MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Ghita and Verhoeven the saga continues

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zet dit af tegen de K-1 van vroeger: Aerts, Hoost, Hug, Hunt, Bernardo, Greco, Sefo, Bonjasky etc etc.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    vroeger is niet meer.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Leuk! Ghita lijkt zich serieus te ergeren aan Rico. Denk niet dat dit allemaal opgezet is. Op internationaal podia root ik altijd voor onze "Nederlanders" Wanneer Overeem, Badr, Struve of Mousasi vechten, dan hoop ik dat zij winnen. Maar ik heb echt niks met Rico Verhoeven. Met zijn uitspraak: " I took the fire of Peter" o.i.d. The fire van Peter die iedereen K.O sloeg bedoel je?
    Daar is toch niks van te zien tijdens Rico's wedstrijden. Hij wint zijn partijen, prima, maar ik ben geen fan.

    Ik deel overigens enkel mijn mening, ik weet dat er een hoop zijn hier die hem wel geweldig vinden.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik heb ook helemaal niks met rico ik hoop dat ghita hem alsnog pakt.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vind er ook niks aan met Rico.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Verhoeven is een Sem Schilt zonder KO power.43 Wins (8 (T)KOs), 7 Losses, 1 Draw

    Ze kunnen hem hypen wat ze willen, maar met deze style zal hij nooit een publiekslieveling worden. Zijn laatste KO was 12 wedstrijden geleden tegen niemand minder dan Justice Smith.
    Last edited by Wiseguy; 03-06-2014 at 17:56.
    Max. 400 x 125

  8. #8
    Join Date
    May 2014
    Posts
    532
    vCash
    111758

    Default

    Zijn laatste KO was een maand geleden in Duitsland, in een bokswedstrijd https://www.youtube.com/watch?v=DOHbSX77eqQ

    Ik begrijp de kritiek heus wel al vind ik dat het hem tekort doet: zijn wedstrijden worden steeds spannender om naar te kijken terwijl hij zijn stijl steeds verder scherp slijpt. De eerste pot tussen deze 2 heeft hij prima doorstaan, hopelijk krijgen we nu te zien wat hij nog meer in zn mars heeft!

  9. #9
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik vind er heel veel aan met Rico.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Zijn laatste KO was een maand geleden in Duitsland, in een bokswedstrijd https://www.youtube.com/watch?v=DOHbSX77eqQ

    Ik begrijp de kritiek heus wel al vind ik dat het hem tekort doet: zijn wedstrijden worden steeds spannender om naar te kijken terwijl hij zijn stijl steeds verder scherp slijpt. De eerste pot tussen deze 2 heeft hij prima doorstaan, hopelijk krijgen we nu te zien wat hij nog meer in zn mars heeft!
    Tegen een bokser die al zijn partijen op KO heeft verloren.

    Maar dat vertel je er niet bij...

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Ghita laat het tegen toppers altijd liggen. Kijk z'n record. W's tegen de middenmoot… Verhoeven is gewoon lekker bezig de laatste tijd. Hoop alleen dat ie wat dominanter wordt en wat spectaculairder gaat vechten.
    It's okay to be white

  12. #12
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    die rico lijkt me een prima kerel, gun het die jongen van harte, maar in 2008/2009 zou hij de laatse 8 niet eens halen bij wijze van spreken.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Ghita schiet idd elke tekort tegen de toppers. En Verhoeven tjah, als dat de champ is zegt dat veel over de huidige "top". Met gekke kapsels alleen ga je geen mensen aan je binden.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Heb bij Ghita altijd het gevoel dat niet het beest loskomt dat er werkelijk in zit.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik denk dat men moeite heeft met het onderscheiden van spectaculair vechten en een goede kickbokser zijn. Het mooiste is natuurlijk als je iemand hebt die spectaculair vecht en ook nog eens bijna al zijn partijen wint zoals een spong of een saki maar die zitten nu eenmaal op LHW. Rico is gewoon een goede kickbokser die zijn partijen wint, alleen niet spectaculair. Hij heeft van Saki, Ghita en Aerts gewonnen zijn laatste partijen,allemaal niet echt koekenbakkers. Rico is gewoon een lastige klant voor iedereen, en dat had hij waarschijnlijk ook geweest voor de top van een jaar of 6 tot 8 geleden. Daarnaast wordt hij steeds beter, en als het meezit komen die KO's ook nog zodat iedereen wat meer kan genieten van zijn partijen.

    Eerst maar eens zien of hij van Ghita gaat winnen, Ghita gaat er echt volle bak voor nu in een losse partij.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hij heeft van Saki, Ghita en Aerts gewonnen zijn laatste partijen,allemaal niet echt koekenbakkers. Rico is gewoon een lastige klant voor iedereen, en dat had hij waarschijnlijk ook geweest voor de top van een jaar of 6 tot 8 geleden.
    Eh, de pot tegen Saki was erg discutabel en daarnaast is Saki geen zwaargewicht qua bouw zoals Rico. Ghita doet leuk mee maar ook geen echte top. Aerts zit ook niet meer op het niveau van weleer. Rico is een grote sterke vent met een goede dekking maar geen wereldtop.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Ik mag erg graag naar rico kijken. Fire is niet alleen knockouts brengen. Overtuiging discipline en slim met je hart knokken. Doorzettingsvermogen jongens..vechten als een leeuw. Dat is fire.
    Ik hoop dat hij wint en nog wat dominanter word in de ring.

  18. #18
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Als Verhoeven de hw champ is zegt dat wel genoeg over het niveau en allure van het hedendaagse kickboksen. Een fitte Badr zou binnen 60 seconde klaar zijn met Rico. Saki in goede doen zou hem ook pakken. Ghita is een klasbak maar hij verliest telkens wanneer hij er moet staan maar ik heb het gevoel dat hij deze partij wel gaat pakken. Hierna zou ik wel Ben Saddik vs Verhoeven willen zien.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Als Verhoeven de hw champ is zegt dat wel genoeg over het niveau en allure van het hedendaagse kickboksen. Een fitte Badr zou binnen 60 seconde klaar zijn met Rico. Saki in goede doen zou hem ook pakken. Ghita is een klasbak maar hij verliest telkens wanneer hij er moet staan maar ik heb het gevoel dat hij deze partij wel gaat pakken. Hierna zou ik wel Ben Saddik vs Verhoeven willen zien.
    dat is precies hoe ik denk ja.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Zo te lezen zijn we het bijna allemaal met elkaar eens. Hij is een prima vechter, kan prima meedraaien met de "top" van nu. Maar het is geen spectaculaire vechter die KO's brengt en ongelooflijk populair is; wat best raar is als the champ.

    Verder dacht ik ook aan de vergelijking met Schilt, maar dan zonder KO's maar zelfs die vergelijking verdient ie in mijn optiek niet.

    Schilt was dominant en verwoestelijk en had KO-power in zijn jabs. Nooit gedacht dat ik Schilt zo erg zou missen. Man man man, het is wel erg gesteld met het kickboksen van nu zeg.

    Anyway, ik denk dat Ghita 'm wel pakt nu, maar Rico heeft wel een goede verdediging. Op punten win je niet zo snel van Rico, aangezien hij ook continu blijft komen. Het zal om de timing gaan van Ghita. Scherp genoeg zijn en Rico (T)KO slaan.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ^^

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Mark my words: Rico gaat winnen op K.O.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Eh, de pot tegen Saki was erg discutabel en daarnaast is Saki geen zwaargewicht qua bouw zoals Rico. Ghita doet leuk mee maar ook geen echte top. Aerts zit ook niet meer op het niveau van weleer. Rico is een grote sterke vent met een goede dekking maar geen wereldtop.
    Wereldtop is hij wel, de vraag is dan alleen hoe het niveau van de wereldtop is op het moment.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ghita en Verhoeven zijn inderdaad de twee beste zwaargewichten van het moment. Maar dat is toch treurig?

    Verder hoop ik dat Verhoeven wint. Sympathieke jongen, die niet vanwege zijn talent maar met hard werken de top heeft bereikt.

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ghita en Verhoeven zijn inderdaad de twee beste zwaargewichten van het moment. Maar dat is toch treurig?

    Verder hoop ik dat Verhoeven wint. Sympathieke jongen, die niet vanwege zijn talent maar met hard werken de top heeft bereikt.
    Zie Spong van beiden winnen!
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •