MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    147
    vCash
    120500

    Default Jason 'Mayhemlive tweets as SWAT team attempts arrest him

    Jason 'Mayhem' miller live tweets as SWAT team attempts to arrest him (sorry bij de topic titel ging iets mis)

    Former UFC, Strikeforce and DREAM fighter Jason “Mayhem” Miller is apparently once again involved in a precarious situation, and he’s live tweeting his take on the entire incident.

    According to Miller, a “regiment of wanna be soldiers” arrived at his Mission Viejo, Calif., home, attempting to serve a warrant for his arrest. A KTLA.com report confirmed that Orange County Sheriff’s Department were indeed on the scene and elected to call in SWAT assistance when Miller barricaded himself inside the house.
    Miller, who has previously been arrested on a handful of occasions, began tweeting at 11:12 a.m. PT, describing his view of the scene and inviting others to come to his property to view the entire incident unfold.




    http://mmajunkie.com/2014/10/jason-mayhem-miller-live-tweets-as-swat-team-attempts-to-serve-arrest-warrant


    Miller is weer eens goed van de kaart :P

    Live: https://twitter.com/mayhemmiller & https://twitter.com/OCSD
    Last edited by Stefano~; 09-10-2014 at 23:08.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Die tweets van hem komen bij mij niet over alsof hij de weg kwijt is.
    En een zwaar over the top politieactie is in de US of A ook niet ondenkbaar.
    Mening hierover nog maar even opschorten tot er meer details duidelijk zijn.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Die tweets van hem komen bij mij niet over alsof hij de weg kwijt is.
    En een zwaar over the top politieactie is in de US of A ook niet ondenkbaar.
    Mening hierover nog maar even opschorten tot er meer details duidelijk zijn.
    x2, zeker naar het filmpje gekeken te hebben lol... Beetje over de top haha
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een pipo
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default



    Van "topper" naar tobber

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Topper is ook wel overdreven.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    Topper is ook wel overdreven.
    Klopt, maar entertaining was die wel. Beetje een clown met skills

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Klopt mee eens , wel jammer dat hij zou gevallen is.

  10. #10
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Toch was het wel een goede vechter. Keihard nog nooit ko gegaan. Heeft er volgens mij niet alles uit gehaald

  11. #11
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Miller is awesome. Strikforce champ, UFC vechter, Robbie Lawler en Tim Kennedy verslagen, Sakuraba gesubmit, zijn eigen successhow op MTV Bully beatdown en nu succesvolle acteur en scriptschrijven. Je kan zeggen wat je wil over deze man, maar wat zegt het dan over jezelf. Zelfs nu hij wordt opgepakt door een swat team heeft hij alsnog veel meer succes dan de meeste mensen die over hem kwebbelen. Hij komt straks wss weer vrij en gaat gewoon door met miljoenen verdienen.
    Alistair Overeem is de goat.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Miller is awesome. Strikforce champ, UFC vechter, Robbie Lawler en Tim Kennedy verslagen, Sakuraba gesubmit, zijn eigen successhow op MTV Bully beatdown en nu succesvolle acteur en scriptschrijven. Je kan zeggen wat je wil over deze man, maar wat zegt het dan over jezelf. Zelfs nu hij wordt opgepakt door een swat team heeft hij alsnog veel meer succes dan de meeste mensen die over hem kwebbelen. Hij komt straks wss weer vrij en gaat gewoon door met miljoenen verdienen.
    Ik ben het met alles eensch wat je zegt hier... alleen dat van die miljoenen waag ik te betwijfelen vriend.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik ben het met alles eensch wat je zegt hier... alleen dat van die miljoenen waag ik te betwijfelen vriend.
    Met een product als een film haal je al snel een miljoen binnen. Waarschijnlijk gebruikt hij het geld weer voor andere projecten. Het zal (nog) geen echte multimiljoenair zijn, maar mijn punt was meer het succes dat hij op het moment heeft, terwijl hij door sommige als een scrub wordt afgeschilderd.
    Alistair Overeem is de goat.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Met een product als een film haal je al snel een miljoen binnen. Waarschijnlijk gebruikt hij het geld weer voor andere projecten. Het zal (nog) geen echte multimiljoenair zijn, maar mijn punt was meer het succes dat hij op het moment heeft, terwijl hij door sommige als een scrub wordt afgeschilderd.
    Het huis waar hij uitgehaald word straalt niet echt miljoenen uit, zeker niet voor Amerikaanse begrippen.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    http://www.celebritynetworth.com/ric...ler-net-worth/


    NET WORTH:

    $600 THOUSAND

    DATE OF BIRTH
    DECEMBER 24, 1980

    PLACE OF BIRTH
    FAYETTEVILLE

    PROFESSION
    ACTOR




  16. #16
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Het huis waar hij uitgehaald word straalt niet echt miljoenen uit, zeker niet voor Amerikaanse begrippen.
    haha klopt , had ik ook niet verwacht

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •