MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 49
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Jon Jones, Daniel Cormier fight at UFC 178 media day

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

  3. #3
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Het zit Jones zo te zien allemaal wel hoog.. Jammer dat ie zich niet in kan houden en na die duw begint te slaan. Maar goed het werkt wel want ik heb nu nog meer zin in die partij!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    <blockquote class="twitter-tweet" lang="nl"><p>Put some ice on that face DC, you got lots of interviews tomorrow</p>&mdash; Jon Bones Jones (@JonnyBones) <a href="https://twitter.com/JonnyBones/statuses/496374059266232320">4 augustus 2014</a></blockquote> <script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

    https://twitter.com/JonnyBones/statu...74059266232320

    hahaha wel humor

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Wat een primaten, beide zouden finaciele straf moeten krijgen. -40% van de gages..

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat hoop ik toch dat DC die JJ molesteert.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Kan niet wachten tijdens de weigh in.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Reactie van Dana:I just landed in Bora Bora for my first vacation in a while and it's starting off perfect!!! @dc_mma and @JonnyBones
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Lol wat pas echt grappig is, is hoe die gast met die baard aan het begin van het filmpje in het midden nog probeert om Jones uit alle macht tegen te houden en Jones dwars door hem heen loopt alsof hij er niet is.
    Hij kijkt m niet eens aan, ben benieuwd wat er dan door je kop gaat als je ertussen stond
    Fighting is poetry in motion

  10. #10
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Had dit eigenlijk van DC niet verwacht.
    T is wel goed voor de PPV verkoop denk ik.
    Jammer dat DC niet 15 centimeter langer is.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat DC hem sloopt. Maar Jones is wel fantastisch op z'n zenuwen aan het werken. In het interview achteraf zie je ook dat DC echt gefucked is. Hopelijk gaat dat niet tegen hem werken op de dag zelf.

    Overigens als Jones DC pakt alleen maar reps. Al moet ik hem niet als persoon valt niet te ontkennen dat hij tot nu toe de terechte en welverdiende champ is.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Jon Jones staat al voor op punten. Easy win.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Jon Jones staat al voor op punten. Easy win.
    Op punten wel ja maar Cormier KO'ed hem toch.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Zwak van Jones, een gepaste straf zou wel op z'n plaats zijn.

    Vreemd vind ik ook, het gevecht is pas eind september, en nu al met interviews enz...

  15. #15
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik neem aan dat Jon Jones nu uit de UFC wordt gekickt toch?! Net zoals dat bij Daley het geval was.
    Maar nee tuurlijk niet, dat er met 2 maten wordt gemeten spreekt voor zich.

    Ik snap niet dat sommigen op amerikaanse sites Cormier de schuld geven. Volgens mij was het toch echt Jones die met zijn vuisten begon te wapperen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Cormier is degene die hem keihard duwt(Wat overigens de tweede keer is voor Cormier om buiten de ring zoiets te doen). Als iemand zn gezicht in de van jouw duwt geeft je niet het recht om zo te duwen. Zo'n staredown doen vechters zo vaak.

    Cormier moet leren zn vette, korte armpjes thuis te houden. Ik zeg ontsla hem van zijn Fox baantje en pak een stuk van zijn fight purse.

  17. #17
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Cormier is degene die hem keihard duwt(Wat overigens de tweede keer is voor Cormier om buiten de ring zoiets te doen). Als iemand zn gezicht in de van jouw duwt geeft je niet het recht om zo te duwen. Zo'n staredown doen vechters zo vaak.

    Cormier moet leren zn vette, korte armpjes thuis te houden. Ik zeg ontsla hem van zijn Fox baantje en pak een stuk van zijn fight purse.
    We hebben mensen elkaar al vaker zien duwen tijdens face offs maar nog nooit dat iemand met zijn vuistjes gaat wapperen.

    je vindt dat ze Cormier moeten ontslaan en zijn purse moeten afpakken maar Jones die begint met meppen en op de grond doorgaat zeg je niks over?! Beetje raar.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Ik had 'm hoog zitten DC.... maar hij heeft zich wel laten kennen. Niet dat dat erg is, maar Jon Jones speelt dat mindfuck spelletje net iets beter. Hij is ook jonger dus kan nog een beetje de kwajongen uithangen of zoiets. Gek genoeg merk ik aan mezelf dat ik voor Jones ben, had ik niet verwacht.
    Last edited by cornelus; 05-08-2014 at 10:59.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Zie Conor Mcgregor ook genieten.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    het is aan !!!
    wat een insane match up .. een ronde winnen van dc of bones is al bijna onmogelijk.
    2 onverslagen ego,s die geen stap aan de kant willen zetten voor elkaar en respect is ver te zoeken..
    ik ben helemaal warmed up voor deze pot..
    ik hoop echt dat cormier een pak slaag uitdeelt aan bones ,, en we een gekke rematch krijgen ..
    ik heb het wel een beetje gehad met jon jones . en zijn marathon naast zijn schoenen .. tis tijd dat iemand hem op zn plekje zet ..
    ben benieuw wat dana zijn reactie is

  21. #21
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    We hebben mensen elkaar al vaker zien duwen tijdens face offs maar nog nooit dat iemand met zijn vuistjes gaat wapperen.

    je vindt dat ze Cormier moeten ontslaan en zijn purse moeten afpakken maar Jones die begint met meppen en op de grond doorgaat zeg je niks over?! Beetje raar.
    Dat is zelf verdediging. Cormier begon met de 'assault'. In amerika met een goede advocaat is bijna alles wat je als reactie doet veel minder strafbaar. Geef Jones een boete zou ik zeggen, maar Cormier is degene die de grotere straf moet krijgen want hij begon ermee, hij heeft hiervoor al eens zoiets gedaan en hij heeft nog een commentator bijbaan bij Fox.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Jones gebruikte als eerste geweld door met zijn hoofd tegen die van Cormier te botsen. Verder is de partij wel lekker beladen nu. Een stunt van Cormier zou mooi zijn maar denk toch dat Jones deze gaat pakken.

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dat is zelf verdediging. Cormier begon met de 'assault'. In amerika met een goede advocaat is bijna alles wat je als reactie doet veel minder strafbaar. Geef Jones een boete zou ik zeggen, maar Cormier is degene die de grotere straf moet krijgen want hij begon ermee, hij heeft hiervoor al eens zoiets gedaan en hij heeft nog een commentator bijbaan bij Fox.
    Daar ben ik het volledig mee oneens. Als iemand zijn hoofd op zo'n manier in je smoel drukt vind ik dat je dan ook recht hebt om hem weg te duwen. Hoe is het zelfverdediging wanneer je mensen die tussen jullie komen uit de weg duwt om Cormier alsnog te kunnen slaan?

    Maar heb zo'n idee dat jij je hier toch niet in zult vinden dus let's agree to disagree.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha wat een reacties zeg.
    Ja ze moeten kei hard gestraft worden hoor, zullen we gelijk van beide heren maar t paspoort innemen en ze 6 jaar naar guantanamo bay sturen.

    Als er 1 gestraft moet worden is het Jones.
    Hij raakt als eerst zijn tegenstander aan, die is er niet van gediend en duwt hem weg en die zielige Jones moet gaan slaan.

  25. #25
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jones is wel echt goed in het mindfuck spelletje, dat is zeker waar. De laatste keer dat Cormier kwaad was, was tegen Cummins. Natuurlijk niet helemaal niveau Jones, maar daar vecht je volgens mij liever niet tegen. De laatste keer dat Jones kwaad was kreeg hij klappen van Gus.

    Ben benieuwd, kan niet wachten.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •