MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 133
  1. #1
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default Jason Jones vast voor .... ???

    Hoor in de wandelgangen een aantal verhalen.
    Ben benieuwd of mijn forumbroeders iets weten voordat ik roddels in de wereld breng die niet waar zijn.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2

    Default

    Drie man gepakt in VS wegens Xbox-modificatie


    Door Arthur Scheffer, woensdag 21 december 2005 08:29, reacties: 95, views: 34.348 • Feedback
    Bron: Red Herring

    In de Amerikaanse staat Californië zijn drie mannen voor het gerecht gedaagd in verband met het modificeren van Xbox-consoles. Jason Jones en Jonathan Bryant, eigenaars van een gamewinkel, leverden nieuwe Xboxen aan Pei Cai, die ze vervolgens ombouwde om het spelen van geïmporteerde en gekopieerde spellen mogelijk te maken. Cai voorzag de consoles doorgaans ook van een grotere harde schijf, waarna de consoles al dan niet uitgerust met diverse voorgeïnstalleerde spellen in de winkel van Jones en Bryant werden verkocht voor tussen de $225 en $500. De openbaar aanklager heeft het drietal onder meer samenzwering tot het plegen van inbreuk op het auteursrecht ten laste gelegd. Indien veroordeeld kunnen de drie tot vijf jaar achter de tralies verdwijnen.

    bron


    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik had deze topic al een hele tijd geleden verwacht

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    december 2005 ? Het is nu 2014.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Hoor in de wandelgangen een aantal verhalen.
    Ben benieuwd of mijn forumbroeders iets weten voordat ik roddels in de wereld breng die niet waar zijn.
    Ik denk dat je verhalen kloppen (is al lang bekend: http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=jason+jones) alleen zijn eventuele misstappen Badr Hari natuurlijk veel verschrikkelijker en sensationeler...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Overigens erg jammer want vind die Jones echt een goede knokker. Maar mocht het waar zijn wat er gebeurt is hoop ik dat die brand in de hel.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.
    Het gaat dus niet om die xbox zaak? Of waar doel je op?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Overigens erg jammer want vind die Jones echt een goede knokker. Maar mocht het waar zijn wat er gebeurt is hoop ik dat die brand in de hel.
    Dit klinkt eerder op iets in de richting van een zedenzaak ofzo? Ben ik warm?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    De verhalen van Hari vallen totaal in het niet mochten de geruchten kloppen.Ik zat werkelijk met mijn oren te klapperen toen ik het gisteravond voor de 2e keer hoorde.Ik heb het nu van 2 verschillende personen gehoord die elkaar totaal niet kennen.
    Op het moment van de vorige thread had ik het verhaal al gehoord en bevestigd gekregen (tenminste dat hij daarvoor vastzit sinds die tijd). Is wel in de krant verschenen maar onder andere naam. Ik denk zelfde verhaal als jij nu hoort.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Op het moment van de vorige thread had ik het verhaal al gehoord en bevestigd gekregen (tenminste dat hij daarvoor vastzit sinds die tijd). Is wel in de krant verschenen maar onder andere naam. Ik denk zelfde verhaal als jij nu hoort.
    Kan je het verhaal posten? Anders blijft het zo geheimzinnig.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Dit maakt van Badr Hari inderdaad een onschuldig koorknaapje.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nou wat is er gebeurd? Wilma Nanninga's

  14. #14
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    idd, spill the beans, of wordt er aan willekeur gedaan als we het over prive zaken van mensen hebben?

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik heb een privé bericht gekregen, dus vind het niet netjes om het te delen met het forum t.o.v. degene die het mij gestuurd heeft. Zou het wel graag willen. Wat een vieze hond is het, als het waar is. Alle vingers wijzen zijn kant op. De schoft

  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    ik ben ook wel erg benieuwd nu, erg heftig?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik heb een privé bericht gekregen, dus vind het niet netjes om het te delen met het forum t.o.v. degene die het mij gestuurd heeft. Zou het wel graag willen. Wat een vieze hond is het, als het waar is. Alle vingers wijzen zijn kant op. De schoft
    Ga dan ook lekker in je priveberichten verder lullen ipv over een privebericht lekker vaag en interessant te gaan doen hier.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden

  19. #19
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    http://www.actueelnieuwsnederland.nl...en-lommer.html



    Bij deze dan

    Ik hoop dat die schoft brand in de hel.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Misschien kan een mod de titel aanpassen in Jason Jones vast voor moord.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ga dan ook lekker in je priveberichten verder lullen ipv over een privebericht lekker vaag en interessant te gaan doen hier.

    Als ik je bericht eerder had gelezen had ik het je geinboxt. Nergens voor nodig om zo te doen. Aangezien ik hem ook in een privébericht kreeg vond ik het niet netjes tegenover diegene om het publiekelijk te posten. Stel je niet zo aan

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zijn bijnaam is ook "The Villian" volgens sherdog.com.

    Wat een gestoorde gek als de beschuldigingen kloppen.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Misschien kan een mod de titel aanpassen in Jason Jones vast voor moord.
    Nou... de vraag is echter wel.. Weten wij 100% zeker dat de Jordan J. uit het artikel daadwerkerkelijk onze MMA Jason Jones is? (dus echt 100%).. Ik geloof het ook wel inmiddels. Maar het blijft een persoonlijke aanname van mij.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Die man is wel van de aardbodum verdwenen ineens,maar je hoort er voor de rest niks over in het nieuws.
    Ik heb dit verhaal ook al van meerdere mensen gehoord,als het echt zo is,echt leip.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als het echt zo is, is hij een faler. Die meid was 22, hij 32. Redelijke carriere en echt niet de lelijkste op de wereld. Word je verliefd op een prostituee en zodanig dat je haar gaat stalken, mishandelen en uiteindelijk vermoord? Wat een loser ben je dan. Hij had sowieso geen jaren een relatie met haar, maar vraag me wel af wat voor prostituee zo speciaal is dat je er een relatie mee wilt en dan ook nog dit doet

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •