MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het is maar de vraag of Overeem terug komt, hij kost de UFC handen vol geld met zijn dikke contract. Misschien als hij water bij de wijn doet dat hij nog wel even mag blijven.

    Waar ik echt van sta te kijken is dat iemand met zijn kin (want dat mag je toch zeker wel stellen) met zo'n slechte dekking vecht. Als Mark Hunt dat doet is er niet veel aan de hand, die heeft een scheenbeen van Junior dos Santos in zijn gezicht nodig om neer te gaan, maar voor Overeem is dit wel een probleem dus ten alle tijde de dekking hoog houden en zorgen dat je geen tik in het gezicht krijgt.

    Golden Glory is niet meer zoals het voorheen was, maar voor Overeem waren dat wel perfecte omstandigheden. Tuurlijk heeft de juice hem veel geholpen, maar het team om hem heen was veel meer op hem gefocust. Bij Jackson is hij een van de velen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik vrees dat Mitrione een betere knokker is dan Rothwell.
    Dat denk ik ook wel, Matt heeft iets geks in zijn hoofd dat maakt hem heel gevaarlijk..
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post

    Waar ik echt van sta te kijken is dat iemand met zijn kin (want dat mag je toch zeker wel stellen) met zo'n slechte dekking vecht. Als Mark Hunt dat doet is er niet veel aan de hand, die heeft een scheenbeen van Junior dos Santos in zijn gezicht nodig om neer te gaan, maar voor Overeem is dit wel een probleem dus ten alle tijde de dekking hoog houden en zorgen dat je geen tik in het gezicht krijgt.

    Golden Glory is niet meer zoals het voorheen was, maar voor Overeem waren dat wel perfecte omstandigheden. Tuurlijk heeft de juice hem veel geholpen, maar het team om hem heen was veel meer op hem gefocust. Bij Jackson is hij een van de velen.
    Waar ik echt van sta te kijken is dat hij blijkbaar alles wat hij ooit bij Golden Glory heeft geleerd, dekking hooghouden, frontkicks afweren etc...blijkbaar verleerd is. Zoveel tikken kan die toch ook weer niet gehad hebben? Of liet hij zijn dekking weg om een takedown te kunnen afweren?
    Last edited by blackadder; 08-09-2014 at 12:22.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    http://youtu.be/nX0xZcX-FBo

    Vanaf 3.05 is een en al waarheid.
    Goldenglory kent Overeem zn geschiedenis en dat is iets wat de kampen in amerika niet weten.

    Als Overeem op deze toer verder gaat dan wordt zijn volgende partij ook weer een KO loss.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik begreep vanaf moment 1 al niet dat Overeem in z'n achteruit ging vechten, dat doet hij echt nooit.



    Aha, klopt het dat je op dit moment weer ff van de juice af bent?
    Want de huidige Willem vertoond minder gangsterperikelen hier op t forum dan een aantal weken geleden, misschien was het roidrage ofzo.
    Klopt, maar heb dit hele jaar nog geen kuurtje gepakt.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Op sherdog hebben ze een "gif" topic met een verzameling knockouts waarop hij verloor. Uiteraard kun je ook zo'n verzameling bij elkaar zetten van tegenstanders die hij knockout heeft geslagen

    Tegen Bigfoot en Browne was hij in het begin nog wel de bovenliggende partij maar tegen Rothwell was niet best

    vs. Ben Rothwell


    .vs Travis Browne


    vs. Bigfoot


    vs. Sergei Kharitonov


    vs. Shogun 1


    vs. Ricardo Arona

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    vs. lil Nog


    vs. Shogun 2


    vs. Chuck Liddell


    vs. Bobby Hoffmann


    KICKBOXING BOUTS:

    vs. Badr Hari


    vs. Glaube Feitosa

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    (okay ik neem wat van mijn eerdere woorden terug, tegen Big Foot waren toch veel heftige klappen)

  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  10. #35
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Klopt, maar heb dit hele jaar nog geen kuurtje gepakt.
    wat was je laatste kuur dan?

  11. #36
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    wat was je laatste kuur dan?
    Antibiotica.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Test en deca

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •