MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: MMA handschoen

  1. #1
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Question MMA handschoen

    Hallohallo Mixfight leden,

    Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die bekend zijn met de Adidas MMA Competition Handschoenen.

    http://www.fightshop4u.nl/adidas-mma...ion-handschoen

    Die dus. Ik persoonlijk vind ze der f*cking vet uit zien. Verder zie ik dat de Hayabusa handschoenen worden aangeraden. Is het dan voor het geld beter om toch die 10 euro meer neer te leggen en die van Hayabusa te halen? Vind die er veel minder dik uitzien.

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Timpiee View Post
    Hallohallo Mixfight leden,

    Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die bekend zijn met de Adidas MMA Competition Handschoenen.

    http://www.fightshop4u.nl/adidas-mma...ion-handschoen

    Die dus. Ik persoonlijk vind ze der f*cking vet uit zien. Verder zie ik dat de Hayabusa handschoenen worden aangeraden. Is het dan voor het geld beter om toch die 10 euro meer neer te leggen en die van Hayabusa te halen? Vind die er veel minder dik uitzien.

    Alvast bedankt!
    In mijn ogen: Kwaliteit > Model

    Hayabusha is in ieder geval topkwaliteit! Adidas heb ik geen ervaring mee.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Hier heb ik een tip: Koop nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit adidas als het gaat om vechtsport, wat een klotemerk is dat. Binnen 3maanden door mijn bokshanschoenen heen geslagen en andere producten zoals scheenbeschermers lieten ook de kwaliteit achterwegen.
    Alistair Overeem is de goat.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Zowieso zou ik nooit gaan sparren met iemand die zo'n dunne kut handschoen aanheeft.
    Een handschoen moet functioneel zijn, kwaliteit hebben en bovenal veiligheid bieden voor jezelf en je trainingspartner.
    Daar voldoet dit wanproduct allemaal niet aan.
    Koop een handschoen van een kwaliteitsmerk met dikke padding, zoals hayabusa of booster.
    Daar kan je fatsoenlijk mee trainen zonder dat je je eigen klauwen breekt op iemand z'n schedel, want geloof me dat gebeurt nogal ns met dit soort competitie achtige wannabe gloves.
    Fighting is poetry in motion

  5. #5
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Okee bedankt! Toch maar paar euro´s meer bijleggen voor die Hayabusa handschoenen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •