MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vandaan View Post
    Hij ziet er opeens bijna afgetraind uit en een hoop spiermassa erbij en hij slaat volledig door... rara hoe kan dat? Badr is zich ook pas raar in de ring gaan gedragen toen hij opeens heel veel spiermassa erbij kreeg.
    Zal wel teveel salmonella kip hebben gehad.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Soepkip!

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Ik snap het niet.

    Hij is niet boos op Gerges en hij stopt niet na 1 trap en gaat bewust vrolijk door met slaan op de grond.

    Roid rage? Maar er was geen rage? Dus matchfix? Marketing?

    Think about it

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Wat een debiel. Lang schorsen en de gage van Jamal Ben Saddik naar Gerges, die wel komt om te knokken!

  5. #30
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ramadan rage!!


  6. #31
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Wat een idioot ook die Hippo wegduwt. Laat ze ook een wedstrijd tussen hun regelen dan kan Ivan m van langs geven. Wat een slechte vertoning van Ben Saddik, waar gaat dit allemaal heen.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    @RocknRolla: Ik heb je reactie verwijderd. Je zal wel snappen waarom, anders lees je nog maar een keer de huisregels door.

    Volgende keer krijg je van mij gewoon een ban.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #33
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Ohh glory regels, k dacht al HUH UFC met bokshandschoenen.. Schorsen die saddik voor het leven wat een bal gehakt zeg! Schande voor de sport laat hem maar broodjes döner verkopen oid eikel.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik laat mij nooit negatief uit over vechters, maar wat een fucking pannekoek is die Ben Sadik!!!
    Hoezo sla je door op de grond?!?! Net als hoe Michael Duut het heeft afgedaan voor mij na zijn rare acties, zo heeft deze Ben Sadik het afgedaan. Misselijke actie!!!

    En dat dunne jonge ventje die legende Ivan Hippolyte wegduwt, wat denk die malloot wel niet!? 1 goede lowkick van sensei Hippo en dat ventje breekt zijn been in 2en.
    Hij wist zeker niet wie hij wegduwde , kleine teringlijer.

    Zo dat is er ook weer uit;-)
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #35
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik noem die gozer voortaan Ban Saddik!! Wat een mafkees.

    Het verbaasd me echter niet dat dit gebeurd. Ik had het eigelijk al wat eerder verwacht na die akties van Badr. Even een beetje kritiek aanhoren,een excuusje eruit,en hoppa,door al de media aandacht word je overal gevraagd en je gaat er financieel ook nog flink op vooruit. En echt geschorst word je toch niet..............

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Hier
    Posts
    186
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Gelukkig duwt Nick Hemmers die andere gast terug, voordat er een come back van Hippolyte zou plaatsvinden....
    Voor hem als trainer ook een anticlimax.
    Dat is het verschil, hyppo, beheerst zich nog, die gozer heeft wel lef om hem zo weg te duwen, geen id. zeker wat de status is van hyppo

    Maar wat deze Aktie betreft.....ernstigste overtreding ooit voor mij, ga dan mma doen als je dit wilt! Ik zeg een jaar bij alle bonden schorsen!
    Last edited by M3; 30-06-2014 at 09:57.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Goeie reactie op sherdog:
    He is basically trying to be the next Badr, except that he is bigger,less athletic, less charismatic,fatter, less talented than Badr.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hoe vaak heeft Hypo dit nou al meegemaakt? Toen Badr Remy natrapte stond hij bij Remy in de hoek. Nou weer met Hesdy...

    En wat een lef van die sukkel doe het nodig vond om hem weg te duwen..

  14. #39
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hypo schreeuwde toen tegen Remy dat die moest blijven liggen, ben Saddik dacht ik zorg wel dat die blijft liggen.

    Zag onze vriend rollermanskunk op sherdog posten dat ben Saddik ook gecut wordt door Glory.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Mma misschien iets voor hem?


    op de vot dermit

  16. #41
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Ok, wat doet Hesdy toch dat hij steeds zo'n reactie los maakt bij z'n tegenstander?
    Lol
    die trap zat er erg goed op , ben sadick dacht WTF !? Hij was bang om te verliezen , daarom deed hij dat.
    net als badr tegen Rémy . Badr zag toen ook door de neger et bos niet meer en koos voor disqualivicatie . Nep nep nep nep

  17. #42
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik noem die gozer voortaan Ban Saddik!! Wat een mafkees.

    Het verbaasd me echter niet dat dit gebeurd. Ik had het eigelijk al wat eerder verwacht na die akties van Badr. Even een beetje kritiek aanhoren,een excuusje eruit,en hoppa,door al de media aandacht word je overal gevraagd en je gaat er financieel ook nog flink op vooruit. En echt geschorst word je toch niet..............

    misschien had had hij al een bod van legend maar zat nog aan een glory contract ikroepmaariets

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hij heeft nu wel een eigen thread op mixfight.nl en hij staat nu ook op de nominatie voor sportman van het jaar in Marokko. Dus missie volbracht...

  19. #44
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    wtf is dit hee... mensen gaan helemaal naar de klote ofzo, wat is hier aan de hand? Goedkope anna´s ofzo, ze flippen de pan uit... weg met die gasten

  20. #45
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by #teamBADGUY View Post
    Badr zag toen ook door de neger et bos niet meer
    Grappige opmerking van iemand die anders altijd zo snel op Badr's etnische teentjes is getrapt.

  21. #46
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick2802 View Post
    wtf is dit hee... mensen gaan helemaal naar de klote ofzo, wat is hier aan de hand? Goedkope anna´s ofzo, ze flippen de pan uit... weg met die gasten
    goedkope AAS of niet, roid rage krijg je gewoon van die troep, het zal me ook niet verbazen dan Sadik daar last van had, hij leek zelf ook geschrokken van die actie

  22. #47
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    160
    vCash
    125761

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    goedkope AAS of niet, roid rage krijg je gewoon van die troep, het zal me ook niet verbazen dan Sadik daar last van had, hij leek zelf ook geschrokken van die actie
    Dat zeker + hij keek minder skitzo uit zijn ogen als wat Badr toen deed... maargoed, evengoed fucked-up.... mij benieuwen wat er met Jamal gebeurt, jammer voor hem dat hij nog niet zo ver in zijn carriere gekomen is...

  23. #48
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post


    Roid rage? Maar er was geen rage?

    Think about it
    lol

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Wat een vage actie. De handschoenen worden nog even netjes aangetikt op het moment dat de partij begint en 15 seconden erna gaat hij los?! Wat bezielt hem?

  25. #50
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    vind wel mooi dat mijn quote wordt weg gehaald. en gelijk dreigen met een ban.
    daarom post ik dus bijna niks meer hier. site is echt achteruit gegaan. beter andere quotes en threads verwijderen
    With great Powers comes hot Bitches

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •