MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 11 FirstFirst ... 4567891011 LastLast
Results 176 to 200 of 254

Thread: Calisthenics

  1. #176
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Best wel grappig... sinds mijn laatste 2 filmpjes, ruim 1000 views verder en nu eindelijk 2 reacties.
    Enthousiast MF.nl tis niet meer wat het was en zal het ook nooit meer worden ook.
    Praten over bullshit en zinloze discussies dat gaat dan wel weer heel goed hier op MF.

    Achja.. het zal ook allemaal wel. Ik ga weer lekker slingeren hier, doe mijn ding toch wel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Wat had je dan verwacht Silat? ik bedoel ik vind het leuk om te zien en heel knap allemaal uiteraard. Je bent er helemaal vol van en dat is leuk om te zien maar niet iedereen is 24/7 bezig met zoals jij het noemt "slingeren" en bouwt een indoor speeltuin.

    ik ben meer van de "anabolen type opgeblazen mietjes sport" en ik denk dat het meredeel daar een stuk beter bekend mee is dan de "echte atleten" zoals jij de "slingerende" heren noemt dus dan kunnen de reacties die je blijkbaar wel verwacht wat tegenvallen.

    het zinloze bullshit verhaal heb je overigens helemaal gelijk in.
    Last edited by Flabbert; 23-04-2015 at 19:55.

  3. #178
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoi dames.

  4. #179
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    hoi meneer

  5. #180
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Best wel grappig... sinds mijn laatste 2 filmpjes, ruim 1000 views verder en nu eindelijk 2 reacties.
    Enthousiast MF.nl tis niet meer wat het was en zal het ook nooit meer worden ook.
    Praten over bullshit en zinloze discussies dat gaat dan wel weer heel goed hier op MF.

    Achja.. het zal ook allemaal wel. Ik ga weer lekker slingeren hier, doe mijn ding toch wel.
    Zinloze frustratie man, je beweegt je nou eenmaal in een segment waar de belangstelling (nog) niet zo groot is. Niet iedereen kan jouw passie delen, ik ben 1 van diegenen die de filmpjes kijkt omdat ik het schitterend vind om te zien maar er verder geen speciale gevoelens bij krijg.

  6. #181
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Als ik die filmpjes zie krijg ik een beetje dat rauwe oldskool gevoel van toen de hiphop net begon...

  7. #182
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het wel interessant maar je zit hier wel op het vechtsportforum. Op het calisthenicsforum zal de partij tussen McGregor en Aldo wat minder interesse wekken.

  8. #183
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Je hebt ook wel eens dan is er een feestje ofzo en iemand heeft een wereldreis gemaakt. Die persoon heeft nergens anders oog voor en elk detail moet besproken worden. Alle foto's moeten ook bekeken worden. Een wereldreis is avontuurlijk en het eerste half uur is het best interessant. Na dat half uur en na 300 foto's is de lol er wel een beetje vanaf en denk je wanneer kan ik naar huis. Je zegt uit beleefdheid nog eens van goh jonge wat leuk en kijkt eens wat op je horloge. Hetzelfde gevoel heb ik hierbij. Calisthenics is natuurlijk best stoer en knap als je het kan, maar nu geloof ik het wel. Persoonlijk hoef ik hierna niet nóg een filmpje te zien. Niks persoonlijks verder.

  9. #184
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Soortvan turnen op straat stoer?
    Alistair Overeem is de goat.

  10. #185
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Soortvan turnen op straat stoer?

    nee
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #186
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Je hebt ook wel eens dan is er een feestje ofzo en iemand heeft een wereldreis gemaakt. Die persoon heeft nergens anders oog voor en elk detail moet besproken worden. Alle foto's moeten ook bekeken worden. Een wereldreis is avontuurlijk en het eerste half uur is het best interessant. Na dat half uur en na 300 foto's is de lol er wel een beetje vanaf en denk je wanneer kan ik naar huis. Je zegt uit beleefdheid nog eens van goh jonge wat leuk en kijkt eens wat op je horloge. Hetzelfde gevoel heb ik hierbij. Calisthenics is natuurlijk best stoer en knap als je het kan, maar nu geloof ik het wel. Persoonlijk hoef ik hierna niet nóg een filmpje te zien. Niks persoonlijks verder.
    idd

  12. #187
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Kijk en dan op zo'n reactie kan dan iedereen wel weer wat te vertellen hebben. (no offence heren)

    Een vechtsportforum, met een sub forum, trainingstechnieken en een topic Calisthenics. Dat is voor mij het enig nog wat hier boeit op dit forum omdat ik ooit hier vanaf het begin was. de Fightscene volg ik al lang niet meer en offtopic... tja..

    Ik had verwacht dat er wel meer mensen Bodyweight trainen tegenwoordig omdat dit functioneler is met vechtsport dan dumbbells smijten. Zal het anders zeggen, ik dacht dat weer wel wat animo voor was hier. Vandaar dat ik er leven in wil blazen.

    Maar goed als dat niet zo is, dan niet. simpel toch. Ik maak me er echt niet druk om hoor. Viel me gewoon weer op.

    Er zijn wel wat verschillen hoor in Calisthenics, je hebt beginners, freestylers en hard hitters.

    Ik ben niet zo'n freestyler (angsten en blessures), ik train gewoon vrij te kunnen bewegen en dat is dan op deze manier omdat ik het een stuk functioneler en handiger vind dan trainen in een gym met ijzer.

    Freestylers nemen ontzettend veel risico en hardhitters willen laten zien hoeveel reps met zo veel mogelijk gewicht.
    Nog steeds allemaal competitie drang, that's not me...

    Ik hou gewoon van trainen en de cultuur en deel het graag om te inspireren.

    Wat je zegt Facade: ik ken ze ja.

  13. #188
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Daar is niks mis mee hoor en we zitten al op 8 pagina's dus interesse is er heus wel. Het is alleen niet meer dan logisch dat na het zoveelste filmpje er niet steeds weer uitbundige reacties volgen... Ik reageer met name omdat je mensen, zoals ik, die nu bij god niet meer weten wat ze erop moeten zeggen neerzet als mensen die 'praten over bullshit en zinloze discussies'. Dat vind ik niet terecht.

  14. #189
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Laat je niet kennen Silat!

    Ik kijk je filmpjes met veel plezier, maar om nou elke keer dezelfde reactie erop te geven...

    Je passie straalt er vanaf, blijft mooi om te zien.

  15. #190
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    nee
    Ik zie als ex-turner niet wrm je op straat dat zou doen behalve dat het stoer is. Doet me een beetje denken aan acrobatiek vs free run. Mja kzou sws nooit een potje klimrek kiezen boven potje kickboks of grappling ofso
    Alistair Overeem is de goat.

  16. #191
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik zie als ex-turner niet wrm je op straat dat zou doen behalve dat het stoer is. Doet me een beetje denken aan acrobatiek vs free run. Mja kzou sws nooit een potje klimrek kiezen boven potje kickboks of grappling ofso
    Maar jij hebt dan ook UFC ambities.

  17. #192
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik zie als ex-turner niet wrm je op straat dat zou doen behalve dat het stoer is. Doet me een beetje denken aan acrobatiek vs free run. Mja kzou sws nooit een potje klimrek kiezen boven potje kickboks of grappling ofso
    Kan je straks wel heel goed op de UFC cage springen nadat je gewonnen hebt. Dus zou maar alvast wat gaan oefenen hierop.

  18. #193
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  19. #194
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Wie doet hier iets aan Muscle ups?

    Ik zie de muscle up als een van de belangrijkste oefening.
    En dan praat ik niet over de CrossKip muscle up of de Gymnast Muscle up die meisjes van 7 al kunnen door het momentum.

    Nee de power muscle up.

    Wellicht moet je hem eerst eens uitvoeren op de 2 boven staande manieren.
    Maar wanneer je een chipup kan maken tot onder je borst moet je er ook boven kunnen komen met je borst zodat je een Straight-bar dip kan uitvoeren. Je mag best een beetje je benen opgooien om het momentum iets makkelijker te bereiken.

    Een strick muscle up is met false grip. Je legt je polsen op de bar en trekt jezelf op tot borst boven de bar. de rest volgt vanzelf.
    Het bizar zwaar, ik zit op soms wel of vaak net niet.

    Hier wat verschillen.

    CrossKip on the bar

  20. #195
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  21. #196
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Gymnast on the bar

  22. #197
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Body builder in the rings

  23. #198
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Strict ring muscle ups

  24. #199
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Calisthenics Muscle up

  25. #200
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Strict muscle ups (Boss level)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •