MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default spoiler Maidana vs Mayweather 2

    Wat was dat een saai gevecht volgens mij heb ik nog nooit zo'n saai boks gevecht gezien. Het deed me denken aan die saaie Duitser kan even niet op z'n naam komen die altijd 1 punch gaf en dan weer ging vasthouden en zo z'n partijen won.

    Mayweather rende de eerste rondes door de ring heen als een marathon loper die op eens in de ring terecht kwam en niet meer wist hoe die er uit moest komen.

    De undercard was ook verschrikkelijk alleen Leo santa cruz maakte z'n naam waar. Bey vs Vazguez was om te huilen de partij was niet alleen slecht de jury leden waren ook verschrikkelijk slecht gaven de partij aan Bey. Iedereen zag dat Vasquez bestolen was maar Bey zit bij TMT dus hij moest wel winnen. Angulo kan beter stoppen is gewoon een bokszak.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De partij viel tegen inderdaad. Ik heb de undercard niet gezien, maar ik denk ook niet dat ik dat na jouw verhaal nog doe :P

    Het leek alsof Maidana op twee gedachten hinkte: aan de ene kant slim zijn en aan de andere kant beuken. Volgens mij had hij het beste gewoon kunnen beuken. Pas na de punt aftrek leek Maidana eindelijk de rem eraf te gooien, maar kort daarna was het alweer klaar. Op zich jammer, want ik vond Floyd ook niet erg scherp en er had misschien wel meer ingezeten.

    De scheids was heel aanwezig en daardoor erg irritant. Hij breakte heel erg snel waardoor Maidana nooit echt kans kreeg zijn partij te vechten. Daarnaast had de scheids wel wat meer mogen doen aan het excessieve clinchen van Mayweather en de punt aftrek sloeg helemaal nergens op.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met de heren hierboven eens. Wat een teleurstellende partij. Werd gek van al dat geclinch en de scheids die er telkens tussenkwam. Ik las dat de ring dit keer ook iets groter was wat natuurlijk voor nog minder actie heeft gezorgd. Wel leuk dat er in een van de All Access afleveringen Robert Garcia al voorspelt dat die scheids er telkens gauw tussen zal komen zodra ze in een clinch zitten.

    Qua stijl is Maidana natuurlijk ook een ideale tegenstander voor Mayweather. Een tamelijk trage vechter die het meer van wilde harde stoten moet hebben dan goede, snelle movement. Daarom was ik ook verbaasd dat Floyd het de eerste x zo moeilijk met hem had.

    Ik zou Floyd nu wel tegen iemand als Khan willen zien, puur omdat het weer een tijdje geleden is dat Floyd met een echt snelle vechter te maken heeft gehad. Lijkt me, op Manny na, wel een leuke match up.

  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    I don't agree gewoon technisch boksen, hij deed precies wat hij moest doen.

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    veel mensen vinden dit saai en dit kan ik wel begrijpen maar het is boksen.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    I don't agree gewoon technisch boksen, hij deed precies wat hij moest doen.
    Oh maar dat zeker. Ik denk ook niet dat iemand ontkent dat hij deed wat hij moest doen. Alleen datgene wat hij deed was gewoon erg onaantrekkelijk. Vooral wanneer je van te voren belooft dit keer juist voor de KO te gaan.

    Ik waardeer het technische gedeelte van boksen ook zeer zeker en hoewel ik geen Floyd liefhebber ben, kan ik niet ontkennen dat hij technisch uitstekend is maar dit keer was het toch wel iets teveel weglopen en clinchen voor mijn smaak.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nah alleen de laatste ronde was overdreven over dat clinchen heb je wel gelijk maar zo zijn alle technische boksers.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    I don't agree gewoon technisch boksen, hij deed precies wat hij moest doen.
    Clinchen is niet toegestaan... Wat bedoel je met technisch boksen?

    @Pahlavan, idd Robert Garcia voorspelde het al... Wat een trieste scheidsrechter zeg! Maidana die puntenaftrek krijgt omdat hij een clincher neergooit... Floyd ligt wel telkens te zeiken dat Maidana dirty speelt, maar zelf loopt hij de hele partij te clinchen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #9
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik vond het wel ok , ik kan het technisch boksen van Mayweather wel waarderen , zeker als je het goed begrijpt dat het gewoon niet even makkelijk is en Floyd het wel makkelijk laat lijken.
    En je ziet hoe slick floyd zijn game kan aanpassen dat onderscheid hem echt van anderen boksers.
    Het geen waar ik meer moeite mee had is, dat hij net genoeg doet om te winnen.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    technisch boksen net zoals bijvoorbeeld algieri veel bewegen en combinaties niet spectaculair maar gewoon technisch precies goed, dus geen sluggers zoals bijvoorbeeld die eerste partij met molina.

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het was niet zozeer de tactiek die het saai maakte. Ik kan genieten van goede bokspartijen. Ik vond de pot van Algieri tegen Provodnikov waar je naar refereert ook leuk. Ik vond gisteravond meer de uitvoering niet geweldig. Floyd was niet scherp. Hij werd te veel geraakt en z'n rechterhand was net als in de vorige pot niet zo scherp als we wel eens gezien hebben. Niet voor niks gaf hij zichzelf ook een C-. Maidana z'n gameplan kwam ook voor geen meter uit de verf en dat resulteerde in een hele matige partij die Floyd duidelijk won.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Precies het was niet zoals bij Guerrero en Saul Alvarez toen rende die niet de hele tijd weg of was de hele tijd bezig met clinchen.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon slim gevochten van Mayweather.
    Weer $30-40 miljoen op zn rekening bijgeschreven.
    TBE zie gewoon niemand van hem winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •