MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default Gracie uitgedaagd door klojo

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Misschien lees ik er snel overheen maar Robin accepteert de uitdaging hij had deze ook kunnen weigeren.
    Damien wint, prima kous is af. Of ga voor een rematch, fair en square zou je zeggen.
    Nee, Gracie familie begint e-mails met dreigende taal te versturen en mept die kerel inclusief broer in elkaar in een bar.
    Dat is volgens mij de strekking.

    Die klojo heeft het zoals het in het artikel is geschreven volgens de regels gedaan, dat je niet uitgenodigd bent okey maar om zo te reageren.
    Maar ik kan er naast zitten (wat ik niet denk ).
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wow... blast from the past

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Misschien lees ik er snel overheen maar Robin accepteert de uitdaging hij had deze ook kunnen weigeren.
    Damien wint, prima kous is af. Of ga voor een rematch, fair en square zou je zeggen.
    Nee, Gracie familie begint e-mails met dreigende taal te versturen en mept die kerel inclusief broer in elkaar in een bar.
    Dat is volgens mij de strekking.

    Die klojo heeft het zoals het in het artikel is geschreven volgens de regels gedaan, dat je niet uitgenodigd bent okey maar om zo te reageren.
    Maar ik kan er naast zitten (wat ik niet denk ).
    Precies wat ik dacht...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    De Gracie familie moet accepteren dat ze niet onoverwinnelijk zijn. Zijn ze nooit geweest.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dit voor facking kinderachtig gedoe

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Location
    Breda
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Martial Arts en ego...

    Jammer!

    De Gracies zijn ambassadeurs van het Braziliaans Jiu-Jitsu en zouden zich niet tot dit soort dingen moeten verlagen. Ze mogen trots zijn op wat hun familie voor de Martial Arts heeft gedaan. Maar je moet ook het dan ook respecteren en erkennen wanneer iemand beter is geworden dan jij (een wedstrijd of gevecht wint).

    Dat de Brazilianen niet onverslaanbaar zijn hebben ze op de WK voetbal al bewezen...

  8. #8
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Gaat helemaal nergens over. Uitdaging wordt vrijwillig geaccepteerd en hij verliest. Over en uit.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Robin had in de krant aangekondigd dat iedereen hem kon uitdagen.

    Bovendien hebben de Gracies ook zoveel dojo's bestormd om judoka's, boksers en karateka's op te vouwen. Zo wat is het probleem?

  10. #10
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Kan de titel worden aangepast, want ik zou niet weten waarom die Damian een klojo is.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Dit is echt een oud verhaal jongens. Als de Gracies ergens goed in zijn is het wel marketing. Daarom moet je eigenlijk alles wat uit die hoek komt met een grote korrel zout nemen. Behalve natuurlijk als het gaat om technieken in jiu jitsu. Bij Robin Gracie kun je overigens erg goed terecht als je in Barcelona bent. Hele fijne man.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Kan de titel worden aangepast, want ik zou niet weten waarom die Damian een klojo is.
    x2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •