MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Acteur Robin Williams (63) dood

    Acteur Robin Williams (63) is maandag (lokale tijd) dood aangetroffen in zijn huis in Californië. De politie denkt dat hij zelfmoord heeft gepleegd.

    Foto: AFP
    Dat meldt de politie van Marin County.
    De politie werd om 11.55 uur (lokale tijd) ingeschakeld nadat het lichaam van Williams levenloos werd aangetroffen in zijn appartement. Williams werd om 12.02 uur (lokale tijd) doodverklaard.
    De politie van Marin County vermoedt dat Williams zelfmoord heeft gepleegd door verstikking. Verder onderzoek moet dit uitwijzen.
    "Hij leed de laatste tijd aan een zware depressie," meldt zijn woordvoerder aan CNN. "Dit is een tragisch verlies. De familie vraagt respectvol om privacy om te rouwen tijdens deze zware tijd."
    Williams' vrouw Susan Schneider meldt in een verklaring haar beste vriend te hebben verloren. "Deze ochtend heb ik mijn man en beste vriend verloren, terwijl de wereld een van zijn meest geliefde artiesten en mensen kwijt is. Mijn hart is helemaal gebroken," aldus Schneider. "We hopen dat men zich niet focust op Robins dood, maar op de vele momenten van plezier en gelach die hij aan miljoenen mensen gaf."
    Vele fans en sterren geven hun steun op Twitter.

    Verslaving

    Williams worstelde al tientallen jaren met een alcohol- en drugsverslaving. In de jaren tachtig stopte de acteur opeens met het nuttigen van cocaïne en alcohol, maar na twintig jaar raakte hij weer verslaafd. In 2006 werd hij opgenomen in een afkickkliniek.
    Begin juli had de acteur zich weer laten opnemen in een afkickkliniek. Dit keer niet om een terugval, maar om nuchter te blijven.
    Williams was onder andere bekend van films als Mrs. Doubtfire, Good Will Hunting, One Hour Photo en Jumanji.

    nu.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    veel films van hem gezien in mijn jeugd, en de kids kijken nu ook zijn films zoals jumanji. echt jammer
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Dit vind ik ook echt jammer ja
    #MrsDoubtfireforlife
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Rip nanu nanu...

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Vervelend dat hij dood is voor zijn nabestaanden, maar gvd wat vond ik dit een irritante man...

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Vervelend dat hij dood is voor zijn nabestaanden, maar gvd wat vond ik dit een irritante man...
    ja vind het erg voor diegene die hij achterlaat, maar verder deel ik jouw mening verschrikkelijke irritante acteur. de enige rol waarin ik hem niet irritant vond was van die vreemde,glurende,stalkende foto ontwikkelaar in One Hour Photo

  7. #7
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    In Insomnia speelde die ook erg goed samen met Al Pacino.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    In Insomnia speelde die ook erg goed samen met Al Pacino.
    ja die was idd ook goed

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Die oudere films zijn best (heel erg) goed... Goodmorning Vietnam, The Fisher King, Dead Poets Society

  10. #10
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    goodmorning vietnam was errug goed idd!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •