maar Clarence heeft beloofd om de volgende keer voor meer licht te zorgen.
    Beloof ik dat ik betere foto´s zal leveren.
    Zie uit naar de volgende editie.

    OSU!
    Stipo
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •