MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 79
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ik zou ook voor Sem niet mijn handen in het vuur steken. Die is in de jaren ook makkelijk 20 kilo gegroeid. En Sefo en Hunt, uiterlijk zegt niets. Kijk maar naar Josh Barnett.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    ...moet hij kijkers trekken voor exp. robbinson?
    dit !

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Bon jasky is behalve een kanjer ook vaak genoeg een janker, dat wisten we toch al ;-)

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Vechters zeggen altijd hetzelfde.

    Iedereen gebruikt behalve ik (en mijn team).

  5. #30
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    100
    vCash
    126000

    Default

    Ernesto Hoost was in zijn boek tenminste hier nog best eerlijk in.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Op de Fb pagina van Andy Souwer loopt deze discussie overigens ook, hiervan een tweetal reacties;

    Quote Originally Posted by Andy Souwer
    Het gaat mij er meer om welk belang hij er bij heeft. Iedereen weet dat het gebeurd in veel sporten, ook in het kickboksen.
    Welk initiatief heeft hij ooit genomen om hieraan zijn beste been voor te zetten? Oplossingen aangedragen? Ind timing is niet optimaal. Beetje jammer dit...nogmaals ik vind dit heel erg zelfingenomen. Maar het is belangrijk wanneer je op tv wilt blijven komen. Dat is zijn doel ook denk ik zo...beetje mediageil. Maar zo denk ik erover...de feiten zijn al achterhaalt. De 'sportman' zou zich beter moeten inzetten ipv achteraf met modder gooien...
    Nog een oude MF bekende;

    Quote Originally Posted by Sebastien van Dusschoten
    Als je het dusdanig belangrijk vindt om dit onderwerp te bespreken, moet je het doen terwijl je er zelf nog actief middenin zit. Eerst in de hoogste regionen van een 'dopingsport' volop cashen en daarna pas een boekje opendoen op een moment dat de sport in zwaar weer verkeert en elke positieve impuls kan gebruiken, geeft geen blijk van liefde voor de sport. Vele liefhebbers zien Remy als een goede ambassadeur voor de sport, maar ik denk dat dat beeld nu flink afgebrokkeld is. Als je purist bent, doe je actief je best voor een schone sport TIJDENS je loopbaan (zoals Georges St-Pierre in ieder geval die indruk wekte). Doe je dat niet, is het ook prima, zolang je dan maar niet achteraf ineens de vuile was buiten gaat hangen. Zou hij zich niet beseffen dat deze uitspraak ook wel eens gevaarlijk zou kunnen zijn voor hem? Nu hij sportschoolhouder is, is een nieuwe toestroom van talent voor hem toch ook van belang.
    (Ik besef me dat mijn stuk wel eens 'gevaarlijk' kan zijn vanwege mijn werk, maar mijn Facebook-profiel is persoonlijk en zo ook mijn mening hierboven)
    Last edited by Richelieu; 09-09-2014 at 15:16.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die onderste reactie is die ballendrager van Rutz toch?

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    toch niet zo gek dat hij dit zegt in een programma over drugs

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die onderste reactie is die ballendrager van Rutz toch?
    Was de ballendrager van Rutz

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    toch niet zo gek dat hij dit zegt in een programma over drugs

    Precies. Beetje jammer dat het zo wordt opgeblazen. Het is toch niet zo dat ie een column geschreven heeft ofzo. Het werd 'm gewoon gevraagd. Wat een gezeur om niets.
    It's okay to be white

  11. #36
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik vind ook dat hij niks verkeerds heeft gedaan, hij geeft gewoon antwoord.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Typisch weer Remy, doet alles om maar in de spots te staan.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Wat een gezeur, iedereen weet toch dat het zo is. Wat moet hij dan zeggen..hypocriet(liegen) doen en zeggen dat het wel meevalt? Het wordt gevraagd, dus geeft hij antwoord.
    Remy doet het in de media gewoon prima, en dat kan je van veel andere vechtsporters niet zeggen.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Precies. Beetje jammer dat het zo wordt opgeblazen. Het is toch niet zo dat ie een column geschreven heeft ofzo. Het werd 'm gewoon gevraagd. Wat een gezeur om niets.
    Helemaal mee eens. Ergens ook wel grappig dat mensen die dan nog wel actief zijn zich in eens zo aangevallen voelen.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Wat een gezeur, iedereen weet toch dat het zo is. Wat moet hij dan zeggen..hypocriet(liegen) doen en zeggen dat het wel meevalt? Het wordt gevraagd, dus geeft hij antwoord.
    Remy doet het in de media gewoon prima, en dat kan je van veel andere vechtsporters niet zeggen.
    Zoals zijn belachelijke optreden in Dino Show?

  16. #41
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zoals zijn belachelijke optreden in Dino Show?
    Ja wat was dat ?!! Was niks meer over van zijn ideale schoonzoon act.

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Ja wat was dat ?!! Was niks meer over van zijn ideale schoonzoon act.
    idd. Zijn dansje in het begin was wel grappig.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Andy Souwer is right, regardless if by some miracle Remy became the number 1 psychic doctor in the world and attended secretly all those dressing rooms were fighters were using steroids, there is no reason to bring this up. It’s bad sportsmanship to be badmouthing or dissing your peers.
    I would go even further and I can explain it does not even make sense what you’re saying. When Bonjasky got the beating of his life 5 rounds against Semmy Schilt, three months before Remy won his first the GP, Remy was in a deep crises. It was only in the absence in the K-1GP tournament of Semmy Schilt and a weak field of fighters, Remy became the first time champion. According to Remy 80% were users ( of his opponents) which at that time he never said nothing in public for the time he was with K-1. Maybe Remy thinks by stating this ( Remy could you provide us the academic research and were you got this 80% from?) steroid “scandal” his K-1 GP winning were even more “amazing” or he says these things to get attention in the Dutch media as he is a retired pro fighter and tries to make some money on the side? Furthermore I know for a fact that Semmy Schilt never used any form of enhancement drugs not even a protein shake. Semmy Schilt and team golden glory were kryptonite for Remy as soon as Schilt starting to participate in the K-1 WGP he beat the crap out of Remy many times, without ever using any steroids. Sure Remy will nag now that Semmy felt in a kettle of steroids like “Obelix” when he was young and that it’s not fair. But then again there is Hong Men Choi or another great example Bob Sapp ( many people suspected him from overroiding) who Remy defeated with a high kick KO.
    Screaming in Japan I am God is one thing but then thrashing your fellow fighters with scandal’s like accusing the majority of them from using drugs makes you a selfish arrogant sensation seeker. Maybe if you like attention, you should try to talk about relationships and divorce, sure there would be many “fans” interesting in your own behavior in your personal life.
    Ok, I admit Remy you accused Alistair of roiding one time at a press conference in Japan, but you only did this after Alistair presented you with a fake Oscar because many experts in the kickboxing scene accused you of faking and dramatizing your “injury” for example in your fight with Badr Hari or in another final fight with Musashi when you were kicked in the groin area in the finals.
    It sounds like like you are dissing people out of insecurity and it does not make you look good. We all in this industry should reflect upon the sport with fond memories and positivity and respect for everybody in the industry, rather than be negative, start rumors

  19. #44
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    288
    vCash
    126000

    Default

    Bas, lul je ineens geen Nederlands meer? Ik weet, je bent slecht te verstaan, maar lezen lukt nog wel hoor.
    Ik vind je posts, vaak onzin, en soms scherp wel altijd leuk om te lezen en ik ga er weer even voor zitten, als jij post!
    ps, die arme Sebastiaan is door zijn rug gegaan.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boontje voelt zich meteen op z'n pik getrapt.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Haha ik ken de situatie niet maar de reactie hierboven spreekt wel boekdelen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  22. #47
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Nou dat gaat weer lekker zo. Gezellig!

  23. #48
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zeg dat wel.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    70
    vCash
    126016

    Default

    Niet echt eerlijk hoor. Jullie dagen hem uit en als er dan een reactie komt wordt hij weer gebanned en zijn reactie gedelete?

  25. #50
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Precies. Beetje jammer dat het zo wordt opgeblazen. Het is toch niet zo dat ie een column geschreven heeft ofzo. Het werd 'm gewoon gevraagd. Wat een gezeur om niets.
    X2!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •