MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default zwaargewicht boksen

    Ik kom er zonet achter dat de tyson fury dereck chisora gevecht ookal niet doorgaat door een gebroken arm blessure van chisora, het gevecht tussen fury en haye ging ook niet door vanwege een blessure bij haye.

    Ik vraag me al een tijd af waarom in boksen zoveel wordt ontweken en daarmee doel ik op tegenstanders blessures is een andere verhaal maar bijvoorbeeld de klitchkos waarom niet fury of wilder allebei ongeslagen fury heeft chisora al een keer verslagen in plaats van hem uitkiezen koos klitchko chisora onlogisch allemaal vooral omdat fury ook lengte heeft, wilder en fury tegen elkaar daar komt het ook niet van.

    Ik snap niet zoveel van die bonden wat een politiek allemaal zeg zelfde geldt voor floyd paq al jaren komt er niks van wat een schande, een ding is duidelijk het is een zooitje politiek was het maar zo simpel zoals bij mma of kickboks daar krijgt gewoon iemand een kans die vechters verslaat hoe dan ook bij boksen ontlopen vechters elkaar tot ze opas worden.

    wat vinden jullie hier van.
    Last edited by tarantula; 25-07-2014 at 03:31.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat het met de 'opbouw naar het gevecht' te maken heeft zodat er meer belangstelling is en een titel gevecht moet je verdienen, Tyson Fury is een goede vechter maar of hij nu al klaar is voor de Klitchko's idk (ik kijk er wel naar uit in ieder geval)

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    klitschko (wladimir) vecht eerst 6 september nog tegen Kubrat pulev

  4. #4
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Geld. In het boksen draait alles om geld, geld en geld.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Geld. In het boksen draait alles om geld, geld en geld.
    En MMA , Thai&kick, K1 gaat het om de eer?

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Pacman verdient per gevecht 25 miljoen dollar en Floyd 35 Miljoen dollar hoeveel denk je dat Anderson Silva verdient per gevecht denk net nog geen miljoen dollar per gevecht.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •