MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 151
  1. #126
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Ik reageerde normaal, ik zei alleen dat jij niet zo snel dingen moet gaan roepen als je de feiten niet kent. En aangezien je dat wel doet neem ik je persoonlijk niet meer zo serieus en dat is een normale reactie op een actie van jou. Of misschien vind je het vervelend dat ik je sportschoolTJE noemde? Maar als ik het een enorme gym zou noemen zou dat mijn geloofwaardigheid aantasten dus ik moest een keuze maken tussen. Jou gevoelens of mijn geloofwaardigheid. En ik heb voor dat laatste gekozen. Ook dat lijkt me een normale reactie

    Over je reactie met " banden met" wellicht komt er ooit eens een keer een van je leerlingen met justitie in aanmerking. In dat geval mag je blij zijn dat er nog normaal denkende mensen zijn en niet meteen zoals jij een verband gaan leggen tussen wat hij heeft gedaan en je sportschoolTJE.
    Nee dan snap ik het, enorm volwassen reactie van je Robbie. Bedankt dat je het nog ff uitlegt vanuit die enorme gym die niet van jou is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Nee dan snap ik het, enorm volwassen reactie van je Robbie. Bedankt dat je het nog ff uitlegt vanuit die enorme gym die niet van jou is.
    Dan doe je het weer. Ik geef je een uitleg waar je me nog voor bedankt ook en dan alsnog blijf je dingen roepen terwijl je de feiten niet kent. Levens gevaarlijk voor de sport en de maatschappij dit soort mensen

  3. #128
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Dan doe je het weer. Ik geef je een uitleg waar je me nog voor bedankt ook en dan alsnog blijf je dingen roepen terwijl je de feiten niet kent. Levens gevaarlijk voor de sport en de maatschappij dit soort mensen
    Rocket, klopt het dat jij namens Glory de contractonderhandelingen hebt gedaan met Buakaw?

  4. #129
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Rocket, klopt het dat jij namens Glory de contractonderhandelingen hebt gedaan met Buakaw?
    Nee dat klopt niet. Er zijn nog nooit contract onderhandelingen geweest tussen Glory en Buakaw. Wel heb ik prive een keer bij buakaw aangekaart hoe hij tegenover vechten bij glory zou staan. Gebasseerd op de reden waarom glory geen contract onderhandelingen is aangegaan en het antwoord wat ik van buakaw kreeg denk ik dat het voor beide de juiste keus is om niet met elkaar in zee te gaan

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Nee dat klopt niet. Er zijn nog nooit contract onderhandelingen geweest tussen Glory en Buakaw. Wel heb ik prive een keer bij buakaw aangekaart hoe hij tegenover vechten bij glory zou staan. Gebasseerd op de reden waarom glory geen contract onderhandelingen is aangegaan en het antwoord wat ik van buakaw kreeg denk ik dat het voor beide de juiste keus is om niet met elkaar in zee te gaan
    Dit postte de eigenaar van Liverkick erover op sherdog.com:

    Originally Posted by DW HKL View Post
    He wasn't happy with them wanting any form of exclusivity and also thought the Glory rep in Thailand was "rude." That seems to be what most of the Thais contacted by Glory seem to think right now.

  6. #131
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dit postte de eigenaar van Liverkick erover op sherdog.com:

    Originally Posted by DW HKL View Post
    He wasn't happy with them wanting any form of exclusivity and also thought the Glory rep in Thailand was "rude." That seems to be what most of the Thais contacted by Glory seem to think right now.
    Robbie is niet rude daar steek ik mijn handen voor in het vuur!!!

  7. #132
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dit postte de eigenaar van Liverkick erover op sherdog.com:

    Originally Posted by DW HKL View Post
    He wasn't happy with them wanting any form of exclusivity and also thought the Glory rep in Thailand was "rude." That seems to be what most of the Thais contacted by Glory seem to think right now.
    Zoals ik al zei is Buakaw nog nooit een contract aangeboden geweest. Iedereen weet dat buakaw niet exclusief te krijgen is want in thailand is ie een echte superster en moet ie blijven vechten. Glory heeft twee thaise vechters getekend waar we erg goed contact mee hebben. Of wil je hun contact gegevens hebben om ook dat te verifieren. En je kan het uiteraard ook vragen aan coldcrust. Die weet alles

  8. #133
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Zoals ik al zei is Buakaw nog nooit een contract aangeboden geweest. Iedereen weet dat buakaw niet exclusief te krijgen is want in thailand is ie een echte superster en moet ie blijven vechten. Glory heeft twee thaise vechters getekend waar we erg goed contact mee hebben. Of wil je hun contact gegevens hebben om ook dat te verifieren. En je kan het uiteraard ook vragen aan coldcrust. Die weet alles
    Op sherdog.com verschenen allerlei negatieve verhalen over jouw rol daarin, ik was benieuwd naar jouw kant van het verhaal. Jammer in ieder geval dat Buakaw nu niet bij Glory zit!

    Posted by Rollermanskunk View Post
    Glory's representative in Thailand is a guy from Superpro Gym, he is doing a low-profile job over there; he messed up the Buakaw-deal, did almost nothing to get Saenchai on board, basicaly he is not really interested in Glory's Thailand bussines but only doing his own Superpro stuff (his Superpro-resort, Superpro events, clothing-brand etc.) It looks like Glory needs a new Thailand representative because I think in the current situation nothing will happen at all with potential Thai-fighters joining Glory.

  9. #134
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Op sherdog.com verschenen allerlei negatieve verhalen over jouw rol daarin, ik was benieuwd naar jouw kant van het verhaal. Jammer in ieder geval dat Buakaw nu niet bij Glory zit!

    Posted by Rollermanskunk View Post
    Glory's representative in Thailand is a guy from Superpro Gym, he is doing a low-profile job over there; he messed up the Buakaw-deal, did almost nothing to get Saenchai on board, basicaly he is not really interested in Glory's Thailand bussines but only doing his own Superpro stuff (his Superpro-resort, Superpro events, clothing-brand etc.) It looks like Glory needs a new Thailand representative because I think in the current situation nothing will happen at all with potential Thai-fighters joining Glory.
    Laat ik het zo zeggen. Iedere thai die glory wilde tekenen is getekend. Saenchai en buakaw zijn persoonlijke goede bekende van me die ik regelmatig spreek en waar ik het goed mee kan vinden. Maar een contract is hun nog nooit aangeboden. Overigens ben ik persoonlijk een zware fan van beide maar gezien de omstandigheden denk ik ook dat het voor alle partijen beter is dat ze vechten voor andere organisaties zoals nu het geval is

  10. #135
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Overigens als het aan mij persoonlijk lag zouden al mijn favoriete thais in Glory zitten. Maar ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat Thailand niet de koers is die Glory op wil varen. Er was interesse getoond in twee thais en die zijn getekend. Voor de rest richt Glory zich nu op een andere markt zoals iedereen weet. Dus als er een vechter is die Rollersmanskunk graag getekend wil zien en die wordt niet getekend kan het ook zo zijn dat Glory dat niet wil en hoeft het niet automatisch te betekenen dat ik te druk bezig ben met handschoenen te maken. Overigens ben ik geen vertegenwoordiger van thailand in Glory. Ik woon er slechts. Wij vertegenwoordigen Glory waar het vertegenwoordigt wil zijn.

  11. #136
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Dames, open ff lekker een topic over Thailand, Glory en jullie bromance. Dan kunnen we het hier weer over andere onbelangrijke zaken hebben.

  12. #137
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dames, open ff lekker een topic over Thailand, Glory en jullie bromance. Dan kunnen we het hier weer over andere onbelangrijke zaken hebben.
    Jaloers? Maar je hebt gelijk, ontopic weer.

  13. #138
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    ja, back on topic, wat een loser die Balrak

  14. #139
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    toch kan hij zomaar dat toernooitje winnen. Hij is te slim voor Daniel Sam, die Pool ken ik niet. Krouba is niet van zijn level,
    dus balrak of Brice Guidon.

  15. #140
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    of willen we helemaal niet over kickboksen praten??

  16. #141
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ook ik heb even onderzoek gedaan... Het gerucht gaat dat zelfs Ludo Sanders ermee te maken heeft. Ludo Sanders, al 4x getrouwd met Janine Elschot die als journaliste werkt voor meerdere kranten, zou later zelfs 1 van zijn mensen op de desbetreffende zaak hebben gezet om zijn slaatje eruit te slaan. Dit alles nadat hij vroeger o.a. Bowien Galema vakkundig van deze aardbodem heeft laten verdwijnen! Het rare aan dit verhaal is dat alle onderhandelingen niet in het sjieke hotel De Rozenboom plaatsvonden, maar gewoon in het gezellige dorpscafe De Koning, waar Jef Alberts inmiddels achter de bar staat om de biertjes te tappen. Jef heeft in een ver verleden een relatie gehad met Laura, die er korte tijd later van doorging met zijn broer Robert. De zoon van Laura heeft zijn ex-stiefvader vermoord en zit daar nu al enkele jaren voor vast. Vroeger was hij bevriend met de langharige Sjoerd, die een cocaïne verslaving had en handelde in drugs. Zo ook weleens in Cafe de Koning. Opvallend is dat de vorige eigenaar van cafe De Koning, Rik de Jong, inmiddels ook vast zit voor moord... Later meer!
    Dit juweeltje in deze alle-kanten-opvliegende-topic schreeuwt om het vervolg. Wie vult aan?

  17. #142
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Ook ik heb even onderzoek gedaan... Het gerucht gaat dat zelfs Ludo Sanders ermee te maken heeft. Ludo Sanders, al 4x getrouwd met Janine Elschot die als journaliste werkt voor meerdere kranten, zou later zelfs 1 van zijn mensen op de desbetreffende zaak hebben gezet om zijn slaatje eruit te slaan. Dit alles nadat hij vroeger o.a. Bowien Galema vakkundig van deze aardbodem heeft laten verdwijnen! Het rare aan dit verhaal is dat alle onderhandelingen niet in het sjieke hotel De Rozenboom plaatsvonden, maar gewoon in het gezellige dorpscafe De Koning, waar Jef Alberts inmiddels achter de bar staat om de biertjes te tappen. Jef heeft in een ver verleden een relatie gehad met Laura, die er korte tijd later van doorging met zijn broer Robert. De zoon van Laura heeft zijn ex-stiefvader vermoord en zit daar nu al enkele jaren voor vast. Vroeger was hij bevriend met de langharige Sjoerd, die een cocaïne verslaving had en handelde in drugs. Zo ook weleens in Cafe de Koning. Opvallend is dat de vorige eigenaar van cafe De Koning, Rik de Jong, inmiddels ook vast zit voor moord... Later meer!
    Saillant detail is dat deze Rik de Jong een voormalig profbokser was, en dat de genoemde moord eentje was in de ring met een stoot naar het lichaam.
    De naam van het slachtoffer is me ontschoten maar deze werd verlamd in zijn benen en overleed later aan zijn (interne) verwondingen.
    De Telegraaf heeft hier toentertijd nog een stuk over geschreven.
    Fighting is poetry in motion

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Saillant detail is dat deze Rik de Jong een voormalig profbokser was, en dat de genoemde moord eentje was in de ring met een stoot naar het lichaam.
    De naam van het slachtoffer is me ontschoten maar deze werd verlamd in zijn benen en overleed later aan zijn (interne) verwondingen.
    De Telegraaf heeft hier toentertijd nog een stuk over geschreven.
    Rik werd getraind door Arthur, die later geveld werd door de witte sloper.

  19. #144
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    De witte sloper figureerde later in een melk reclame. Rondom de gelden van deze reclame ontstond later een rel. Arthur eiste namelijk smartengeld van de witte sloper die zich op zijn beurt door Moszkowicz liet verdedigen. Moszkowicz, niet vies van een rel, liet zich natuurlijk zwart betalen. Die gelden werden gevonden door toenmalige geliefde Eva Jinek.
    Last edited by BIG Lebowski; 17-08-2014 at 22:08.

  20. #145
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik dacht dat met de witte sloper dat spul van balrak bedoelt werd, om maar even ontopic te blijven.

  21. #146
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default


  22. #147
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Saillant detail is dat deze Rik de Jong een voormalig profbokser was, en dat de genoemde moord eentje was in de ring met een stoot naar het lichaam.
    De naam van het slachtoffer is me ontschoten maar deze werd verlamd in zijn benen en overleed later aan zijn (interne) verwondingen.
    De Telegraaf heeft hier toentertijd nog een stuk over geschreven.
    Beelden van de partij!


  23. #148
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Beelden van de partij!

    Zijn dekking is waterdicht hoor! Tegenstander is overigens Stef, die later een relatie kreeg met Hedwig Harmsen. Hedwig was het nichtje van Oom Gofert, die langere tijd dagelijks een grote hoeveelheid weed toch zich naam...

  24. #149
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Op sherdog.com verschenen allerlei negatieve verhalen over jouw rol daarin, ik was benieuwd naar jouw kant van het verhaal. Jammer in ieder geval dat Buakaw nu niet bij Glory zit!

    Posted by Rollermanskunk View Post
    Glory's representative in Thailand is a guy from Superpro Gym, he is doing a low-profile job over there; he messed up the Buakaw-deal, did almost nothing to get Saenchai on board, basicaly he is not really interested in Glory's Thailand bussines but only doing his own Superpro stuff (his Superpro-resort, Superpro events, clothing-brand etc.) It looks like Glory needs a new Thailand representative because I think in the current situation nothing will happen at all with potential Thai-fighters joining Glory.
    Als drolleman het zegt moet het wel waar zijn

  25. #150
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik snap echt geen moer meer van dit topic. 99% gaat niet over balrak en buiten dat worden er gekke namen en dingen genoemd. WTF is een witte sloper? who the fuck is ludo? zelfs moskovic ?
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •