MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 13 FirstFirst ... 5678910111213 LastLast
Results 201 to 225 of 309
  1. #201
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    re-post
    Nou dat was alle Nederlandse kansen in de UFC. Misschien Struve nog, maar ik denk het niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #203
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #204
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #205
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Hans Stringer komt binnenkort in actie, alhoewel dat op het moment ook geen uitspringer is..
    Alistair Overeem is de goat.

  6. #206
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Als het niet beschamend genoeg is, was het ook nog een spank tap.
    Alistair Overeem is de goat.

  7. #207
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    We zijn gewoon niet goed genoeg. In amerika en brazilie lopen ze lichtjaren voor op ons.

  8. #208
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Balen van Overeem, ben wel benieuwd hoe hij hiervan terug gaat komen.
    En Mousasi moet gewoon van kamp veranderen... respect voor Bert Kops want zijn takedown defense is echt met slag en sprong vooruit gegaan, maar je ziet gewoon dat er weinig op situaties tegen de kooi aan is getraind.

    Maar zijn standup trainers moeten zich schamen.
    Het is geen fucking bokswedstrijd waar je ff de wedstrijd kan uit-jab'en.
    Snap ook niet wat hem bezielt om een bejaarde bokstrainer binnen te halen.
    Boksen is geen MMA.
    Ik heb met verbazing zitten luisteren naar het interview met die bosktrainer op zo'n lokale zender. Liet duidelijk merken dat hij de ballen verstand van MMA heeft en zei over het gevecht met Machida dat het een vervelende loper was en dat Mousasi een volgende wedstrijd net zo makkelijk had kunnen winnen.

    Hij moest dit gevecht staand winnen. Jacare is niet iemand die een double leg erop gooit, dus dan gaat het over het gevecht tegen de kooi. Kun je misschien achteraf praat vinden, maar alle Amerikaanse sites vertelden je dat voor de wedstrijd ook. Dan moet je toch een uurtje per dag tegen die kooi staan met een paar zwaargewichten?

    Kops heeft niet eens een kooi :-D Dus ga je maar boksen met iemand die voor het laatst in de ring gestaan heeft in 78

    Dit vind ik van het niveau Stefan Struve die nog steeds zijn lengte niet gebruikt.

  9. #209
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    overeem in nderdaad echt klaar met een title ambitie in de ufc .
    als je inderdaad ziet wat cain deed met bigfoot en jds geloof ik echt niet meer in dat alistair cain kan pakken.
    en gegard hij heeft de tijd nog is 29 jaar en supergetalenteerd .
    als hij is de states gaat trainen en expolsiever gaat vechten zie ik nog wel wat gebeuren

  10. #210
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


  11. #211
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Naast dat ik het nu druk heb had ik al het gevoel dat het op een teleurstelling zou uitlopen, Moussasi was gewoon zoals de odds bij de bookmakers aangaven zwaar underdog en bij Overeem weet je het ook nooit. Vanwege deze redenen maar lekker in mijn bed blijven liggen om de teleurstelling te voorkomen.

    Helaas niet gelukt aangezien het plafond in mijn slaapkamer midden in de nacht naar beneden kwam zeilen. FML

  12. #212
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    haters of realisten?

    lach me nog steeds rot om die mensen die zeiden dat overeem wel ff die hw titel zou pakken
    Die heb je nog steeds , er zijn nog steeds een paar die denken dat hij wel ff in nederland moet trainen en dan weer ff voor de titel gaan , Das land der blinden

  13. #213
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Ik heb met verbazing zitten luisteren naar het interview met die bosktrainer op zo'n lokale zender. Liet duidelijk merken dat hij de ballen verstand van MMA heeft en zei over het gevecht met Machida dat het een vervelende loper was en dat Mousasi een volgende wedstrijd net zo makkelijk had kunnen winnen.

    Hij moest dit gevecht staand winnen. Jacare is niet iemand die een double leg erop gooit, dus dan gaat het over het gevecht tegen de kooi. Kun je misschien achteraf praat vinden, maar alle Amerikaanse sites vertelden je dat voor de wedstrijd ook. Dan moet je toch een uurtje per dag tegen die kooi staan met een paar zwaargewichten?

    Kops heeft niet eens een kooi :-D Dus ga je maar boksen met iemand die voor het laatst in de ring gestaan heeft in 78

    Dit vind ik van het niveau Stefan Struve die nog steeds zijn lengte niet gebruikt.
    Welk interview? heb je een linkje?
    Fighting is poetry in motion

  14. #214
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wat een teleurstelling en moedeloosheid in zijn ogen;


  15. #215
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Welk interview? heb je een linkje?
    http://www.rtvnh.nl/sport/150114/Vec...+wil+UFC-titel

    "MMA-gedoe"

    "Machida liep voor zijn leven"

    "Hij staat ze alleen maar uit te delen hier" tussen het internationale toptalent bij Kopsgym.

    Hij wilde er gewoon een bokswedstrijd van maken. Lekker jabben, beetje er omheen draaien, niet geraakt worden. Beetje vergeten dat er ook takedowns bij horen.
    Last edited by Sjakiezwart; 06-09-2014 at 13:41.

  16. #216
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Tja, achteraf praten is natuurlijk makkelijk maar volgens mij hadden sommige leden hier al voorspeld dat het geen makkie zou worden voor alistair. Gaan we nu eindelijk stoppen met Alistair overschatten of gaan sommige leden (noem geen namen) de volgende keer, mocht er een volgende keer komen voor Alistair in de ufc, weer uitspraken doen zoals: 'Alistair die walst over hem heen'... 'Hij is niet op Alistair's niveau' etc etc?!

    Waar ik wel enorm van baal is Mousasi. Een van mijn favo vechters maar wederom net niet...
    Hij moet echt in the states gaan trainen en dan het liefst bij een camp waar echte killers rondlopen zoals ATT of Blackzilians ofzo. Heb altijd het gevoel dat er zooooveel meer in Mousasi zit dan wat hij laat zien.

    Een erg sombere avond voor de NL'se vechters.

  17. #217
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    alistair zijn stand up leek op een nieuweling. Hoe hij instapte met die knie zonder dekking. Kwam er een paar x nog met geluk van af.

    Mousasi deed me pijn maar zolang hij niet een keer gaat brawlen en all in gaat wordt het ook niks. Hij moet dat knopje soms gewoon omzetten en voor alles of niets gaan.
    Home mtk-gym.nl


  18. #218
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post

    Waar ik wel enorm van baal is Mousasi. Een van mijn favo vechters maar wederom net niet...
    Hij moet echt in the states gaan trainen en dan het liefst bij een camp waar echte killers rondlopen zoals ATT of Blackzilians ofzo. Heb altijd het gevoel dat er zooooveel meer in Mousasi zit dan wat hij laat zien.

    Een erg sombere avond voor de NL'se vechters.
    2x, mousasi moet naar de states(al betwijfel ik of de blackzillians technisch gezien wel voldoende onderlegd zijn om het meeste uit zijn boksen te halen); er wordt hier in Nederland gewoon te weinig uit zijn talenten gehaald, te weinig goede sparring-partners en de begeleiding die hij hier krijgt is voor dit niveau gewoon niet voldoende.

    En niks ten nadele van iedereen die zich hier keihard heeft ingespannen om deze jongen aan de top te krijgen, want geen enkele vechtsporter uit nederland is tot nu toe ook maar in de buurt gekomen van wat Gegard gepresteerd heeft in het moderne MMA.
    Last edited by ijsbier; 06-09-2014 at 14:30.

  19. #219
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    http://www.rtvnh.nl/sport/150114/Vec...+wil+UFC-titel

    "MMA-gedoe"

    "Machida liep voor zijn leven"

    "Hij staat ze alleen maar uit te delen hier" tussen het internationale toptalent bij Kopsgym.

    Hij wilde er gewoon een bokswedstrijd van maken. Lekker jabben, beetje er omheen draaien, niet geraakt worden. Beetje vergeten dat er ook takedowns bij horen.
    schandalig dat die man een top 10 UFC vechter staat te trainen, klaarblijkelijk zonder zich ook maar verdiept te hebben in het MMA spel.
    Gegard is overduidelijk een getalenteerde vechter, maar wel eentje die blijkbaar niet weet wat goed voor hem is.
    Zo jammer want op begeleiding gaat talent 9 van de 10x stuk.
    En voor begeleiding in het MMA moet je helaas niet in Nederland zijn, of iig niet met de mensen waarmee hij hier heeft samengewerkt.
    Fighting is poetry in motion

  20. #220
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het is in ieder geval wel duidelijk nu. Overeem's tijd is helemaal voorbij. Wat een prutspartij.

  21. #221
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Zo maar een idee, wanneer Mousasi's volgende gevecht bekend is, trainingcamp bij Duane Ludwig, dat zag er goed uit daar in die UFC embedded series. Daar zit Urijah Faber, TJ Dillashaw, Joseph Benavidez, Chad Mendes, complete en technische vechters.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  22. #222
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ben eerlijk gezegd bang dat Mousassi het nooit zal leren. Wordt hier al jaren gezegd dat hij in Amerika moet trainen en hij heeft ooit weleens een laffe poging gedaan meen ik me te herinneren maar blijkbaar ziet hij er zelf de noodzaak niet van in. Of er moet iets anders zijn wat hem tegenhoud. Wat het ook is, ik ben bang dat het niet gaat veranderen. Hoop verder dat hij gewoon nog veel leuke partijen gaat draaien. Titel aspiraties en dergelijke zie ik helaas niet gebeuren.

  23. #223
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    wat een pannekoek die rothwell met zijn gebaar na die tko, jammer voor alistair gelukkig is het leven meer dan vechten in een kooi.

  24. #224
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    wat een pannekoek die rothwell met zijn gebaar na die tko, jammer voor alistair gelukkig is het leven meer dan vechten in een kooi.
    Dat was echt pure vernedering. Denk ook dat Overeem verder wel een leuk leven heeft..
    Maar als je dan toch in een kooi stapt doe dan in ieder geval net alsof je een dekking hebt.

  25. #225
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •