MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default Foto Ginty Vrede

    Hier ben ik weer. In het later te verschijnen boek waar ik aan werk, staat ook een stukje over Ginty Vrede (RIP). Mijn vraag was of iemand een mooie foto heeft van Ginty die wij vrijblijvend mogen gebruiken. Van zijn partij tegen Hesdy Gerges zou helemaal mooi zijn, maar dat hoeft niet per se. Ik kan je naam of website noemen in het boek bij de credit bij de foto. Post de foto a.u.b hier dan kan ik hem downloaden. Mailen kan ook. Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Heb nog een fiks aantal fotos van Ginty. Voornamelijk uit Suriname toen hij daar een maand voor zijn dood een ruime week verbleef en een partij vocht op het The Return of the King 2 gala.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Almere
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heb jij een top foto van ginty dat hij achter na gezeten word door een hond in Suriname . Rip ginty wat een top gozer was het

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Heb nog een fiks aantal fotos van Ginty. Voornamelijk uit Suriname toen hij daar een maand voor zijn dood een ruime week verbleef en een partij vocht op het The Return of the King 2 gala.
    Top! Check your PM's.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Heb je gemaild Stonehorn. Probeer anders ook Harmen (Richelieu) hij was erbij in Las vegas toen Ginty daar de de WBC wereldtitel MuayThai won als verslaggver/fotograaf. Dat was zijn laatste partij en heel kort voor zijn overlijden.

    Quote Originally Posted by anthony kane View Post
    Volgens mij heb jij een top foto van ginty dat hij achter na gezeten word door een hond in Suriname . Rip ginty wat een top gozer was het
    Klopt inderdaad Anthony, was na de training in Boni Gym toen hij ging rondscheuren met een brommer. Heb ook nog dat Ginty ging scheidsen tussen twee kleine jochies in Boni Gym. Zal volgende week de serie op FB weer eens verder vervolgen van de highlights uit Su.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #6
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Heb je gemaild Stonehorn. Probeer anders ook Harmen (Richelieu) hij was erbij in Las vegas toen Ginty daar de de WBC wereldtitel MuayThai won als verslaggver/fotograaf. Dat was zijn laatste partij en heel kort voor zijn overlijden.



    Klopt inderdaad Anthony, was na de training in Boni Gym toen hij ging rondscheuren met een brommer. Heb ook nog dat Ginty ging scheidsen tussen twee kleine jochies in Boni Gym. Zal volgende week de serie op FB weer eens verder vervolgen van de highlights uit Su.
    Ja man Ginty Vrede TOPgozer supertalent
    te vroeg gegaan R.I.P

    GINTY

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    PM me aub je mail Stonehorn, heb alles nog in mijn archief.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben door computerperikelen helaas de foto's van Ginty Vrede kwijtgeraakt die een van jullie me had gemaild. Dus s.v.p. als je een mooie foto van Ginty hebt die we mogen gebruiken voor ons boek, pm even voor mijn prive e-mail of post hem hier zodat ik hem direct kan downloaden.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    wie heeft nog meer dat stuk over Gerges gelezen in de Panorama van vorige week, werd ook een groot gedeelte aan Ginty gewijd door Thom Harinck. over de dag dat ie kwam trainen en het gebeurde, dat hij de ene na de andere red bull wegtikte aan de bar bij Chakuriki en dat hij was wezen stappen en al 24 uur wakker was. Thom waarschuwde hem nog dat ie een hartaanval zou krijgen van al die red bull voor het trainen.

    Ik vond het vrij apart, het zal allemaal wel waarheid zijn geweest maar ik had het niet eerder gehoord. Geeft na het overlijden van zo'n jonge toch een rare bijsmaak voor mij.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben ook wel eens 24 uur wakker geweest, ik heb wel eens van 7:00 s' ochtends tot 0.00 s' avonds gewerkt als je een goed hart hebt kan je wel wat hebben.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Stonehorn View Post
    Ik ben door computerperikelen helaas de foto's van Ginty Vrede kwijtgeraakt die een van jullie me had gemaild. Dus s.v.p. als je een mooie foto van Ginty hebt die we mogen gebruiken voor ons boek, pm even voor mijn prive e-mail of post hem hier zodat ik hem direct kan downloaden.
    Stuur me even een PM met je mailadres en de foto die je graag wilt hebben en ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen.

    Quote Originally Posted by new_world_order View Post
    wie heeft nog meer dat stuk over Gerges gelezen in de Panorama van vorige week, werd ook een groot gedeelte aan Ginty gewijd door Thom Harinck. over de dag dat ie kwam trainen en het gebeurde, dat hij de ene na de andere red bull wegtikte aan de bar bij Chakuriki en dat hij was wezen stappen en al 24 uur wakker was. Thom waarschuwde hem nog dat ie een hartaanval zou krijgen van al die red bull voor het trainen.

    Ik vond het vrij apart, het zal allemaal wel waarheid zijn geweest maar ik had het niet eerder gehoord. Geeft na het overlijden van zo'n jonge toch een rare bijsmaak voor mij.
    Klopt, ook gelezen. Zit natuurlijk een kern van waarheid in, maar een maand voor zijn dood is er voor zijn partij tegen Rosario in Los Angelos nog een hartritme filmpje gemaakt waarop niets te zien was. Ben meer van mening dat Ginty door een aangeboren hart afwijking vroegtijdig dit leven heeft moeten verlaten.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Amstelveen
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog niets per mail ontvangen. Heeft helemaal niemand een mooie foto van Ginty?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •