MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Kan Alistair nog iets bereiken in de UFC?

Voters
108. You may not vote on this poll
  • Ik ben fan en geloof nog steeds in hem

    25 23,15%
  • Ik ben fan, maar hij gaat het niet meer redden

    56 51,85%
  • Ik ben geen fan, maar geloof wel nog steeds in hem

    2 1,85%
  • Ik ben geen fan en hij gaat het niet meer redden in de ufc.

    25 23,15%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 58
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Tegen Schaub of Mitrione? Wellicht een leuke partij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Geen Fan en gaat het niet redden. Hij vocht ook veel op intimidatie... daar is nu echt niets meer van over.. net als zijn kin en striking.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Die 'intimidatiefactor' is wel een dingetje ja. Wanderlei Silva en Crocop wonnen daar ook heel veel mee. Totdat de winning streaks doorbroken werden en de hele intimidatie minder werd.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #29
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik was een fan, nu niet meer... en hij gaat t niet redden.

    Volgende partij gaat ie weer KO. Iedereen weet nu hoe zwak zn kin is.
    en idd... niemand is meer bang voor m.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    De enige reden waarom Dana hem "nog" niet gecut heeft is enkel het feit dat fans hem willen zien vechten. Fans willen hem zien winnen, maar er zijn ook een hoop fans die hem juist willen zien verliezen. Feit is gewoon dat hij ppv verkoopt met zijn reputatie en record.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het Mitrione moet worden. Die is goed bezig. Het zou do or die voor Ali moeten zijn.
    een winst op Mitrione zou zijn carriere goed doen.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ben fan en zal dat blijven
    hij heeft alle skills die nodig zijn, nu de mindset nog! lijkt meer op een mentaal probleem denk ik eigenlijk..
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  8. #33
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    ben fan en zal dat blijven
    hij heeft alle skills die nodig zijn, nu de mindset nog! lijkt meer op een mentaal probleem denk ik eigenlijk..
    That makes two us (en niet alleen qua naam haha)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #34
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    ben fan en zal dat blijven
    hij heeft alle skills die nodig zijn, nu de mindset nog! lijkt meer op een mentaal probleem denk ik eigenlijk..
    Ja en niet te vergeten zijn glazen kin.

  10. #35
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Wat het probleem ook is, de tijd begint nu wel een beetje te dringen. Hij is 34 nu dus ik verwacht niet meer dat ie het gaat redden.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Was een fan. Het werd minder na dat hij gepakt was op steroids. Daarna Brock uitdagen maar niet tegen JDS willen vehten. En toen hij ook nog naast zijn schoenen ging lopen was ik er klaar mee.
    In de UFC gaat hij het niet redden om het simpele feit dat hij gaat liggen bij elke goede klap die hij krijgt. De rest op Schaub na heeft laten dat ze wel kunnen incasseren. In Bellator zou hij misschien nog mee kennen draaien maar UFC is te hoog gegrepen voor hem.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen heeft het steeds over een glazen kin. Dit zijn heavyweights, iedereen kan neergaan van 1 stoot omdat bij heavyweights de klappen gewoon veel harder aankomen. Ook Cain is neergegaan van 1 stoot. Er zijn er weinig die echt veel harde stoten kunnen incasseren zoals Roy Nelson bijvoorbeeld.

    Overeem probeerde tijdens de partij steeds te clinchen, dit mislukte. Hij had gwn helemaal niet geraakt mogen worden en maakte zoals hij zelf zei een fout. Zo gaat dat bij de heavyweights je maakt 1 fout en het is KO. naar mijn mening moest hij net zo blijven vechten als tegen Mir met veel afstand en leg kicks. Als het clinchen wél lukte was het misschien een heel ander verhaal geweest, maar rothwell wist zich goed te verdedigen tegen dit.
    =

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een fan, maar hij gaat t niet meer redden.

    Om goed te zijn moet je kunnen nemen en uitdelen. Overeem is goed zo lang hij uitdeelt, maar incasseren is niet zijn sterkste kant.
    Leuk voor hem dat hij nog een kans krijgt, maar qua gezondheid zie ik hem liever stoppen. die kerel stond al op oude VHS banden van Freefight events uit de jaren 90. Al die opgelopen schade van jaren trainen en vechten lijken nu zijn tol te gaan eisen. Hij zou er verstandig aan doen om serieus te overwegen om te stoppen nu hij nog een fatsoenlijke zin kan formuleren. Peter Aerts praat ook al of hij een kratje bier op heeft.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Volgens mij valt het met de klappen die A.O. heeft gekregen best wel mee. In zijn tijd bij Pride destijds zijn de hardste gevallen als ik me niet vergis. Die k.o.'s in zijn UFC carrière zijn nooit echt zwaar geweest toch? Meestal wordt zijn bestaansrecht even flink gerockt, maar voordat iemand de kans krijgt om 'm dan echt helemaal de poeier in te slaan heeft de arbitrage al ingegrepen.. blij toe overigens. Of klets ik nu onzin?

    Ik denk eerlijk gezegd dat hij nog wel even mee kan. Maar zoals velen hier ook al zeggen, er is mentaal iets dat niet helemaal lekker loopt. Het is misschien steeds maar een klein foutje waar het mee begint, wel één met grote gevolgen. Hij had Rothwell nu ook bijna... .. ... .... .... ............... ................... ja ......... toch??

    Okay dan maar even genieten van oude glorie, right


    osu

  15. #40
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Overeem zijn stijl bestond voor een heel groot deel uit kracht. Zijn hele vechtstijl hing daar eigenlijk ook van af. Nu hij minder kracht heeft, dan wel door het stoppen met het gebruiken van middelen, is hij onzeker. Ik denk dat hij twijfelt aan zijn kracht en impact, waardoor hij voorzichtiger gaat vechten. Daar is Bigfoot als eerste achter gekomen en Travis Browne ook, en Rothwell nu ook. Hij moet weer zeker van zijn zaak worden, want vechten kan hij absoluut.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Nee joh, kracht is een pluspunt maar is niet zijn voornaamste wapen imo. Anders redt je het niet, je moet iets kunnen. Meer kracht is een bonus. Echter is het maar de vraag hoe die kracht geleverd wordt.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Overeem tegen Rothwell best scherp ogen. Jammer dat het zo snel voorbij was, want ik had graag meer willen zien. Die knieetjes van hem waren gevaarlijk en zijn prachtig om te zien, wie doet dat nu nog meer in de ufc? Overeem was ook snel!
    Rothwell is een grote vent, 1 beuk van hem en je ligt. Dat is wat er gebeurde... heel erg jammer. Ik ben nu alweer erg benieuwd naar zijn volgende partij

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hitler is ook niet blij met Alistair...


  19. #44
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Ik vond Overeem tegen Rothwell best scherp ogen. Jammer dat het zo snel voorbij was, want ik had graag meer willen zien. Die knieetjes van hem waren gevaarlijk en zijn prachtig om te zien, wie doet dat nu nog meer in de ufc? Overeem was ook snel!
    Klopt, vond ik ook. Die overhand right was ook prachtig.
    Probleem is dat als Rothwell wat deed, hij bangig in elkaar dook, en dan is het wachten op de KO.

  20. #45
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Ik vond Overeem tegen Rothwell best scherp ogen. Jammer dat het zo snel voorbij was, want ik had graag meer willen zien. Die knieetjes van hem waren gevaarlijk en zijn prachtig om te zien, wie doet dat nu nog meer in de ufc? Overeem was ook snel! Rothwell is een grote vent, 1 beuk van hem en je ligt. Dat is wat er gebeurde... heel erg jammer. Ik ben nu alweer erg benieuwd naar zijn volgende partij
    Die derde knie zat er dan ook vol op ... en je kunt zelfs iemand horen kreunen (Rothwell zelf?). Het moment vlak daarna dat Alistair neergeslagen wordt was gewoon echt niet te voorzien. Het leek wel een soort instinctieve counter van Rothwell, als het al een counter was omdat ze vrijwel gelijktijdig stootten, die echter wel fantastisch getimed was.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb echt respect voor fans die door dik en dun hun vechters steunen maar...

    Is het echt zo moeilijk toe te geven dat Overeem een glazen bek heeft ?

  22. #47
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Ik heb echt respect voor fans die door dik en dun hun vechters steunen maar...

    Is het echt zo moeilijk toe te geven dat Overeem een glazen bek heeft ?

    ook een glazen achterhoofd
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Die derde knie zat er dan ook vol op ... en je kunt zelfs iemand horen kreunen (Rothwell zelf?). Het moment vlak daarna dat Alistair neergeslagen wordt was gewoon echt niet te voorzien. Het leek wel een soort instinctieve counter van Rothwell, als het al een counter was omdat ze vrijwel gelijktijdig stootten, die echter wel fantastisch getimed was.
    Zo ging het ook tegen Browne en Bigfoot. Hij was aardig dominant in deze twee partijen, kreeg een tik en het stortte allemaal ineen. 'k Kan me voorstellen dat dit enorm frustrerend is, maar er begint zich nu wel een patroon zichtbaar te worden…Bas Rutten praat geen poep.
    It's okay to be white

  24. #49
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Alistair heeft zelf al verteld welke 'big mistake' hij gemaakt had.

    Hij zei dat hij op een gegeven moment een trap maakte die op de arm van Rothwell landde. Bij het landen voelde/hoorde Overeem iets kraken in die arm. Hij ging er toen niet vanuit dat Rothwell alsnog juist met die arm direct counterde. Resultaat: Alistair wordt vol geraak... de rest is bekend.

    Ik kan dit an sich nog wel volgen. Hij was gewoon van mening dat hij zijn arm gebroken had.. tja, dit bleek helaas niet zo te zijn en hij wordt gecounterd.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  25. #50
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    reactie Alistair:
    Yesterday I was in a great shape and prep was superb! Thanks to all involved, from coaches to fysio's! You were all great. About the fight - I made a mistake! Hearing Ben's arm crack on one of the kicks I didn't expect him to counterpunch with the same arm.. We knew Ben is a tough strong guy, well we got it confirmed yesterday! Now today, new day - new chances! It might not always go as we want or as planned but.. As long as we have freedom and high spirits we are/should be ok! This coming from myself who've had several downturns in both life and career but plenty of great moments in life to so not complaining! Big Ben was a little too much this time, Looking ahead & forward to the next challenge!
    Reactie Rothwell (Arm was idd gebroken)
    “I ate a kick, didn’t block it properly, and he broke it,” Rothwell said. “I knew I did not want to block a kick wrong again. I had a feeling that something could have been wrong. (But) that’s the good thing about a fight, adrenaline going
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •