MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 151
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Ashwin Balrak team captain bij Enfusion? *edit: Reactie Aschwin Balrak*

    Ik lees net dat Ashwin Balrak een van de team captains is voor de nieuwe serie van Enfusion.

    En dan klagen dat onze sport een slecht imago heeft?!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Is hij al vrij dan?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dacht ook dat hij nog vast zat.

  4. #4
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Wil je dan mensen die terug de maatschappij worden ingezet door justitie overal als paria's gaan behandelen?
    Weren uit de sport, geen baan meer aanbieden, etc?
    Wat denk je wat dat voor effect zou hebben op de samenleving?

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Wil je dan mensen die terug de maatschappij worden ingezet door justitie overal als paria's gaan behandelen?
    Weren uit de sport, geen baan meer aanbieden, etc?
    Wat denk je wat dat voor effect zou hebben op de samenleving?
    Dat zeg je ook zeker over een pedofiel die zijn straf heeft uitgezeten. Kijk, voor veel functies in de moet je van onbesproken gedrag zijn. Lijkt me dat een professionele organisatie als Enfusion dat ook zou moeten willen voor coaches.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Balrak is al lang vrij!
    Bezig met zn eigen gym ook.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Wil je dan mensen die terug de maatschappij worden ingezet door justitie overal als paria's gaan behandelen?
    Weren uit de sport, geen baan meer aanbieden, etc?
    Wat denk je wat dat voor effect zou hebben op de samenleving?
    Je wilt hem in elk geval niet, redelijk, prominent in je show hebben. Tenminste ik zou dat niet willen. Edwin van Os denkt daar blijkbaar anders over.
    Misschien eens een vraag voor een Q&A.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    verdient hij geen 2de kans dan?
    Last edited by faysal; 10-08-2014 at 05:28.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Balrak is al geruime tijd op vrije voeten en is volgens mij bezig geweest met een sport(management)adviesbureau en recentelijk heeft hij een eigen sportschool geopend. Balrak als teamcaptain gaat gewoon mooie beelden opleveren, want daar draait het tenslotte in dit format om; mooie (verkoopbare) content, en Balrak staat daar zeker garant voor.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ongeacht of men vindt dat hij een 2e kans verdient of niet, zullen we met zijn allen afspreken dat we dus stoppen met janken, inclusief ikzelf, over het feit dat onze geliefde sport een zeer slechte reputatie heeft binnen de maatschappij?!
    Want we komen met zijn allen erg stom over als we ons blijven afvragen waarom de sport nog zo vaak wordt bekritiseerd.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ongeacht of men vindt dat hij een 2e kans verdient of niet, zullen we met zijn allen afspreken dat we dus stoppen met janken, inclusief ikzelf, over het feit dat onze geliefde sport een zeer slechte reputatie heeft binnen de maatschappij?!
    Want we komen met zijn allen erg stom over als we ons blijven afvragen waarom de sport nog zo vaak wordt bekritiseerd.
    X2. Het antwoord van Harmen zegt weer genoeg over hoe mensen alleen op korte termijn kunnen denken en zo dus nooit veranderingen zullen bewerkstelligen.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Dus Patrick Kluivert had ook niet assistent bondscoach mogen zijn bij van Gaal en prominent in beeld op het WK?

    Ashwin is er al een tijd weer. Zie hieronder september 2012 Merseburger Fightnight:

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=merseburger


    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  13. #13
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Dus Patrick Kluivert had ook niet assistent bondscoach mogen zijn bij van Gaal en prominent in beeld op het WK?

    Ashwin is er al een tijd weer. Zie hieronder september 2012 Merseburger Fightnight:

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=merseburger


    http://i1215.photobucket.com/albums/...N/MFN-1533.jpg

    Dat is een vergelijking van echt helemaal niks. Beetje van het niveau: een banaan is geel dus alles wat geel is, is een banaan.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik heb niks met Kluivert, maar ik vind dat er een groot verschil is tussen bewust bezig zijn met zware criminaliteit of onbewust dood door schuld vanwege 22km per uur te hard rijden.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik heb niks met Kluivert, maar ik vind dat er een groot verschil is tussen bewust bezig zijn met zware criminaliteit of onbewust dood door schuld vanwege 22km per uur te hard rijden.
    Dat is het uiteraard ook. Die vergelijking van Payap gaat nergens over.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    de orde van advocaten hebben gelukkig wel een zelfreinigend vermogen.
    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Dus Patrick Kluivert had ook niet assistent bondscoach mogen zijn bij van Gaal en prominent in beeld op het WK?

    Ashwin is er al een tijd weer. Zie hieronder september 2012 Merseburger Fightnight:

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=merseburger


    http://i1215.photobucket.com/albums/...N/MFN-1533.jpg
    Huh, hij is toch ergens in 2012 tot 5 jaar cel veroordeeld?? En dan in september 2012 weer vrij man?

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ongeacht of men vindt dat hij een 2e kans verdient of niet, zullen we met zijn allen afspreken dat we dus stoppen met janken, inclusief ikzelf, over het feit dat onze geliefde sport een zeer slechte reputatie heeft binnen de maatschappij?!
    Want we komen met zijn allen erg stom over als we ons blijven afvragen waarom de sport nog zo vaak wordt bekritiseerd.
    Dit!

  19. #19

    Default

    Samantha en ik hadden de trainers / captains al besproken zo van wie past het best bij je tot Ashwin er bij kwam en met of zonder verleden zeiden we beide die zou het mooist bij jou passen !! Dus Ashwin welkom !

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ongeacht of men vindt dat hij een 2e kans verdient of niet, zullen we met zijn allen afspreken dat we dus stoppen met janken, inclusief ikzelf, over het feit dat onze geliefde sport een zeer slechte reputatie heeft binnen de maatschappij?!
    Want we komen met zijn allen erg stom over als we ons blijven afvragen waarom de sport nog zo vaak wordt bekritiseerd.
    x dikke 2!!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by malle eppie View Post
    Samantha en ik hadden de trainers / captains al besproken zo van wie past het best bij je tot Ashwin er bij kwam en met of zonder verleden zeiden we beide die zou het mooist bij jou passen !! Dus Ashwin welkom !
    Waar trekken jullie de grens? Zijn andere zware criminelen ook welkom?

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by malle eppie View Post
    Samantha en ik hadden de trainers / captains al besproken zo van wie past het best bij je tot Ashwin er bij kwam en met of zonder verleden zeiden we beide die zou het mooist bij jou passen !! Dus Ashwin welkom !
    Voordat ik op deze waterdichte besluitvorming inga, wie ben jij eigenlijk?

  23. #23
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Waar trekken jullie de grens? Zijn andere zware criminelen ook welkom?
    Daar ben ik ook benieuwd naar..drugscrimineel is dus geen bezwaar,maar hoe zit het met een bankovervaller..of een moordenaar? Of een kinder-dan wel ''gewone'' verkrachter? Waar ligt de grens?

    Moet je niet gewoon stellen dat als iemand de sport zwaar in diskrediet heeft gebracht het niet bepaald verstandig is ,zeker niet als diezelfde sport al onder vuur ligt, om die persoon dan bij zoiets te betrekken omdat je dan een verkeerd signaal afgeeft?
    Last edited by Coldcrust; 11-08-2014 at 12:31.

  24. #24
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is ook een beetje niveau.... hij en samantha hebben er een goed gevoel bij dus ja waarom niet. Dat is een beetje het denkniveau van deze sector. Om gek van te worden.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het is ook een beetje niveau.... hij en samantha hebben er een goed gevoel bij dus ja waarom niet. Dat is een beetje het denkniveau van deze sector. Om gek van te worden.
    Mee eens, maar ik ben blij dat er op dit forum mensen reageren, die wel iets verder denken dan hun neus lang is en ook hun kritische mening blijven geven op dit soort ondoordachte besluitvorming. Want als dat ook ophoudt, dan kunnen we sport echt opgeven.

    Overigens: Ik snap echt geen hout van de redenatie van Malle Eppie. Wat bedoel je nu te zeggen????
    Last edited by BB; 11-08-2014 at 13:43.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •