MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38
  1. #1
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default Anthony Johnson wil tegen Overeem vechten

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Overeem die zn knie door Johnson's laffe kop boort is iets wat ik zeer graag zou willen zien.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, schijnbaar heeft Overeem al een keer een pak slaag gehad van Johnson in de tijd dat hij nog bij de Blackzilians trainde.
    Een wedstrijd is anders i know, maar toch.. Johnson is een flinke LHW en behoorlijk on a roll.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^^Oh ja, net als een die andere nobody die zogenaamd met een blessure en maar 1 hand kon gebruiken tijdens het sparren toch Overeem een pak slaag gaf. HAHAHA. Die Zillians zijn een stelletje clowns(behalve Spong) die je niet kunt geloven.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Overeem die zn knie door Johnson's laffe kop boort is iets wat ik zeer graag zou willen zien.
    Ik blijf het raar vinden waarom sommigen Alistair nog steeds zo hoog hebben zitten.

    Anyway, als Rumble op dit moment tegen Alistair moest dan zou ik mijn geld op Rumble. Hij is een flinke lhw en is de afgelopen tijd veel indrukwekkender dan Alistair geweest.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Easy pay day voor.Alistair.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik blijf het raar vinden waarom sommigen Alistair nog steeds zo hoog hebben zitten.
    Hij heeft z'n zwakke punten, namelijk z'n conditie en misschien z'n kin(alhoewel dat altijd gebeurd als ie al conditioneel op is), maar hij heeft de potentie om tegen iedereen te winnen en dat maakt het extra spannend. Dus waarom niet?

  8. #8
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    ^^Oh ja, net als een die andere nobody die zogenaamd met een blessure en maar 1 hand kon gebruiken tijdens het sparren toch Overeem een pak slaag gaf. HAHAHA. Die Zillians zijn een stelletje clowns(behalve Spong) die je niet kunt geloven.
    Klopt, sinds Harry Hooft daar striking coach is gaat het echt slecht met ze.....

  9. #9
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Johnson pakt deze zeker!

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Hij heeft z'n zwakke punten, namelijk z'n conditie en misschien z'n kin(alhoewel dat altijd gebeurd als ie al conditioneel op is), maar hij heeft de potentie om tegen iedereen te winnen en dat maakt het extra spannend. Dus waarom niet?
    Omdat hij in MMA (dus niet kickboksen) nog vrij weinig heeft bewezen. Zijn grootste win de afgelopen tijd in MMA was tegen brock en daar blijft het zo'n beetje bij. En laten we niet vergeten dat we het over een heel andere Alistair hebben dan die beest die veel paardenvlees at een paar jaar geleden.

    Hij kan idd van velen (niet iedereen) winnen maar mede door de punten die jij al noemde kan hij ook net zo goed van ze verliezen. Vandaar dat ik niet snap waarom men nog over hem praat alsof het een zekerheidje is dat hij gevechten wint.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Johnson mag Alistair zijn schoenen nog niet poetsen.
    Wat heeft die gozer nu bereikt?
    Een versleten Nog KO geslagen en een beslissing tegen David.
    Zelfs een versleten Arlovski kon die niet finishen.
    Alistair vermoord hem in een partij.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me wel een vette pot, is wel beladen. Alleen voor Overeem niks te behalen, hij wil zich weer terug vechten in de HW

  13. #13
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Omdat hij in MMA (dus niet kickboksen) nog vrij weinig heeft bewezen.
    Dat vind ik echt flauwekul. Kijk b.v. eens naar z'n laatste 10 MMA partijen en z'n record in het algemeen. D'r zitten een boel cans tussen, maar ondertussen heeft hij altijd op het hoogste niveau gedraaid en veel meer partijen dan vrijwel alle zwaargewichten. Ja hij heeft een paar keer verloren, maar ook in die partijen was hij gewoon aan het winnen(maakt het natuurlijk niet onterecht, maar de potentie is er).

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Vandaar dat ik niet snap waarom men nog over hem praat alsof het een zekerheidje is dat hij gevechten wint.
    Wie doet dan dan in dit topic(behalve Willem die na jou gereageerd heeft)? Jij bent gewoon zo'n azijnzeiker die hetzelfde doet alleen dan omgekeerd. Feit is dat Alistair gewoon een top 10 zwaargewicht is die echt wel wat kan.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Dat vind ik echt flauwekul. Kijk b.v. eens naar z'n laatste 10 MMA partijen en z'n record in het algemeen. D'r zitten een boel cans tussen, maar ondertussen heeft hij altijd op het hoogste niveau gedraaid en veel meer partijen dan vrijwel alle zwaargewichten. Ja hij heeft een paar keer verloren, maar ook in die partijen was hij gewoon aan het winnen(maakt het natuurlijk niet onterecht, maar de potentie is er).


    Wie doet dan dan in dit topic(behalve Willem die na jou gereageerd heeft)? Jij bent gewoon zo'n azijnzeiker die hetzelfde doet alleen dan omgekeerd. Feit is dat Alistair gewoon een top 10 zwaargewicht is die echt wel wat kan.
    Dus ik ben een azijnzeiker omdat ik Alistair niet heel hoog heb zitten? Sterk argument man!

    Je kunt heel mooi woorden verdraaien maar ik heb nergens gezegd dat Alistair er niks van kan. Ik heb gezegd dat hij net zo goed (in dit geval van Johnson) kan winnen als verliezen (je hebt zelf zijn zwakke punten al aangegeven dus dat hoef ik niet meer te doen, dank je) en dat ik niet snap waarom men zo vaak (en voordat jij zelf de azijnzeiker uit gaat hangen moet je ook ff andere topics mbt Alistair lezen want er zijn meer mensen die het doen) dingen zegt van: 'Alistair gaat hem slopen, Alistair is te goed voor hem blabla'.

    Nogmaals, van welke grote namen in MMA heeft Alistair de laatste jaren gewonnen behalve Brock en een partij tegen Werdum waar beide heren zich voor moeten schamen. Met bijna winnen kom je er niet hoor, aangezien ik dat argument wel vaker hier lees van: 'Hij won bijna van Browne en bijna van Bigfoot'.

    Kijk als jij gewoon een Overeem fan bent en je gekwetst voelt dat ik de feiten op een rijtje zet dan is dat niet erg, iedereen heeft zo zijn favorieten dus to each his own. Maar Alistair is nadat hij was gepakt voor ped's gewoon niet de beest die hij 'opeens' een paar jaar geleden was.

    Kan hij van iemand als Johnson winnen? Ja. Heb ik enige reden om te denken dat hij dat ongetwijfeld gaat doen? Nee.

    Ps: je moet voor de lol eens de threads voor het gevecht tegen bigfoot en browne lezen. Daar sprak men ook met woorden zoals: Alistair vouwt hem op, Alistair zal hem KO slaan blabla. Je zou denken dat men inmiddels iets realistischer is qua verwachtingen. Maar nee, ik ben gewoon de azijnzeiker.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Alistair heeft binnenkort veeeeeeel meer bloedplaatjes om zuurstof te bezorgen waar nodig door lekker op hoogte te trainen...
    laat maar komen imo. Alistair is een top knokker maar een slecht strateeg.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Pahlavan: je hebt ook wel gelijk, maar waar het me om gaat is dat het niet verkeerd is om gewoon eens positief te zijn over "onze" mannen.
    Zoveel hebben we er niet op dat niveau, en ik kijk toch uit naar z'n gevechten.

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die Johnson mag Alistair zijn schoenen nog niet poetsen.
    Wat heeft die gozer nu bereikt?
    Een versleten Nog KO geslagen en een beslissing tegen David.
    Zelfs een versleten Arlovski kon die niet finishen.
    Alistair vermoord hem in een partij.
    Als Willem030 geen mensen aan het bedreigen is, zegt ie nog best zinnige dingen gelukkig. ;--)
    Alistair is letterlijk een maatje te groot. Drie wedstrijden gedomineerd en in zn laatste partij laten zien dat ie weer het UFC niveau aan kan tegen een top 10 HW.
    Niet meer als een testosteronmonster de ring induiken, maar gewoon beheerst slopen.
    Johnson moet dit niet gaan doen.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Easy work for , Anthony Johnson.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Johnson is de grootste lafaard in MMA geschiedenis. Een heavyweight die cut naar Middleweight en zelfs Welterweight. LOL. Ik vind het een wonder dat hij lef heeft gevonden om tegenwoordig te vechten zonder een belachelijk grote size advantage the hebben.

    De enige gevaarlijke tegenstander die hij ooit heeft gevochten(Vitor) dwong hem om binnen 1 ronde als een kitten op te geven. Ik kan niet wachten tot hij weer tegenover een echte killer staat, zoals Jones, Glover en Gus. Hij klapt weer binnen 1 ronde dicht omdat ze niet 2 koppen kleiner/10-20 kilo lichter zijn.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Johnson is de grootste lafaard in MMA geschiedenis. Een heavyweight die cut naar Middleweight en zelfs Welterweight. LOL. Ik vind het een wonder dat hij lef heeft gevonden om tegenwoordig te vechten zonder een belachelijk grote size advantage the hebben.

    De enige gevaarlijke tegenstander die hij ooit heeft gevochten(Vitor) dwong hem om binnen 1 ronde als een kitten op te geven. Ik kan niet wachten tot hij weer tegenover een echte killer staat, zoals Jones, Glover en Gus. Hij klapt weer binnen 1 ronde dicht omdat ze niet 2 koppen kleiner/10-20 kilo lichter zijn.

    Wat een onzin, dus als je het spelletje slim speelt ben je ineens een lafaard?
    De UFC is heel strikt als het op deelname en gewichtsklasses aankomt.
    Je kan niet zomaar ff schuiven tussen gewichtsklasses als je daar behoefte aan hebt, soms zit een gewichtsklasse gewoon vol en moeten er mensen weg om erin te kunnen.
    Johnson had indertijd geen keuze dan weight cutten, er is maar plek voor een beperkt aantal mensen in een bepaalde gewichtsklasse tenzij je Conor McGregor heet ofzo en anders kan je gewoon wieberen.
    De UFC is gewoon een werkgever, en het staat het ook op je contract.
    Fighting is poetry in motion

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Overeem moet dit gewoon negeren en zich concentreren op tegenstanders in de heavyweight. Als Johnson zo graag tegen overeem vecht moet hij maar naar heavyweight. Overeem heeft niks te winnen tegen Johnson, behalve dat het hem misschien een lekker gevoel zou geven als hij hem KO mept (mocht hem dat lukken). Ik denk overigens wel dat overeem kan winnen van Johnson, tegen overeem is Johnson plotseling niet meer the big Guy.

  22. #22
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overeem roept bij sommigen wel enorm veel weerstand op zeg. Die Rumble zit nu in de prime van zijn loopbaan maar knokken tegen een ervaren wereldklasse zwaargewicht die toch nog wel 20 kg zwaarder zal zijn is andere koek.
    Eigenlijk zou de UFC het moeten organiseren, Rumble pakt even zoveel mogelijk kg's erbij (als zijn natuurlijk gewicht al niet boven de 93 kg zit) en gaan. Gewoon de daad bij het woord voegen en tegenover Alistair gaan staan i.p.v. tof gaan doen met je Camp.
    Ik heb die Rumble hoog zitten maar in deze zou ik hopen dat hij heeeeuuul hard neer gaat.
    Al gaat dit hele verhaal nergens over want het komt er toch niet van.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat een onzin, dus als je het spelletje slim speelt ben je ineens een lafaard?
    De UFC is heel strikt als het op deelname en gewichtsklasses aankomt.
    Je kan niet zomaar ff schuiven tussen gewichtsklasses als je daar behoefte aan hebt, soms zit een gewichtsklasse gewoon vol en moeten er mensen weg om erin te kunnen.
    Johnson had indertijd geen keuze dan weight cutten, er is maar plek voor een beperkt aantal mensen in een bepaalde gewichtsklasse tenzij je Conor McGregor heet ofzo en anders kan je gewoon wieberen.
    De UFC is gewoon een werkgever, en het staat het ook op je contract.
    Dit is lachwekkend. Dus Johnson had geen keus? Had hij geen keus toen hij zn gewicht niet haalde in 07 tegen Clementi? En nogmaals in 09 tegen Yoshida? En nogmaals tegen Vitor en daarna nogmaals in dezelfde jaar? Hoeveel bewijs heb jij nodig dat Johnson een lafaard is die een oneerlijke voordeel nodig had?

    Nogmaals ik vind het belachelijk dat jij iedereen behalve Johnson de schuld geeft. En je hebt ook totaal geen bewijs laten zien, dus ik zal wachten tot jij bewijs laat zien dat Johnson alleen in WW en MW kon vechten omdat de UFC geen 'ruimte' had voor HW/LHW.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is lachwekkend. Dus Johnson had geen keus? Had hij geen keus toen hij zn gewicht niet haalde in 07 tegen Clementi? En nogmaals in 09 tegen Yoshida? En nogmaals tegen Vitor en daarna nogmaals in dezelfde jaar? Hoeveel bewijs heb jij nodig dat Johnson een lafaard is die een oneerlijke voordeel nodig had?

    Nogmaals ik vind het belachelijk dat jij iedereen behalve Johnson de schuld geeft. En je hebt ook totaal geen bewijs laten zien, dus ik zal wachten tot jij bewijs laat zien dat Johnson alleen in WW en MW kon vechten omdat de UFC geen 'ruimte' had voor HW/LHW.
    Nou ik durf te garanderen dat ik dichter op het vuur zit dan jij.
    En dan nog, hoe is gewichtsvoordeel hebben "laf"?
    Waar slaat dat in godsnaam op, het is een legitiem onderdeel van het spel en werkelijk waar iedereen in de UFC doet het.
    Enig idee hoeveel hendriks op fightnight weegt? boven de 200 pond, dus waarom is Johnson ineens een lafaard naar jou zeggen als hij het spel gewoon speelt.
    Leg me dat ff uit aub want die bekrompen gedachtengang begrijp ik niet, en ik heb sterk het vermoeden dat ik hier niet de enige in ben.
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Mensen die denken dat het een walkover wordt voor Overeem die denken niet helder na. Het is een wedstrijd die beide niet makkelijk zullen winnen maar wat ik wel weet is dat AJ een beest is. Hij heeft zijn volle potentie nog niet eens bereikt en was jaren lang niet serieus met zijn carrière bezig. Nu hij zich comfortabel voelt op LHW en hij serieus traint met de juiste mensen om zich heen zie je gewoon dat hij een hele grote kans maakt om title contender te worden. Jongens als Mike Kyle, Arlovski, Phil Davis en Lil Nog zijn geen koekenbakkers en degene die nu loop te roepen dat Lil Nog een oude washed up vechter is had deze opmerking moeten maken toen de partij was aangekondigd want ik heb niemand horen roepen wat een mismatch het wel niet was. En ook al is het zo een pannenkoek is het nog knap dat je hem binnen 40 seconde KO slaat. Het is dan ook zwak om zoiets te zeggen want was het niet Alistair die tegen Mir vocht laatst en is Mir dan niet washed up?? (Mir en Nogueira broers zijn identiek qua carrière)

    Het is gewoon een feit dat Overeem nooit een teamgenoot is geweest van die jongens en zijn eigen ding deed in dezelfde gym. Dat kan kwaad bloed zetten bij sommige, AJ is niet altijd even handig in zijn uitspraken en zegt wat hij denkt en hierdoor komt hij niet altijd even slim over. Net als deze opmerking dat hij tegen Overeem wilt vechten is onhandig. Ik begrijp dat hij hem niet mag maar dat zal ongetwijfeld wederzijds zijn maar zoiets roepen terwijl hij niet eens in zijn gewichtsklasse vecht is onnodig en onzinnige als je het mij vraagt

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •