MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 59
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

    Verklaring Mike Passenier:

    Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

    Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

    Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

    Mike Passenier
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Normaal lopen veel promotors te klooien met vechters.
    Gage niet betalen dit dat.
    Nu gebeurt t een keer andersom.
    En die partij tegen Londt ging nirt door omtrent veiligheid ofzo toch.
    Was veiligheidsverhaal.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

    Verklaring Mike Passenier:

    Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

    Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

    Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

    Mike Passenier
    Waarom zou Patrice Quarteron een dubbele gage afslaan? Ik snap dat niet. En verliezen doet hij toch van Badr Hari.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Badr vs. LeBanner zal trouwens ook goed verkopen in Marokko.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Badr tegen Ben Sadik in Marokko!

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Lekker voor die promotor inderdaad... Die steekt tijd, geld en moeite om het mogelijk te maken en dan wordt hij achter z'n rug om genaaid. Zo is die partij tegen Ismael Londt toch ook gecanceld en dat hele gala verkloot?!
    ja precies

  7. #32
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

    Verklaring Mike Passenier:

    Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

    Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

    Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

    Mike Passenier
    Waarom moet Patrice dan een briefje halen bij de dokter?
    en waarom onderhandel je dan niet met de promotor ipv met je Patrice?
    en wat voor belang heeft Patrice om jullie zwart te maken?
    Last edited by BB; 06-10-2014 at 23:29.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Waarom moet Patrice dan een briefje halen bij de dokter?
    en waarom onderhandel je dan niet met de promotor ipv met je Patrice?
    en wat voor belang heeft Patrice om jullie zwart te maken?
    Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

    Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

    Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.
    Op het moment dat hij én een dubbele gage kan vangen én een partij kan krijgen op het 'grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali-Foreman', waarom zou hij dan hiermee naar buiten komen. Is toch niet logisch?! Het is ook niet logisch dat Patrice dan ineens met een briefje van de dokter moet aankomen?! Is het niet logischer dat Badr geen zin had in deze partij, elders meer kon verdienen en schijt heeft aan die promotor?

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Willem, gefeliciteerd. Je hebt jezelf weer eens overtroffen in het plaatsen van een onnozele opmerking. Echt, heel knap van je.
    Krijg ik dan nu een taart ofzo van je

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Krijg ik dan nu een taart ofzo van je
    Trailer trash.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Badr tegen Ben Sadik in Marokko!
    Op MMA regels!

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    Misschien is:

    Mike Passenier beticht van afkopen tegenstander Badr Hari (met geluidsopname)

    een betere titel?


    Dacht bij het lezen van de titel in eerste instantie dat de tegenstander van Badr de vermeende 'afkoper' was .

  14. #39
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Trailer trash.
    He bloebje. Moet jij geen fietsen stelen ofzo.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.
    I agree

  17. #42
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Willem, gefeliciteerd. Je hebt jezelf weer eens overtroffen in het plaatsen van een onnozele opmerking. Echt, heel knap van je.
    Ja willem je praat weer als een kip zonder kop ahahaha

  18. #43
    Join Date
    May 2006
    Location
    België
    Posts
    143
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Mike kan wel ff snel een mooi verhaal bedenken wat totaal tegenstrijdig lijkt te zijn , het blijft en is een naai streek.
    Idd, de dag dat Badr of zijn entourage nog geloofwaardig waren ligt al héééél lang achter ons!

  19. #44
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    He bloebje. Moet jij geen fietsen stelen ofzo.
    Ik kan niet fietsen. Word het niet eens tijd dat jij je kinderen leert fietsen?

  20. #45
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Was veiligheidsverhaal.
    Volgens mij was het anders. De gemeente wilde dat het gala onder auspiciën van de FOG zou vallen, wmta. Echter de gage van Hari en Londt was ruim boven de 10.000 euro. En daarmee gecategoriseerd als prof partij. De WMTA mag die echter niet faciliteren. En daardoor kon de partij niet doorgaan, want de gemeente wilde geen concessies doen aan haar eisen. En laten we wel wezen: het kwam badr niet slecht uit. Hij vocht diezelfde maand in Dubai .

  21. #46
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik kan natuurlijk niet voor Mike antwoorden dat begrijp je natuurlijk maar kan mij zoiets voorstellen dat je eerst met de vechter praat om te kijken waar die staat en dan eventueel de promotor. In vertrouwelijke gesprekken gebeuren dit soort dingen wel vaker hoor en worden er verschillende scenario's besproken waarbij de ene minder chique is dan de ander maar je moet wel heel naief zijn als je denkt dat zulke dingen niet gebeuren. Politici doen niks anders. Het mogen duidelijk zijn dat het een ongelukkige opmerking is alleen de gehele context is voor mij niet duidelijk omdat er in geknipt is.

    Het belang wat Patrice heeft lijkt mij wel duidelijk; het filmpje is puur bedoeld om te suggereren dat Badr bang is, dat kan je zien aan de tekst boven de flyer. Hierdoor probeer je natuurlijk je tegenstander onderuit te halen en er zelf beter uit te komen.
    Het is een mooi verhaal, maar klopt natuurlijk niet. Het contract is met de promotor en als je van het contract af wilt dan onderhandel je met de promotor. Maar Badr wilde dat natuurlijk niet, want dan moest ie zwaar dokken. Dus dan maar met een dokters briefje via Patrice. En het feit dat zulke dingen gebeuren, hoeft nog niet te betekenen dat je dat goed moet keuren. En dat staat ook los van wat politici wel,of niet doen. Het gaat hier om deze kwestie. Het is gewoon een promotor naaien om de eigen beurs te spekken. Das mij wel duidelijk in ieder geval.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Het is een mooi verhaal, maar klopt natuurlijk niet. Het contract is met de promotor en als je van het contract af wilt dan onderhandel je met de promotor. Maar Badr wilde dat natuurlijk niet, want dan moest ie zwaar dokken. Dus dan maar met een dokters briefje via Patrice. En het feit dat zulke dingen gebeuren, hoeft nog niet te betekenen dat je dat goed moet keuren. En dat staat ook los van wat politici wel,of niet doen. Het gaat hier om deze kwestie. Het is gewoon een promotor naaien om de eigen beurs te spekken. Das mij wel duidelijk in ieder geval.

    waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
    want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
    met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

    aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
    zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
    en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.
    Last edited by tidelot; 07-10-2014 at 22:58.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
    want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
    met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

    aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
    zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
    en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.
    Lekker generaliserend om een promotor van Dubai, af te rekenen op wangedrag van K1 en MPL. Als je zo door redeneert, dan Kun je altijd Je eign verantwoordelijkheid ontlopen. Lekker makkelijk. Mij veel te makkelijk.

  24. #49
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Lekker generaliserend om een promotor van Dubai, af te rekenen op wangedrag van K1 en MPL. Als je zo door redeneert, dan Kun je altijd Je eign verantwoordelijkheid ontlopen. Lekker makkelijk. Mij veel te makkelijk.
    als je goed leest zie je dat ik helemaal niet generaliseer.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    waarschijnlijk ook niet zo een slimme promotor.
    want een vechter van het kaliber badr teken je voor minimaal 3 gevechten, voor een bepaald bedrag.
    met een voorschot en een resterend bedrag na het nakomen van het contract.

    aan de andere kant zijn promotors ook niet altijd kosjer.
    zo heeft k1 de laatste jaren , veel vechters laten vechten. zonder de financiële middelen te hebben om de vechters te betalen.
    en dat geld ook voor bv Muaythai Premier League.

    Ik ik weet niet of het goed te praten valt maar ik denk stel dat bijvb. :

    badr vs guidon

    badr krijgt 500.000
    guidon 50.000

    nu krijgt badr een bod om de zelfde dag te vechten voor 1.000.000
    en biedt guidon 100.000(zijn dubbele gage) om te partij af te blazen .
    dan is dat een zakelijk voorstel , dat doctors briefje maakt het wel dubieus , maar dat is omdat de afzegging wel van guidon zijn kant moet komen anders kan badr niet de zelfde dag elders vechten .

    als badr guidon ook biedt om de partij (badr-guidon)op een andere datum uit te vechten .... Dan had ik dat gedaan als ik hem was . Maar kan me voorstellen dat mensen hier een probleem mee hebben en dat de promotor zich geboort voelt .



    ps bedragen zijn geschat maar ik denk dat dit wel ongv de prijsverhoudingen zijn .

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •