MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 75
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Waarom wil hij niet tegen Quarteron vechten?
    Misschien hebben ze 'm toch genoeg geboden om in Marokko te vechten , weet het anders ook niet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #27
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook gehoord dat hij waarschijnlijk ook vecht ,tegen een of ander opgewarmd lijk.Om van leko en graham te winnen is echt top. Laat hem maar tegen Ismael Lazaar vechten ,hoeft hij ook niet zo lang te vechten gaat Badr 1e ronde zwaar KO.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand he vertalen?

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Google translate:

    l mijn collega Frans en Frans.
    Het spijt me om aan te kondigen dat Badr Hari weigert tegen me.
    Het is de officiële en definitieve. Onze onderhandelingen waren vruchteloos en onnodig. Hij wil om te vechten een andere tegenstander dan ik.
    Ik zou liever om hem te trekken uit zijn kamer maar geen manier om hem te vinden. Ik weet niet of ik moeten hebben jammer of als ik moet lachen. Ik stopte om te vertellen u om aan te kondigen het door mijn verschillende video's en vandaag zijn we, er is niet deze strijd, ik zat te wachten en waarin ik wilde om te bewijzen aan u dat niemand een legende is.
    Ik wil gewoon om u de waarheid door middel van deze release.
    Het is triest voor boksen en sport.
    Dank u voor uw steun.
    Ik wens dat u daarna op de hoogte.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik niet goet begreip die vranse bertaling.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Patrice Quarteron :"Aan al mijn Fans en landgenoten. Ik vind het jammer maar ik moet jullie mededelen dat Badr Hari weigert om tegen mij vechten. Het is officieel en definitief. Onze onderhandelingen zijn vruchteloos en nutteloos geweest. Hij wil wel vechten maar alleen tegen een andere tegenstander. Ik weet niet of ik medelijden moet hebben of dat ik moet lachen. Ik wil door middel van deze verklaring de waarheid naar buiten brengen, het is triest voor het kickboksen en de sport. Dank jullie voor voor jullie steun."








    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Badr niets laat horen via facebook of twitter.Zal wel allemaal fake zijn wat Patrice verteld volgens Badr.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat een soap is het toch met die Badr.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Jammer dat Badr niets laat horen via facebook of twitter.Zal wel allemaal fake zijn wat Patrice verteld volgens Badr.
    Ben jij het Ruud Gullit?

  11. #36
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    vage shit. van Patrice Quarteron heb ik ook nooit gehoord, dus of het nou tegen patrice is of een andere koekenbakker, niemand die er op zit te wachten.

    of willen ze op deze manier de partij onder de aandacht brengen.
    op de sites van gfc en rtl staat ie er gewoon nog op.

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De reden is al gegeven door Passenier... ze zijn bang dat ie tegen Quarteron verliest waardoor een partij in Marokko moeilijker te promoten is. Zie de reactie van Passenier in dat andere topic.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    De reden is al gegeven door Passenier... ze zijn bang dat ie tegen Quarteron verliest waardoor een partij in Marokko moeilijker te promoten is. Zie de reactie van Passenier in dat andere topic.
    Kan je Mike quoten dat die bang is dat Badr verliest? Wel heel zwak van Badr als dit waar is, ik heb partijen van die Patrice gezien en stelt ook geen ruk voor.

  14. #39
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    http://www.mixfight.nl/forum/showthr...sopname)/page2

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik had Mike gebeld om zijn kant van het verhaal te horen want ik vond het maar een vaag verhaal. Nu heeft hij mij het zelf verteld en heb hem gevraagd of hij misschien een verklaring wilde geven wat ik namens hem mag posten dus hij heeft mij onderstaand gemaild.

    Verklaring Mike Passenier:

    Naar aanleiding van het filmpje waar een telefoongesprek is opgenomen wil ik graag reageren en mij kant van het verhaal vertellen voordat zoiets zijn eigen leven gaat leiden. De reden voor het gesprek is dat er een groot evenement in de maak is in Marokko. Het mogen duidelijk zijn dat Badr Hari erg populair is en een evenement in zijn eigen land is dan ook een droom van hem en zullen de verwachtingen erg hoog zijn. Het wordt de grootste vechtsportevenement in Afrika sinds Ali versus Foreman in Zaïre met een verwachte bezoekers aantal van 45.000 a 50.000.

    Voor dit evenement waren wij op zoek naar een passende tegenstander. Om de mensen enthousiast te maken in Marokko kwamen wij al snel achter dat een Frans sprekende tegenstander het meest zou aanspreken dit omdat deze taal veel wordt gesproken in Marokko, Engelse taal hebben de meeste toch moeite mee. Daarnaast heeft Patrice ook laten zien niet vies te zijn van trashtalk en wist hij het internet goed te gebruiken om een gevecht persoonlijk te maken. Vandaar dat het ons slimmer leek om een zakelijk voorstel te doen waarbij het gevecht wordt verplaatst want als hij bijvoorbeeld KO zou gaan of hij verliest van een andere tegenstander zou een dergelijke partij moeilijker zijn om te bouwen. Als Badr zelf zou kiezen om zich terug te trekken zou dit voor een organisatie als GFC grote gevolgen hebben. In dat gesprek hebben wij een zeer redelijk aanbod gedaan waar zijn gage verdubbeld zou worden en hij zelfs een voorschot zou krijgen om zijn gemaakte kosten naar aanloop van deze partij te dekken. Niets meer en niets minder. Ondertussen waren wij ook in gesprek met GFC hierover en zij toonde alle begrip en willen dit zo goed en netjes oplossen voor alle partijen.

    Dat hun het vervolgens hebben opgenomen en stukken hebben zitten knippen om ons in een slecht daglicht te brengen en het idee proberen te geven dat Badr bang zou zijn is dan ook jammer en zegt meer over hun dan over ons. Ondanks alles zijn wij niet boos of verbitterd en zullen wij gewoon doorgaan om straks het grootste vechtsportevenement van Afrika te organiseren.

    Mike Passenier
    Het lijkt mij dat met 'hij' Badr bedoeld wordt, en niet Quarteron.

    Op de rest van het verhaal afgaande lijkt het me ook niet ondenkbaar dat ze deze partij liever in Marokko zien, dan in Dubai en dat dat ook een reden zou kunnen zijn om niet in Dubai te vechten.
    Last edited by Facade; 15-10-2014 at 15:28.

  15. #40
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    als het al zover is dat ie bang is om van quaterton te verliezen dan kan ie er beter mee stoppen.

    en wil je iets groots neer zetten van het kaliber rumble in the jungle.
    dan moet je daarvoor al op zijn minst 3 partijen vechten en winnen van werleld toppers wil je het publiek wereldwijd aantrekken om dit evenement te bekijken, anders neemt niemand dit seriues
    Last edited by tidelot; 15-10-2014 at 15:33.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Nu lees ik dat hij morgen tegen een andere tegenstander vecht,hoe lang is het al bekend dat hij tegen Quateron moet vechten.En nu durft Badrtje alias Pipo de clown niet meer.Wedden dat er morgen geen andere tegen stander is gevonden ,als je al niet tegen een C vechter als Quateron durft te vechten.

  17. #42
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Ik heb ook gehoord dat hij waarschijnlijk ook vecht ,tegen een of ander opgewarmd lijk.Om van leko en graham te winnen is echt top. Laat hem maar tegen Ismael Lazaar vechten ,hoeft hij ook niet zo lang te vechten gaat Badr 1e ronde zwaar KO.
    Denk je dat Badr neer gaat tegen Lazaar hahahhaha.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    En vecht Manhoef in het toernooi met Lazaar erin?

  19. #44
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Denk je dat Badr neer gaat tegen Lazaar hahahhaha.
    Die gozer is niet goed bij ze hoofd man.
    Die loopt hier een partij zuur te reageren, lijkt het ongestelde zusje van die Fransman wel.

    Ik weet niet wat de reden is dat Badr niet tegen hem vecht, waarschijnlijk omdat een andere promotor veeel meer betaald voor die partij.

    Die frans man en big mac Lazaar gaan allebei KO man

  20. #45
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Net zoals tegen samodev,stond Badr ook erg scherp

  21. #46
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Die gozer is niet goed bij ze hoofd man.
    Die loopt hier een partij zuur te reageren, lijkt het ongestelde zusje van die Fransman wel.

    Ik weet niet wat de reden is dat Badr niet tegen hem vecht, waarschijnlijk omdat een andere promotor veeel meer betaald voor die partij.

    Die frans man en big mac Lazaar gaan allebei KO man

  22. #47
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gravenbeek View Post
    Net zoals tegen samodev,stond Badr ook erg scherp
    Die kan je toch niet met Lazaar vergelijken pik,ff serieus.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ten eerste zit hier een raar luchtje aan maar goed.. badr vecht we hebben live fightnight en lazaar kan de wereld laten zien hoe goed hij is door dat toernooi te winnen .. ach ja het had allemaal erger gekunt.... ff over lazaar vs badr .. ik denk zomaar dat ie een goede kans maakt maar dat deze party iets te vroeg komt voor hem .. aan de andere kant hij heeft niks te verliezen .. een granieten kin en dikke ko power in zijn handen .. dus altijd een gevaarlijk voor een zuiverstotende maar twijfel achtige kin badr

  24. #49
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    is badr zn tegenstander eigelijk al bekent??

  25. #50
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Blijf het een vreemde zaak vinden..
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •