MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61
  1. #1
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default Overeem vs Miocic

    Mma Finest.
    Alistair Overeem vs. Stipe Miocic to headline UFC Fight Night in Connecticut, September 5.

    Weet niet of dit al bevestigd is door de UFC maar is dit niet een match voor Overeem waarin alleen maar te verliezen valt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dikke pot hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    vind het alles behalve een dikke pot

  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Klotepartij.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik mag hopen dat Overeem deze in de eerste of tweede ronde pakt, en zich niet laat verleiden tot een brawl.
    Overeem heeft enkel te verliezen in deze.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Dus niet 20 september in Japan, en tegen een tegenstander waarin ie alleen kan 'winnen' als ie hem binnen de eerste ronde sloopt... Pffffff
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Mooie partij om te zien waar Overeem op dit moment staat.

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Moet ie JDS maar accepteren.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Overeem is lekker zijn carriere aan het vergooien. Zijn prima is al lang voorbij. Een beetje JDS ducken en ik zie hem nog verliezen van Miocic ook.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat degene die nu weer over hem zitten te ouwehoeren straks weer z'n grootste fan zijn als hij heeft gewonnen

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Miocic staat boven Overeem in de ranking, dus op zich een goeie pot.
    Hij moet m natuurlijk wel overtuigend finishen

    Hierna het echte werk!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    ik weet niet in wat voor vorm overeem verkeert maar hij moet van miocic kunnen winnen, zeker nu hij met toppers traint ipv zich afzonderen van de toppers.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    ik weet niet in wat voor vorm overeem verkeert maar hij moet van miocic kunnen winnen, zeker nu hij met toppers traint ipv zich afzonderen van de toppers.
    Zeker een dikke pot, ik zie die Miocic nog best eens een keer kampioen worden.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Jammer dat degene die nu weer over hem zitten te ouwehoeren straks weer z'n grootste fan zijn als hij heeft gewonnen
    Ja inderdaad
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ik vind dit eigenlijk niet zo slechte match up. Die Miocic is nou ook niet bepaald een conditie beest en voor de rest vind ik Overeem op alle facetten beter.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Hele goeie Matchup!! Goeie test!!

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Voor Miocic ja...

  18. #18
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Zeker een dikke pot, ik zie die Miocic nog best eens een keer kampioen worden.
    Zolang Cain en JDS er nog zijn zie ik Miocic never nooit kampioen worden.
    Tegen welke top 10 vechter heeft hij gevochten en dusdanig gefinished of dominant gewonnen dat je kan zeggen dat die ooit het ufc goud om ze middel krijgt.
    het is een leuke vechter maar imo is Struve stukken beter.


    En idd zoals hierboven al word aangegeven, Miocic staat boven in de rankings dus een win op Miocic brengt hem zeker dichterbij een titel gevecht.
    alleen is het overduidelijk dat Alistair probeert in zijn weg naar een titel gevecht JDS probeert te ontlopen.
    Ik vind het ook niet gek want die JDS is een monster.
    Last edited by Willem033; 24-06-2014 at 19:11.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ducking JDS? Hoe weet je dat zo zeker dan !

    Anyway Alistair kan dit makkelijk hebben. Okal wordt het geen finish, Alistair is op alle gebieden beter.
    Alistair Overeem is de goat.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Overeem is lekker zijn carriere aan het vergooien. Zijn prima is al lang voorbij. Een beetje JDS ducken en ik zie hem nog verliezen van Miocic ook.
    Prime voorbij? Als hij wat minder cocky vecht zoals tegen Big foot en Browne pakt ie ze allemaal. Mooi dit gevecht! Hoe meer hij vecht hoe sneller hij een 4e (!) grote titel kan pakken.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn geen makkelijke tegenstanders meer voor Overeem. Ben vooral benieuwd of we iets gaan zien van de verandering van kamp en spijs. Hopelijk heeft Overeem nu eindelijk iemand die hem zegt wat te doen en niet omgekeerd. En dat ie het vertrouwen vind in z'n team en omgekeerd. Ik geloof nog steeds heilig dat een vechter één iemand boven hem moet staan hebben die als ze hem vragen om door een muur te lopen dat ie dat ook doet. Je overstijgt jezelf als vechter in een ring/kooi als je voor je team/trainer door die muur wil. Heeft allemaal met wederzijds vertrouwen te maken en kan me dan ook voorstellen dat op dat niveau waar veel geld mee bepaald hoe en waar je staat dat het dan moeilijk is om ook daadwerkelijk dat vertrouwen nog aan iemand te geven. Ik hoop het in ieder geval voor hem zodat we toch nog wat berepartijen van hem te zien krijgen. En wie weet dan toch nog die kans op de titel..Ik wil het wel hopen voor hem!!

  22. #22
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BIG Lebowski View Post
    Prime voorbij? Als hij wat minder cocky vecht zoals tegen Big foot en Browne pakt ie ze allemaal. Mooi dit gevecht! Hoe meer hij vecht hoe sneller hij een 4e (!) grote titel kan pakken.
    Overeem zal geen UFC titel winnen.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ducking JDS? Hoe weet je dat zo zeker dan !

    Anyway Alistair kan dit makkelijk hebben. Okal wordt het geen finish, Alistair is op alle gebieden beter.
    Verdiep je even in de historie van JDS en Alistair dan weet je het ook zeker.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Leuke partij. Enige waar Overeem echt voor moet oppassen is dat Miocic geen rondjes om hem heen probeert te lopen in een mogelijke ronde 2/3.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Miocic moet flink op z'n tellen passen. Op dit moment is Overeem zeker z'n meerdere. Helaas weten we uit ervaring dat een KO in een klein hoekje zit en heeft Miocic zeker een kans.

    Dit gevecht winnen houdt hem zeker in de mix van de vechters die mogelijk voor een title kunnen gaan maar gaat hem geen title shot verdienen zoals winnen van JDS wel had kunnen doen. Zonde dus, heb het gevoel dat Overeem in de overtime van z'n carriere zit en zie hem liever de kortste weg naar de titlel nemen.

    Enige reden die ik me zou kunnen voorstellen en ik hoop dat dat het is, is dat ze vanuit zijn kamp liever eerst een keer een top tiener ipv een top drieer wilde hebben om aan elkaar te wennen en eventuele kinderziektes eruit te halen.

    Anyhoo, War Overeem!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •