MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89
  1. #51
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    T is maar goed dat Tyson niet meer in zijn prime zit... Stel je voor hoeveel gezeik we dan kregen omdat hij er trainde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Tja, als je wilt trainen op wedstrijdniveau MOET het gewoon stevig gaan. Mijn kids trainden en trainen bij Gym International en daar was het op vrijdagavond bal. Alleen wedstrijdvechters. Mijn kleine werd zwaar neergehaald door een leverstoot van Alviar Lima, mijn oudste kreeg eens een trap tegen zijn knie die er voor zorgde dat hij met de ambulance werd afgevoerd met een verschoven knieschijf. Ondergetekende werd met 3 gebroken ribben (old school Kyokushin) naar het ziekenhuis gebracht na een training.Hiza geri, wauw, maximaal !! Mijn kleine werd tijdens een training ( is god zij dank ook hard school Kyokushin) toen hij 14 jaar oud was kei en keihard met een mai geri geraakt op zijn borst door een sempei die 5 x zo groot en zwaar was. Niet zeiken, traantjes drogen en arigato zeggen en doorgaan. Dus wat is het met dit geneuzel van allerlei kanten dat je auw hebt tijdens een training ?? Sorry jongens ik zie het echt anders !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Mensen het is een wedstijdsport op het allerhoogste niveau dus dat er blessures vallen en ongelukjes gebeuren is heel normaal

  4. #54
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default


  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Heeft hij nog meegekregen van woensdag gehaktdag bij Golden Glory Breda

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #56
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Top UFC light-heavyweight, Anthony “Rumble” Johnson continued his war of words against, his former Blackzilian teammate, Alistair Overeem.

    Since his departure from the team, Alistair Overeem has been at the wrong end of many of Johnson’s statements, which often end in some type of physical threat to “The Reem”;

    “If Joe Silva called me up and offered me that fight, yeah, I’d take that and knock his head off,” Johnson recently told Fighter’s Only Magazine. “I would take that fight immediately, without hesitation. And that’s not because I see my long term future at heavyweight either. Not really. But before I retire – which I don’t plan on doing any time soon either – I do plan on fighting at heavyweight a couple of times.

    “And, well, right now, Alistair Overeem is the right guy (laughs). I’d love to knock him out. And I’d do it with a big smile on my face too.”


    Source: http://www.bjpenn.com/rumble-ill-mov...-with-a-smile/

    "I think you should be able to kick in the head, it's a fun thing to do."
    - Wanderlei Silva

  7. #57
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Heeft hij nog meegekregen van woensdag gehaktdag bij Golden Glory Breda
    Jammer dat daar nooit videobeelden van (openbaar) zijn gemaakt. Ik had graag willen zien hoe Alistair, Saki, Errol etc. los gaan op elkaar.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Jammer dat daar nooit videobeelden van (openbaar) zijn gemaakt. Ik had graag willen zien hoe Alistair, Saki, Errol etc. los gaan op elkaar.
    zie vanaf 2.22

    https://www.youtube.com/watch?v=sYhUC2uQR7I

    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  9. #59
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Het is gewoon zo dat er in NL harder aan toe gaat op trainingen en dat die Amerikanen daar van schrikken. Meen mij te herinneren dat Brock Lesnar er al helemaal niet van hield en dat ze daar op 70% trainden en dat ze hem niet te hard mochten raken.

    Train zoals je vecht anders heb je er ook niet zo heel veel aan..
    Train for perfection but aim for more

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Jammer dat daar nooit videobeelden van (openbaar) zijn gemaakt. Ik had graag willen zien hoe Alistair, Saki, Errol etc. los gaan op elkaar.
    er zijn beelden van. Woensdag gehaktdag een hoop vechters die op woensdag naar het ziekenhuis zijn gegaan.Het is inderdaad dat zo dat buitenlandse vechters hier vaak van schrikken. In een ver verleden is er zelfs een Duitse Ninja weggelopen met de woorden " Sie sind allen verrueckt" zelfs nadat hij van Cor zijn pak mocht aanhouden....

  11. #61
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Haha Mike heel droog aan het einde van het film, jaa euhh jongens; tot de volgende keer maar weer!
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Die beelden wil ik wel zien micha


    op de vot dermit

  13. #63
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Het is gewoon zo dat er in NL harder aan toe gaat op trainingen en dat die Amerikanen daar van schrikken. Meen mij te herinneren dat Brock Lesnar er al helemaal niet van hield en dat ze daar op 70% trainden en dat ze hem niet te hard mochten raken.

    Train zoals je vecht anders heb je er ook niet zo heel veel aan..
    Helemaal mee eens. Je moet echt keihard knokken wil je in het eggie een kans maken. Reps gozer
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    er zijn beelden van. Woensdag gehaktdag een hoop vechters die op woensdag naar het ziekenhuis zijn gegaan.Het is inderdaad dat zo dat buitenlandse vechters hier vaak van schrikken. In een ver verleden is er zelfs een Duitse Ninja weggelopen met de woorden " Sie sind allen verrueckt" zelfs nadat hij van Cor zijn pak mocht aanhouden....
    Ik heb ergens beelden van Jon Olaf Einemo en Overeem van gehaktdag, Einemo moest naar het ziekenhuis. Ook heb ik mooie beelden van Bas Boon vs Errol Zimmerman, Boon z'n gezicht was bloederig

    Waren mooie tijden en woensdag was vaak het hele team aanwezig, Alistair en Valentijn Overeem, Saki, Zimmerman, Karaev, Leko, Chalid Arrrab, Schilt, Holzken, Staring, Latoel, Stoinic, Kharitonov, Oktay Karatas, Marloes Coenen, Martijn de Jong, Cor Hemmers, RAMON DEKKERS , Bas Rutten (als hij in NL was) Einemo , Knaap , Marc Duncan ...

    Ik kwam er regelmatig en mijn dochter liep er gewoon tussendoor, iedereen was heel relaxed maar sparren ging HARD









    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...en-Glory-Breda!!


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  18. #68
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog nooit bij een gym getraind waar op de lever werd ingehouden

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #70
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Of de pers lult, of zowel AJ als Arlovsky lullen. Waarom zou Arlovsky anders zo kort na zijn opmerkingen op de foto zijn gegaan?



    https://twitter.com/TimKennedyMMA/st...00073157242881

  21. #71
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ze hebben samen naar UFC Fight Night gekeken


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #72
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Arlovski kijkt alsof hij elk moment van angst in huilen uit kan barsten

  23. #73
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als Arlovski traint als hij (soms) zijn partijen draait, kan ik er inkomen dat hij het te hard vind gaan.

  24. #74
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Het is gewoon zo dat er in NL harder aan toe gaat op trainingen en dat die Amerikanen daar van schrikken. Meen mij te herinneren dat Brock Lesnar er al helemaal niet van hield en dat ze daar op 70% trainden en dat ze hem niet te hard mochten raken.

    Train zoals je vecht anders heb je er ook niet zo heel veel aan..
    Juist, daarom hebben we nu een Nederlandse UFC kampioen! oh wacht...

  25. #75
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Juist, daarom hebben we nu een Nederlandse UFC kampioen! oh wacht...
    Touché!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •