MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 151
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Waar trekken jullie de grens? Zijn andere zware criminelen ook welkom?

    Inderdaad.. is Melvin Rozenblad al vrij? Misschien hebben ze ook nog een baantje voor hem...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27

    Default

    De Vader van Samantha .

    Overigens: Ik snap echt geen hout van de redenatie van Malle Eppie. Wat bedoel je nu te zeggen????

    Dat ik de sportman Aswin een geschikt iemand vind om mijn dochter te begeleiden !

  3. #28
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ah ok, ik dacht even dat jij iemand binnen de organisatie van Enfusion was die op deze manier tot beslissingen kwam...

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Als er nog jeugdpartijtjes worden georganiseerd bij Enfusion dan wil Benno L. wel graag scheidsen.

    Jullie kijken toch naar de toekomst?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Waar trekken jullie de grens? Zijn andere zware criminelen ook welkom?


    Voor iemand die zo op putin geilt als jij, vind ik het wel opvallend hoe je andere de les voorleest over normen en waarden.


    op de vot dermit

  6. #31
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Wordt Enfusion in Colombia gehouden dit jaar? Dan begrijp ik de keuze volledig.
    Wat een onzin zeg...

  7. #32
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Waarom zou Balrak geen tweede kans mogen krijgen , dat zou betekenen dat Badr hari helemaal niet meer zou mogen vechten.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als er nog jeugdpartijtjes worden georganiseerd bij Enfusion dan wil Benno L. wel graag scheidsen.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Waarom zou Balrak geen tweede kans mogen krijgen , dat zou betekenen dat Badr hari helemaal niet meer zou mogen vechten.
    Dit begint het topic van de kromme vergelijkingen te worden.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Dit begint het topic van de kromme vergelijkingen te worden.
    Wat ie in zn vrije tijd doet gaat ons niks aan. Als die maar knalt/laat knallen in de ring. Je weet toch?

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Voor iemand die zo op putin geilt als jij, vind ik het wel opvallend hoe je andere de les voorleest over normen en waarden.
    Jij had toch een Oekraïnse vriendin of niet? Bij het Azov bataljon zoeken ze nog vrijwilligers.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Het is dat iedereen zo moeilijk doet over een beetje cocaine... Stelletje moraalridders

  13. #38
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by malle eppie View Post
    De Vader van Samantha .

    Overigens: Ik snap echt geen hout van de redenatie van Malle Eppie. Wat bedoel je nu te zeggen????

    Dat ik de sportman Aswin een geschikt iemand vind om mijn dochter te begeleiden !
    Tis jouw dochter en je moet zelf weten hoe je je dochter opvoedt en met wie je haar wel of niet om laat gaan. Ik zou het persoonlijk niet willen, maar nogmaals dat is jouw keuze. Maar vanuit Enfusion is het gewoon een domme keuze om iemand met een dergelijk strafblad zo'n prominente rol te geven. Iedere PR deskundige zal dit onderschrijven. En ik snap niet dat Enfusion niet een andere coach kon vinden, die wel van onbesproken gedrag is en daarmee een positief imago kan helpen opbouwen.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Dus de vergelijking met Kluivert gaat niet op, maar de vergelijking Balrak met Benno L wel vind jij?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Dus de vergelijking met Kluivert gaat niet op, maar de vergelijking Balrak met Benno L wel vind jij?
    Zieke vergelijking idd


    op de vot dermit

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zojuist ontving ik onderstaande reactie van Aschwin Balrak:

    Edwin van Os heeft mij verzocht om te reageren op alle reacties.

    Hierbij eenmalig een reactie van mijn kant. De organisatie van Enfusion heeft mij benaderd om als coach mee te doen, ik ben hiermee akkoord gegaan. Een belangrijke reden hiervoor is dat ik mijn eigen sportschool ben begonnen, voor mij is dit de kans om te laten zien dat ik een goede coach ben.

    Ik zie dat mijn deelname veel teweeg heeft gebracht, iedereen heeft een eigen mening hierover. Voor mij persoonlijk is er maar 1 mening doorslaggevend, namelijk die van de rechters.

    Dezelfde mensen die mij veroordeeld hebben, geven mij nu ook de kans om mee te doen met het programma.

    Zonder goedkeuring van de rechter mocht ik niet naar Thailand.

    Toen mijn naam als voorbeeldfunctie werd genoemd omdat ik advocaat en kickbokser was, had ik geen problemen met de publiciteit. Nu is de publiciteit negatief en word ik door dezelfde mensen beschouwd als crimineel die een slechte naam aan de sport geeft. Deze negatieve reacties zijn voor mij begrijpelijk en zal ik dan ook moeten slikken

    Hoe dan ook mijn leven gaat verder en ik zal proberen te laten zien dat ik nog steeds op hoog niveau kan vechten en een goede coach ben.

    Ik bedank de organisatie van Enfusion voor deze kans.


    mvg,
    Balrak

    http://mixfight.com/2014/08/Reactie-Aschwin-Balrak

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #42
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Het is dat iedereen zo moeilijk doet over een beetje cocaine... Stelletje moraalridders
    Ben blij dat jij niet zo moeilijk doet, paas mij ook eens een 'beetje'.

  18. #43
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Zojuist ontving ik onderstaande reactie van Aschwin Balrak:
    Deze reactie laat zien dat ze er bij Enfusion geen kut van snappen. Het is namelijk niks persoonlijks, het gaat om de uitstraling van een sport die al zwaar onder vuur ligt en waarbij je elke schijn van criminaliteit wilt vermijden.
    Dat staat allemaal los van zijn kwaliteiten als trainer en uitspraken van rechters, het draait om PR, goodwill en tactiek.
    Elk zichzelf respecterend bedrijf snapt dit.

  19. #44
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Yep... verklaringen van Balrak zijn niet zo relevant. Het gaat er meer om hoe Enfusion bij deze geniale zet is gekomen.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Deze reactie laat zien dat ze er bij Enfusion geen kut van snappen. Het is namelijk niks persoonlijks, het gaat om de uitstraling van een sport die al zwaar onder vuur ligt en waarbij je elke schijn van criminaliteit wilt vermijden.
    Dat staat allemaal los van zijn kwaliteiten als trainer en uitspraken van rechters, het draait om PR, goodwill en tactiek.
    Elk zichzelf respecterend bedrijf snapt dit.
    Dat is de spijker op zijn kop. Amateurisme ten top! Gewoon ballen tonen Enfusion en zelf met een verklaring komen.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Haha, ik besef ineens dat ik dit domme gelul ook gewoon niet hoef te lezen.

    Doei.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Negativiteit is wel de trend hé, de laatste tijd. Zo vinden ze Enfusion de allerbeste van de wereld, en nu opeens schijt iedereen erop? Vind dat niet helemaal eerlijk. Edwin van Os en consorten zijn professioneel genoeg om te weten wat ze doen. Kennelijk vind hij niet nodig om te reageren anders had hij dat vast wel zelf gedaan. Afgezien daarvan is hij niemand verantwoording schuldig, en zeker niet mensen die een fictieve naam hebben op een forum die zeer waarschijnlijk toch wel gaan kijken wat Balrak ervan bakt in de Reality Show. Vind het nogal makkelijk zo. Maar goed het is een forum, soms krijg je positieve reacties en soms niet. Dan hebben we allemaal weer wat te lezen, daar doe ik zelf ook aan mee, dus lange leve Mixfight.

    Balrak is feitelijk een goede vechter en voor wat ik ervan heb gezien, ook een goede coach. Mensen verdienen een tweede kans, en kennelijk hebben de rechters en Edwin van Os dat zodoende gedaan. Dat een ander daar anders over denkt, dat mag. Dit is Nederland en iedereen mag er wat van vinden. Denk wel als we principieel gaan worden dat we de hele sport wel kunnen opdoeken als ik eerlijk ben.
    Dat de sport er slecht voor staat is een feit. Negativiteit in de sport/forum de laatste tijd ook. Ik begin er een beetje zat van te krijgen. En dan die vergelijkingen met Benno L., dat gaat echt te ver. Leef en laat leven zou ik zeggen.

    Ik wens Enfusion, alle deelnemers van deze vrouwen editie, en Balrak een goede show toe.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Negativiteit is wel de trend hé, de laatste tijd. Zo vinden ze Enfusion de allerbeste van de wereld, en nu opeens schijt iedereen erop? Vind dat niet helemaal eerlijk. Edwin van Os en consorten zijn professioneel genoeg om te weten wat ze doen. Kennelijk vind hij niet nodig om te reageren anders had hij dat vast wel zelf gedaan. Afgezien daarvan is hij niemand verantwoording schuldig, en zeker niet mensen die een fictieve naam hebben op een forum die zeer waarschijnlijk toch wel gaan kijken wat Balrak ervan bakt in de Reality Show. Vind het nogal makkelijk zo. Maar goed het is een forum, soms krijg je positieve reacties en soms niet. Dan hebben we allemaal weer wat te lezen, daar doe ik zelf ook aan mee, dus lange leve Mixfight.

    Balrak is feitelijk een goede vechter en voor wat ik ervan heb gezien, ook een goede coach. Mensen verdienen een tweede kans, en kennelijk hebben de rechters en Edwin van Os dat zodoende gedaan. Dat een ander daar anders over denkt, dat mag. Dit is Nederland en iedereen mag er wat van vinden. Denk wel als we principieel gaan worden dat we de hele sport wel kunnen opdoeken als ik eerlijk ben.
    Dat de sport er slecht voor staat is een feit. Negativiteit in de sport/forum de laatste tijd ook. Ik begin er een beetje zat van te krijgen. En dan die vergelijkingen met Benno L., dat gaat echt te ver. Leef en laat leven zou ik zeggen.

    Ik wens Enfusion, alle deelnemers van deze vrouwen editie, en Balrak een goede show toe.
    Je was er fel op tegen dat Gervork Katchikian weer ging boksen in Nederland na zijn veroordeling voor vrouwenhandel, maar de veroordeling voor drugshandel van Ashwin Balrak vind je geen probleem.

    Vanwaar dat onderscheid?
    Last edited by RedDawn; 12-08-2014 at 16:22.

  24. #49
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Vanwege het feit dat in MIJN hoofd ik vrouwenhandel toch wel een stukje erger vind. Zo vind ik (kinder-)verkrachters ook erger. En moordenaars zo meedogenloos als M.Rozenblad ook. Waar trek je/ik de grens, goede vraag.
    Betekent overigens niet dat ik drugshandel goedkeur.

    Maar vind het ook naar Enfusion toe gewoon oneerlijk. Want voorlopig zijn ze in Nederland toch een flinke partij, daar waar bijna niemand nog wat durft neer te zetten.

    En nogmaals: als we principieel gaan worden in alle mensen met een strafblad weren uit de sport, dan denk ik het finito is met alles. Dat is mijn mening.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  25. #50
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Ellen View Post
    Negativiteit is wel de trend hé, de laatste tijd. Zo vinden ze Enfusion de allerbeste van de wereld, en nu opeens schijt iedereen erop? Vind dat niet helemaal eerlijk. Edwin van Os en consorten zijn professioneel genoeg om te weten wat ze doen. Kennelijk vind hij niet nodig om te reageren anders had hij dat vast wel zelf gedaan. Afgezien daarvan is hij niemand verantwoording schuldig, en zeker niet mensen die een fictieve naam hebben op een forum die zeer waarschijnlijk toch wel gaan kijken wat Balrak ervan bakt in de Reality Show. Vind het nogal makkelijk zo. Maar goed het is een forum, soms krijg je positieve reacties en soms niet. Dan hebben we allemaal weer wat te lezen, daar doe ik zelf ook aan mee, dus lange leve Mixfight.

    Balrak is feitelijk een goede vechter en voor wat ik ervan heb gezien, ook een goede coach. Mensen verdienen een tweede kans, en kennelijk hebben de rechters en Edwin van Os dat zodoende gedaan. Dat een ander daar anders over denkt, dat mag. Dit is Nederland en iedereen mag er wat van vinden. Denk wel als we principieel gaan worden dat we de hele sport wel kunnen opdoeken als ik eerlijk ben.
    Dat de sport er slecht voor staat is een feit. Negativiteit in de sport/forum de laatste tijd ook. Ik begin er een beetje zat van te krijgen. En dan die vergelijkingen met Benno L., dat gaat echt te ver. Leef en laat leven zou ik zeggen.

    Ik wens Enfusion, alle deelnemers van deze vrouwen editie, en Balrak een goede show toe.
    Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Enfusion wordt niet afgezeken, maar krijgt terecht kritiek. De keuze voor Balrak is opmerkelijk op zijn zachtst gezegd en de kritiek dus niet onverwacht of ongefundeerd. Zeker als van Os het zelf kennelijk niet nodig acht te reageren zoals jij dat zegt, heb je dat te accepteren. Dat heeft verder niets te maken met verantwoording afleggen, maar meer met logisch nadenken.

    Daarnaast, voor mijzelf sprekende, is het ook alles een beetje bij elkaar. Als neutrale buitenstaander val je soms van de ene verbazing in de andere wanneer op de ene dag de plannen gepresenteerd worden om de vechtsport zogenaamd op te schonen en de andere dag Ashwin Balrak (of all people) een prominente rol krijgt in diezelfde vechtsport. Je zult het me moeten vergeven dat ik dan af en toe moeite heb om mensen in deze sector serieus te nemen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •