MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 226 to 250 of 254

Thread: Calisthenics

  1. #226
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het belangrijkste is dat je meer verbrandt dan je binnenkrijgt. Dat kan je doen door meer te gaan sporten. Dat kan je ook doen door minder te eten. Zoals Flabbert zei, is het verstandig na te gaan hoeveel calorieën je verbruikt om op gewicht te blijven. Je kan zoveel sporten als je wilt, als je meer calorieën binnenkrijgt dan je verbrandt val je niet af. Een calculator kan je hier vinden: http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

    De meeste mensen eten elke dag ongeveer hetzelfde met variërend avondeten. Zo blijven mensen immers op gewicht. Als je het op de gok wil doen (ik vermoed dat jij geen calorieën wil gaan tellen), kun je kijken voor jezelf wat en hoeveel jij zoal eet, inclusief tussendooortjes. Je kan dit bijvoorbeeld invullen op myfitnesspal.com Vervolgens hier gewoon bepaalde routines uit schrappen en/of hoeveelheden verkleinen... Je hoeft dit niet te overdrijven. 50kg overgewicht ontstaat niet zomaar, dus als je de meest ongezonde en vette dingen schrapt, kom je vast al een heel eind.
    Precies.

    In het begin zou ik het een beetje kallem aan doen omdat je metabolisme ook en beetje in de war raakt als je meteen vol gaat trainen en zwaar gaat cutten.

    je kunt het zelf doen of doormiddel van een voedings coach ofzo (als stok achter de deur)
    Succes in ieder geval!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Flabbert View Post
    haha voeding is een spirituele ontwakening... je weet het wel spannend te brengen vent.

    bereken je voedingsbehoefte.
    afvallen? onder onderhoud eten.
    Bulken? boven onderhoud eten.

    zorg voor een goede K/V/E verhouding.
    eet niet te veel ongezonde zooi.

    donders spiritueel allemaal
    Dit zijn ook precies de antwoorden waarom ik al zei dat dit niet het platform is om het uit te leggen, "vent" (grappig ben je)

    Je praat nu nl over simpele technische zaken wat je met een fitness opleiding leert.

    Bewustwording van wat je werkelijk naar binnen werkt is een ander verhaal.
    Is het buikvulling, lees: precies de verhoudingen berekend aan calorieën op je behoefte.
    Of is het buikvoeding, lees: de juiste voedingsmiddelen (in verhouding naar behoefte), vitamines, mineralen en spoorelementen.
    Hoe schoon is je voeding, is het GMO, biologisch, Vegetarisch, zonder E nummer, etc.
    Er zijn honderden kruiden die bijdrage leveren aan het gezond houden van het menselijk lichaam.

    Je levenswijze omgooien is wel degelijk een spirituele ontwikkeling.
    Nl bewust worden van waarmee je je lichaam voedt. sponsor je et dierenleed van de bioindustrie nog steeds?, zoek je uit welke voedingsmiddelen niet zijn bewerkt door bedrijven als Monsanto, Nestle en Co.
    Je komt nl tot de conclusie dat de winkels vol liggen met ROTZOOI en de we bedonderd worden. Dat heet wakker worden en dan begint de zoektocht. Je denkpatroon gaat veranderen net als je eetpatroon, (als je er aan werkt).

    Bijna al mijn klanten beweren gezond te eten en weten het heel goed. Tot ze een week opschrijven wat ze eten.
    Mensen worden allemaal voorgelogen door media wat te eten. Maar goed dit is een onderwerp te ver voor sommige want dan krijg je weer conspiracy theorist te horen en dan spoor je niet. Helaas zijn dat dus uitingen van de zogenaamde "slapenden"
    Vind het wel genoeg zo voor vandaag.

    Het ging over Calisthenics.


    All good Nosje, all good.
    Geeft niet soms moet je even meer uitleggen en misschien moet ik met smilies werken, want jullie horen mijn stem niet en intonatie.
    Ik praat nl op een hele andere toon die jullie lezen in je hoofd die gerelateerd is aan het beeld wat jullie creëren over mij.
    Ik zeg nl in real life precies hetzelfde.
    En dat is echt niet arrogant.
    Last edited by Silat; 15-05-2015 at 18:52.

  3. #228
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    misschien moet je dit allemaal wat minder serieus nemen silatje.

  4. #229
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Geen idee of ik hem al had gepost maar is de moeite waard voor een repost

    Hoe calisthenics ontstaan is en wie waren de pioneers.
    Het hele freestylen is zich aan het afsplitsen van het originele Calisthenics.

    Gewoon hard trainen, basics, hold en power movements. Als je zo begint kan iedereen het doen.



    Ugis, een vriend uit Latvia was laatst ook bij thuis om verslag te doen van de eerste Home Edition. Hij gaat de hele wereld over voor documentatie. Deze is in New York.
    Last edited by Silat; 15-05-2015 at 18:59.

  5. #230
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Dit zijn ook precies de antwoorden waarom ik al zei dat dit niet het platform is om het uit te leggen, "vent" (grappig ben je)

    Je praat nu nl over simpele technische zaken wat je met een fitness opleiding leert.

    Bewustwording van wat je werkelijk naar binnen werkt is een ander verhaal.
    Is het buikvulling, lees: precies de verhoudingen berekend aan calorieën op je behoefte.
    Of is het buikvoeding, lees: de juiste voedingsmiddelen (in verhouding naar behoefte), vitamines, mineralen en spoorelementen.
    Hoe schoon is je voeding, is het GMO, biologisch, Vegetarisch, zonder E nummer, etc.
    Er zijn honderden kruiden die bijdrage leveren aan het gezond houden van het menselijk lichaam.

    Je levenswijze omgooien is wel degelijk een spirituele ontwikkeling.
    Nl bewust worden van waarmee je je lichaam voedt. sponsor je et dierenleed van de bioindustrie nog steeds?, zoek je uit welke voedingsmiddelen niet zijn bewerkt door bedrijven als Monsanto, Nestle en Co.
    Je komt nl tot de conclusie dat de winkels vol liggen met ROTZOOI en de we bedonderd worden. Dat heet wakker worden en dan begint de zoektocht. Je denkpatroon gaat veranderen net als je eetpatroon, (als je er aan werkt).

    Bijna al mijn klanten beweren gezond te eten en weten het heel goed. Tot ze een week opschrijven wat ze eten.
    Mensen worden allemaal voorgelogen door media wat te eten. Maar goed dit is een onderwerp te ver voor sommige want dan krijg je weer conspiracy theorist te horen en dan spoor je niet. Helaas zijn dat dus uitingen van de zogenaamde "slapenden"
    Vind het wel genoeg zo voor vandaag.

    Het ging over Calisthenics.


    All good Nosje, all good.
    Geeft niet soms moet je even meer uitleggen en misschien moet ik met smilies werken, want jullie horen mijn stem niet en intonatie.
    Ik praat nl op een hele andere toon die jullie lezen in je hoofd die gerelateerd is aan het beeld wat jullie creëren over mij.
    Ik zeg nl in real life precies hetzelfde.
    En dat is echt niet arrogant.
    Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik geef in de eerste plaats antwoord op de vraag. Die richt zich op hoe je af moet vallen. In die context is het calorietekort doorslaggevend. Wat 'gezond' wel en niet inhoudt is een andere discussie. Gezond is een inherent subjectief begrip, dus daar kan je over van mening verschillen. Bijvoorbeeld of vegetarisch daar wel of niet bijhoort. Ik ben wel met je eens dat eten gericht op afvallen, niet noodzakelijk betekent dat je gezond eet afhankelijk van de definitie die je aan 'gezond' verbindt. Andersom geldt dat echter ook: Als je let op wat je eet en je voedselbronnen zijn gezond, val je nog steeds niet af als je er teveel van eet.
    Last edited by Facade; 15-05-2015 at 19:58.

  6. #231
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Dat is dan ook nog steeds de simpele rekensom.

    Een calorie tekort of overschot is een feit. Maakt voor je doel (afvallen of aankomen) geen reet uit of het clean of dirty is.

    Op lange termijn is het niet gunstig voor je lichaam dat weten we nu wel.
    Maar massa's mensen gaan door de media van het ene uiterste naar het andere uiterste. Opeens mag je nooit meer naar de Mac of een blikje cola drinken. Want mensen zijn opeens wakker. Zo heb je de kettingrokers die het voor elkaar krijgen te stoppen en opeens de grootste annoying-bitch anti roker worden.

    Deze man gelooft niet in Clean Eating en kijk hem...
    Kane Sumabat

  7. #232
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    dat het voor deze gespierde knul niet nodig is betekend natuurlijk niet dat het voor anderen ook zo is.

    Maar goed eten is ook van belang voor de interne mens. Je bloedvaten, je biodiversiteit van je darmflora. het verkleinen van de kans om darmkanker te krijgen. Het verkleinen van de kans op allergieën en bij vrouwen zelfs het voorkomen van allergieën bij kinderen door het geven van borstvoeding.


    Natuurlijk kan je wel naar de mac. Dat kan echt geen kwaad. Superfoods is onzin, er zijn geen superfoods. Zaden en noten zijn gewoon handig voor een gevarieerd voedselpatroon, dat werkt ook beter dan b.v. suppletie. Er is geen bewijs dat supplementen werken bij gezonde mensen. Echter wel voor negatieve verschijnselen. Gewoon met alles met mate.

  8. #233
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    lees dit over die ene youtube gast die je eerst had gepost.

    http://nattyornot.com/is-littlebeastm-natural-or-not/

  9. #234
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    de link hierboven lijkt mij zeker plausibel.

    Dat is ook het probleem met die "fitness" wereld. Anabolen gasten prijzen allerlei spul aan....niet te halen zonder die snoepjes.
    Neemt niet weg dat je behoorlijk gespierd kan zijn zonder. Zeker als je het juiste lichaamstype hebt.

  10. #235
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    het gaat mij erom dat iedereen erover liegt al die natty youtube kanalen zijn ook allemaal gare leugenaars, ik weet nu door al die leugens serieus niet wat realistisch haalbaar is op de natuurlijke manier.

  11. #236
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    dat het voor deze gespierde knul niet nodig is betekend natuurlijk niet dat het voor anderen ook zo is.

    Maar goed eten is ook van belang voor de interne mens. Je bloedvaten, je biodiversiteit van je darmflora. het verkleinen van de kans om darmkanker te krijgen. Het verkleinen van de kans op allergieën en bij vrouwen zelfs het voorkomen van allergieën bij kinderen door het geven van borstvoeding.


    Natuurlijk kan je wel naar de mac. Dat kan echt geen kwaad. Superfoods is onzin, er zijn geen superfoods. Zaden en noten zijn gewoon handig voor een gevarieerd voedselpatroon, dat werkt ook beter dan b.v. suppletie. Er is geen bewijs dat supplementen werken bij gezonde mensen. Echter wel voor negatieve verschijnselen. Gewoon met alles met mate.
    Grotendeels eens al ben ik er wel van overtuigd dat de inhoud van het voedsel belangrijker is dan wij nu denken. Alleen denken in calorieën is wat mij betreft te simpel, ik kijk ook naar de complexiteit van hetgene dat je eet.
    Verder is dit topic erg vervelend geworden doordat er maar 1 heilige waarheid schijnt te bestaan. Ik vind het al heel wat dat ik met mijn 1.82 bijna de 90 kg aantik. Als ik alleen maar bodyweight ga trainen en nog meer wil aankomen zit er maar 1 ding op.....

  12. #237
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik moet zeggen dat ik tegen mijn verwachtingen in weer een heel net fysiek opbouw met voornamelijk bodyweight oefeningen, icm een beetje lichte training met barbell en dumbells. Ik weeg minder zwaar en heb wat minder massa maar sta flink droog en er is redelijke massa. Ik let ook niet meer zo streng op mijn voeding als eerst, in grote lijnen let ik er nog wel op.

  13. #238
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    het gaat mij erom dat iedereen erover liegt al die natty youtube kanalen zijn ook allemaal gare leugenaars, ik weet nu door al die leugens serieus niet wat realistisch haalbaar is op de natuurlijke manier.
    dit

  14. #239
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    pff ik ben nu ook weer aan het afvallen.. voor de 1000ste keer. Niet dat ik dik ben, maar ik wil zo'n 4 a 5 kilo vet eraf. Ik heb zovaak schema's gemaakt. Daarin berekend hoeveel calorieen ik mag eten, hoeveel kool/eiwitten/vetten, op welke tijdstippen, uit welke voeding het dan moest bestaan, etc. Als ik me daaraan houd en 2 uur per dag sport, val ik dagelijks zo'n 300 tot 800 gram af.

    Uiteindelijk houd ik dat nooit langer dan 1 week vol! ik hou teveel van eten boys. 3 dagen geleden ben ik opnieuw begonnen maar nu op een andere wijze. ik eet wat ik wil, natuurlijk geen snoep, chocola en koekjes.

    ik sta op en kijk dan in de koelkast om te bepalen wat ik ga eten. Vandaag 3 sneetjes bruinbrood, waarvan twee met pindakaas en 1 met kaas. ik ga nu een bord rijst eten en nog iets erbij (weet nog niet wat). Daarna ff uurtje bodybuilding en daarna een beetje kloten met de bokszak, loopband, clean and jurk, buikspieren, bovenarmen, etc.

    ik hou jullie op de hoogte, kijken of het ditmaal wel lukt om die 4 a 5 kg weg te werken. Moet wel voor de vakantie he

  15. #240
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Bizar dieet man. Veeeels te heftig. Richt je meer op 0,5 tot 1 kilo per week afvallen. Idd zo veel mogelijk zooi uit je voedingspatroon halen. Max een dag per week cheaten. sommigen eten gewoon amper koolhydraten meer. Alleen groeten en eiwitten en wat vet natuurlijk. En dan 2 dagen wel koolhydraten eten. Mss werkt dat voor je. Dus geen brood, rijst, aardappelen. En als je dat wel nodig hebt vervangen voor muesli, bataat en zilvervliesrijst.

  16. #241
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    16
    vCash
    126000

    Default

    Om weer even on-topic te gaan (Calisthenics, remember?):

    Silat ik heb een enkelblessure met BJJ opgelopen en kan komende maand helaas niet aan vechtsport doen. Wel blijf ik 3x in de week doortrainen met wat krachttraining. Train kort en alleen voor kracht omdat ik gewicht wat naar beneden wil voor gewichtsklasse. Langzaam aan wil ik wat gymnastics/calisthenics in mijn trainingen verwerken.

    Welke oefeningen raad je aan om makkelijk mee te beginnen, na elke training 1 of 2 lijkt mij goed haalbaar. Ben aardig atletisch, muscle-up geen probleem. Niet zo lenig en moet mijn enkel dus ontzien. Human flag lukt mij nooit en heb alleen gym tot mijn beschikking. Dacht bv aan front en back-lever? En hoeveel reps sets raad je aan? Wil simpel houden in begin zodat ik volhoud.

    Dus:
    -3x in de week gym
    -na elke training graag 1 cal-oefening
    -enkel ontzien
    -doel is voor MA

  17. #242
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    bro is geen dieet man.. ik eet gewoon weinig en dan sporten. ben wel gesloopt nu btw

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Bizar dieet man. Veeeels te heftig. Richt je meer op 0,5 tot 1 kilo per week afvallen. Idd zo veel mogelijk zooi uit je voedingspatroon halen. Max een dag per week cheaten. sommigen eten gewoon amper koolhydraten meer. Alleen groeten en eiwitten en wat vet natuurlijk. En dan 2 dagen wel koolhydraten eten. Mss werkt dat voor je. Dus geen brood, rijst, aardappelen. En als je dat wel nodig hebt vervangen voor muesli, bataat en zilvervliesrijst.

  18. #243
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    bro is geen dieet man.. ik eet gewoon weinig en dan sporten. ben wel gesloopt nu btw
    Je moet zorgen dat je lichaam wel gevoed blijft anders is het op de langere termijn zinloos. Ik denk dat je beter kunt werken aan een dagelijks vast gematigder schema dan aan crash dieet-achtige toestanden en weinig eten.
    Dat is een change of life en heeft bij mij goed gewerkt. Ik viel in 5 maanden 10 kilo af ZONDER mezelf uit te hongeren. heb er inmiddels wel weer wat kg's bij gegeten maar dat is gecontroleerd.
    Wat dat betreft volg ik Silat wel, hij noemt het spiritueel wat misschien wat zweverig klinkt maar in de kern is het de waarheid.

  19. #244
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ben het eens dat je blijvend je inname moet veranderen. Zeker als je makkelijk vet aanzet. Crash dieet is niks, zeker niet als je wilt presteren op de mat of in de ring.

    Wat betreft het topic, ik probeer zelf wel bodyweight te trainen, met name mijn rug, ik kan net een aantal pullups en ik wil dat gewoon beter kunnen. Massa maakt mij geen fuck uit, ik wil sterker en fitter zijn. Volgensmij is dat best een goede tool. Dat acrobatiek vind ik minder belangrijk. First things first. Dat TRX lijkt mij interessant, maar 290 euro vind ik wel duur zeg.....

    Wat betreft blessures en BJJ, probeer gewoon wel te trainen en je maatjes goed informeren wat wel en niet kan.

    Ik heb met kapotte knieën getraind en dan moet je gewoon vaker tappen. No ego op de mat hoor en maar werken aan wat je wel kunt dun. Je enkel zou ik helemaal intapen en dan maar als een vis op het droge voelen....

  20. #245
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  21. #246
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Voor iedereen die geen zin heeft in een moeilijk dieet wat te veel tijd in beslag neemt.

    http://www.ironmagazine.com/ebooks/T...s_Handbook.pdf Link naar pdf van Lyle Mcdonald, crashdieet wetenschappelijk onderbouwd. Veel plezier.

  22. #247
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post

    Smakelijk Squatwerk

  23. #248
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  24. #249
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik vraag me af wat dat joch met dat petje op er eigenlijk van vindt.

  25. #250
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Adam Raw is back after Bicep torn.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •