MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 129
  1. #101
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt er niet naar alsof ze lijken aan het uitplunderen waren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Dat dus

  3. #103
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Precies Illest, echt ongelofelijk dat zulke mensen bestaan. Hoe kan je het doen? Het is ook precies zo zoals Timmermans in zijn speech zei. We kunnen echt trots zijn op onze premier, ministers en in dit geval ook eens onze koninklijke familie. Maar bovenal op ons allemaal als eenheid. Er is hier echt netjes met de slachtoffers en iedereen die er direct of indirect bij betrokken was omgegaan. Zelfs richting Rusland, in tegenstelling tot andere landen zoals Amerika, Engeland en Australië. Het was een mooie uitzending vanmidda en bovenal waardig

  4. #104
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    We kunnen echt trots zijn op onze premier, ministers
    Laten we niet overdrijven.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Timmermans, Rutte en Opstelten hebben allen goed gehandeld, of ben je het daarmee niet eens? De lichamen zijn terug en we zijn niet te voorbarend geweest met conclusies zonder dat er onderzoek is geweest

  6. #106
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ze hebben gewoon gedaan wat ze moesten doen,kan ook moeilijk anders...waar politici normaal gesproken beleid en keuzes moeten maken heeft dat wat ze nu doen/gedaan hebben daar weinig mee te maken,dit heeft te maken met menselijkheid,normen en waarden...iedereen met menselijkheid en normen en waarden zou (nagenoeg) hetzelfde gereageerd hebben,en de politici in Nederland hebben die gelukkig allemaal...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #107
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Timmermans, Rutte en Opstelten hebben allen goed gehandeld, of ben je het daarmee niet eens? De lichamen zijn terug en we zijn niet te voorbarend geweest met conclusies zonder dat er onderzoek is geweest
    helden zijn het.
    It's okay to be white

  8. #108
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Arjanv, niet elk land heeft zulke capabele politici en leiders. Er is geweldig gehandeld door Nederland

  9. #109
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Lees net dat er commando's heen gaan? Weer bullshit zeker? Stond in de Telegraaf
    Last edited by Illest; 25-07-2014 at 09:22.

  10. #110
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Lees net dat er commando's heen gaan? Weer bullshit zeker? Stond in de Telegraaf
    Nederland stuurt 40 ongewapende marechaussees om de forensische deskundigen te assisteren.
    Last edited by Richelieu; 25-07-2014 at 09:32.

  11. #111
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja, de Telegraaf zegt dat die eenheden erheen gaan om de marechaussees en andere onderzoekers te beschermen.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/m...mando_s__.html

    Telegraaf is de enige die hier melding van maakt en Rutte heeft gisteren hier niets over gezegd...

  12. #112
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ja, de Telegraaf zegt dat die eenheden erheen gaan om de marechaussees en andere onderzoekers te beschermen.

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/m...mando_s__.html

    Telegraaf is de enige die hier melding van maakt en Rutte heeft gisteren hier niets over gezegd...
    Best kwalijk als dit weer een bullshit verhaal blijkt te zijn, maar fakking terecht als er idd commando's heen gaan. Niet normaal hoe ze met de wrakstukken en persoonlijke bezittingen omgaan die seperatisten. Los daarvan moeten de onderzoekers hun werk kunnen doen en moet alles af gezet worden. Iedere journalist kan gewoon het veld op en wrakstukken zowat aanraken. Ik vind dat echt kwalijk.

  13. #113
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Timmermans, Rutte en Opstelten hebben allen goed gehandeld, of ben je het daarmee niet eens? De lichamen zijn terug en we zijn niet te voorbarend geweest met conclusies zonder dat er onderzoek is geweest
    Ze hebben misschien in deze situatie goed gehandeld. Maar dat is nog lang geen reden om trots te zijn op 'banenkampioen' Rutte en het 'beste' kabinet aller tijden.

  14. #114
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nee, maar als ze iets goed hebben gedaan, dan mag dat ook best gezegd worden imho.
    En als je b.v. kijkt naar Belgische en Franse politiek, dan mogen we nog van geluk spreken in Nederland. Wat een zooitje is dat zeg.

  15. #115
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Best kwalijk als dit weer een bullshit verhaal blijkt te zijn, maar fakking terecht als er idd commando's heen gaan. Niet normaal hoe ze met de wrakstukken en persoonlijke bezittingen omgaan die seperatisten. Los daarvan moeten de onderzoekers hun werk kunnen doen en moet alles af gezet worden. Iedere journalist kan gewoon het veld op en wrakstukken zowat aanraken. Ik vind dat echt kwalijk.
    Het is wel een bullshit verhaal helaas, of in ieder geval in deze vorm.

    http://nos.nl/artikel/679161-besluit...n-weekend.html

    Dit naar aanleiding van het commissiedebat van vanochtend.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ach commando's worden ingezet zonder dat de media dat weten hoor. Bv in Joegoslavië hebben ook Nederlandse commando's gevochten en bommen geleid. Natuurlijk hang je dat niet aan de grote klok als je deze knapen paraat houd. Verder wilt nl graag conformeren aan de internationale rechtsorde. Wat goed en logisch is.

  17. #117
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ach commando's worden ingezet zonder dat de media dat weten hoor. Bv in Joegoslavië hebben ook Nederlandse commando's gevochten en bommen geleid. Natuurlijk hang je dat niet aan de grote klok als je deze knapen paraat houd. Verder wilt nl graag conformeren aan de internationale rechtsorde. Wat goed en logisch is.
    Ja, het Nederlandse leger heeft daar vakwerk geleverd.
    Max. 400 x 125

  18. #118
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dat waren geen commando's maar o.a. dienstplichtigen. En btw dat is niet de schuld van de soldaten maar van de regering en NAVO. Beetje in een vallei gaan zitten met klappertjes pistolen. Waar ik op doel zijn "geheime" gevechtsacties.

  19. #119
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ja, het Nederlandse leger heeft daar vakwerk geleverd.
    Gezien materieel en mandaat; absoluut vakwerk!

  20. #120
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Ach commando's worden ingezet zonder dat de media dat weten hoor. Bv in Joegoslavië hebben ook Nederlandse commando's gevochten en bommen geleid. Natuurlijk hang je dat niet aan de grote klok als je deze knapen paraat houd. Verder wilt nl graag conformeren aan de internationale rechtsorde. Wat goed en logisch is.
    Lijkt me gezien de omstandigheden niet bijzonder logisch. Er moet gewoon een wrak bewaakt worden er hoeven niet in het geheim bommen geleid te worden en er hoeft ook niet te worden gevochten.

  21. #121
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Dat waren geen commando's maar o.a. dienstplichtigen. En btw dat is niet de schuld van de soldaten maar van de regering en NAVO. Beetje in een vallei gaan zitten met klappertjes pistolen. Waar ik op doel zijn "geheime" gevechtsacties.
    Dienstplichtigen?

  22. #122
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Gezien materieel en mandaat; absoluut vakwerk!
    X2
    Die gasten verdienen niets meer dan respect.

  23. #123
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ze hebben misschien in deze situatie goed gehandeld. Maar dat is nog lang geen reden om trots te zijn op 'banenkampioen' Rutte en het 'beste' kabinet aller tijden.
    Die woorden en benamingen gebruik ik niet. Ze hebben goed gehandeld in crisissituatie, en met name in de nazorg na de slachtoffers en respect naar de slachtoffers.

    Waarom probeer je mij woorden in de mond te leggen die er totaal niet gezegd zijn?

  24. #124
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Die woorden en benamingen gebruik ik niet. Ze hebben goed gehandeld in crisissituatie, en met name in de nazorg na de slachtoffers en respect naar de slachtoffers.

    Waarom probeer je mij woorden in de mond te leggen die er totaal niet gezegd zijn?
    Ik probeer niemand woorden in de mond te leggen. Ik ben het alleen niet eens dat we trots kunnen zijn op hen. Daar is toch wat meer voor nodig imo dan een keer goed handelen (Wat ik overigens ook niet betwist) maar daarom heb ik dus die woorden gebruikt. Niet om jou woorden in de mond te willen leggen.

  25. #125
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als er nou 194 Amerikanen uit de lucht waren geschoten, had Obama dan eerst even een 'intens' gesprek gehad met Poetin??
    Of had hij per direct troepen. Naar het rampgebied gestuurd?
    Ik vermoed het tweede.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •