MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by kendamac View Post
    Je zegt zelf dat hij ko ging op iets waar je normaal niet op ko hoort te gaan. En geloof me Ben slaat veel harder dan die frontkick. En heb ik gezegd dat hij een prutser is? Als je in de ufc vecht dan ben je dat zeker niet. Maar ik denk dat hij gewoon niet goed genoeg is. Maar blijkbaar mag je dat niet zeggen hier omdat hij uit nl komt.
    Ik quote een stukje van jou maar de reactie was niet per definitie op jou gericht, het was een veralgemeniseerde opmerking. Voel je niet zo aangevallen man.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Als je mij qoute en reageert ja dan voel ik me aangesproken. Logisch toch?

  3. #28
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Kom op man.
    Hij vecht al meer dan 10 jaar op het hoogste niveau, heeft tegen Hunt, Belfort, Vovchanchyn, Rogers allemaal gevochten, zijn ook allemaal mannen die een flinke KO in hun vuisten.
    Die Ben gaat opgegeten worden door Cardioreem.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja Overeem kan heus wel Ben Rothwell aan. Kom op, waar hebben we het over. Rothwell is nu trouwens eveneens van de juice af, dus die zal wel een tandje langzamer gaan dan voorheen. Rothwell beschikt bij lange na niet over de kwaliteiten waar Overeem over beschikt. Overeem moet alleen niet zo stom zijn weer continu met z'n handen laag te gaan vechten. En als Rothwell zo moeilijk KO te krijgen is zou Overeem misschien weer eens kunnen proberen een sub eruit te persen.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Als Overeem dit niet wint, heeft hij niets in de UFC te zoeken

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ben is ver onder het niveau van Alistair. Slechte matchup wat mij betreft.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Om 21.10 uur Nederlandse tijd zal Alistair zelf zijn zegje doen bij The MMA Hour.

    http://www.mmafighting.com/2014/7/14...mcmahon-cathal

  8. #33
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Ben is ver onder het niveau van Alistair. Slechte matchup wat mij betreft.
    Dat dacht men toen ook van Bigfoot en van Browne. We weten hoe dat afliep. Het wordt tijd dat mensen beseffen dat Alistair zonder zijn paardenvlees gewoon niet dezelfde vechter is die mensen links en rechts KO sloeg.

    Begrijp me niet verkeerd, Alistair kan zeer zeker van Ben winnen en ik denk ook dat dat gaat gebeuren, maar mensen hebben hem nog steeds te hoog zitten. Als hij tegen iemand van zijn niveau wilde (eigenlijk iemand boven zijn niveau) had hij meerdere malen de kans om tegen JDS te vechten. Maar daar had hij weinig zin in.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Het is geen gunstige partij voor Alistair daar kunnen we het allemaal over eens zijn. Wint hij dan wordt zijn overwinning betiteld als een overwinning op een middenmoter, slechts slachtvlees. Verliest hij dan zou hij zelfs gecut kunnen worden. Ik hoop dat hij hem total-loss ramt en daar mee gedeeltelijk zijn status terugverdiend, al blijft dit lastige degen zo'n tegenstander. Hoe je het ook went of keert.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die bigfoot en Browne fight waren een wake up call voor hem. Zie Mir fight.
    Cardioreem gaat in 2015 voor de titel vechten mocht hij op zijn weg naar een shot JDS kunnen ontwijken.
    Ik zie Cardioreem van iedereen winnen alleen tegen Cain en JDS is moeiljk.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dat dacht men toen ook van Bigfoot en van Browne. We weten hoe dat afliep. Het wordt tijd dat mensen beseffen dat Alistair zonder zijn paardenvlees gewoon niet dezelfde vechter is die mensen links en rechts KO sloeg.

    Begrijp me niet verkeerd, Alistair kan zeer zeker van Ben winnen en ik denk ook dat dat gaat gebeuren, maar mensen hebben hem nog steeds te hoog zitten. Als hij tegen iemand van zijn niveau wilde (eigenlijk iemand boven zijn niveau) had hij meerdere malen de kans om tegen JDS te vechten. Maar daar had hij weinig zin in.
    Mooi gezegd. Ik hoop het niet maar ik denk dat Rothwell een grotere kans maakt dan sommige hier denken

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem033 ziet Overeem van iedereen winnen, behalve JDS en Cain. Ik denk dat hij de partij tegen Browne en Bigfoot niet heeft gezien, want in een rematch zouden beide tegenstanders weer gehakt van Overeem kunnen maken. Laat staan het ducken van een gevecht tegen Mark Hunt. Overeem is gewoon een middelmatige vechter, mits hij doping gebruikt. Een soort van PEC Zwolle zonder de topspelers en trainer van het afgelopen seizoen.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Wat een hoop negativiteit toch weer hier.

    Ik denk persoonlijk dat je een hele andere Overeem gaat zien nu hij bij Greg Jackson zit. Ik verwacht meer focus ipv al dat macho gedoe van zijn tijd uit Miami.

    Wereldkampioen zie ik hem niet worden zo lang Velasquez er is, maar top 5 is mogelijk.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Overeem is gewoon een middelmatige vechter, mits hij doping gebruikt.
    Wat is ie dan zonder doping? Met vond ik hem in ieder geval geen middelmatige vechter.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    UFC Fight Night 50's Alistiar Overeem eyes Junior dos Santos heavyweight scrap (again) after he KOs Ben Rothwell



    http://www.mmamania.com/2014/7/14/5899485/ufn-50-alistiar-overeem-predicts-ko-win-ben-rothwell-eyes-junior-dos-santos-mma

  16. #41
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Willem033 ziet Overeem van iedereen winnen, behalve JDS en Cain. Ik denk dat hij de partij tegen Browne en Bigfoot niet heeft gezien, want in een rematch zouden beide tegenstanders weer gehakt van Overeem kunnen maken. Laat staan het ducken van een gevecht tegen Mark Hunt. Overeem is gewoon een middelmatige vechter, mits hij doping gebruikt. Een soort van PEC Zwolle zonder de topspelers en trainer van het afgelopen seizoen.
    Jij maakt het wel erg bont met je Mark Hunt ducken. gaat natuurlijk helemaal nergens meer over dit. het gevecht ontwijken omdat het tactisch niet het gevecht is waarmee je verder komt is heel wat anders. Je bent geen fan, dat is i.i.g. wel duidelijk.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik ben zeker geen fan van Overeem, want hij is bitch, net als Willem033

  18. #43
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    +1 , tegen bigfoot was tof geweest.
    Snap sowieso niet Arlovski zo hoger wordt geplaatst.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Minotauro heeft weer.last van.haar.maandelijkse periode.
    Schopt ze weer overal tegen aan.
    De rebel.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Straight outta Amersfoort, crazy motherfucker named Willem033, with his gang called Willem with Attitude

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik zal wat liever voor je zijn Willem033, hoop dat het wederzijds is, maar die Willem with Attitude track gaat er komen. Ik spit hem wel voor je, als soort van eerbetoon. Dan draaien we hem tijdens de volgende Mixfight meeting als je binnenkomt.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die bigfoot en Browne fight waren een wake up call voor hem. Zie Mir fight.
    Cardioreem gaat in 2015 voor de titel vechten mocht hij op zijn weg naar een shot JDS kunnen ontwijken.
    Ik zie Cardioreem van iedereen winnen alleen tegen Cain en JDS is moeiljk.
    Meeste dromen zijn bedrog.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Meeste dromen zijn bedrog.
    Ok Marco

  24. #49
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Overeem is weer een stukje lichter zo te zien: (althans zo lijkt het)

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #50
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Mooi, hij ziet er goed uit. Niet meer zo puffy.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •