MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 26 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 201 to 225 of 638
  1. #201
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Bloeba View Post
    Echt tenenkrommende zwartepietluttige onderwerpen op dit forum.
    lol
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Nogmaals: als je hier mee instemt (veranderen van Zwarte Piet) dan verzinnen ze wat anders waar ze tegen zijn. Waar baseer je dat op? Onzin man.
    .
    En zo gaat het stapje voor stapje richting een totaal en volledig schuldgevoel aanlullen naar Nederland totdat we betalen tot in de eeuwigheid. Schuldgevoel aanlullen aan een land dat schuldig is?

    http://www.reuters.com/article/2014/...A2A1ZR20140311
    Als dit je angst is, heb ik een leuk stuk voor je:

    Ik las dat u herstelbetaling eist. Het lijkt mij vreemd om financiële genoegdoening te halen op zo’n principieel onderwerp.

    Als je ooit in Suriname een bedrijf hebt opgezet, hoor je Surinamers huur te betalen. Nederland heeft achterstallige huur. Ten tweede: het is normaal dat je betaalt voor de grondstoffen die je uit een land hebt geplunderd. En mensen die voor je hebben gewerkt moet je loon betalen. Het leed dat je hebt veroorzaakt, daar moet je voor compenseren. Maar Nederland kan dit nooit betalen. De schuld die Nederland aan Suriname heeft is enorm.

    bron:
    http://www.vice.com/nl/read/nederlan...vernijverleden

    Laat duidelijk zijn dat ik me absoluut geen slachtoffer voel (anderen misschien wel) maar wat jij op school kreeg als 'De Gouden Eeuw', was niet zo heel erg fraai allemaal. Noem het 'schuldgevoel aanlullen' maar ik noem het de waarheid.

  3. #203
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Illest, niet je tijd en moeite waard dit.
    Home mtk-gym.nl


  4. #204
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Illest, niet je tijd en moeite waard dit.
    Dit was ook het laatste Sadix, je hebt helemaal gelijk.

    Thanks.

  5. #205
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Als dit je angst is, heb ik een leuk stuk voor je:

    Ik las dat u herstelbetaling eist. Het lijkt mij vreemd om financiële genoegdoening te halen op zo’n principieel onderwerp.

    Als je ooit in Suriname een bedrijf hebt opgezet, hoor je Surinamers huur te betalen. Nederland heeft achterstallige huur. Ten tweede: het is normaal dat je betaalt voor de grondstoffen die je uit een land hebt geplunderd. En mensen die voor je hebben gewerkt moet je loon betalen. Het leed dat je hebt veroorzaakt, daar moet je voor compenseren. Maar Nederland kan dit nooit betalen. De schuld die Nederland aan Suriname heeft is enorm.

    bron:
    http://www.vice.com/nl/read/nederlan...vernijverleden

    Laat duidelijk zijn dat ik me absoluut geen slachtoffer voel (anderen misschien wel) maar wat jij op school kreeg als 'De Gouden Eeuw', was niet zo heel erg fraai allemaal. Noem het 'schuldgevoel aanlullen' maar ik noem het de waarheid.
    Dus ik ben schuldig aan wat er in Suriname is gebeurd? dat is toch de waarheid? of jij je nou slachtoffer 'voelt' of niet, want het is blijkbaar meer dan een schuldgevoel. Nederland moet betalen, ik ben Nederlander, dus ik ben schuldig aan wat er daar is gebeurd?

    Jij bent ook Nederlander. Ben jij daardoor ook schuldig dan? Of ligt dat dan weer anders, speelt in deze kwestie huidskleur een rol en ben je dan tijdelijk geen Nederlander? Heel bijzondere manier van redeneren. Ik ben benieuwd naar je antwoorden.

  6. #206
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Kijk Sadix, dat vind ik zo'n zwaktebod. Je wil een discussie aangaan, maar zodra het wat lastig wordt zeggen jullie "het is de moeite niet waard"

    Wil je een inhoudelijke discussie voeren, dan moet je ook reageren alle alle punten en dus niet slechts een aantal punten waar je in jullie ogen een goed argument op hebben. Ik zal je er een paar geven:

    - Geef eens antwoord op de vragen van Facade hierboven. Niet dat dat iets met deze hele zp discussie te maken heeft in mijn ogen, maar ben wel benieuwd hoe jullie dat als mede Nederlanders voor je zien?

    - Sadix, geef eens antwoord op mijn comment dat je de problemen in de multiculturele samenleving oa in stand houdt door je dochter op te voeden dat ze liever niet hebt dat ze met een blanke Nederlander thuis komt?

    - Illest, dit heb ik je ook al eerder gevraagd, zonder ooit reactie te hebben gekregen. Hoe zit het met jouw gebruik van producten (oa veel kleding en sneakers) die door hedendaagse slaven in lage lonen landen worden geproduceerd?

  7. #207
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Iedereen heeft boter op zijn hoofd, overal ter wereld wordt er gediscrimineerd en al helemaal in Afrika waar stammen en geloof de bron zijn van veel racisme (en genocide zo nu en dan).
    De Surinaamse regering verkoopt haar regenwoud voor een bedrag wat nog geen 10% van de marktwaarde betreft en onder de tafel gaat het smeergeld alle kanten op. Vervolgens wordt het lekker gekapt en de Surinamers zien er niks van terug. (Ik weet dat de houtkap in Suriname erg meevalt t.o.v. bijv. Brazilie.)
    De grootste bandiet die er de laatste 100 jaar in Suriname heeft rond gelopen wordt gewoon weer herkozen door de bevolking en aids is momenteel een groeiend probleem in Suriname.
    En jullie maken je zorgen om zwarte Piet, een kindervriend? Je geeft helemaal geen ene KUT om Suriname als dat je probleem is.
    Het verleden kun je niet ongedaan maken en het spijt me dat er mensen zijn geweest die mijn opa's niet eens gekend kunnen hebben die jullie onrecht hebben aangedaan maar er zijn geen rekeningen meer te vereffenen. Surinamers zijn hier van harte welkom om te wonen, werken en een uitkering te ontvangen maar ik ben hier niet verantwoordelijk voor.
    En over dat idiote geouwehoer over zwarte Piet, geef hem een paar zwarte roetstrepen dan komt hij opzeker uit een schoorsteen en is alles weer goed. Ik ontken zeker niet dat er racisme is in dit land maar ik ken tevens genoeg Surinamers die daar geen last van hebben omdat ze zich er gewoon voor afsluiten en er dus ook niet meer mee geconfronteerd worden. Daar kunnen we eeuwen over ouwehoeren maar het zal toch niet verdwijnen, de wereld is nou eenmaal gek.

  8. #208
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik hoop dat het tijdens de diverse intochten van de sint en zijn pieten alles zonder problemen kan gaan verlopen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #209
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Gewoon lekker veranderen die zwarte Piet in een gekleurde Piet, merken kids niets van. Het gaat hun om de cadeaus.

    Wat ik het grappigste vind is dat de grootste rednecks opeens van zwarte Piet houden en hem niet kwijt willen, terwijl ze in het dagelijks leven niets hebben met Marokkanen of negers.

    1+1=2 ;-)

  10. #210
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Gewoon lekker veranderen die zwarte Piet in een gekleurde Piet, merken kids niets van. Het gaat hun om de cadeaus.

    Wat ik het grappigste vind is dat de grootste rednecks opeens van zwarte Piet houden en hem niet kwijt willen, terwijl ze in het dagelijks leven niets hebben met Marokkanen of negers.

    1+1=2 ;-)
    Mijn god wat een domme opmerking. En dat is nou exact wat ik bedoel met een discussie op niveau, die is met jou - en vele met jou, zowel pro als tegen zwarte piet -zeker niet te voeren....

    En wat bedoel je met 1+1=2 in godsnaam?

  11. #211
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Gewoon lekker veranderen die zwarte Piet in een gekleurde Piet, merken kids niets van. Het gaat hun om de cadeaus.

    Wat ik het grappigste vind is dat de grootste rednecks opeens van zwarte Piet houden en hem niet kwijt willen, terwijl ze in het dagelijks leven niets hebben met Marokkanen of negers.

    1+1=2 ;-)
    Nederland is inderdaad een super racistisch land. Ik zie overal brandende kruizen en mensen met witte puntmutsen en jij komt zeker net van het slavenschip af.

  12. #212
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Kan dit hele topic niet ff verplaatst worden naar offtopic?
    Heeft helemaal niks meer met vechtsport te maken, wat een ongelooflijke lulkoek zeg.
    Fighting is poetry in motion

  13. #213
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Met gierende banden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #214
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    kijk een naar de reacties in spits metro en alle andere digitale gratis kranten en dan zie je direct domme kortzichtige rednecks er wonen in NL. Tuurlijk is niet iedereen die pro zwarte piet is racistisch, maar 30 procent van de reacties zijn zo ongeveer: Kanker zwarte, allemaal oprotten naar eigen land.


    op de vot dermit

  15. #215
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Dus 17.000.000 reacties op metro?!?! Zozo aardig dikke editie zal dat zijn....

  16. #216
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat dit hele verhaal gewoon verkeerd op gestart is. Te beginnen met die knakker die bij de intocht van Sint Nicolaas ging staan. Als hij dat nu op een ander moment had gedaan en niet meteen iedereen die Sinterklaas viert voor racist uit te maken had er VEEL wind uit de zeilen van de tokkie-achtigen kunnen halen imo.

  17. #217
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Alles is gewoon overtrokken. Als zwarte piet verandert wordt komt er weer iets anders waar ze over gaan zeiken. Laat het gewoon zo en alle argumenten van de tegenstanders slaan nergens op.

    Ik was geen slavendrijver ben geen rascist en ga ook geen boetedoening doen voor iets wat al zo lang geleden is en waar ik niks mee te maken had.

    De meest gediscrimineerde man in de wereld op dit moment is de blanke man.
    With great Powers comes hot Bitches

  18. #218
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    * tikkeltje zout * valt wel mee he, meeste mensen met macht zijn nog steeds witte mannen. Boetedoening vind ik ook onzin. Waar ga je dan stoppen...... De mens komt tenslotte uit Afrika. Ergens diep zijn we allemaal vrouwen en negers

  19. #219
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    kijk een naar de reacties in spits metro en alle andere digitale gratis kranten en dan zie je direct domme kortzichtige rednecks er wonen in NL. Tuurlijk is niet iedereen die pro zwarte piet is racistisch, maar 30 procent van de reacties zijn zo ongeveer: Kanker zwarte, allemaal oprotten naar eigen land.
    Ja zo kan ik het ook, kijk eens op die facebook pagina van tattas be like, Nederlanders zijn vies, nederlanders zijn varkens, nederlandse vrouwen zijn hoeren, alle nederlanders zijn pedo enzovoort enzovoort. Niet dat ooit iemand me dat in mijn gezicht heeft verteld, zo zijn 'ze' dan ook weer.

    Maar als je internet als maatstaf gaat nemen is het einde zoek.

  20. #220
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post

    De meest gediscrimineerde man in de wereld op dit moment is de blanke man.
    Dit. wat je ook doet, het is altijd fout.

  21. #221
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    * tikkeltje zout * valt wel mee he, meeste mensen met macht zijn nog steeds witte mannen. Boetedoening vind ik ook onzin. Waar ga je dan stoppen...... De mens komt tenslotte uit Afrika. Ergens diep zijn we allemaal vrouwen en negers
    En aziaten heeft niemand ooit nog van gehoord? die maken ook goede carrieres, die hebben ook verschrikkelijke dingen meegemaakt hoor, zijn onderdrukt geweest, tot slaaf gemaakt, uitgemoord etc etc: maar mauwen doen ze niet.

  22. #222
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    De dominante groep kan veel moeilijker of eigenlijk helemaal niet gediscrimineerd worden. Er vanuitgaande dat witte Nederlanders dit zijn. Vandaar dat zo'n tatta's be like pagina kan. Volgens mij is dat ook soort van grappig iets. In een democratie houd de bepalende macht rekening met de minderheid.

    Verder er zijn er in elke cultuur/ras/whatever tokkies of andere onaangepasten. Daar is de witmens geen patent houder van ofzo...

  23. #223
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Ja zo kan ik het ook, kijk eens op die facebook pagina van tattas be like, Nederlanders zijn vies, nederlanders zijn varkens, nederlandse vrouwen zijn hoeren, alle nederlanders zijn pedo enzovoort enzovoort. Niet dat ooit iemand me dat in mijn gezicht heeft verteld, zo zijn 'ze' dan ook weer.

    Maar als je internet als maatstaf gaat nemen is het einde zoek.
    Precies als je bijvoorbeeld de hele dag World Star HH filmpjes zitte kijken word je vanzelf nog racist

  24. #224
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    De dominante groep kan veel moeilijker of eigenlijk helemaal niet gediscrimineerd worden. Er vanuitgaande dat witte Nederlanders dit zijn. Vandaar dat zo'n tatta's be like pagina kan. Volgens mij is dat ook soort van grappig iets. In een democratie houd de bepalende macht rekening met de minderheid.

    Verder er zijn er in elke cultuur/ras/whatever tokkies of andere onaangepasten. Daar is de witmens geen patent houder van ofzo...
    Hoezo kan iemand van 'de dominante groep' niet gediscrimeerd worden? Nederlanders kunnen toch ook buitengesloten worden? en dat gebeurt ook in bepaalde kringen. Ja een allochtoon persoon zal in Nederland de effecten van discriminatie op een andere manier merken dan een autochtoon persoon, autochtonen zijn immers in de meerderheid, alhoewel het in sommige wijken behoorlijk onprettig wonen kan zijn voor iemand die bijvoorbeeld niet moslim is.

    Maar waarom zou ik relaxt willen zijn met iemand die geen respect voor mij heeft omdat ik een Nederlander ben? dan kun je wel gaan lopen roepen van niet eerlijk want jullie zijn in de meerderheid enzo maar uiteindelijk zal er toch wederzijds respect moeten zijn. Daar kun je geen uitzonderingen op maken zoals dat nu dus wel lijkt te gebeuren. Iedereenis in Nederland voor de wet gelijk en daar horen dus ook bepaalde basis verantwoordelijkheden bij.

    Ik kan je iniedergeval vertellen dat sommige reacties op die pagina mijn bloed laten koken, maar ik ga het niet uitleven op donkere mensen, omdat ik weet dat er onder elke bevolkingsgroep idioten zitten.
    Last edited by ijsbier; 21-10-2014 at 15:35.

  25. #225
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RocknRolla View Post
    Alles is gewoon overtrokken. Als zwarte piet verandert wordt komt er weer iets anders waar ze over gaan zeiken. Laat het gewoon zo en alle argumenten van de tegenstanders slaan nergens op.

    Ik was geen slavendrijver ben geen rascist en ga ook geen boetedoening doen voor iets wat al zo lang geleden is en waar ik niks mee te maken had.

    De meest gediscrimineerde man in de wereld op dit moment is de blanke man.
    meest gediscrimineerd? meen je dat serieus?

    Na sinterklaas krijgen donkere mensen weer een beetje rust en gaat men weer over tot de orde van de dag; moslim en marokkanenhaat. Dat is allemaal harstikke normaal in Nederland. Ik schrik er echt van dat je de blanke Nederlander anno 2014 de meest gediscrimineerde man durft te noemen. Bijna stuitend…

    Ik zou niet meer reageren, maar hier zakt mijn broek van af…wauw..

    Neem hier maar eens een kijkje http://racistenuitdekast.tumblr.com/ en blijf dat dan vooral roepen...bizar!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •