MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 13 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 309
  1. #51
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Team West Amsterdam View Post
    03:00 zaterdagochtend hier klopt dan gewoon, is vrijdag 21:00 daar, dus wel zaterdag .
    Excuses, had er iets te vlug overheen gelezen. Wat Jabdealer zei klopt idd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Voor diegenen die net als ik zo Countdown to UFC 176 live willen kijken:
    http://cricfree.tv/fox-sports-1-usa-live-stream.php

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default






  4. #54
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    want?
    Zijn lichaamsbouw nu vergeleken met zijn Strikeforce en Dream tijd..
    Train for perfection but aim for more

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  6. #56
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Verdomme, dit is de eerste keer dat ik het toch wel spannend vind voor Mousasi

  7. #57
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Als het Munoz niet lukt om Mousasi naar de grond te krijgen dan Jacare toch zeker ook niet? Moose slaat zn kop eraf.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Als het Munoz niet lukt om Mousasi naar de grond te krijgen dan Jacare toch zeker ook niet? Moose slaat zn kop eraf.
    Munoz is een goeie worstelaar maar door z'n matige standup heeft ie er weinig aan.
    Opvallend wel dat Mousasi zich hier in Nederland voorbereid ipv in de states.
    Hij zegt wel dat hij de titel wil maar dan neem je het in mijn ogen niet serieus genoeg.
    Fighting is poetry in motion

  9. #59
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Toch heb ik wel mn twijfels bij Overeem.
    Op papier is die op alle vlakken beter als Rothwell.
    Maar Big Ben komt vaak als een op hol geslagen tank uit de startblokken. Als die Overeem een paar goede tikken verkoopt dan kan het zo maar weer gedaan zijn.

  10. #60
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Overeem wint binnen 30 seconden op KO, door een knie op de ribben van de op hol geslagen Rothwell.

    Let maar op.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  11. #61
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Toch heb ik wel mn twijfels bij Overeem.
    Op papier is die op alle vlakken beter als Rothwell.
    Maar Big Ben komt vaak als een op hol geslagen tank uit de startblokken. Als die Overeem een paar goede tikken verkoopt dan kan het zo maar weer gedaan zijn.
    Dan hoop ik dat het ongeveer zo gaat, met Dufee die ook snel uit de starblokken kwam

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Munoz is een goeie worstelaar maar door z'n matige standup heeft ie er weinig aan.
    Opvallend wel dat Mousasi zich hier in Nederland voorbereid ipv in de states.
    Hij zegt wel dat hij de titel wil maar dan neem je het in mijn ogen niet serieus genoeg.
    Dat laatste ben ik ook bang voor. Herinner mij nog die tenenkrommend coaching tussen de ronden in tijdens die partij tegen machida..dat ging echt nergens over.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zou mousasi ook liever bij overeem in de vs zien trainen, goede sparringpartners en toptrainers. Hij doet het nu al supergoed maar met een topteam om hem heen zou hij geweldig zijn.

  14. #64
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Overeem is echt een heavyweight, maar Mousasi valt opzich geen ongelijk te geven. Hij kan makkelijk rollen en worstelen met grote jongens hier, en de stand up is hier sowieso 100x beter dan in Amerika.
    Alistair Overeem is de goat.

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Overeem is echt een heavyweight, maar Mousasi valt opzich geen ongelijk te geven. Hij kan makkelijk rollen en worstelen met grote jongens hier, en de stand up is hier sowieso 100x beter dan in Amerika.
    Maar hier is het nog niet gebruikelijk om het staande- en grondwerk te integreren en hij heeft hier echt wel een gebrek aan goede worstelaars die ook nog kunnen boksen.
    Grootste winst kan hij echter behalen in de begeleiding er om heen. Voeding en fysieke training. Daar zijn ze in de VS toch wel wat verder in.....

  16. #66
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Prachtige KO van Mousasi. Zo zie ik ze graag! Geef Mousasi wederom een goede kans. Leuk, ik kijk er naar uit!

  17. #67
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Overeem is echt een heavyweight, maar Mousasi valt opzich geen ongelijk te geven. Hij kan makkelijk rollen en worstelen met grote jongens hier, en de stand up is hier sowieso 100x beter dan in Amerika.
    Zijn stand up game is al goed, beter aan zijn zwakkere punten werken in de VS. Niet dat hij niks kan bereiken vanuit nederland, maar heb het gevoel dat er nog meer in zit en dat hij naar de VS moet om dat eruit te halen.

  18. #68
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Die Rothwell is wel echt een big guy.. djeez. Ik hoop dat Overeem het weer heel slim gaat aanpakken en bij zijn positieven blijft. Ben ook benieuwd naar Mousasi zijn ontwikkelingen.. (grappig interview trouwens hierboven met die dame van MMA Heat).

  19. #69
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als Mousasi naar USA gaat dan moet hij wel naar Blackzilians want de rest traint niet hard genoeg op het gebied van Kickboxen hadden we al geconcludeerd en hij moet zijn sterke punten niet verwaarlozen.

    Ik ben wel benieuwd. Munoz was echt compleet kansloos en dat is ook geen pannekoek.

    Ik hoop ook dat Overeem een 30 sec knockout scoort en dan snel weer in de ring. Dat wachten steeds ben ik wel zat.

  20. #70
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Deze card is serieus PPV waardig trouwens. Ik heb er in ieder geval zin in!!!
    Middleweight Ronaldo Souza vs. Gegard Mousasi
    Heavyweight Alistair Overeem vs. Ben Rothwell
    Heavyweight Matt Mitrione vs. Derrick Lewis
    Lightweight Joe Lauzon vs. Michael Chiesa
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  21. #71
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Overeem is echt een heavyweight, maar Mousasi valt opzich geen ongelijk te geven. Hij kan makkelijk rollen en worstelen met grote jongens hier, en de stand up is hier sowieso 100x beter dan in Amerika.

    Met welke jongens kan hij hou hier rollen? Sorry maar het verschil in grappling en worstelen is hier vergeleken met de VS een lachertje.

    Ik vind het jammer, want hij heeft zoveel potentie en met een goede camp daar kan hij zijn zwakste punt namelijk worstelen omhoog brengen. Als gegard een goede tdd heeft kan hij iedereen pakken.

    Munoz moet men ook niet gebruiken om Gegard's TDD te verdedigen. Munoz was een een goede collegiate wrestler, maar geen offensive worstelaar. Dat is ook zijn probleem geweest in zijn mma partijen.
    Last edited by Dragao; 03-09-2014 at 13:19.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Bij wie traint Mousasi dan? En wie staan er bij hem in de corner?

    In zijn wedstrijd tegen Machida hoorde je vanuit zijn corner alleen maar de aanwijzing "jouw kans komt nog wel" of iets van die strekking, terwijl hij duidelijk precies deed wat Machida graag wilde (alleen maar achter hem aanjagen). Met betere aanwijzingen (en misschien dus wel een betere voorbereiding) had er ook tegen Machida meer ingezeten voor mijn gevoel.

    Mousasi bij een serieuze school met gedegen voorbereiding moet de titel echt kunnen pakken denk ik.

  23. #73
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Inderdaad echt zonde dat mousasi niet bij een fatsoenlijk mma team in de states gaat trainen. Met een beetje worstelen en boksen bij kops en een beetje rollen met je matties is de kans zeer klein dat je de titel pakt. Met alleen talent is hij heel ver gekomen maar had gehoopt dat hij het nu toch wat professioneler ging aanpakken

  24. #74
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    ff voor de duidelijkheid. deze UFC is van vrijdagavond op zaterdag toch?

  25. #75
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    ff voor de duidelijkheid. deze UFC is van vrijdagavond op zaterdag toch?
    Yep

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •