MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 79
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Prominente kickboksers zitten vast voor mishandeling, moord, drugshandel en wat allemaal niet meer. En dan wordt Bonjaski - een drievoudig kampioen en de enige met een vlekkeloos blazoen - afgekraakt omdat hij zou 'klikken' over het dopinggebruik binnen de sport... zucht...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Prominente kickboksers zitten vast voor mishandeling, moord, drugshandel en wat allemaal niet meer. En dan wordt Bonjaski - een drievoudig kampioen en de enige met een vlekkeloos blazoen - afgekraakt omdat hij zou 'klikken' over het dopinggebruik binnen de sport... zucht...
    x2
    ...dubbel zucht...

  3. #53
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Inderdaad...Bonjasky zou omarmt moeten orden door eenieder die het het beste voor heeft met de sport!

    Er is hier kritiek vanwege het moment dat hij hier mee komt...er is toch geen enkele sporter die vrijwillig met dit soort nieuws is gekomen tijdens zijn/haar actieve carriere? Logisch ook want in dit rancuneuze wereldje had ie gewoon flink genaaid geworden,zowel in de ring als financieel...dat weet Bas "heilig boontje" Boon als geen ander...

    En waarom iedereen er zo van overtuigd is dat Sem Schilt nooit iets gebruikt heeft is mij ook een raadsel! Op de eerste plaats,ik heb altijd veel waardering gehad voor Sem Schilt,ook voor zijn vechtstijl,en ik zeg ook niet dat ie wel gebruikt heeft maar je kan simpelweg niet met zekerheid zeggen dat je weet dat iemand niet gebruikt heeft,daarvoor moet je 24/7 op iemands lip zitten of haartesten uit gaan voeren,die bijna niet te betalen schijnen te zijn...

    Remy Bonjasky is het grootste en beste reclamebord voor de thaibokssport die we nu hebben,daar mag best eens wat meer waardering voor zijn.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #54
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dat is er ook wel, maar als ie iets ongefundeerds zegt mag dat best benoemd worden. Ik heb kritiek op zijn uitlatingen hier, maar niet zozeer op zijn persoon o.i.d.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by MARLOES View Post
    Niet echt eerlijk hoor. Jullie dagen hem uit en als er dan een reactie komt wordt hij weer gebanned en zijn reactie gedelete?
    Rocket had eigenlijk een lifetime ban op Mixfight. Hij vroeg enige tijd geleden zelf of hij na al die tijd weer toegang mocht hebben tot mixfight. Daarop hebben we hem het voordeel vd twijfel gegeven. En al vanaf het eerste moment dat hij weer toegang had ging hij het op de man spelen bij bepaalde forumleden. Diverse forumleden stoorde zich daar al aan. Ook heb ik hem toen al gewaarschuwd. Dus dit voorval kun je hoogstens beschouwen als de spreekwoordelijke druppel.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Precies wat facade zegt; dit is een forum en dan mag je best kritisch zijn over uitspraken die vechters doen. Juist omdat hij zo een uitstekende ambassadeur is krijgt het nieuwswaarde en daarom neem ik zijn woord veel serieuzer dan wanneer iemand anders zoiets zou zeggen.

    Dat neemt niet weg dat ik hier best kritisch over mag zijn. Ik vind persoonlijk het allemaal mosterd naar de maaltijd. Verder is vooral zijn woordkeus opmerkelijk en hetgeen waar ik kritisch over ben want percentage van 80 a 90% roepen zijn cijfers die er niet om liegen en zover ik weet nergens op zijn gebaseerd. En dan ook nog in een sport die al helaas alle schijn tegen heeft vind ik zo een opmerking onhandig en ongepast.

    Aan de andere kant ben ik het ook met veel mensen eens dat Remy altijd een prima voorbeeldfunctie heeft gehad en ook degene is die kickboksen populair heeft gemaakt. Hij is toch een van de weinige die nog steeds op TV komt dus dan doet hij echt wel wat goeds en daar heb ik veel respect voor. Alleen ik vind dat alle uitspraken los van elkaar staan en ik mag zeggen wat ik denk, daar is een forum voor. Als ik constant moet overwegen wat iemand voor de sport heeft gedaan positief of negatief voordat ik mijn mening kan geven dan kan ik net zo goed niks meer posten.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Rocket had eigenlijk een lifetime ban op Mixfight. Hij vroeg enige tijd geleden zelf of hij na al die tijd weer toegang mocht hebben tot mixfight. Daarop hebben we hem het voordeel vd twijfel gegeven. En al vanaf het eerste moment dat hij weer toegang had ging hij het op de man spelen bij bepaalde forumleden. Diverse forumleden stoorde zich daar al aan. Ook heb ik hem toen al gewaarschuwd. Dus dit voorval kun je hoogstens beschouwen als de spreekwoordelijke druppel.
    Ik vind het helemaal prima. Zielig ventje is het.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    ONTOPIC !!!!

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #59
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Precies. Beetje jammer dat het zo wordt opgeblazen. Het is toch niet zo dat ie een column geschreven heeft ofzo. Het werd 'm gewoon gevraagd. Wat een gezeur om niets.
    Zucht, overdreven reacties. Er wordt gevraagd of hij een percentage kan geven en verder verteld hij niks schokkends.
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  10. #60
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    ONTOPIC !!!!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #61
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Waarom wordt er altijd zo krampachtig gereageerd als dit onderwerp langskomt. Remy heeft gelijk als hij de HW div. bedoelt. Overeem gepakt, Hari een koelkast vol, Hoost heeft gebruik toegegeven. Hebben ze Remy deze vraag tijdens zijn actieve carriere gesteld? Reageerde hij toen anders? Pride, K1 was volgens iedereen de shit, dan niet hypocriet gaan doen. Dit was een wezenlijk onderdeel, net zo goed als de foot stomps ( in Pride dan ). Zelfs bij de amateur HW's wordt er volop gekuurd. Als alle betrokkenen eerlijk zijn komt er nog veel meer los.

  12. #62
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Prominente kickboksers zitten vast voor mishandeling, moord, drugshandel en wat allemaal niet meer. En dan wordt Bonjaski - een drievoudig kampioen en de enige met een vlekkeloos blazoen - afgekraakt omdat hij zou 'klikken' over het dopinggebruik binnen de sport... zucht...
    x2
    men kan zeggen wat ze willen over Remy maar hij heeft onzettend veel goeds gedaan voor het imago van kickboksen.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Inderdaad...Bonjasky zou omarmt moeten orden door eenieder die het het beste voor heeft met de sport!

    Er is hier kritiek vanwege het moment dat hij hier mee komt...er is toch geen enkele sporter die vrijwillig met dit soort nieuws is gekomen tijdens zijn/haar actieve carriere? Logisch ook want in dit rancuneuze wereldje had ie gewoon flink genaaid geworden,zowel in de ring als financieel...dat weet Bas "heilig boontje" Boon als geen ander...

    En waarom iedereen er zo van overtuigd is dat Sem Schilt nooit iets gebruikt heeft is mij ook een raadsel! Op de eerste plaats,ik heb altijd veel waardering gehad voor Sem Schilt,ook voor zijn vechtstijl,en ik zeg ook niet dat ie wel gebruikt heeft maar je kan simpelweg niet met zekerheid zeggen dat je weet dat iemand niet gebruikt heeft,daarvoor moet je 24/7 op iemands lip zitten of haartesten uit gaan voeren,die bijna niet te betalen schijnen te zijn...

    Remy Bonjasky is het grootste en beste reclamebord voor de thaibokssport die we nu hebben,daar mag best eens wat meer waardering voor zijn.
    Beste Arjan,

    Als je met nieuws komt en met name beschuldigingen moet je dat op zijn minst onderbouwen.

    Quote: "En waarom iedereen er zo van overtuigd is dat Sem Schilt nooit iets gebruikt heeft is mij ook een raadsel! Op de eerste plaats,ik heb altijd veel waardering gehad voor Sem Schilt,ook voor zijn vechtstijl,en ik zeg ook niet dat ie wel gebruikt heeft maar je kan simpelweg niet met zekerheid zeggen dat je weet dat iemand niet gebruikt heeft,daarvoor moet je 24/7 op iemands lip zitten of haartesten uit gaan voeren,die bijna niet te betalen schijnen te zijn..."

    Daar gaat het precies om ik was veel meer betrokken en bij Sem Schilt en vele andere vechters als Remy Bonjasky. Heeft Bonjasky stiekum haren verzameld van all K-1 participanten zat hij 24/7 bij vechters op de lip om te constateren dat alle vechters in de GP gebruikte behalve hijzelf?

    En om even te reageren dat er geen enkele sporter vrijwillig komt met dit soort nieuws :

    Zabit Zamedov allegations: http://www.fansofk1.com/article?aID=2913

    http://cafe967.daum.net/_c21_/bbs_se...20091231005633

    Quote 1-12-2009: cy. ... Karaev trained in Holland and said that Zimmerman shoots up in front of everyone and only ...... He also managed to budge the 260-tonne-strong Ruslan cargo plane. ..... "Bulgaria's Plamen Boev has been given a four-year ban for doping, the country's

    Grappig is dat Zamedov zelf op heterdaad werd betrapt in Las Vegas, hij viel altijd net buiten de boot wilde naar GG maar zijn voormalige promotor manager liet dit niet toen, ook hij had geen haar samples gecollecteerd of kwam met bewijzen. En natuurlijk verloren beide vechters van team leden en dan komt er wrok en jaloezie in het spel. Karaev werd later opgepakt vanwege een groot kunst roof.

    Remy heeft boter op zijn hoofd, dat je een fan bent ok, maar mensen in de industrie die Remy kennen hebben daar een andere mening over, bv hoe hij zijn voormalige trainer behandelde of huwelijk etc. Ik ben daar niet bij geweest maar vechters praten en zien elkaar veel in het buitenland dan blijft er weinig verborgen.

    Dit subject gaat over gebruiken dat de sport vele klappen heeft opgelopen door misstanden van vechters en bekende uit de criminele wereld is een feit, hoor je mij niet ontkennen. Sterker nog ik ben er een boek over aan het schrijven.

    Ik heb van Bonjasky geen dank je wel gekregen voor het introduceren van een nieuwe financier die hem de hoofdprijs betaalde, laat staan een percentage, dus wat bedoel je met financieel naaien, je bedoeld hoe Remy Andre Mannaart behandelde? Wat bedoel je precies?

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Waarom wordt er altijd zo krampachtig gereageerd als dit onderwerp langskomt. Remy heeft gelijk als hij de HW div. bedoelt. Overeem gepakt, Hari een koelkast vol, Hoost heeft gebruik toegegeven. Hebben ze Remy deze vraag tijdens zijn actieve carriere gesteld? Reageerde hij toen anders? Pride, K1 was volgens iedereen de shit, dan niet hypocriet gaan doen. Dit was een wezenlijk onderdeel, net zo goed als de foot stomps ( in Pride dan ). Zelfs bij de amateur HW's wordt er volop gekuurd. Als alle betrokkenen eerlijk zijn komt er nog veel meer los.

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Waarom wordt er altijd zo krampachtig gereageerd als dit onderwerp langskomt. Remy heeft gelijk als hij de HW div. bedoelt. Overeem gepakt, Hari een koelkast vol, Hoost heeft gebruik toegegeven. Hebben ze Remy deze vraag tijdens zijn actieve carriere gesteld? Reageerde hij toen anders? Pride, K1 was volgens iedereen de shit, dan niet hypocriet gaan doen. Dit was een wezenlijk onderdeel, net zo goed als de foot stomps ( in Pride dan ). Zelfs bij de amateur HW's wordt er volop gekuurd. Als alle betrokkenen eerlijk zijn komt er nog veel meer los.
    Dat hangt af van de definitie van welke middelen verboden zijn of niet, sommige middelen waren niet verboden in Japan (maar wel verboden in US) en andere middelen waren wel verboden in Japan, dat kon je in de reglementen en contracten lezen. Daar werd ook op getest, de enige die van GG ooit voor doping is veroordeeld was Stefan Leko bij de K-1 in Zwitserland ( jawel er word dus getest net zoals Zamedov in de US bij de K-1 werd gepakt), Stefan was ziek geworden en herstelde van een blessure en had een hele geringe meerwaarde van testosteron waarde. Natuurlijk ben ik niet 24/7 bij elke vechter al hoewel dat er soms wel op leek er zullen er altijd vechters zijn die de meer eenvoudigere weg zoeken door het gebruik van doping. Maar goed volgens Remy die dus blijkbaar wel 24/7 bij alle participanten was en haar samples verzamelde gebruikte ze allemaal en werd het dus een strijd tussen de beste gebruikers.

  15. #65
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Bas, helemaal top dat je even reageert, snap je verhaal richting Mannaart.
    Laatste vraagje, off topic, wat vind je ervan dat Balrak zo op het vliegtuig stapt, richting Thailand en meedoet en een show daar?

  16. #66
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Doctor View Post
    Bas, helemaal top dat je even reageert, snap je verhaal richting Mannaart.
    Laatste vraagje, off topic, wat vind je ervan dat Balrak zo op het vliegtuig stapt, richting Thailand en meedoet en een show daar?
    Als iemand zijn straf heeft uitgezeten, waarom niet? Je bent toch niet je hele leven veroordeeld?

  17. #67
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Doping hoort bij topsport.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Als iemand zijn straf heeft uitgezeten, waarom niet? Je bent toch niet je hele leven veroordeeld?
    Eeh misschien vanwege het imago naar buiten toe?

  19. #69
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dit subject gaat over gebruiken dat de sport vele klappen heeft opgelopen door misstanden van vechters en bekende uit de criminele wereld is een feit, hoor je mij niet ontkennen. Sterker nog ik ben er een boek over aan het schrijven.
    Kun je ons niet wat meer details over je boek geven Bas, want ik hoor al enige tijd uit je eigen postings naar voren komen dat je hier mee bezig bent. Aangezien je al sinds jaar en dag niet echt een blad voor de mond neemt moet het een aardig werk gaan worden. Waarover zal het zoal gaan en heb je voor jezelf een deadline gesteld?

  20. #70
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Kun je ons niet wat meer details over je boek geven Bas, want ik hoor al enige tijd uit je eigen postings naar voren komen dat je hier mee bezig bent. Aangezien je al sinds jaar en dag niet echt een blad voor de mond neemt moet het een aardig werk gaan worden. Waarover zal het zoal gaan en heb je voor jezelf een deadline gesteld?
    Ongetwijfeld een stuk of Testostereem en de tietel die hij bij de ufc nooit haalde

  21. #71
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Doping hoort bij topsport.
    Bij fpa lopen ook genoeg amateurs die der eigen goed vol spuiten hehe

  22. #72
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    als hij een echte gentlemen(sportman) is had ie al die jaren geweigerd om voor k1 te vechten,
    maar toen kwam dat geld lekker aan , waarvan hij nog steeds geniet.

    en nu hij niks meer verdient bij k1, maakt hij alles en iedereen zwart door dit soort dingen te roepen.

  23. #73
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post

    Remy heeft boter op zijn hoofd, dat je een fan bent ok, maar mensen in de industrie die Remy kennen hebben daar een andere mening over, bv hoe hij zijn voormalige trainer behandelde of huwelijk etc. Ik ben daar niet bij geweest maar vechters praten en zien elkaar veel in het buitenland dan blijft er weinig verborgen.

    Goed. Dus jij praat anderen ook zomaar na zonder naar de bron te gaan? En nu heb jij kritiek op Bonjasky? Ga je schamen man, om z'n privé leven erbij te halen. Je voelt je op je pik getrapt en jullie laten je allemaal kennen nu. Bang voor de waarheid? Ik begin Remy nu eigenlijk wel een beetje te geloven. Eerst nam ik het met een korreltje zout, maar nu lijken mensen wel een beetje bleek rond de neus.
    It's okay to be white

  24. #74
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja dat is een beetje pot verwijt de ketel natuurlijk...

  25. #75
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Bij fpa lopen ook genoeg amateurs die der eigen goed vol spuiten hehe
    Die lopen overal.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •