MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 54 of 54
  1. #51
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Lekker verhaal weer dit ...................... vechtsporten zullen NOOIT wat het slechte imago afkomen...............
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Dick Vrij wilde er eigenlijk uit stappen, zo bleek ook uit de taps. Hij was bang: ’Ze schieten je zo af, ik moet altijd als een dief naar huis, altijd in het donker, ik heb vijanden die ik niet eens ken, ik heb niet zoals Danny een gepantserde auto’. Tegen zijn dochter vertelde hij dat hij een soort deurwaarder was die ’zorgde dat mensen betalen’. Danny K. zei dat zijn zakenpartner vogelvrij zou zijn zodra hij zijn handen van hem af trok. ’Wat denk je dat er dan gebeurt, het is loslopend wild’.

    Bron:
    ww.crimesite.nl/crimesite/115-nieuws/rechtszaak/27002-danny-dick-hersenen-en-spieren
    Ik heb hiermee hetzelfde als bij die Martha. De grote meneer uithangen en dan huilie huilie gaan doen als dat consequenties heeft. Gewoon weigeren in de bak op te nemen en af laten knallen die gozer. Misdaad loont niet en dat moet zo blijven.

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Originally Posted by Peter0711 Ik weet niet precies hoe dit allemaal in elkaar zit hoor,maar ben ik de enige die denk aan de kaak van Holleeder?? Had toen al het idee "die gaat niet op de vuist,maar wacht rustig zijn moment af.. "

    Nogmaals,misschien zit ik er helemaal naast,maar ik moest er wel meteen eve aan denken.
    Misschien heeft die wel gelijk zie bron.

    http://www.crimesite.nl/de-bizarre-w...sbedreigingen/

  4. #54
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Dit Topic hoort hier niet maar in the Pit.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •