MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 13 FirstFirst ... 678910111213 LastLast
Results 226 to 250 of 309
  1. #226
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Highlights van de post fight press conference:

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Bah wat heb ik een zure bek van deze UFC zeg!!! Overeem, overeem, wat stel je teleur. Waarschijnlijk stelt ie zichzelf het meest teleur, maar ik zie dit niet meer goed komen in de UFC.

    Bellator dan maar? Scott Coker en Ali liggen elkaar volgens mij wel. Dana White was hem al zat en zal er nu alles aan doen om hem te cutten...

  3. #228
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    wat een pannekoek die rothwell met zijn gebaar na die tko, jammer voor alistair gelukkig is het leven meer dan vechten in een kooi.

    Dat is dan ook wel wat je over jezelf afroept als je zo'n arrogante kop als Alistair hebt.. met z'n "good genes".....

  4. #229
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Oke binnen een kwartier weten we dus even waar ''we'' staan.

    Overeem: Wat the fuck was jij aan het doen? Ik ben beetje gefrustreerd omdat ik fan ben maar het is gewoon mooi geweest in de UFC. Buiten het feit dat hij geen gevecht meer krijgt ook. Die knietrapjes heeft hij wel geleerd daar bij Jacksons maar verder leek het nergens op. Rotwell is een beest qua bouw (en hulpmiddelen) maar is verder een tegenstander van helemaal NIKS.

    Mousasi: Laten we gewoon eerlijk zijn, zelfs qua striking was hij de mindere. Een paar jabs en dat was het wel weer, Jacare kwam in de clinch wanneer hij dat wilde. Je moet gewoon realistisch zijn, die jongen is in de UFC zijn meerderen tegengekomen. Wat je hem zou kunnen verwijten is dat zijn team los zand is. Zoals die bokscoach spreekt daaruit blijkt voor mij dat het los zand is. Je moet een MMA-team hebben met trainers met verschillende kwaliteiten. Hij heeft natuurlijk nog wel wat jaren voor de boeg dus als de sodemieter dat Leiden uit en naar de states!

    Struve: Paniekaanvallen en een hart dat op 90% werkt. Dat is beiden een groot probleem.

    En oja Mixfight, bedankt voor die post over Overeem vanochtend, die uitslag wist ik dus al voordat ik het gezien had. Hier op de site altijd over spoilers zeuren maar op Facebook is het geen probleem. Prima site verder maar dat was gewoon even kut al had ik zelf misschien niet op Facebook moeten kijken.

    Qua MMA best een kloteweekend zo.

  5. #230
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Ubereem, Cardioreem, maar nu is het dan eindelijk Overeem.


  6. #231
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    BellatoReem

  7. #232
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Wat vind ik dit heerlijk voor Overeem. Echt nu hij het niet van pure kracht moet hebben zie je wat er van komt. En heerlijk, die arrogantie was zoooooo onterecht altijd.

    1 van de leukste UFC's van de laatste tijd...

  8. #233
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Wat vind ik dit heerlijk voor Overeem. Echt nu hij het niet van pure kracht moet hebben zie je wat er van komt. En heerlijk, die arrogantie was zoooooo onterecht altijd.

    1 van de leukste UFC's van de laatste tijd...
    Ik heb ook echt weer genoten , vooral die dans van Ben XD

  9. #234
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    IK wil zo graag fan van Mousasi zijn, maar het lukt me gewoon niet. Hij vecht altijd alsof hij in een bokspartij van 12 ronden zit. Geef eens een keer gas! Na 3 ronden is hij uitgeblust. Het valt mij gewoon op dat Nederlanders nooit mee kunnen komen qua cardio.
    Max. 400 x 125

  10. #235
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet zeggen dat zijn reactie na de partij wel van klasse getuigd:


  11. #236
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik heb het gevoel dat Mousasi nooit naar de states of uit Nederland zal gaan.
    Dat post fight interview was ook nogal droevig. Hij leek geen motivatie te hebben :S

  12. #237
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik moet zeggen dat zijn reactie na de partij wel van klasse getuigd:
    Ik had mee respect gehad als hij dit in de octagon had gezegd voor het plubliek

  13. #238
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Ik had mee respect gehad als hij dit in de octagon had gezegd voor het plubliek
    Het maakt voor sommigen (waaronder waarschijnlijk jij ook) toch niet meer uit wat hij doet of zegt, het zal niet goed zijn. Misschien heeft hij het zelf afgedwongen of misschien niet want ik heb dat gevoel bijvoorbeeld weer niet.

  14. #239
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik moet zeggen dat zijn reactie na de partij wel van klasse getuigd:

    http://i57.tinypic.com/2aac8e8.jpg
    Zeker een klasse reactie! Niet zelden raakt iemand die van zo hoog valt in een depressie en keert in zichzelf. Overeem laat zien dat hij een prof is.

  15. #240
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Het maakt voor sommigen (waaronder waarschijnlijk jij ook) toch niet meer uit wat hij doet of zegt, het zal niet goed zijn. Misschien heeft hij het zelf afgedwongen of misschien niet want ik heb dat gevoel bijvoorbeeld weer niet.
    jeetje wat een sterk argument bravo

  16. #241
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dat weer voor gezeur van jullie. Met je "heerlijk" dat Overeem verloor. Ga anders je account hier sluiten en post op een zeik site als sherdog of underground waar je thuishoort.

  17. #242
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  18. #243
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik heb het gevoel dat Mousasi niet uit Nederland weg wilt, in de VS wonen ziet hij echt niet zitten volgens mij ( ook al is daar betere begeleiding).

  19. #244
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat is dat weer voor gezeur van jullie. Met je "heerlijk" dat Overeem verloor. Ga anders je account hier sluiten en post op een zeik site als sherdog of underground waar je thuishoort.
    Anders dondert je toch gewoon zelf op een meld je je bij de overeem fanclub. Dit is een forum en iedereen heeft zijn eigen mening. De een is voor en de ander is tegen. En net als een paar andere hier ben ik ook blij voor hem. Door zijn arrogante houding is hij veel fans verloren. Wen daar maar aan.

  20. #245
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik moet zeggen dat zijn reactie na de partij wel van klasse getuigd:

    In 2011 was het doel nog UFC goud, na twee verliespartijen en een schorsing was het doel tegen iedereen vechten in de divisie, en nu is het al OK "zolang je maar vrijheid hebt". Damn.

    Ik lees tussen de zinnen door dat hij ook wel weet dat hij klaar is in de UFC. Of misschien wil ik dat wel lezen. Omdat ik een fan ben Alistair en geen zin heb in wéér zo'n deceptie.

  21. #246
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Laten we allemaal stoppen met te doen alsof we niet precies weten hoe het zit. Alistair is een middelmatige vechter die dmv ped's een paar jaar succes boekte. Voorheen was hij een middelmatige LHW en nu is het een middelmatige (en dan probeer ik nog positief te zijn) HW.

    Het klinkt misschien erg hard maar dat is nu eenmaal de waarheid en ik zou graag willen dat iemand met argumenten komt die dat weerleggen. Ik heb totaal geen sympathie voor Alistair omdat ik niet ben vergeten wat voor een arrogante kwal hij was toen hij zwaar aan de ped's zat en succes boekte. 'I've just got good genes'... Een t shirt dragen met drug-free erop. Hmhm, we zien het.
    Last edited by Pahlavan; 07-09-2014 at 10:28.

  22. #247
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Nouja, Alistair is gewoon een goede vechter, en ik gun hem als mens het beste. Maar hij heeft zich de afgelopen jaren zich wel als een arrogante kwal gedragen, en nu staat weer met beide voetjes op de grond.

    En dat onbeschaamde dopinggebruik vind ik echt om te janken, maar daar is Alistair niet de enige in helaas.
    Last edited by ijsbier; 07-09-2014 at 11:35.

  23. #248
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Laten we allemaal stoppen met te doen alsof we niet precies weten hoe het zit. Alistair is een middelmatige vechter die dmv ped's een paar jaar succes boekte. Voorheen was hij een middelmatige LHW en nu is het een middelmatige (en dan probeer ik nog positief te zijn) HW.

    Het klinkt misschien erg hard maar dat is nu eenmaal de waarheid en ik zou graag willen dat iemand met argumenten komt die dat weerleggen. Ik heb totaal geen sympathie voor Alistair omdat ik niet ben vergeten wat voor een arrogante kwal hij was toen hij zwaar aan de ped's zat en succes boekte. 'I've just got good genes'... Een t shirt dragen met drug-free erop. Hmhm, we zien het.
    2x middelmatig heb je nog netjes gezegd

  24. #249
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Laten we allemaal stoppen met te doen alsof we niet precies weten hoe het zit. Alistair is een middelmatige vechter die dmv ped's een paar jaar succes boekte. Voorheen was hij een middelmatige LHW en nu is het een middelmatige (en dan probeer ik nog positief te zijn) HW.

    Het klinkt misschien erg hard maar dat is nu eenmaal de waarheid en ik zou graag willen dat iemand met argumenten komt die dat weerleggen. Ik heb totaal geen sympathie voor Alistair omdat ik niet ben vergeten wat voor een arrogante kwal hij was toen hij zwaar aan de ped's zat en succes boekte. 'I've just got good genes'... Een t shirt dragen met drug-free erop. Hmhm, we zien het.
    Euh...eigenlijk heb je wel gelijk.

  25. #250
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Zijn de urine uitslagen al binnen?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •