MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 67 of 67
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Respect mr.Perfect!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    spoiler

  3. #53
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    ze hebben in iedergeval kunnen cashen..
    Is eigenlijk het enige waar kickboksen nu om draait, zoveel mogelijk cashen nu het nog kan. En de een doet het beter dan de ander, I can't blame them.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Was het nog wat? Ik zag een foto voorbij komen waar Aerts een karatebroek aanheeft. Had dat nog een bepaalde reden, eerbetoon aan de grondslag van de oude K1 ofzo?

  5. #55
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik betwijfel dat ze hiermee kunnen cashen of dat ze het daarvoor doen. Het is niet eens opgenomen of bij een fatsoenlijke gala gehouden.

  6. #56
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik betwijfel dat ze hiermee kunnen cashen of dat ze het daarvoor doen. Het is niet eens opgenomen of bij een fatsoenlijke gala gehouden.
    Volgende keer maar gewoon ergens underground in een boerenschuur in Brabant dan, veel toffer!!!

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Je zegt het als grap maar dat zou ik wel heel gaaf vinden. Dan is het net zoals Rocky en Apollo op het einde van Rocky III


  8. #58
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Nou ik heb het gezien, beelden staan op 'wij zijn kickboksers' op facebook. Terechte overwinning, Peter rent in de 5e ronde ongeveer weg van Ernesto. Veel geld hebben ze zeker niet verdiend, zaal is alles behalve uitverkocht en het is ook niet uitgezonden. Tribunes zijn leeg, op de zaalvloer zit wel volk. Ik vraag me af of het heldendom inmiddels niet wat verwaterd is in Japan.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Nou ik heb het gezien, beelden staan op 'wij zijn kickboksers' op facebook. Terechte overwinning, Peter rent in de 5e ronde ongeveer weg van Ernesto. Veel geld hebben ze zeker niet verdiend, zaal is alles behalve uitverkocht en het is ook niet uitgezonden. Tribunes zijn leeg, op de zaalvloer zit wel volk. Ik vraag me af of het heldendom inmiddels niet wat verwaterd is in Japan.
    Ik denk niet dat ik het ooit ga kijken, kun je mischien de eerste 4 rondes beschrijven?

  10. #60
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Nergens een filmpje?

  11. #61
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Op wikipedia staat trouwens dat Hoost nu op 99 wins staat. Zou wel mooi zijn als hij nog zn honderdste kan krijgen en dan met zo'n record stopt.

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    filmpje ook gezien, maar er zit werkelijk geen hond daaro..
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #63
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^Je zegt het als grap maar dat zou ik wel heel gaaf vinden. Dan is het net zoals Rocky en Apollo op het einde van Rocky III
    Het idee is zo gek nog niet, ben ik helemaal met je eens. Misschien is er wel een vernieuwende promotor die ooit zoiets kan oppakken? Hehe. De Hollandse Yakuza ofzo. De schone sport bewaren we wel voor de Omo. Door en door schoon. Wast een berg, kost een beetje.

    Trouwens Rocky III ... wordt een beetje raar van de gedachte dat zelfs deel 3 al zo lang geleden is

  14. #64
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Hoost oogde vele malen scherper dan Aerts die in het filmpje van 3 minuten 3 keer op de grond viel. 1x door een legendarische low kick van Mr Perfect en 2x door vermoeidheid denk ik.

    Wel een hele lege zaal!
    Mooie afsluiter. Ik zeg nu lekker stoppen allebei. 2 legends.

    Mooiere vechters dan Hoost en Aerts krijgen wij niet meer.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Goeie prestatie van Hoost, maar zegt veel over huidige level in HW, Aerts draaide tot voor kort nog mee.

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Goeie prestatie van Hoost, maar zegt veel over huidige level in HW, Aerts draaide tot voor kort nog mee.
    Aerts had een kapotte knie, die geopereerd moest worden. Hij wilde echter niet afzeggen, daarom was er een herenakkoord met Hoost om niet naar zijn slechte been te trappen.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Hoost oogde vele malen scherper dan Aerts die in het filmpje van 3 minuten 3 keer op de grond viel. 1x door een legendarische low kick van Mr Perfect en 2x door vermoeidheid denk ik.

    Wel een hele lege zaal!
    Mooie afsluiter. Ik zeg nu lekker stoppen allebei. 2 legends.

    Mooiere vechters dan Hoost en Aerts krijgen wij niet meer.
    Las ergens dat ze in maart weer tegen elkaar gaan vechten!?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •