MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 203
  1. #76
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik weet nu wel weer dat schwalbe een duits woord is. Dat heeft die Muller toch helemaal niet nodig ?
    nee precies, dat "opstootje" met pepe was eigenlijk ook niks bijzonders......maar ja pepe heeft al een naam dat het een idioot is
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ja, die vent is een behoorlijke psychopaat. Maar de scheids had ze gewoon allebei geel moeten geven.
    Ik vind de arbitrage van bedroevend niveau.

  3. #78
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ja echt he ongelooflijk, ik heb zelden zoveel fouten gezien. en dat op dit niveau

  4. #79
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Kan wezen, maar dit was er niet een van. Een kopstoot, ongeacht hoe hard, is gewoon altijd rood. Die Pepe is de idioot hier, niet de scheids.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Kan wezen, maar dit was er niet een van. Een kopstoot, ongeacht hoe hard, is gewoon altijd rood. Die Pepe is de idioot hier, niet de scheids.
    Muller maakt zich verschrikkelijk druk om die arm. Gaat overdreven liggen. Die is de boosdoener.
    Pepe is een psychopaat dus ik heb geen medelijden met hem maar Muller lokt hem uit.

    Ik vind echt dat het eerste wat ze moeten doen als ze videobeelden gaan gebruiken is een eind te maken aan die schwalbes.
    Het juiste (achteraf geluld) is dat Muller een vrije trap voor duwen (want dat was het) en allebei een gele kaart.

  6. #81
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Schwalbe van Muller??? hahaha GTFO man
    Hij krijgt een hand in zijn gezicht, weten wij veel hoe hij geraakt is? Portugezen gingen om minder liggen man, net als alle Zuid Amerikanen en Spanjaarden. Je hoeft maar te kijken als Indi en ze vallen. Die kopstoot was gewoon een schande. Een schande tegenover zijn team en coach, tegenover zijn land en tegenover zijn moeder. Gaat toch nergens over? Een kopstoot uitdelen tijdens een WK. Die idioot had al levenslang geschorst moeten worden nadat hij die aanvaller in de Primera Division twee keer natrapte terwijl die al op de grond lag. Pepe is een schande.

    Duitsland heeft ze net als Nederland met Spanje deed, anaal genomen. En goed ook. Casillas ging gebukt, gister kreeg Ronaldo hem achterlangs. Altijd dat gehaat hier op Duitsers haha

  7. #82
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    STIL INEENS AAN DE OVERKANT HATERSSSS
    Volgens mij zeg ik hier niets verkeerd. Het had ook zo maar 4-0 voor Spanje kunnen worden, wie had een 1-5 nou verwacht? Het had gisteren ook 4-0 voor Iran kunnen worden. Begrijpend leren lezen

  8. #83
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Muller maakt zich verschrikkelijk druk om die arm. Gaat overdreven liggen. Die is de boosdoener.
    Pepe is een psychopaat dus ik heb geen medelijden met hem maar Muller lokt hem uit.
    Verdomd....


  9. #84
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Domme actie van die Pepe dat wel.


  10. #85
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Muller maakt zich verschrikkelijk druk om die arm. Gaat overdreven liggen. Die is de boosdoener.
    Pepe is een psychopaat dus ik heb geen medelijden met hem maar Muller lokt hem uit.

    Ik vind echt dat het eerste wat ze moeten doen als ze videobeelden gaan gebruiken is een eind te maken aan die schwalbes.
    Het juiste (achteraf geluld) is dat Muller een vrije trap voor duwen (want dat was het) en allebei een gele kaart.
    Muller had nooit in de gelegenheid geweest te gaan liggen als Pepe niet 1. de overtreding maakt met de hand in het gezicht en 2. daar ook nog een kopstoot achteraan geeft aan een tegenstander die op de grond ligt. Je kan niet veel anders dan rood geven in zo'n situatie. Daarnaast ben ik er geen voorstander van dat we verschillende soorten kaarten gaan geven voor verschillende soorten kopstoten. Het ligt dan in de rede dat een thuisland of ander favoriet land behoorlijk wat meer kopstoten zal kunnen geven dan laten we zeggen Nigeria.

    Ik vind persoonlijk niet dat Müller hem uitlokte. Er was wel wat theater, maar Müller lag hoogstens een paar seconden voordat vriend Pepe er al was om er een schepje bovenop te doen. Als je in die paar seconden kennelijk al zo ver bent dat je kopstoten gaat uitdelen, moet je de schuld bij jezelf zoeken.

  11. #86
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Haha zag er heel knullig uit. Als je het dan toch doet, geef dan een kopstoot ala Zidane.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik vind het tot nu toe en erg leuk toernooi om naar te kijken.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #88
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Echt een gezellig toernooi Kemal.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Echt een gezellig toernooi Kemal.
    haha idd, gezellig!
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #91
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Muller had nooit in de gelegenheid geweest te gaan liggen als Pepe niet 1. de overtreding maakt met de hand in het gezicht .
    Pepe is een verdediger en moet die man afstoppen. Dus die gelegenheid komt altijd een keer.

    Even voor de duidelijkheid; ik vind pepe net als Suarez een psychopaat en die horen in de bak en niet op een voetbalveld.

    Maar in dit geval draait hij in en houd zijn hand te hoog. Geen slaande beweging, gewoon afhouden. Mag dat ? Nee. Maar hij werd niet bijna doodgeslagen of zo. Dus Muller is in mijn ogen net zo fout als Pepe. Daarna doet Pepe het fout. Hij gaat met zijn hoofd naar Muller toe. Heel dom ? Ja, maar slaande beweging met het hoofd ? nee.

    Dus Pepe geel voor verkeerd afhouden en Muller voor matennaaien.

    Net als Martins Indi die een vermaning van de scheids kreeg toen hij Costa probeerde een rode kaart aan te naaien. Terecht.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Voor de GG fans

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #94
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    maar wat wordt het vanavond? De uitslag zal een beetje afhangen hoe australie speelt denk ik, maar zij moeten winnen om nog een kans te houden op een ronde verder.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    1-0 winst denk ik voor NL. wordt een moeizame pot

  21. #96
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    1-0 winst denk ik voor NL. wordt een moeizame pot
    ik ga voor de 2-0 voor NL, na de 1-0 voor NL moet Australie komen dus komt er meer ruimte en prikt NL de 2-0 erin.

  22. #97
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ik ga voor 3-1 voor Nederland
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #98
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Doe eens gek.. 7-2 voor de Oranje leeuw.

  24. #99
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Doe eens gek.. 7-2 voor de Oranje leeuw.
    zozo je laat hem er flink uithangen dat zou wat zijn als het uitkomt

  25. #100
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Die 1-0 van mij is vooral hoop. Als we dit dik winnen gaat de scherpte er wel af.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •