MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 103
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Leden No Surrender vechten in Syrië

    Drie leden van de motorclub No Surrender zijn in Syrië en vechten daar met de Koerden, tegen IS. Dat heeft de president van No Surrender, Klaas Otto, bevestigd. De mannen komen uit Rotterdam, Amsterdam en Breda.
    Op internet is een filmpje te zien waarin een van hen wordt geïnterviewd. Alleen zijn eerste woorden zijn te horen: "De Koerden worden al heel lang onderdrukt." De rest van zijn verhaal is niet te horen door een Koerdische commentaarstem.
    Foto

    Ook op Twitter staat een foto van dezelfde westerse, bewapende man met het onderschrift: "Ron uit Nederland heeft zich bij de Koerden aangesloten om het IS ongedierte te bestrijden."
    Volgens Klaas Otto zijn de drie clubleden naar Syrië vertrokken omdat ze willen strijden tegen onrecht.

    http://nos.nl/artikel/708634-leden-n...-in-syrie.html
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Die Koerden kunnen wel wat hulp gebruiken. Ze zitten ontzettend klem, tussen enerzijds de Turken, die in verband met de PKK een belang hebben om ze klein te houden, en anderzijds ISIS, die ze graag (letterlijk) een kopje kleiner maken.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Goeie zaak. Peshmerga is gruwelijk. Wegwezen met die varkens van IS. Las van de week ook van die vrouw die geen munitie meer had en bijna werd overmeesterd, maar zich op tijd opblies en een paar IS gasten meenam.

  4. #4
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja bij de koerden gaat nu zeker de vlag uit, de oorlog is gewonnen. Vechten in het Midden-Oosten wordt een beetje de nieuwe ALS-bucket challenge ofzo. Vervolgen die handel.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Trots op deze gast!

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Helden!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Klasse !
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ISIS is zo goed als verslagen in Kobane. Koerden zijn niet de 60.000 irakeze soldaten die waren gevlucht voor 900 IS strijders in Mosul.

    Heb echt een ongelooflijk heftige maand achter de rug. Een emotionele rollercoaster. Sinds 2 dagen eindelijk weer rust in me hoofd en kan me nu weer een beetje op me zelf concentreren.

    Wens het niemand toe om zijn volk oog in oog te zien met een genocide. Machteloos toekijken is het aller ergste. Want zelfs als ik mee zou willen strijden is het bijna onmogelijk om in kobane te komen door de turkse regering die alles tegenhoud dat de koerden daar zou kunnen helpen.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ISIS is zo goed als verslagen in Kobane. Koerden zijn niet de 60.000 irakeze soldaten die waren gevlucht voor 900 IS strijders in Mosul.

    Heb echt een ongelooflijk heftige maand achter de rug. Een emotionele rollercoaster. Sinds 2 dagen eindelijk weer rust in me hoofd en kan me nu weer een beetje op me zelf concentreren.

    Wens het niemand toe om zijn volk oog in oog te zien met een genocide. Machteloos toekijken is het aller ergste. Want zelfs als ik mee zou willen strijden is het bijna onmogelijk om in kobane te komen door de turkse regering die alles tegenhoud dat de koerden daar zou kunnen helpen.
    Klote Edogan! En klote Nederlandse regering die weigert wapens te leveren aan de Koerden in Kobane.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    al zou nederland willen, moet turkije dat door laten. Want alle andere opties worden geblokkeerd door IS. wapens moet via de grond, zelfs een air drop is riskant, al hoewel dat nu sinds gisteren op zich wel kan.
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Keep us updated

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ISIS is zo goed als verslagen in Kobane. Koerden zijn niet de 60.000 irakeze soldaten die waren gevlucht voor 900 IS strijders in Mosul.

    Heb echt een ongelooflijk heftige maand achter de rug. Een emotionele rollercoaster. Sinds 2 dagen eindelijk weer rust in me hoofd en kan me nu weer een beetje op me zelf concentreren.

    Wens het niemand toe om zijn volk oog in oog te zien met een genocide. Machteloos toekijken is het aller ergste. Want zelfs als ik mee zou willen strijden is het bijna onmogelijk om in kobane te komen door de turkse regering die alles tegenhoud dat de koerden daar zou kunnen helpen.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Sadix, sorry, maar wat is jouw link met deze gebeurtenissen? Zit je in het gebied? Kom je er oorspronkelijk vandaan?

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Hij is Koerd

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Sadix, sorry, maar wat is jouw link met deze gebeurtenissen? Zit je in het gebied? Kom je er oorspronkelijk vandaan?

  14. #14
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Hij is ook Koert:


  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Sadix, sorry, maar wat is jouw link met deze gebeurtenissen? Zit je in het gebied? Kom je er oorspronkelijk vandaan?
    Ik ben Koerdisch en heb er 2 vrienden vechten.
    Home mtk-gym.nl


  16. #16
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Mja, bedankt Bush en al die meelopers van toen.

    walgelijke wereld. Vol met walgelijke religies en andere menselijke verzinsels om het gepeupel er onder te houden...

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    zijn er veel koerden die je kent die kant op gegaan? Wat doet Barzani in deze situatie, zijn mannen vechten ook?

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik ben Koerdisch en heb er 2 vrienden vechten.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    2 zijn die kant op gegaan en veel andere die wouden maar de ypg heeft gezegd dat er geen mensen hoeven maar wapens. dat er genoeg mannen en vrouwen zijn die kunnen vechten. Barzani doet alles wat hij kan en vecht zelf tegen isis in Rabia en omstreken. Kobane is van 4 kanten afgeschermd en je moet minimaal door 80km isis gebied van uit irak of syrie om er te komen.
    Home mtk-gym.nl


  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Zag trouwens in de afgelopen dagen een uitzending van een Koerdische partij uit Turkije die heult met IS. Hoe gestoord moet je dan zijn?!

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    2 zijn die kant op gegaan en veel andere die wouden maar de ypg heeft gezegd dat er geen mensen hoeven maar wapens. dat er genoeg mannen en vrouwen zijn die kunnen vechten. Barzani doet alles wat hij kan en vecht zelf tegen isis in Rabia en omstreken. Kobane is van 4 kanten afgeschermd en je moet minimaal door 80km isis gebied van uit irak of syrie om er te komen.
    Zou je zelf ook graag die kant op gaan?

  22. #22
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    en je moet minimaal door 80km isis gebied van uit irak of syrie om er te komen.
    Hoe zijn die No Surrender leden dan in godsnaam daar aangekomen vanuit Nederland? Niet met Ryan Air lijkt me?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Hoe zijn die No Surrender leden dan in godsnaam daar aangekomen vanuit Nederland? Niet met Ryan Air lijkt me?
    Die zaten er denk ik al en hebben van Otto een hesje gekregen. Waarschijnlijk bij aankoop van een zwitsers mes een bonnetje ingevuld en gekregen.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Klote Edogan! En klote Nederlandse regering die weigert wapens te leveren aan de Koerden in Kobane.
    Die Erdogan zit met een verschrikkelijk intern conflict. Hij is officieel in conflict met de Koerden. Als hij ze helpt geeft hij ze een enorme hoeveelheid wapens die ze kunnen gebruiken om een onafhankelijke staat te starten en dat kost hem zijn olie inkomsten. Maar voor zijn deur is een genocide aan de gang en dan kan hij ook niet laten gebeuren.

    Lastig verhaal voor hem. Dus doet hij maar niks en dat is de slechtste oplossing.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die Erdogan zit met een verschrikkelijk intern conflict. Hij is officieel in conflict met de Koerden. Als hij ze helpt geeft hij ze een enorme hoeveelheid wapens die ze kunnen gebruiken om een onafhankelijke staat te starten en dat kost hem zijn olie inkomsten. Maar voor zijn deur is een genocide aan de gang en dan kan hij ook niet laten gebeuren.

    Lastig verhaal voor hem. Dus doet hij maar niks en dat is de slechtste oplossing.

    Erdogan steunt ook IS. Niks lastig verhaal. Hij is gewoon enorm fout!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •