MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 13 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 309
  1. #101
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Hoe laat begint het NL tijd?
    En hoe kun je daar achter komen/ berekenen, misschien een domme vraag maar dan hoef ik em niet meer te stellen in de toekomst
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Strongl0w View Post
    Iemand een oplossing om dit via xbmc te kunnen kijken? Live uiteraard.
    Niet op een gebruiksvriendelijke manier. Via een webbrowserplugin werkt het natuurlijk, alleen de bediening is dan niet handig.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Oke dan is het zeker makkelijker om via een gewone stream te kijken? Ik dacht misschien is er een manier om BT sports te kunnen bekijken op xbmc. Volgens mij wordt UFC daa ook oo uitgezonden.

  4. #104
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Hoe laat begint het NL tijd?
    En hoe kun je daar achter komen/ berekenen, misschien een domme vraag maar dan hoef ik em niet meer te stellen in de toekomst
    De main card begint (komende nacht) nu dus om 4 uur i.p.v. 3 uur.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    De main card begint (komende nacht) nu dus om 4 uur i.p.v. 3 uur.
    Mooi klaar mee dan. Dan zal Mousasi pas zo rond 07.00 vechten, niet?

  6. #106
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Nee ik denk eerder rond 05:45.
    De Main Card bestond eerst uit 6 fights, waarvan er 2 nu bij de prelims zijn gevoegd.
    Prelims beginnen nog steeds om 01:00, zou duren tot rond 03:00, maar nu dus tot rond 04:00. De Main Card is nu dan ook 2 gevechten korter.

  7. #107
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Hoe laat begint het NL tijd?
    En hoe kun je daar achter komen/ berekenen, misschien een domme vraag maar dan hoef ik em niet meer te stellen in de toekomst

    In Los Angeles is het 9 uur vroeger, NY 6 uur vroeger. Maar om het, i.g.v. zomer-/wintertijden, voor altijd goed te hebben: bookmark deze
    It's okay to be white

  8. #108
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strongl0w View Post
    Oke dan is het zeker makkelijker om via een gewone stream te kijken? Ik dacht misschien is er een manier om BT sports te kunnen bekijken op xbmc. Volgens mij wordt UFC daa ook oo uitgezonden.
    ik kijk het altijd op sportsdevil op xbmc maar vanavond niet dat trek ik niet meer
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #109
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je kunt ook: Er morgenochtend vroeg uit gaan, je telefoon en fora/facebook niet bekijken, torrent downloaden en gaan zitten alsof het live is. Dat werkt bij mij, ik moet morgen zelfs eerst werken.

  10. #110
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Je kunt ook: Er morgenochtend vroeg uit gaan, je telefoon en fora/facebook niet bekijken, torrent downloaden en gaan zitten alsof het live is. Dat werkt bij mij, ik moet morgen zelfs eerst werken.
    Doe ik ook de laatste maanden. Live loopt toch meestal niet lekker. Het loopt meestal precies vast op momenten dat er iets gebeurt. Liep vast bij Silva weidman II had geen idee wat er was gebeurt. Ook als je een stream koopt loopt het niet altijd lekker. Maar live voel je echt wel een hele andere spanning dan als je het in de ochtend gaat kijken, dan weet je dat de uitslag al bekend is..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #111
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Doe ik ook. Social media vermijden, nog geen whatsap'jes lezen. En dan een torrent downloaden, goede kwaliteit en je kan die saaie gevechten tussen Amerikaanse wrestlers doorspoelen.
    Alistair Overeem is de goat.

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Welke site downloaden jullie de ufc torrent? Fightnext zijn de filmpjes eigenlijk te kort. Geen opkomt en interviews na het gevecht...

  13. #113
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Als Mousasi een indrukwekkende finish eruit perst dan komt hij zeker in aanmerking voor een title-shot. In de rankings schiet hij dan Jacare voorbij, Luke Rockhold knokt naar alle waarschijnlijkheid tegen Bisping. Vitor tegen Weidman is het volgende middleweight gevecht een logische volgende keuze zou dan of Silva zijn (wat denk ik te lang duurt) of na een indrukwekkende finish direct tegen Weidman. Lyoto zal niet gebeuren aangezien hij daar al tegen geknokt heeft. Dus je mag al lichtelijk vanuit gaan als Mous met een spijkerharde finish komt dat hij voor de belt mag. Maar zoals we allemaal weten is Jacare er niet makkelijk onder te krijgen.

    Dana reageerde ontzettend koeltjes op Overeem, het feit dat hij na een win op Frank Mir (#10) tegen Rothwell mag aantreden is natuurlijk totale bullshit, die vent is niet geranked maar heeft wel aan 2 klappen genoeg. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Dana, Overeem (#7) niet moet. Een win over Roth zegt weinig voor je volgende gevecht. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat na een loss hij alsnog gecut wordt. Ook voor Overeem geld, na een decision op Mir is een finish bijna noodzakelijk om een fatsoenlijke volgende tegenstander te krijgen.

    Graag jullie input.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  14. #114
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Doe ik ook de laatste maanden. Live loopt toch meestal niet lekker. Het loopt meestal precies vast op momenten dat er iets gebeurt. Liep vast bij Silva weidman II had geen idee wat er was gebeurt. Ook als je een stream koopt loopt het niet altijd lekker. Maar live voel je echt wel een hele andere spanning dan als je het in de ochtend gaat kijken, dan weet je dat de uitslag al bekend is..
    Ik kan me niet meer herinneren dat ik een live event vast heb zien lopen, via Wiziwig.tv vind ik tal van streams elke keer, waarvan ik dan BT Sports heb met een kwaliteit van gemiddeld 2.5Mb/s. Dit is (voor mij iig, op een afstand van 2.5 meter via HDMI op een LED tv, hikt het voor mijn ogen tegen HD kwali aan) zo goed als het equivalent van een willekeurig tv kanaal. Ik kijk op deze manier al een tijd menig event zowel voetbal als vechtsport. Ik zie dan ook geen reden om te betalen hiervoor.


    Quote Originally Posted by Ton View Post
    Welke site downloaden jullie de ufc torrent? Fightnext zijn de filmpjes eigenlijk te kort. Geen opkomt en interviews na het gevecht...
    Ik DL ze van kat.ph als ik het live de moeite niet waard vind.

  15. #115
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    BREKEND CHARLES OLIVEIRA NIET GECLEARED DOOR DOKTOREN

    Tonight's featherweight rematch between Charles Oliveira and Nik Lentz has been scrapped from the UFC Fight Night event after Oliveira was not cleared by doctors to compete.

    Oliveira, who was getting over a viral infection he contracted in Brazil, had a relapse earlier this week and missed weight for the bout Thursday, coming in at 150 pounds. He did not attempt to weigh in again. This morning, the Brazilian fell ill, and after being seen by a doctor he was pulled from the bout.

    The UFC Fight Night event at Foxwoods in Mashantucket, Connecticut will proceed as scheduled with nine bouts.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  16. #116
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ufc moet echt wat gaan doen hieraan het gebeurt steeds vaker en komt de events echt niet ten goede. Snap het ook echt niet van zo een vechter, zo iets zie je toch aankomen?

  17. #117
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Rothwell kwam wel heel bang over bij de weigh in. Ben voor de eerste x voor Overeem. Vond hem erg sympathiek afgelopen tijd en respectvol. War Overeem en Mousasi

  18. #118
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #119
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Voor degene die steeds afvragen hoe laat het begint. De ufc.tv App geeft de tijden in de tijdsregio waarin je bent aan. Hoef je nooit meer te rekenen dus.

    Vergelijking Ali tegen Brock en van gister


  20. #120
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ze weten daar in Albuquerque wel wat lekker paardenvlees is volgens mij.

  21. #121
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Hij is 7 kilo lichter dan hij toen was. Dus denk dat er toch wat minder paarden doorheen gaan tegenwoordig.

  22. #122
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    waar koop je stream om te kijken ook al weer?

  23. #123
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Fightpass 8 dollar en dan krijg je bigfoot-arlovski volgende week en hunt-nelson over twee weken erbij.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Voor degene die steeds afvragen hoe laat het begint. De ufc.tv App geeft de tijden in de tijdsregio waarin je bent aan. Hoef je nooit meer te rekenen dus.

    Vergelijking Ali tegen Brock en van gister

    http://i.imgur.com/nk2iRq5.jpg
    Wauw vooral zijn vleugels zijn kleiner. Waarschijnlijk iets minder krachtig in clinch, maar misschien wat meer bokswerk.
    Alistair Overeem is de goat.

  25. #125
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    17
    vCash
    126000

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •