MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1

    Default Geld inzamelen voor kickboks project in Iquitos te Peru


    Beste allemaal,

    Ik ben Lisanne van der Molen. Tot 3 jaar geleden vocht ik nog fanatiek wedstrijden en heb uiteindelijk 5 a-partijen gedraaid. Ik ben ook 3 jaar geleden voor het eerst naar Iquitos gegaan, dat in Peru ligt, om stage te lopen. Daar viel het mij op dat de inwoners weinig hebben en kinderen veelal op blote voeten op straat lopen. Er is weinig tot niets te doen voor kinderen, er zijn geen speelplaatsen en speelgoed zie je bijna nergens.
    De kinderen worden neerbuigend opgevoed wat leidt tot weinig zelfvertrouwen en een laag zelfbeeld. Meisjes krijgen vaak te maken met misbruik en mishandeling.
    Wij als kickboksers weten als geen ander wat de sport kan betekenen voor je zelfvertrouwen en zelfbescherming.
    Daarom heb ik een stichting opgezet en wil ik kickbokslessen aan kinderen geven. Ik vertrek binnen 2 weken naar Peru om met het kickboks project te starten.
    Dankzij sponsoring van Joya hebben wij al een groot deel van de materialen maar er mist nog een heleboel. We moeten nog matten, trapkussens, pads en dergelijken aanschaffen om echt goed les te kunnen geven. Daarvoor ben ik een campagne gestart via 1%club om €500 in te zamelen zodat de materialen aangeschaft kunnen worden.
    Mocht je het een interessant project vinden en een donatie willen doen dan is dat hartstikke welkom!
    Doneren kan via onderstaande link:

    https://onepercentclub.com/nl/#!/pro...e-by-muay-thai

    Klik op 'support campagne', kies daar het bedrag dat je wilt doneren en volg de instructies verder.
    Samen kunnen wij dit voor elkaar krijgen!

    Als het project eenmaal is gestart komen er foto's en video's online op de facebook pagina van de stichting en op onze website. Zie www.stichtinglasonrisa.nl of https://www.facebook.com/StichtingLa..._type=bookmark

    Ush,

    Lisanne
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat een top project. Respect! Ik ga even een kijkje nemen.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Wat een top project. Respect! Ik ga even een kijkje nemen.
    Thanks Peter! Fijn om te horen

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Wat een topproject. Als latino zijnde weet ik dat je een behoorlijke dosis lef nodig hebt om als blond meisje een dergelijk project op te zetten in latijns amerika.
    Ik wens je alle succes en blijf graag op de hoogte van de gang van zaken, wie weet kan je potentiele sponsoren als Booster of Nikko Sports benaderen en zullen zij een hart onder de riem steken om te zorgen dat jij het benodigde materiaal krijgt.
    Fighting is poetry in motion

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •