MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default Nieuwe CEO Glory

    Jon Franklin has today been appointed as Chief Executive Officer (CEO) of Glory Sports International, parent company of the GLORY kickboxing organization.
    From today he will oversee the company’s global operation, which includes live events in major international cities and television broadcasts in more than 170 territories around the world.
    With a background in sports and entertainment marketing - since 2002 he has been president of The Sports and Entertainment Company (Sports-Ent Co.) - Franklin has been previously been responsible for much of the production, programming, sponsorship, and logistics involved in GLORY’s American events.
    “I look forward to working with Jon in this new capacity. He has been a big part of our incredible success thus far and is uniquely suited to lead GLORY into the next phase of development,” said Pierre Andurand, GLORY Chairman and Co-Founder.
    “With Jon at the helm, we are confident that 2015 will be a banner year in the evolution of our brand as a leading combat sports league in the United States and abroad”.
    Franklin is no stranger to combat sports. His career includes being company president of Golden Gloves Boxing LLC and AP-X, a subdivision of ‘America Presents Boxing’, promoter of boxers such as Wayne McCullough and Hector Camacho Jr.
    “I’m honored to have been a part of GLORY’s growth into one of the top fight promotions worldwide, but the work is not done,” Franklin remarked today.
    “I truly believe that we have the best athletes in the world, with production for both live audiences and home viewers that is second to none. As we move into the new year, I can’t wait to share GLORY’s global vision for kickboxing with our fans.”
    Franklin takes over as CEO from Andrew Whitaker, a former vice-president with the WWE. Whitaker moves to an advisory role as a consultant for business development.
    GLORY is also pleased to announce that the broadcast deal with SPIKE TV has been extended to cover 2015. Dates for this year’s remaining events will be announced in the next few weeks.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Klinkt positief om zeker in 2015 nog verzekerd te zijn van een aantal goede events.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik hoop op een paar vette events! Amsterdam?

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik hoop op een paar vette events! Amsterdam?
    Nee voorlopig niet....
    Dubbelgeboekte datum voor de RAI.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Nieuwe kapitein op een zinkend schip..

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Nieuwe kapitein op een zinkend schip..
    Daar ben ik ook bang voor. Glory heeft geen inkomsten, alleen maar uitgaven. Naar verluidt verliezen ze per gala minstens 1 miljoen dollar.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Met een Amerikaan aan t hoofd zal alles alleen nog Amerikaanser worden. Vreemd genoeg vind ik dat niet bijster positief.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Met een Amerikaan aan t hoofd zal alles alleen nog Amerikaanser worden. Vreemd genoeg vind ik dat niet bijster positief.
    Inderdaad zeg; dat er een nieuwe CEO nodig was leek mij wel duidelijk want kreeg toch sterk het gevoel dat de Amerikanen weinig affiniteit hebben met de sport en hun eigen atleten. Het waren ook dezelfde Amerikanen die er voor hebben gezorgd dat er (onnodig) veel geld werd uitgegeven aan zaken waarvan ik het belang niet zo snel kon inzien.

    Dat Glory een nieuwe koers moet varen en vooral de kosten beheersbaar moet maken zie ik met deze aanstelling eigenlijk weinig echte veranderingen. Ken Jon Franklin niet maar het feit dat hij betrokken was bij de Road to Glory, een concept wat veel geld heeft gekost maar weinig heeft opgeleverd en dat de voormalige CEO een consultancy rol krijgt lijkt het erop dat er niet heel veel verandert op management gebied. Je zou denken dat op z'n minst iemand verantwoordelijk gehouden moet worden voor al het mismanagement en de zeer tegenvallende PPV evenement. Er is door heel veel mensen binnen Glory geroepen dat een PPV evenement veel te vroeg was maar op een of andere manier is dit toch doorgedrukt. Men gaf als verklaring dat dit een strategische keuze was maar als zoiets zo verkeerd uitpakt zou je eigenlijk verwachten dat er een wisseling van de wacht zou moeten komen en er een frisse wind zou moeten waaien die met een schone lei alles kan bekijken.

    Ik hoop echt dat Glory het gaat redden al moeten ze een stap achteruit doen om er in de toekomst twee vooruit te zetten dan is dat maar zo maar als zij op dezelfde koers verder gaan varen ben ik bang dat het niet lang vol te houden is. Ik hoop dat die Jon mij helemaal ongelijk gaat geven want ik mis Glory nu al in mijn maandelijkse vechtsportprogrammaring.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben er eerder bang voor dat ie nog meer Amerikaanse prutsers (vechters) aan boord zal halen om het Amerikaanse publiek proberen binnen te halen.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik ben er eerder bang voor dat ie nog meer Amerikaanse prutsers (vechters) aan boord zal halen om het Amerikaanse publiek proberen binnen te halen.
    Dan vind ik zelf niet zo een probleem, dat gebeurde in Japan altijd al wel en net als Japan zitten er echt wel een paar tussen die goed partij kunnen bieden al zullen ze niet snel kampioen worden. Ik heb enorm genoten van jongens als Joe Schilling en Wayne Barrett en denk dat het een kwestie van tijd is en er komen goede USA jongens aan. Iedereen is gefocust op M.M.A. momenteel in Amerika maar als Glory een speler kan worden en misschien met Bellator kan werken zie ik best wel wat M.M.A. jongens het goed doen. Het is gewoon een feit dat het staande werk makkelijker is aan te leren dan het grond of worstel werk.

    Als je nagaat dat Dustin Jacoby een zeer matige M.M.A. vechter toch aardig kon mee draaien (met uitzondering tegen toppers) dan zie ik andere M.M.A. vechters wel de overgang maken in de toekomst. Daarnaast zijn jongens als Ky Hollenbeck een prima aanvulling en vind ik een jongen als Randy Blake niet heel dramatisch slecht.

    Ik heb zelf erg genoten van jongens uit Canada zoals Valtellini, Varga en Simon Marcus, die laatst genoemde heeft al een staat van dienst binnen de muay thai. Dat zijn toch Noord-Amerikaanse vechters dus er valt op dat gebied wel wat te halen. Zolang de toppers ook te zien blijven mogen er best wat Amerikanen op de kaart want de mooiste KO van Glory staat op naam van Raymond Daniels, en ja dat is een Amerikaan

  11. #11
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Amerikanen kunnen gewoon niet kickboxen punt. Wat ik jammer vindt van glory is dat ze zo weinig Thaise en Marokkaanse (geschoold in nl) vechters hebben. Er zit geen topper of eentje in wording in de 70 klasse terwijl zij tot de beste muay thai/kickboxers behoren.

    Ze moeten zich meer focussen op europa.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Amerikanen kunnen gewoon niet kickboxen punt. Wat ik jammer vindt van glory is dat ze zo weinig Thaise en Marokkaanse (geschoold in nl) vechters hebben. Er zit geen topper of eentje in wording in de 70 klasse terwijl zij tot de beste muay thai/kickboxers behoren.

    Ze moeten zich meer focussen op europa.
    Marokkaanse mensen atletisch aangelegd, lol. Er zijn een paar toppers, maar als het gaat om overziende atleten denk ik eerder aan Negers en Russen.
    Alistair Overeem is de goat.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by largo0 View Post
    Amerikanen kunnen gewoon niet kickboxen punt. Wat ik jammer vindt van glory is dat ze zo weinig Thaise en Marokkaanse (geschoold in nl) vechters hebben. Er zit geen topper of eentje in wording in de 70 klasse terwijl zij tot de beste muay thai/kickboxers behoren.

    Ze moeten zich meer focussen op europa.
    Denk dat je daar in vergist hoor; het zijn er niet veel en dat ben ik mee eens maar dat is meer omdat zij gewoon iets achterlopen qua training en populariteit maar vind dat Joe Schilling het prima doet. Simon Marcus de nummer 2 in het muay thai verslaan bij de laatste 8 en ook al een keer Levin in de finale verslaan is niet niks.

    Wayne Barrett die gewoon Stoica KO slaat die toch gezien werd als een van de beste vechters in Europa. Die Kevin Ross kan ook wel leuk potje knokken net als Ky Hollenbeck.

    Daarnaast zie je gewoon dat wanneer Amerikanen zich inzetten voor een sport zij beschikken over de juiste mentaliteit, dat zit in hun cultuur en opvoeding. Boksen zijn ze dominant en M.M.A. al helemaal dus met een promotie die het kickboksen populair kan maken in Amerika moet het lukken om die achterstand die ze nu hebben in te halen.

    Noem een paar 70kg Thaise en Marokkaanse (in Nederland geschoolde) kickboksers die het niveau Glory aan kunnen? De enige die ik graag nog wil zien in Glory van Marokkaanse afkomst is Mootje Kamal (Featherweight of Lightweight) en Buakaw maar die is niet Nederlands geschoold. Jongens als Ilias Bulaid en Mohammed Jaraya zijn de jongens van de toekomst maar verder zou ik niet echt een Marokkaanse huidige topper kunnen bedenken die hoge ogen zou gooien in de 70kg klasse op dit moment.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Denk dat je daar in vergist hoor; het zijn er niet veel en dat ben ik mee eens maar dat is meer omdat zij gewoon iets achterlopen qua training en populariteit maar vind dat Joe Schilling het prima doet. Simon Marcus de nummer 2 in het muay thai verslaan bij de laatste 8 en ook al een keer Levin in de finale verslaan is niet niks.

    Wayne Barrett die gewoon Stoica KO slaat die toch gezien werd als een van de beste vechters in Europa. Die Kevin Ross kan ook wel leuk potje knokken net als Ky Hollenbeck.

    Daarnaast zie je gewoon dat wanneer Amerikanen zich inzetten voor een sport zij beschikken over de juiste mentaliteit, dat zit in hun cultuur en opvoeding. Boksen zijn ze dominant en M.M.A. al helemaal dus met een promotie die het kickboksen populair kan maken in Amerika moet het lukken om die achterstand die ze nu hebben in te halen.

    Noem een paar 70kg Thaise en Marokkaanse (in Nederland geschoolde) kickboksers die het niveau Glory aan kunnen? De enige die ik graag nog wil zien in Glory van Marokkaanse afkomst is Mootje Kamal (Featherweight of Lightweight) en Buakaw maar die is niet Nederlands geschoold. Jongens als Ilias Bulaid en Mohammed Jaraya zijn de jongens van de toekomst maar verder zou ik niet echt een Marokkaanse huidige topper kunnen bedenken die hoge ogen zou gooien in de 70kg klasse op dit moment.
    Het hoeft geen Marokkaanse topper te zijn mag ook een Nederlandse zijn hoeft niet altijd Albert Krauss te zijn ,afkomst maakt eigenlijk niet uit. Er zijn toch vechters in Belgie en Nl die kunnen meedraaien in de -70kg een vb ervan Marat Grigorian en Harut ,en Nordin Ben Moh .

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mister1 View Post
    Het hoeft geen Marokkaanse topper te zijn mag ook een Nederlandse zijn hoeft niet altijd Albert Krauss te zijn ,afkomst maakt eigenlijk niet uit. Er zijn toch vechters in Belgie en Nl die kunnen meedraaien in de -70kg een vb ervan Marat Grigorian en Harut ,en Nordin Ben Moh .
    Ik reageerde meer op iemand die had het expliciet over Marokkaanse toppers vandaar mijn reactie. Maar volgens mij heeft Glory gewoon de top al in huis. Marat Grigorian vocht laatst nog tegen Van Roosmalen. Maar hoe erg het ook klinkt ik kan mij heel goed voorstellen dat het marketingtechnisch niet erg werkt als je allemaal vechters heb uit 1 land en dan ook uitgerekend een land waarbij de sport niet zo bekend is en ook geen grote (TV) markt voor is.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Was voor mij erg verassend dat Mr Franklin de nieuwe CEO werd. Ik had erop gerekend dat Coldcrust het zou worden want die weet altijd alles

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Was voor mij erg verassend dat Mr Franklin de nieuwe CEO werd. Ik had erop gerekend dat Coldcrust het zou worden want die weet altijd alles

    Jij hebt écht een klein pikkie.
    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Jij hebt écht een klein pikkie.
    Misschien heeft hij een kutje?

  19. #19
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Misschien heeft hij een kutje?
    en zit er zand in.

  20. #20
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Misschien heeft hij een kutje?


    Verdomd ja, zou ook zomaar kunnen, het lijkt wel net een wijf zeg…


    en ik maar denken dat die naam van South Park komt...

    Last edited by e-type; 26-08-2014 at 13:02.
    It's okay to be white

  21. #21
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    47
    vCash
    126000

    Default

    Aan jullie reacties te lezen zijn jullie het niet mee eens met mijn opmerking en vinden jullie Coldcrust niet geschikt als CEO. Kunnen jullie je mening onderbouwen. Waarom denken jullie dat Coldcrust niet geschikt is als CEO en wat zien jullie als zijn mankementen? Colcrust zo afvallen op internet is makkelijk maar onderbouw dan wel even jullie mening

  22. #22
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rocket View Post
    Was voor mij erg verassend dat Mr Franklin de nieuwe CEO werd. Ik had erop gerekend dat Coldcrust het zou worden want die weet altijd alles
    Rocket, ik vind het erg leuk dat je je kinderachtige vete tussen jou en Coldcrust op elk thread wilt voortzetten, maar moet je nou elke thread dat over kickboksen gaat vergriepen? Ik post nooit vaak of zo, maar lees toch wel regelmatig en zie de laatste tijd helaas veel meer kickbox.nl-achtige discussies op deze site. Beetje jammer dit.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik ben dit kinderachtige gezeik ook helemaal zat. Dus Rocket, hou je een beetje in.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Dan vind ik zelf niet zo een probleem, dat gebeurde in Japan altijd al wel
    Dat weet ik ook wel. Maar de K-1 had ook grotere financiële middelen tot hun beschikking toen. Nu zou het ten koste gaan van echte vechters die worden wegbezuinigd en dan worden vervangen door de goedkoopste aanbieder. Zolang het maar Amurricans zijn en de Amerikaanse kijker hun land op een wereldkaart kunnen vinden.

    Als je nagaat dat Dustin Jacoby een zeer matige M.M.A. vechter toch aardig kon mee draaien (met uitzondering tegen toppers)
    Ik wist niet dat je Duut zo hoog had zitten.
    Daarnaast zijn jongens als Ky Hollenbeck een prima aanvulling en vind ik een jongen als Randy Blake niet heel dramatisch slecht.
    Druppels. Gloeiende platen.
    mogen er best wat Amerikanen op de kaart want de mooiste KO van Glory staat op naam van Raymond Daniels, en ja dat is een Amerikaan
    En tegen wie maakte Daniels die KO ook alweer? Denk je nou echt dat ie datzelfde truukje had kunnen flikken tegen een van Roosmalen, Petrosyan etc...? Tenzij die de vogelgriep of zo hebben die dag.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    An open letter to GLORY fans from the new CEO



    Dear Fans,
    I was honored to be offered the role of Chief Executive Officer with GLORY and it was with great pleasure that I accepted. I first became involved with the organization at GLORY 4 TOKYO. That was one of the most incredible live events I have ever witnessed.
    My background is in sports marketing and since first coming on board with GLORY I have been heavily involved in all sides of the operation. I have seen from the ground floor right up to the boardroom how things are done: logistics-wise, production-wise, presentation-wise.
    During that time I have had a lot of ideas and a lot of conversations. Now that I have stepped into the CEO role I can begin putting thought into action. GLORY has achieved huge things in a very short time but the work is far from done. Our goal now is to take things to the next level.
    Our next event is taking place late October. At this very moment we are in the process of closing in on venues for that event and the ones which will follow it. We are 100% in ‘Go!’ mode.
    As noted this week, SPIKE TV has signed off on the next season of programming. We’ve got the best television partner we could have here in the United States. In fact, television-wise, we are in very good shape all around the world.
    Following our recent hiatus we are in a good position to bring the best content to our television partners across the planet. We are planning to stage events on a monthly or six-weekly basis so that we are doing at least ten events a year.
    The recent SPIKE airing of the LAST MAN STANDING pay-per-view did very well and we’ve got some shoulder-programming to announce which we think will be very positively received. In late October we are back into our live event calendar and taking it from there.
    Our efforts will be focused on the things which are bringing results for GLORY. The main thing is that we have great fights. They make GLORY what it is and we will continue our tradition of having the best in the world fight the best in the world. That won’t change.
    We’ve been in Los Angeles and New York twice each. Now we’re looking forward to bringing our events to other locations in the US and around the world. I feel it is time to take the show on the road and bring Glory to more fans in more locations. GLORY is an international brand in an international sport. Our international presence is established and will be maintained.
    Our main goal is making a great sporting event for our fans and keeping the audience excited. That’s who GLORY is aimed at and that is who supports GLORY: our fans, our sponsors, our television networks. Those are the people we are out to deliver the spectacular for.
    The central ethos is a focus on the spectacular. That means fighters who dominate, who fight hard, who have the special moves and the big finishes, fighters who are big characters but who also follow through and don’t just talk the talk.
    GLORY is in an exciting place right now. Following our recent talks with SPIKE TV we have just signed off on a ‘Top Knockouts of Glory Countdown” show. We will also be continuing the tradition of spectacular special televised events before our live shows.
    I am just getting going in the Glory CEO role and there’s a lot of things to discuss. I’ve been part of GLORY almost since its inception so I have seen it grow and seen it from the inside. Now I’m in a position to take a fresh look at things and see what we need to do to take GLORY to the next stage.
    Most importantly I want to thank you, the fans, for your support so far. We’ve had some great events and some amazing fights but I do feel the best is yet to come.
    GLORY is about exciting, spectacular fights and amazing displays of heart and courage. The next chapter of that story will be written with our event in late October. Keep an eye on GloryWorldSeries.com for breaking news on that event and the matches we are making for it.
    It’s time for GLORY.
    Best wishes,
    Jon Franklin, CEO

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •