MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 89 of 89
  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Bij ons ging het ook altid hard aan toe. Mooi voor de ervaring en je wordt er een betere vechter van, maar wel met gevolg dat ik voor mn 22e moet stoppen met wedstrijden door blessures.
    Ik snap het best dat ze blessures willen vermijden. Dat kost ze hun carriere en inkomen voor het gezin.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Bij AKA zijn ze er ook niet vies van als ik deze foto zo zie. Velasquez en Cormier onderling.

    "I think you should be able to kick in the head, it's a fun thing to do."
    - Wanderlei Silva

  3. #78
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik las dat Cain en DC ook elkaar half dood slaan tijdens trainen.

  4. #79
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn toch vechters? Wat een gejank. Zie hier 1 van de redenen dat er nog geen yank is geweest die het echt heeft gemaakt in het kickboksen met lowkicks. In de Nederland wordt er in de wedstrijdgroepen hard tot extreem hard gespart ( bijv bij Mike). Nu al 2 of 3 jankverhalen over Overeem, meerdere vechters geen nog veel harder tekeer dan hem.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Alistair Overeem and Anthony Johnson used to be teammates under the Blackzilian banner.
    Now, following a public exit and relocation, Alistair Overeem has found himself under-fire by Johnson, who’s made several claims against the heavyweight, even challenging him to fight.
    In a recent interview with MMAjunkie.com, Overeem got a chance to clear the air.
    Check it:
    “(He said that out of) jealousy. I can’t think of any other explanations. I have no relationship with the guy.”
    “All this talking to the media? I don’t get. Where I come from, if I have a problem, I’m coming directly to you and I’m asking you what’s up. For me, that’s like p-ssy behavior. Maybe I’m missing something and I’m just crazy. On the other hand, I do feel honored people are saying my name in the media. It must mean I have some sort of importance.”

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #83
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zie Johnson steeds liever klappen krijgen in de octagon, wat een waardeloze vent man bah bah

  9. #84
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Zo Alistair heeft zijn wijf echt hard geneukt denk ik.
    Wat een kwast die Johnson.
    Begint een beetje op een obsessie te lijken.
    ,. "how can Overshit call me a pussy when he ducked JDS"

    Haha Johnson is een Pussy 4 gewichtsklasse lager gaan vechten.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Wordt sowieso een beetje gek van al die trashtalk om jezelf een gevecht in te hypen. Laat hem eerst maar presteren op heavyweight voordat hij tegen overeem wordt gematched.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zie Johnson steeds liever klappen krijgen in de octagon, wat een waardeloze vent man bah bah
    x2. Ik ben echt niet vies van wat trashtalk maar er komt bij AJ echt helemaal niks zinnigs uit.
    Wat denkt hij hiermee op te schieten, wat mij betreft mag Overeem hem puin stompen alleen is er niks te winnen in een partij met AJ.
    Als hij wint zeggen ze "Overeem, een top 10 HW heeft een LHW in mekaar gebeukt" en als hij verliest is hij ook alles kwijt.
    Hopelijk verliest AJ z'n volgende partij en is hij wat tammer, en ik wens niet snel een vechter toe dat hij verliest.
    Fighting is poetry in motion

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #88
    Join Date
    May 2014
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Hoe werkt dat fightpas? Normaal betaal ik 8,-of zo en heb je het live...

  14. #89
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    x2. Ik ben echt niet vies van wat trashtalk maar er komt bij AJ echt helemaal niks zinnigs uit.
    Wat denkt hij hiermee op te schieten, wat mij betreft mag Overeem hem puin stompen alleen is er niks te winnen in een partij met AJ.
    Als hij wint zeggen ze "Overeem, een top 10 HW heeft een LHW in mekaar gebeukt" en als hij verliest is hij ook alles kwijt.
    Hopelijk verliest AJ z'n volgende partij en is hij wat tammer, en ik wens niet snel een vechter toe dat hij verliest.
    Idd, als hij nou grappig was dan hadden we nog wat aan zijn trashtalk zoals Chael bv.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •