MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 13 FirstFirst ... 28910111213 LastLast
Results 276 to 300 of 309
  1. #276
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?
    Bas rutten.

  3. #278
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd stukken beter?
    Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd slechter?

  4. #279
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Welke Nederlander ging naar het buitenland en werd slechter?
    Overeem.
    Zijn standup is helemaal na de klote.

    Zoals bas rutten in een intervieuw zei: bij Golden Glory vocht die altijd met 1 hand bij zn kin bij al zijn combinaties die die maakte.
    Hun hielden er wel rekening mee.

  5. #280
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Antony Hardonk?

  6. #281
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ibrahim Affelay
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #282
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Overeem.
    Zijn standup is helemaal na de klote.

    Zoals bas rutten in een intervieuw zei: bij Golden Glory vocht die altijd met 1 hand bij zn kin bij al zijn combinaties die die maakte.
    Hun hielden er wel rekening mee.
    Leuk en aardig maar heb je wel het verschil gezien tegen wie hij vocht toen hij nog blij glory zat, Brett Rogers, Todd Duffee, Fujita. Dat zijn wat, top 30 vechters als ik hen de voordeel van de twijfel geef.

  8. #283
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ze hebben hem eerst allemaal Nobody's laten bossen om ze waarde te vergroten toen hij bij de ufc tekende.
    Als hij bij SF al tegen Bigfoot had gevochten was het al klaar geweest met de hype.

  9. #284
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Het is allemaal wat, het respect is ver te zoeken... fans zijn kritisch dat is nu eenmaal de gang van zaken.
    Iedere vechter die een niveau van Ufc-K1-Pride etc heeft gehaald heeft er wel gestaan heeft de sfeer mee gemaakt,iets wat veel mensen niet hebben gehaald.
    Deze vechters hebben er altijd hard voor getraind en ook er naar geleefd, drank en lekker eten laten staan voor zichzelf.. maar ook voor de fans.
    Maak geen reet uit hoe deze mensen het gehaald hebben, anabolen groeihormonen etc etc sport is doping.. al jaren zelfs dammers en schakers gebruiken middelen.
    betreft The reem is helaas niet anders, ook ik ben fan van hem ik heb veel respect wat deze man heeft bereikt tot nu, natuurlijk hebben de middelen geholpen dat is met elke sport.

    Ook als je geen fan bent moet je respect tonen voor vechtsporters op een hoog niveau.

  10. #285
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Refrein:
    Als je wint, heb je vrienden
    Rijen dik, echte vrienden
    Als je wint, nooit meer eenzaam
    Zolang je wint


    Al ben je nog zo moe, ze komen naar je toe
    Of je nu slaapt of eet, of half aangekleed
    Een feest is nooit een feest, als jij niet bent geweest
    Nooit meer alleen, nooit meer alleen



  11. #286
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Tja, ben echt geschrokken van Overeem. Jezus wat een verschil met een tijdje terug. Kijk voor de lol even naar A Overeem vs Bonjasky in 2009, de beste man valt nu wel flink door de mand. Ik ben altijd wel fan van 'm geweest, hij deed het meer dan goed in Pride, kwam tijdens de GP heel erg ver.

    Storend? Eens met eerdere opmerkingen die ik hier lees. Hij begon te 'groeien' en begon medium knokkers kapot te slaan. Vervolgens Crocop en Fedor uit de tent lokken, etc. Brock werd vakkundig gesloopt, daarna ging het allemaal goed mis. Heb achteraf ook echt het idee dat hij JDS echt uit de weg is gegaan. Al met al best zonde..

  12. #287
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zonder toverdrank is Overeem nergens.

  13. #288
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vs Lesnar was leuk.
    Doe nu een rematch en Brock slaat hem door de Cage hene zo bij Dana op schoot.!

    Overeem zal op zoek moeten naar nieuwe toverdrank anders wordt zijn volgende gevecht meteen zn laatste. Als je als K-1 champ KO gemept wordt door Rothwell ja dan is naar amerika verkassen dus toch een slechte stap geweest

  14. #289
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Weer terug in gewichtsklasse. In het HW zonder paardenvlees redt ie het niet. Misschien dat ie meer succes heeft als LHW. Moet ie wel de discipline hebben om flink te cutten.

  15. #290
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    misschien moet hij wel naar de 70 kg

  16. #291
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Heeft allemaal geen ruk met paardenvlees te maken. Alistair moet gewoon focussen op de basics.
    Alistair Overeem is de goat.

  17. #292
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hij kan beter terug gaan naar Martijn. (zal wel niet haalbaar zijn maar ik denk dat het zijn enige kans is)
    Al dat switchen van camp is niks.

  18. #293
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Bij een volgende partij sloopt Alistair zijn tegenstander weer, en dan is iedereen weer fan.

    Alistair zit nu in een rotperiode.. Maar 1 goeie win kan wel al dat vertrouwen en focus weer terugbrengen...
    Ik zie hem nog steeds als een potentiele contender... We weten allemaal dat hij het in zich heeft. Punt is echter dat het er nu ook een keer uit moet komen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #294
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zou hij wel een volgende partij in de UFC krijgen?

  20. #295
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ze hebben hem eerst allemaal Nobody's laten bossen om ze waarde te vergroten toen hij bij de ufc tekende.
    Als hij bij SF al tegen Bigfoot had gevochten was het al klaar geweest met de hype.
    En zonder paardenvlees had hij het in SF ook niet gered.

  21. #296
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    En zonder paardenvlees had hij het in SF ook niet gered.
    Ligt eraan.. Zijn tegenstanders waren natuurlijk ook niet clean (uitzonderingen daargelaten)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #297
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zou hij wel een volgende partij in de UFC krijgen?
    ik denk het niet valt weinig geld te verdienen voor de UFC als ze AO bij de organisatie houden mensen kopen er geen kaartje meer voor.maar goed denk ook niet dat AO het niveau meer aan kan tis gewoon einde oefening voor hem dat is mijn mening dan al hoop ik wel dat die terug komt maar mijn gevoel is dat die het gewoon heeft gehad er mee nog ff een paar centen pakken en dan er mee kappen.en dat van kamp tot kamp gaan schiet ook niet op dat is gewoon een wanhopige poging weer terug te komen maar die jongen is ook geen zwaargewicht meer als die een pegel op zijn glazen kin krijgt is het al over als ik hem was gewoon op half zwaargewicht knokken en kijken waar het schip strand
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  23. #298
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zijn er genoeg mensen die overeem interessant vinden om naar te kijken. De ene wilt dat ie wint en de ander ziet hem graag KO gaan. Ik heb weinig hoop meer op goede prestaties door Ali hoewel ik hem graag zie winnen.

  24. #299
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Bij een volgende partij sloopt Alistair zijn tegenstander weer, en dan is iedereen weer fan.

    Alistair zit nu in een rotperiode.. Maar 1 goeie win kan wel al dat vertrouwen en focus weer terugbrengen...
    Ik zie hem nog steeds als een potentiele contender... We weten allemaal dat hij het in zich heeft. Punt is echter dat het er nu ook een keer uit moet komen.
    ja want hij heeft tot nu toe echt lopen slopen in de ufc haha.

    1 maal gewonnen tegen een over datum mir en zelfs die kreeg die niet KO. Daarnaast 3x KO geslagen. Dus wanneer je zegt dat hij de volgende x ''weer'' gaat slopen vind ik dat best geinig. hihi.

  25. #300
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    ja want hij heeft tot nu toe echt lopen slopen in de ufc haha.

    1 maal gewonnen tegen een over datum mir en zelfs die kreeg die niet KO. Daarnaast 3x KO geslagen. Dus wanneer je zegt dat hij de volgende x ''weer'' gaat slopen vind ik dat best geinig. hihi.
    Je vergeet Lesnar.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •