MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 211
  1. #26
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Saki verliezen van een Zuraflev...Aerts Ko tegen die japaner met een planten kapsel...Verhoeven knock out door Ben Saddik die zijn 1e pro partij vocht.

    Ik wil alleen zeggen dat er toch een bepaalde vorm van animositeit heerst tegen Badr, begrijpelijk met zijn prive leven waar ik geen fan van ben, sympathie is ook gedaald door dat. Maar we kunnen niet ontkennen hoe zijn record is binnen de ring en daar heb ik alleen maar respect voor. Bruutste vechter van de afgelopen decennia in de zwaargewicht k1.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Zoveel tijd aan besteed voor zoiets?? matig

    Hate it or love it maar een Badr in vorm heeft met niemand moeite.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  4. #29
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Gruwelijk en gezellig!!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Deze is nog toffer van deze tantoe-spange chick!

    https://www.youtube.com/watch?v=1gV54C8Ja8o

  6. #31
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Die-ene View Post
    Deze is nog toffer van deze tantoe-spange chick!

    https://www.youtube.com/watch?v=1gV54C8Ja8o
    wow dat is een katje die je niet zonder handschoenen aanpakt.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha goeie topic.
    Erg leuk ook dat alle haters zoveel tijd in hem steken.
    Ga zo door jongens. Ook goed voor de pageviews.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zoveel tijd aan besteed voor zoiets?? matig

    Hate it or love it maar een Badr in vorm heeft met niemand moeite.
    Everey dog has its day. Barre Harry zal waarschijnlijk nooit een echte kampioen worden (ondanks zijn talent).

  9. #34
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zoveel tijd aan besteed voor zoiets?? matig

    Hate it or love it maar een Badr in vorm heeft met niemand moeite.
    Ik heb hier geloof ik nog nooit iets slechts beweerd over Badr Hari zijn ringkwaliteiten.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zoveel tijd aan besteed voor zoiets?? matig

    Hate it or love it maar een Badr in vorm heeft met niemand moeite.
    Hij had in de tijd dat hij in topvorm was anders nog genoeg moeite met bonjasky, schilt,overeem en zelfs hesdy gerges. Tegen bonjasky en gerges zoveel moeite dat het anders opgelost moest worden dan op de sportieve manier.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hij had in de tijd dat hij in topvorm was anders nog genoeg moeite met bonjasky, schilt,overeem en zelfs hesdy gerges. Tegen bonjasky en gerges zoveel moeite dat het anders opgelost moest worden dan op de sportieve manier.
    Die wedstrijden heeft ie toch ook verloren tegen Hesdy en Bonjasky! Wat lul je nou zwak! Wel knap dat jij al zijn verliespartijen opsomt maar zijn winstpartijen 90 x op KO niet meer herinnert. Heerlijk die haat! GEZELLIG

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Die wedstrijden heeft ie toch ook verloren tegen Hesdy en Bonjasky! Wat lul je nou zwak! Wel knap dat jij al zijn verliespartijen opsomt maar zijn winstpartijen 90 x op KO niet meer herinnert. Heerlijk die haat! GEZELLIG
    Het gaat er om dat beweerd werd dat badr in topvorm met niemand moeite heeft, terwijl badr in topvorm nog wel moeite had met diverse vechters. Zijn record staat, daar valt niks van te zeggen en ik heb ook nergens gezegd dat hij niet 90x op ko gewonnen heeft. Hij haalt gewoon lang het niveau van vroeger niet meer en sommige mensen hebben moeite met dat te accepteren. Maar wel gezellig idd.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Maar ik begrijp dat het frustrerend is wanneer je je eigen geluk ontleent aan de prestaties van je idool. Dan moet je hem en zijn prestaties wel verdedigen ook al weet je dat het niet best meer is, anders ben je ten slotte zelf niet gelukkig.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Saki verliezen van een Zuraflev...Aerts Ko tegen die japaner met een planten kapsel...Verhoeven knock out door Ben Saddik die zijn 1e pro partij vocht.

    Ik wil alleen zeggen dat er toch een bepaalde vorm van animositeit heerst tegen Badr, begrijpelijk met zijn prive leven waar ik geen fan van ben, sympathie is ook gedaald door dat. Maar we kunnen niet ontkennen hoe zijn record is binnen de ring en daar heb ik alleen maar respect voor. Bruutste vechter van de afgelopen decennia in de zwaargewicht k1.
    Alleen jammer dat ie zich niet meer met de besten wil meten, maar de topics tegenwoordi gaan over Badr verdient zoveel en anderen blablabla die niks bijdragen aan de sport.

    Ik denk dat ie vooral bang is om zijn reputatie van "onoverwinnelijke" kwijt te geraken en daardoor ook zijn marktwaarde. Dus beter in de olielanden wat lijken tegen het canvas meppen dan te gaan vechten tegen top zwaargewichten als een Ghita, Zimmerman, ...

  15. #40
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Hey weer een topic over Badr. De Johan Cruif van Kickboxen. Dan kan deze er ook wel bij.

    Deze ene minuut in de Arena is mijn mooiste sportervaring ooit; hoewel EK88 dichtbij komt. 20.000 mensen op de banken, terwijl het dak van de Arena eraf ging. Deze partij had zo'n enorme lading, en zo'n enorme ontlading, waanzinnig! Mijn oren piepen nog van het oorverdovende lawaai. Daar zal ik hem als vechter altijd om blijven waarderen. En hoop dat ie op dat nivo terugkomt.

  16. #41
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ach Excelsior wint ook wel eens van Ajax of P.S.V....dat maakt ze dan nog niet groter/beter he!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #42
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    God zeg tis toch treurig dat we het steeds over die gozer moeten hebben terwijl hij op sportief gebied geen flikker doet dat maar enigszins interessant zou moeten zijn. Het feit dat we het kennelijk toch over hem moeten blijven hebben, zegt misschien meer over de staat van de sport dan over Badr.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Gezellig..
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #44
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Badr blijft een baas,hoe dan ook.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Badr is the people's champ, hij sloopt ze allemaal de moeder!
    BJJ, Judo, Muay Thai & Teakwondo

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Noahri View Post
    Badr is the people's champ, hij sloopt ze allemaal de moeder!
    Reps. Power to the people!

  22. #47
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    God zeg tis toch treurig dat we het steeds over die gozer moeten hebben terwijl hij op sportief gebied geen flikker doet dat maar enigszins interessant zou moeten zijn. Het feit dat we het kennelijk toch over hem moeten blijven hebben, zegt misschien meer over de staat van de sport dan over Badr.
    Treurig?
    Zijn prestaties in het verleden zijn blijkbaar dusdanig indrukwekkend dat ze jaren na dato nog steeds dagelijks over hem praten.
    ik vind het uitermate vermakelijk dat steeds dezelfde figuren hun gal komen spuwen over Badr.
    laat jullie niet zo kennen jongens, je maakt jezelf nog belachelijker dan de jongens die jullie betitelen als fanboys.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    laat jullie niet zo kennen jongens, je maakt jezelf nog belachelijker dan de jongens die jullie betitelen als fanboys.
    Deze zin is op meerdere manieren grappig.

    Ten eerste,als er iemand is die zichzelf telkens weer laat kennen ben jij dat zelf. (klein voorbeeldje : Als je al mensen een pm stuurt om te vechten ben je er veelste serieus mee bezig)

    Ten 2de,1 van de redenen dat er zoveel gereageerd word over Badr is omdat de zogenaamde "fanboys" (zoals je zelf aangeeft) over het algemeen een discussie vermogen hebben wat vergelijkbaar is met die van een pratende pannenkoek.

    Dus ja,het is gewoon een gezonde wisselwerking zeg ik dan maar.

    Wat betreft die hele Badr Hari. Niemand zal volgens mij ontkennen dat Badr een goeie vechter is geweest. De man heeft wel degelijk mooie wedstrijden gedraaid en heeft inderdaad een indrukwekkend k.o verleden. Maar als je niet kan begrijpen dat er mensen zijn die telkens kotsmisselijk worden van hem vanwege dat stoere gepraat en die donkere kant die hij de afgelopen jaren over een prachtige sport heeft getrokken is dat echt kortzichtigheid van jezelf. Ik vind Badr als persoon een waardeloos mens. Dat en de hierboven eerder benoemde feitjes zorgen ervoor dat er telkens weer gereageerd word in topics over hem,dus het is allemaal niet zo als jij omschrijft / hoopt,we komen hier namelijk wel degelijk met een reden,om van jou onwijs sterke posts te genieten,en you never let us down. Als ik je een tip mag geven :


    Maak je niet te druk Willempie. Het is niet onze schuld...

  24. #49
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default




  25. #50
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Yes. Eindelijk weer plaatjes!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •