MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Stefan Struve kreeg blackout voor zijn partij

    UFC president Dana White zette het volgende op de officiële ESPN SportsCenter Twitter account:



    Dana White: "Zijn hartslag was hoog en hij kreeg een black-out, ze denken dat het een paniekaanval was, maar we wilden geen enkel risico nemen."

    http://mixfight.com/2014/07/Stefan-S...j-een-blackout
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Echt balen voor Struve. Had best naar deze partij uitgekeken.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik ben wel erg benieuwd wat nu echt de oorzaak is geweest. Ik hoop het beste voor hem, gezondheid boven alles!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Stefan Struve

    Gisteren via Twitter

    Just want to let everybody know I'm ok, had a blackout in the locker room and we had to call the fight off, thanks for the love folks!





    Stefan Struve 55 minuten geleden via Twitter

    Drove back to LA today and tho the traffic SUCKED I'm feeling good and phisically I'm 100% Thanks again for the love, much appreciated!






    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer, hoop dat deze partij snel weer op de line-up komt te staan.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    wat een domper idd, ik had hier zo naar uitgekeken, wij allemaal en Stefan nog het meeste.
    Hoop op een spoedig herstel en dat de oorzaken gevonden en verholpen worden.
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Vervelend, maar gezondheid gaat boven alles.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.
    Inderdaad! Had ik niet van ze verwacht!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.
    Die van Mitrione ook.

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die van Mitrione ook.
    Yep. Goede actie van de UFC hoor. Zelfs de winbonus, wow.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Dana White en Lorenzo hebben Stefan zijn Show ÉN Win bonus betaald. Damn, nette actie van Zuffa/UFC.
    Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Yep. Goede actie van de UFC hoor. Zelfs de winbonus, wow.
    top en voor Stefan beterschap
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen
    Die jongen heeft al een hele tijd op de bank gezeten met hartproblemen. Misschien dat hij er nu weer voor langere tijd uit ligt. Hij draait geen partijen en verdient niks. Ik vind het juist erg sociaal van de UFC.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    goede actie, respect. Hoop dat Stefan straks weer kan knallen, gezondheid gaat echter voor alles.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Vind het juist een rare actie,niet dat ik het Struve niet gun maar een winbonus is overdreven, een showbonus daarentegen kan ik nog begrijpen
    En daarom leid jij geen miljoenenbedrijf.
    De UFC weten blijkbaar trouw en waardevol personeel op waarde te schatten en durven dan gewoon hun nek uit te steken. Ze doen niet altijd alles goed heeft ook het verleden laten zien, maar soms zijn ze enorm loyaal naar hun vechters…kijk ook naar het betalen van medische kosten van bepaalde vechters…Dana soms uit eigen zak.
    In Nederland is dat niet echt normaal, daar moet iedereen in dezelfde functie maar hetzelfde verdienen en behandeld worden. In de VS krijg je gewoon loon naar werken en Dana weet dat het geld dubbel en dwars weer terugkomt als Struve weer gezond is en meerdere events gedraaid heeft. En mocht dat niet meer gebeuren is de UFC $160.000 kwijt…peanuts op jaarbasis en deel van het bedrijfsrisico. Struve heeft gewoon een toekomst in de UFC en deze uitbetaling bewijst dat.
    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    Het is zeker sociaal van de UFC, maar toch zijn ze met dit soort acties redelijk selectief. Lig je goed bij Dana heb je een goede werkgever. Lig je minder goed flikkeren ze je er zo uit.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by sterrenkijker View Post
    Het is zeker sociaal van de UFC, maar toch zijn ze met dit soort acties redelijk selectief. Lig je goed bij Dana heb je een goede werkgever. Lig je minder goed flikkeren ze je er zo uit.
    Dat is natuurlijk ook de Amerikaanse cultuur. Werk hard en blijf met iedereen goede vrienden, dan kom je er wel. Tenminste, dat is het idee.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb zelf hartproblemen gehad en er ook weer bovenop gekomen.
    Mijn eerste "openbaar optreden" (in mijn geval muzikaal) was ook geen succes vanwege soort van blackout.
    Blijkbaar hebben spanningen en misschien medicatie daar effect op.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post
    wat een domper idd, ik had hier zo naar uitgekeken, wij allemaal en Stefan nog het meeste.
    Hoop op een spoedig herstel en dat de oorzaken gevonden en verholpen worden.
    Oorzaak schijnt in de medicijnen te liggen die hij slikt tegen zijn hart probleem, deze hebben een bijwerking dat zij stemmingen versterken.. zo was hij natuurlijk zenuwachtig voor de partij en werd versterkt door de medicijnen..daardoor een soort paniekaanval.. zijn haty was gewoon goed gelukkig.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    En daarom leid jij geen miljoenenbedrijf.
    De UFC weten blijkbaar trouw en waardevol personeel op waarde te schatten en durven dan gewoon hun nek uit te steken. Ze doen niet altijd alles goed heeft ook het verleden laten zien, maar soms zijn ze enorm loyaal naar hun vechters…kijk ook naar het betalen van medische kosten van bepaalde vechters…Dana soms uit eigen zak.
    In Nederland is dat niet echt normaal, daar moet iedereen in dezelfde functie maar hetzelfde verdienen en behandeld worden. In de VS krijg je gewoon loon naar werken en Dana weet dat het geld dubbel en dwars weer terugkomt als Struve weer gezond is en meerdere events gedraaid heeft. En mocht dat niet meer gebeuren is de UFC $160.000 kwijt…peanuts op jaarbasis en deel van het bedrijfsrisico. Struve heeft gewoon een toekomst in de UFC en deze uitbetaling bewijst dat.
    Precies.

    Struve heeft overal altijd ja op gezegd, doet z'n promowerk goed en heeft het gebracht tijdens elk gevecht. Nooit voor de punten overwinning, altijd all out. En ik vermoed dat hij ook Dana nog nooit het vel over de neus heeft getrokken tijdens een onderhandeling.

    Of dat allemaal slim is, is een tweede. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze hem laten merken dat het een two way street is. Ook een goed signaal naar andere vechters toe.

    Ik denk dat Bones Jones in dezelfde situatie er naar zou kunnen fluiten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •