MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mir brak laatst nog een arm van een washed up Big Nog.
    Dus washed is Mir nog niet
    Mir zijn laatste 4 partijen waren Ali, Barnett, Cormier en JDS.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Mir brak laatst nog een arm van een washed up Big Nog.
    Dus washed is Mir nog niet
    Mir zijn laatste 4 partijen waren Ali, Barnett, Cormier en JDS.
    Lil Nog zijn laatste wedstrijd was tegen Rashad Evans (en won die ook nog), ook niet bepaald kinderachtig

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Nou ik durf te garanderen dat ik dichter op het vuur zit dan jij.
    En dan nog, hoe is gewichtsvoordeel hebben "laf"?
    Waar slaat dat in godsnaam op, het is een legitiem onderdeel van het spel en werkelijk waar iedereen in de UFC doet het.
    Enig idee hoeveel hendriks op fightnight weegt? boven de 200 pond, dus waarom is Johnson ineens een lafaard naar jou zeggen als hij het spel gewoon speelt.
    Leg me dat ff uit aub want die bekrompen gedachtengang begrijp ik niet, en ik heb sterk het vermoeden dat ik hier niet de enige in ben.
    Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

    En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

    En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.
    Wil hier toch even op reageren want je uitleg klopt niet helemaal. Toen hij WW vocht had hij eigenlijk om MW moeten vechten en de meeste UFC vechters komen uit het worstelen en daar is het heel normaal een flinke weight cut te doen. Immers wordt er gewoon een dag voor de wedstrijd gewogen. Dat is nou eenmaal toegestaan en dat jij het als laf bestempeld moet jezelf weten maar dit is iets wat door elke top atleet wordt toegepast deze dagen. Jongens als GSP en Hendricks kunnen makkelijk 200lbs wegen. Kijk naar Jones/Gustafsson en Anderson Silva dat zijn ook beesten die gewoon een goede cut van 20lbs doen. Dat AJ misschien een weight cut van 30lbs doet is zijn goed recht.

    Johnson heeft van zijn fouten geleerd en precies zijn verliespartijen had te maken door zijn grote weightcut en heeft daar de prijs voor betaald (gecut door de UFC). Dus laf is het niet eerder dom. Hij had veel grotere successen kunnen boeken als hij vanaf het begin MW was gaan vechten en dan later LHW. Verder is hij vrij jong en dan gaat weight cutten je makkelijker af en net als bij Alistair bleek zijn lichaam het niet meer aan te kunnen en dan vecht je gewoon een gewicht hoger. Zo raar is het niet. Hij is na WW gewoon MW gaan vechten en toen hij merkte dat hij bij een mindere weight cut beter kon presteren heeft hij zelfs HW vechters gevochten in Arlovski en Kyle. Dus als je nu zegt "Als Johnson ballen had zagen we hem misschien tegen eeen paar top zwaargewichten" gaat naar mij mening niet echt op, hij ging zelfs zwaargewichten uitdagen omdat er niemand op LHW vocht buiten de UFC die interessant waren. Moet bijvoorbeeld nu Jon Jones ineens HW gaan vechten omdat hij rondloopt op hetzelfde gewicht waar Cain op vecht?

    Verder zeg je dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is nou dan heb ik voorbeelden voor je van vechters die dat vele malen meer hebben; qua lengte kom ik dan bij Schilt, Struve, Jones en Gustafsson en bij gewicht komen gasten als Lombard, Hendricks en Alves even naar boven. Of moeten wij ook een lengte restrictie gaan invoeren.

    Punt is; zolang er een dag van te voren weegt maakt niet uit hoe groot, lang, sterk of breed je ben als je het gewicht maar haalt dan is dan prima en dan mag je de volgende dag gewoon 100kg zwaarder wegen for all I care...Ik ben het met je eens dat 4 keer je gewicht niet halen zwaar gestraft mag worden en dat is hij ook zowel financieel als sportief. Hij heeft een fout gemaakt wat meerdere vechters doen en hij is daardoor verandert.

    Dat je AJ een klootzak vindt is prima en dat is goed recht maar vond je uitleg gewoon niet sterk vandaar mijn reactie.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als je niet kunt zien dat Johnson's voordeel ver boven het gemiddelde is heb je gewoon totaal geen kennis over vechtsport. Het is overigens niet alleen puur gewicht maar ook lengte en lichaamsbouw. Met een lengte van 6'2, 78 inch reach en zijn brede shouders en dikke botten is hij veel groter dan de gemiddelde middleweight en zelfs LHW, laat staan die kleine Welterweights waar hij ruim 5 jaar vocht. En dit is geen geval van "als je het gewicht haalt wat is de probleem?". Zoals ik zei, hij heeft VIER KEER zn weight gefaald dus dit is een grote indicatie dat hij totaal niet bij WW/MW hoort. Hij is gewoon een gemiddelde zwaargewicht en grote LHW, dat was duidelijk te zien toen hij tegen Arlovski vocht. Prima dat hij nu tegen LHW's vecht, maar hij blijft een lafaard en nogmaals zodra hij een echte killer vecht zul je zien hoe zwak hij mentaal is.

    En als jij nog met je bewijs kan komen over dat de UFC geen ruimte had voor hem in HW/LHW zou ik dat graag willen zien. LOL. Midden tot eind jaren 2000 had de UFC juist een zwaar zwakke HW divisie. Als Johnson ballen had zagen we hem mischien tegen een paar top zwaargewichten.
    Haha ik hoef helemaal geen bewijs te laten zien om mn standpunt kracht bij te zetten knul, en dan nog zou ik zeker geen vertrouwelijke documenten online zetten, dat is strafbaar, erg slim ben je ook niet.
    Ik zeg ook nergens dat Johnson geen voordeel heeft want dat heeft hij natuurlijk wel, dat is het punt niet.
    Lezen is ook nogal een opgave voor je.
    Daarbij geef je geen antwoord op mn vraag, dat is blijkbaar ook te moeilijk voor je.
    Ga nu maar weer een selectief antwoord op deze reply bedenken want blijkbaar is dat het enige waar je wel goed in bent.
    Fighting is poetry in motion

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Haha ik hoef helemaal geen bewijs te laten zien om mn standpunt kracht bij te zetten knul, en dan nog zou ik zeker geen vertrouwelijke documenten online zetten, dat is strafbaar
    Wat een mafkees, impliceer je nu dat je voor Zuffa werkt en toegang hebt tot geheime documenten??

    Waar ik om vroeg is totaal redelijk. Dana en zelfs Lorenzo bespreken dit soort details wekelijks in de media. Ik heb zoveel details gelezen over gewicht klasses, divisies en vechters zelf dat dit gewoon een belachelijke excuus is om niet voor schut te staan aangezien je gewoon geen bewijs hebt voor je uitspraken.

    Nogmaals, UFC/Dana heeft altijd aangegeven hoe het zit, bijvoorbeeld dat ze meer zwaargewichten willen hebben, dat ze teveel vechters op hun rooster hebben en daardoor meer vechters moeten cutten etc. Jij zegt dat Johnson alleen op WW kon vechten in de midden/eind jaren 00 terwijl daar totaal geen bewijs of indicatie voor is(integendeel als je kijkt naar de heavyweights van toen). Ik zal erop blijven wachten, mischien dat het ooit uit je reet komt aangezien je wel meer van je info eruit haalt.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    T15boxing en Lopez86 halen twee dingen door elkaar;

    Het eerste is dat T15boxing gelijk heeft dat er altijd behoefte is aan zwaargewichten en dat light heavyweights ook niet genoeg van kunnen hebben, hoewel er een punt was na de overname van Pride dat men genoeg LHW had maar dat terzijde.

    Lopez86 heeft wel weer gelijk dat UFC weldegelijk een stem heeft op welk gewicht je gaat vechten. Recentelijk nog is een goede vechter die ik ken gevraagd buiten zijn gewicht te vechten namelijk op WW omdat ze te veel LW hebben rondlopen. Dus hij had de keus; of je tekent bij de UFC maar dan vecht je wel WW of je wacht tot er weer plek is. Veel kiezen het eerste want een plek in de UFC is wat ze willen ook al betekent dit dat zij op een ander gewicht moeten vechten.

    Alleen bij AJ gaat die vlieger niet op want toen hij namelijk WW vocht (midden/eind jaren 00) woog hij rond de 200lbs, dat betekent dat LHW of HW toen totaal niet aan de orde was. Je praat wel over 8 jaar geleden dus het roepen dat hij maar LHW of HW moest vechten was niet eens een optie als je eigen gewicht rond de 200lbs is. Verstandig was geweest om op MW te vechten alleen was het zo dat in die tijd de WW divisie erg populair was en dat GSP de bekendste vechter was en ook de meeste PPV nummers wist te halen en de UFC op zoek was naar uitdagingen voor hem. Daarnaast als je denkt het gewicht te kunnen halen of al eerder gehaald heb kan je soms koppig zijn en perse op het laagste gewicht willen vechten. Dat is toch typisch het Amerikaanse manier van denken. Neem nou Machida en Mousasi; die vochten jarenlang op LHW omdat zij zich er prettig in voelde maar constant kregen ze te horen (van Amerikanen) dat ze makkelijk een gewicht lager kunnen vechten. Alleen daar hoort een goed dieet bij en dat is niet altijd even makkelijk en het resultaat; twee goede vechters die een gewicht lager vechten. Zijn ze dan laf?? Nee denk het niet, eerder slim.

    Voor AJ werkte het juist andersom, toen hij merkte dat hij zijn lichaam kon laten groeien en krachttraining en voeding kon gaan eten zonder te letten op een bepaald dieet kwam dat als een bevrijding en voelt hij zich thuis in de LHW divisie.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Johnson een lafaard noemen en iemand zonder ballen!! LOL!!!

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Dat krijg je als je een bord voor je kop hebt
    Verder legt Fasada mijn standpunt precies goed uit, alleen is er dus 1 klein verschil en dat is in de tijd dat AJ op WW vocht de status van de UFC totaal anders was dan vandaag
    Geen grote tv deals, minder evenementen, minder sponsoring en noem het maar op waardoor het mogelijke aantal vechters onder contract veel kleiner was dan het vandaag was, toentertijd 300 nogwat.
    In de tijd dat AJ terugkwam waren in alle gewichtsklasses meer plekken vulbaar, en is hij in de tussentijd doorgegroeid naar LHW.
    Inmiddels zijn het er meer dan 500.
    Tadaa, zo moeilijk was dat toch niet T15boxing?
    Last edited by lopez86; 04-08-2014 at 01:12.
    Fighting is poetry in motion

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wat een gezellig topic is dit.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Verder legt Fasada mijn standpunt precies goed uit
    Oh heb je steun nodig? Blijkbaar heb je zelf niet genoeg hersencellen om zo'n standpunt te maken. Enige wat je tot nu toe hebt gedaan is beweren dat de UFC geen ruimte had voor Johnson op LHW/HW zonder bewijs te posten. Daarintegen heb ik feiten gepost(bijv. dat lafaard Rumble 4 keer zn gewicht niet haalt) om mijn standpunt te maken.


    alleen is er dus 1 klein verschil en dat is in de tijd dat AJ op WW vocht de status van de UFC totaal anders was dan vandaag
    Inderdaad, er was juist nog meer incentief voor AJ om bij zn natuurlijke gewicht te vechten, dat heb ik al aangegeven. Maar blijf jij maar zeggen (zonder bewijs, als een schaapje die alles gelooft) dat de UFC hem dwong om 40-60 pounds te cutten terwijl hij steeds zn gewicht niet haalt

    Hahaha, ofnie Lopez. De grote slechte UFC dwingt vechters om onmenselijk veel te cutten door rooster redenen, zelfs als hij herhaaldelijk zn gewicht niet haalt en daarmee business en de imago van de UFC schaadt. Wat een geweldige argument. Wat kun je meer verwachten van een trol die juist stoer doet dat ie een trol is(leuke avi).


    Geen grote tv deals, minder evenementen, minder sponsoring
    en noem het maar op waardoor het mogelijke aantal vechters onder contract veel kleiner was dan het vandaag was, toentertijd 300 nogwat.
    Alle reden om juist te zorgen dat vechters niet belachelijk veel cutten (voor een oneerlijke voordeel) en daarmee dreigen om hun gewicht niet te halen en evenementen verkloten. Dit is blijkbaar te moeilijk te volgen.


    In de tijd dat AJ terugkwam waren in alle gewichtsklasses meer plekken vulbaar
    Zoveel "plek" dat nadat de UFC Strikeforce overnam teveel vechters had en veel mensen moest cutten(en hier heb ik wel bewijs voor als je wilt, of is je MMA geheugen zo zwak?). Sterke logica.


    en is hij in de tussentijd doorgegroeid naar LHW.
    Of hij heeft eindelijk een beetje lef gevonden. Niet dat dat zichtbaar zal zijn als hij eens tegen een echte vechter moet staan.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Hahaha duurde wel lang voordat je reageerde, maar je steekt er nogal een hoop tijd en energie in om je gelijk te krijgen, daar hou ik wel van.
    Moest je alleen zolang nadenken
    En nogsteeds kan je niet lezen
    Fighting is poetry in motion

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default



    Yup, te makkelijk.

    En ja, soms ben ik wel eens laat met het vuilnis buiten zetten maar ik doe het tenminste wel, zoals je hier kunt zien.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •