MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint

Voters
48. You may not vote on this poll
  • Overeem

    24 50,00%
  • Struve

    24 50,00%
Page 2 of 11 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 253
  1. #26
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    zulke matchups moet je alleen maken als de winnaar een titleshot krijgt. echt een klote matchup, totaal onnodig!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Mooie match up. ik denk dat Struve wint. Hoop dat hij eindelijk zijn lengte gaat gebruiken.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat een klote matchup.
    Naast dat Nederland hoe dan ook verliest, zie ik er het nut niet van in.
    Struve heeft anderhalf jaar eruit gelegen, en er zijn genoeg heavyweights die tegen de top 15 aanzitten en waarmee er meer build-up gebaat is dan bij deze partij.
    Voor Alistair idem, niemand heeft hier wat aan, het is een lose-lose situatie voor zowel Struve als Overeem.
    mee eens
    wat een klote match up zeg
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #29
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Struve is nooit bang om te brawlen, moet die bij Alistair ook doen.
    Alistair gooit toch geen combinaties.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Struve is nooit bang om te brawlen, moet die bij Alistair ook doen.
    Alistair gooit toch geen combinaties.
    Haha serieus, volgens mij heb jij ook een tikje van de molenwieken gehad. Struve kan beter alles doen behalve brawlen. Aan de buitenkant blijven en jabs en uppercuts slingeren wanneer hij te dicht bij komt. Overeem mag dan wel niet meer in zijn vroegere shape zijn maar Rothwell, Big Foot en Lesnar waren het er overeens dat hij de hardste klappen gaf die ze ooit hebben gehad.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Het gerucht gaat dat Bendo en Wanderlei ook zullen vechten op deze card. Niet tegen elkaar natuurlijk,
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Lang geleden dat we een Nederlands mma onderonsje hebben gezien op het hoogste niveau. Ik denk toch dat Alistair op dit moment een maat te groot is voor Struve. Wordt wel een leuke pot!


    op de vot dermit

  8. #33
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    mooi kan niet wachten en ja dat ze tegen elkaar moeten is voor ons Nederlanders niet leuk maar het zit er in als je voor de zelfde organisatie werkt niet zeiken daar over
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Strategisch gezien zou het goed zijn als Overeem wint. Struve wordt never nooit niet gecut... En Overeem mag dan ook in de UFC blijven.

    Maar ja, dan wel aub op punten of via een snelle sub, zonder blessures achteraf.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Op sherdog bracht iemand het mooi: The retirement match nobody asked for.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Struve wint dit.
    Alistair is mentaal heel zwak, zogauw Stefan hem aan valt weet Cees alweer hoelaat het is. Octagon nappie time.

    Stefan zal gebrand zijn om te winnen en te laten zien dat die weer helemaal terug is.

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Struve wint dit.
    Alistair is mentaal heel zwak, zogauw Stefan hem aan valt weet Cees alweer hoelaat het is. Octagon nappie time.

    Stefan zal gebrand zijn om te winnen en te laten zien dat die weer helemaal terug is.
    Begrijp me niet verkeerd maar Struve zijn mentale weerbaarheid is momenteel ook niet optimaal he. Paniekaanvallen weet je nog.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

    Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.

  14. #39
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

    Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.
    lawl

  15. #40
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Haha serieus, volgens mij heb jij ook een tikje van de molenwieken gehad. Struve kan beter alles doen behalve brawlen. Aan de buitenkant blijven en jabs en uppercuts slingeren wanneer hij te dicht bij komt. Overeem mag dan wel niet meer in zijn vroegere shape zijn maar Rothwell, Big Foot en Lesnar waren het er overeens dat hij de hardste klappen gaf die ze ooit hebben gehad.
    Struve kan een stoot hebben, Alistair niet. Feit.
    Wanneer is struve aan de buitenkant gebleven om jabs te geven??
    Als ik me goed herinner kon zelf Pat fucking Barry hem raken zonder op een kratje bier te gaan staan.
    Als struve een slagenwisseling aangaat slaat hij Alistair Ko

  16. #41
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Alistair zal Stefan begraven onder een lawine van keiharde hoeken, loepzuivere knieën en vernietigende lowkicks.

    Dan plaatst Stefan een jab en gaat Alistair KO.
    So true

  17. #42
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Kut partij. Ik hoop dat Struve hem pakt. Overeem is toch done en Struve gun ik het meer omdat ik hem een sympatiekere vent vind.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik kijk eerlijk gezegd wel uit naar deze partij. Ik hoop dat Struve hem pakt, omdat ik hem een grotere kanshebber zie voor een titlerun gezien zijn leeftijd.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #44
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Wat een rotstreek van de UFC.

    Ik hoop eigenlijk toch stiekem dat Overeem wint. Als Overeem verliest is het zowat afgelopen, terwijl Struve nog aardig wat potentie heeft. Maar Struve verdient het natuurlijk wel meer.
    Alistair Overeem is de goat.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Hoezo een rotstreek? Omdat ze nou toevallig dezelfde Nationaliteit hebben?

    Ze hebben er samen mee ingestemd en ik denk dat dit alleen maar meer interesse wekt.

  21. #46
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Onder andere, ja.
    Alistair Overeem is de goat.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Een rotstreek?
    2 zwaargewichten die tegen elkaar gezet worden en het is een rotstreek?
    Jij bent een troll nu weet ik het zeker

  23. #48
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Voor ons voelt dit als een 'rotstreek'.. Maar dat is puur omdat we Nederlanders zijn.
    In de UFC vechten zo vaak 2 amerikanen, of 2 brazilianen tegen elkaar.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  24. #49
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    We lopen nu allemaal wel te zeiken en aan de ene kant is het jammer ja.

    Maar stiekem willen we allemaal deze partij ook zien en zijn we nu helemaal erg benieuwd naar de winnaar.

    Ik denk Struve maar ik ben er sowieso niet zeker van.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het een hele leuke match up om eerlijk te zijn, misschien is de timing wat ongelukkig omdat Struve van een blessure komt en Alistair pas geleden nog KO is gegaan maar het neemt niet weg dat wij kunnen zien wie nou de beste heavyweight van de Nederland is.

    Ik denk dat het vroeger niet echt een discussie was omdat Alistair de beste papieren had maar na zijn UFC avontuur waar die 2-3 is zien steeds meer mensen dat Struve wel een kans kan maken. Een ander leuk punt waarom ik deze wedstrijd zo leuk vind is dat beide vechters elkaars tegen polen zijn wat betreft bijna alles

    Zelf denk ik dat Alistair technisch de betere vechter is en ook veel ervaring heeft maar aan de andere kant is het Struve die niet bang is om tegen een stoot te lopen en durft te brawlen en een vechtershart heeft waar Alistair jaloers op kan zijn...Daarnaast is het ook een beetje een Rocky verhaal. Alistair (Drago) die speciaal naar Amerika is verhuisd en zich omringd met de beste MMA teams en de beste begeleiding (op papier) tegen een Struve die liever in Nederland blijft om zijn voorbereiding te doen en loyaal is aan zijn trainers Bob en Irma.

    Ik zeg het een beetje overdreven natuurlijk maar het contrast tussen beide heren is zo groot dat ik het wel interessant vind.

    Al met al kan je stellen dat wij een Nederlandse titelgevecht krijgen te zien en dat vind ik wel mooi... Who's the number one Dutch fighter in the world....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •