MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Renan Barao Removed from UFC 177

    Former UFC bantamweight champion and No. 1 contender*Renan Barao*has been removed from his UFC 177 rematch against current champion T. J. Dillashaw after Barao reported feeling ill during his weight cut.

    Barao will be replaced on the card by bantamweightJoe Soto*(15-2), the winner of six consecutive fights who was scheduled to fight on the undercard againstAnthony Birchak.

    The UFC 177 pay-per-view program will continue as scheduled, an an update regarding Birchak will be announced shortly. Check back at UFC.com for more information.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als hij moeite heeft om gewicht te halen moet hij naar 145 gaan.
    Maar denk dat hij daar weinig zin in heeft, want daar wachten een stel killers op hem.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Jeeeezus wat een kut card

  4. #4
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Verplaats hem naar fightpass dit slaat nergens op

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Als Overeem zijn gewichtsverlies heeft doorgezet kan hij misschien nog invallen....

  6. #6
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Cejudo-Jorgensen Off UFC 177 Card29 August, 2014

    Due to medical reasons, debuting flyweight Henry Cejudo has been forced to withdraw from Saturday's UFC 177 bout against Scott Jorgensen in Sacramento.

    The card will continue as scheduled with nine bouts
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #7
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    UFC=blessure-circus
    niets meer of minder. Ik zal nooit meer zin hebben in een groot gevecht totdat ik beide heren in de octagon zie staan anders blijft het 50/50 of het wel doorgaat.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    UFC=blessure-circus
    niets meer of minder. Ik zal nooit meer zin hebben in een groot gevecht totdat ik beide heren in de octagon zie staan anders blijft het 50/50 of het wel doorgaat.
    x2

    Heb inmiddels precies hetzelfde. Ik krijg pas zin in een event als ik de vechters daadwerkelijk in de octagon zie staan. Was voorheen anders. Toen keek je al maanden uit naar een groot gevecht maar de kans dat het niet doorgaat is tegenwoordig groter dan dat het wél doorgaat.

    Lijkt me ook niet bepaald goed voor de UFC. Mensen zullen nu veel langer wachten met het kopen van een kaartje en zullen ook minder snel geneigd zijn om een weekendje vegas ofzo te boeken met alle kosten die daarmee verbonden zijn.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    DW's pre-fight cum.. scum.. eh scrum


  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    iemand een linkje naar de gevechten (geen torrents oid, die gebruik ik niet)?

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    dank!

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ze moeten gewoon gaan wegen een dag van tevoren en vlak voor het gevecht nog een keer. Dan ben je van die extreme weight cuts af. Kom je dan een kilo te kort de dag van tevoren dan kun je dat er nog af halen maar dan sta je als een natte krant in de ring en verlies je. Dan gaat iedereen wat dichter tegen zijn normale gewicht aan vechten en ben je van dat soort gezeik af.

    De UFC doet dat voor een deel ook zelf. Als je een contract voor 1 partij hebt en je verliest ben je weg. Dus als je een beetje last hebt van een blessure kun je beter cancelen.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    't Gooi, NL
    Posts
    200
    vCash
    126000

    Default

    Zie net een interview met Barao tijdens de ufc 177 prelims. Hij scheen weight te cutten in een warm bad, stond te snel op, viel flauw en stootte z'n hoofd. Werd daarna wakker in het ziekenhuis.

    Hij gaf aan 10! kilo te cutten. Dus van 72 kilo naar 62 kilo.. Dat is echt absurd. Bijna 20 procent van je lichaamsgewicht. Levensgevaarlijke capriolen.

    10 kilo is te doen, misschien als je 103 kilo weegt. Maar dan nog, Tito Ortiz deed altijd.. en je zag wat dat deed. Eerste ronde gaat aardig, tweede ronde wat trager en derde ronde zo traag als dikke stront.
    Train hard, fight easy.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Nog een argument om die gasten vaker per jaar te laten vechten. Dan moeten ze wel op een hogere gewichtsklasse starten want 4 x per jaar 10 kilo cutten is niet te doen.

  16. #16
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Tijdens zijn vorige gevecht zei ik al dat hij er niet uitzag op den weegschaal, toen werd ik hier uitgelachen dat hij de cut juist heel makkelijk maakt.
    10 kg cutten, slaat nergens meer op, inderdaad vlak voor de wedstrijd nog een keer wegen.

  17. #17
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Wat is de volgende stap?
    Cruz - Barao voor de titleshot of als Cruz wint volgende maand direct voor de titel vechten?
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Gewoon wegen op de dag van het gevecht. Dan moet je wel normaal doen met je weightcut, anders zit je stuk.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •