MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ziet er inderdaad wat droger uit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Cardioreem ftw. Ziet er indd veel minder opgezwollen uit. Benieuwd op wat voor gewicht hij nu rondloopt.

  3. #53
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Ben wie?

    (

    Let op deuntje).

    Lijkt me een lieve man, die Ben. Overeem vreet 'm op in ronde 1, totale mismatch.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Miocic de moeilijkere tegenstander was maar hij loopt bij Rothwell altijd een kans om er met een lullige KO af te gaan.

    Maar Overeem hoort deze partij over het algemeen makkelijk te winnen en door Rothwell te declasseren maakt hij nog steeds een statement naar de top 5.

    Als de volgende JDS is, is dit een prima tussenstop om te wennen bij Jacksons MMA en dan nog 1x voor het goud te gaan. Wat wel top zou zijn is als Werdum per ongeluk van Caine wint.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik ben echt gruwelijk benieuwd naar het effect van zijn move naar Greg Jackson.. Toch een beetje de Louis van Gaal van het MMA.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #56
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik ben echt gruwelijk benieuwd naar het effect van zijn move naar Greg Jackson.. Toch een beetje de Louis van Gaal van het MMA.
    Ja ik ook. Alleen vind ik het moeilijk in te schatten hoe groot zijn aandeel is. Het heeft niet voor iedereen geholpen, kijk maar naar Frank Mir. Andere vechters die naar Jackson kwamen waren sowieso van zichzelf al erg goed. Zou een Jones slechter presteren wanneer hij bijvoorbeeld bij de Blackzillians zat? Ik weet het niet.

  7. #57
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Nou, ik doel niet zo zeer op het hele training gebeuren, maar meer over zaken als overall strategy en fight plan. Daar zijn hun heer en meester in.

    Ik denk dat het qua technieken, skills en ervaring wel goed zit bij overeem. Juist het taktische/strategische kan soms iets beter...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #58
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Alistair ziet er fresh uit daar.. tabula rasa.

  9. #59
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Nou, ik doel niet zo zeer op het hele training gebeuren, maar meer over zaken als overall strategy en fight plan. Daar zijn hun heer en meester in.

    Ik denk dat het qua technieken, skills en ervaring wel goed zit bij overeem. Juist het taktische/strategische kan soms iets beter...
    Dat klopt inderdaad.
    Misschien ben ik een beetje pessimistisch op deze vroege morgen, maar Overeem heeft al zoveel partijen op z'n naam staan. Hoe kan het dan dat hij tot op de dag van vandaag daarin tekort schiet? Maar goed, dat maakt het dan weer erg interessant inderdaad. We zullen gelijk zien of hem dat nog echt bij te brengen is, of dat hij vast geroest zit in oude routinematigheid.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •