MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Vitor Belfort (een minder opgeblazen versie) thinks he can beat Weidman

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Goh wat vreemd, trt wordt gebanned en Vitor ziet er opeens minder opgeblazen uit...
    Achja, het zal vast wel van jezus gemoeten hebben.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha ik zag dit filmpje net op sherdog.
    Die idioot gaat een zwaar pak slaag krijgen van the Chris.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Geen schijn van kans als je het mij vraagt. Dat verschil in fysiek ook met eerst, echt goeie tjak die TRT

  5. #5
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik snap niet waar deze ''Vitor gaat een pak slaag krijgen'' reacties vandaan komen. Vitor heeft een winning streak van drie knock outs. En in zijn laatste twaalf gevechten heeft hij alleen van Anderson Silva en Jon Jones verloren. Ook van het stand up verwacht ik wel wat nu hij traint met Spong en Harry Hooft.

    Vergeet niet dat de overwinningen over Anderson nog altijd heel erg awkward zijn. En ondanks de paar puntjes die Weidman heeft gepakt tegen Machida in de eerste drie ronde, heeft hij toch wel een flink pak slaag van Machida gehad.
    Alistair Overeem is de goat.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Ik snap niet waar deze ''Vitor gaat een pak slaag krijgen'' reacties vandaan komen. Vitor heeft een winning streak van drie knock outs. En in zijn laatste twaalf gevechten heeft hij alleen van Anderson Silva en Jon Jones verloren. Ook van het stand up verwacht ik wel wat nu hij traint met Spong en Harry Hooft.

    Vergeet niet dat de overwinningen over Anderson nog altijd heel erg awkward zijn. En ondanks de paar puntjes die Weidman heeft gepakt tegen Machida in de eerste drie ronde, heeft hij toch wel een flink pak slaag van Machida gehad.
    Heb jij de afgelopen maanden onder een steen geleefd?
    Zal je ff helpen, Vitor zonder trt gaat een pak slaag krijgen.
    Als je er zeker van bent dat dat niet waar is, pm me maar, misschien kunnen we wedden

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    http://forums.sherdog.com/forums/f2/...after-2799801/


    Kijk hier maar even.
    Dan kan je zien waarom die een pak slaag krijgt

  8. #8
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt wel of hij van 90+kilo droge spieren naar 70-kilo vel over been is gegaan... Mocht hij toch van The Chris winnen, dan ga ik bijna in zijn god geloven, maar ik zeg no way.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Hij kan zo WW of LW gaan vechten als je hem zo ziet staat.
    Er is geen schim meer over van de man die hij 3 maanden geleden was.
    Ik vermoed dat de oude leeuw een klein schootkatje is geworden en met pensioen gaat na de Weidman fight.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


  12. #12
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Zo, compleet andere bouw nu. Duurt nog wel even tot het gevecht, vraag me af wat hij op zal bouwen tot die tijd. Misschien dat ie dan weer een stuk groter is.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.
    Kijk jij met je ogen dicht?
    Natuurlijk is hij gestopt.
    Ik geloof dst hij de meest geteste man op aarde is op t moment.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    WOW het verschil is enorm!
    Alleen ben nog niet verkocht op het idee dat hij ineens kansloos zou moeten zijn. The Reem heeft ook veel massa moeten inleveren toen hij tegen Mir vocht maar toch merkte je er niet heel veel van in zijn partij. Daarnaast zijn er paar foto's waarbij hij echt heel dun oogte maar 3 weken later zie je weer ineens een foto dat hij even zijn spieren spant dus denk ook dat het nu te vroeg is om hier wat over te zeggen.

    Ik ben niet naïef om te zeggen dat het niks uitmaakt, het is vooral denk ik mentaal want als je weet dat je er minder sterk uit ziet kan dat natuurlijk een uitwerking hebben op je mentale toestand maar Belfort heeft nog steeds voldoende ervaring en technieken in huis om het Weidman moeilijk te maken. Met of zonder TRT bleef Weidman toch de favoriet, hij is niet voor niks champ.

    Wij zullen pas op 6 december zien welke Belfort we te zien krijgen maar vind het nu allemaal te voorbarige om hier uitspraken over te doen.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    WAR BELFORT

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #17
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Kijk jij met je ogen dicht?
    Natuurlijk is hij gestopt.
    Ik geloof dst hij de meest geteste man op aarde is op t moment.
    So what dat ie zo af en toe getest word.... Als ie maar niet te scheef met z'n T waarden/verhoudingen(testosterone/epitestosterone) komt, dan is er geen probleem.
    Hij zal wel en tandje minder moeten doen, maar ik geloof er niks van dat ie gestopt is.

    Het zou me verbazen als Belfort als een scharminkel op de weegschaal staat straks.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Net alsof Vitor gestopt is met TRT, en iemand's fysiek vergelijken op basis van een paar foto's(totaal andere kleding enz..) is echt natte vingerwerk. We zien het straks wel als ie op de schaal staat.
    Op beide foto's staat zijn nek ongeveer in dezelfde positie. Als je dan kijkt naar zijn trapezius zie je een duidelijk verschil.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Lijkt ook minder vocht vast te houden. Wie weet doet hij nog even een kort kuurtje met spul dat snel uit z'n bloed is. Denk niet dat hij zo gek is om totaal clean met weidman in de kooi te stappen.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Als je er zeker van bent dat dat niet waar is, pm me maar, misschien kunnen we wedden
    Is geen PM voor nodig, maar het is nog ver weg, dus laten we het een maandje voor de partij over bedragen hebben.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Is geen PM voor nodig, maar het is nog ver weg, dus laten we het een maandje voor de partij over bedragen hebben.
    Geen probleem. Zeg het maar tegen die tijd.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Zou toch wat zijn als vitor het flikt weidman ko te slaan met een kick en dikke ground en pound erna. Ben voor vitor iig. Mag die weidman echt niet
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Zou toch wat zijn als vitor het flikt weidman ko te slaan met een kick en dikke ground en pound erna. Ben voor vitor iig. Mag die weidman echt niet
    Ik ben zelf ook ver van een Weidman liefhebber maar ik hoop wel dat hij die vieze TRT junkie even een flink pak slaag geeft. Die Vitor zit al sinds zijn 18e ofzo aan de juice en dat gecombineerd met alle onzin wat uit zijn smoel komt over jezus en leeuwen in een jungle blabla, om ziek van te worden.

  24. #24
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Je ziet toch duidelijk het verschil zonder TRT. Met die TRT was hij echt idd een leeuw. Zijn lichaam en hoofd was zo opgepomt en afgetraind. Lijkt ook wel of hij veel agressiever en scherper vecht de laatste partijen. En vond Belfort ook mentaal veel sterker dan een aantal jaren terug. Maar zondder TRT gaat hij niet winnen van Weidman, dat zie ik echt niet gebeuren. Helemaal niet in de latere rondes. Dan zou dat gelijk in ronde 1 of 2 moeten gebeuren voor belfort, met zijn explosiviteit

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Tegen een Belfort zonder TRT hoeft Weidman het maar twee ronden uit te houden. Dan gassed Vitor en is het afgelopen met 'm.
    Vitor the lion turns into a thermometer.
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •