MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 23 of 26 FirstFirst ... 131920212223242526 LastLast
Results 551 to 575 of 638
  1. #551
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Facade, laat me het zo zeggen:

    Voor mij is het niks nieuws dat mensen met een kleur voor zp worden uitgemaakt. Ik heb de verhalen te vaak van dichtbij gehoord. Nu het onze spelers betreft, is het schokkend, maar er zijn mensen die deze crap dus jaarlijks ervaren. Van kids op school tot collega's op het werk.

    Dat is wat ik probeer te zeggen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #552
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat vinden jullie eigenlijk van de racistische reacties op de selfie van Leroy Fer? ZP is niet racistisch maar leent zich er blijkbaar uitstekend voor om mensen met een kleur voor uit te maken.
    Het woord aap een oehoehoeh geluiden lenen zich er ook prima voor. Het hele jaar door. Moeten we daarom maar alle apen in laten slapen?

  3. #553
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Facade, laat me het zo zeggen:

    Voor mij is het niks nieuws dat mensen met een kleur voor zp worden uitgemaakt. Ik heb de verhalen te vaak van dichtbij gehoord. Nu het onze spelers betreft, is het schokkend, maar er zijn mensen die deze crap dus jaarlijks ervaren. Van kids op school tot collega's op het werk.

    Dat is wat ik probeer te zeggen.
    Ja, maar als je zegt dat het representatief is voor velen dan schets je toch het beeld dat rond de feestdagen het jachtseizoen is geopend op donkere Nederlanders en ik weet niet of dat helemaal recht doet aan de feiten. Ik betwist niet dat het voorkomt, maar dat is een belangrijk verschil.

  4. #554
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Het Sinterklaasfeest is natuurlijk niet de directe aanleiding voor die domme,in sommige gevallen,racistische opmerkingen van een paar eencelligen (!!!, nee het was het kerstfeest natuurlijk!...ze bedoelden 'kerstbal' ipv 'zwarte piet')...racisten zijn eencelligen (ik ben erg benieuwd naar je onderbouwing hiervoor ),maar niet iedere eencellige is een racist ()...deze zelfde figuren hadden diezelfde jongens de hemel in geprezen wanneer ze de afgelopen 5 wedstrijden gewoon gewonnen hadden,sterker nog...misschien stonden ze gisteravond nog voor hen op de bank (dat had het idd goed gemaakt..)...niets of niemand zo oppurtonistisch als een voetbalsupporter. En zoiets is ook van alle tijden...(oooooh zeg dat dan meteen...die klote voetbalsupporters ook altijd )

    Jij krijgt van mij een 10 voor deze post...heb me een deuk gelachen!

  5. #555
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ja, maar als je zegt dat het representatief is voor velen dan schets je toch het beeld dat rond de feestdagen het jachtseizoen is geopend op donkere Nederlanders en ik weet niet of dat helemaal recht doet aan de feiten. Ik betwist niet dat het voorkomt, maar dat is een belangrijk verschil.
    Het feit dat het voorkomt en dat de vergelijking blijkbaar snel gemaakt wordt vind ik best wel fout aan de figuur ZP. Hoe frequent dat gebeurt...tja, voor iemand die het overkomt, is 1 x al teveel en iemand die zich niet kan voorstellen dat anderen dat roepen tegen donkere mensen, is vrij snel geneigd dat te bagatelliseren.

    over de superhelden op FB:

    Laten we gemakshalve even stellen dat die idioten die dat gepost hebben niet per definitie bewust racistisch bezig zijn geweest maar gewoon grappig wilde zijn, dan geeft het toch te denken dat ze in hun posts refereren aan los gemaakte kettingen (slaven) en de spelers met zwarte pieten vergelijken?

  6. #556
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Jij bent echt een ameube Illest...denk je nu echt dat wanneer Leroy Fer deze foto had geplaatst in,pak hem beet,januari na 5/6 niet gewonnen wedstrijden er niet soortgelijke reacties hadden gestaan? Je bent nog dommer als dat ik dacht en ik had al niet zo'n hoge pet van je op...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #557
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Het feit dat het voorkomt en dat de vergelijking blijkbaar snel gemaakt wordt vind ik best wel fout aan de figuur ZP. Hoe frequent dat gebeurt...tja, voor iemand die het overkomt, is 1 x al teveel en iemand die zich niet kan voorstellen dat anderen dat roepen tegen donkere mensen, is vrij snel geneigd dat te bagatelliseren.

    over de superhelden op FB:

    Laten we gemakshalve even stellen dat die idioten die dat gepost hebben niet per definitie bewust racistisch bezig zijn geweest maar gewoon grappig wilde zijn, dan geeft het toch te denken dat ze in hun posts refereren aan los gemaakte kettingen (slaven) en de spelers met zwarte pieten vergelijken?
    Moeten wij het jou ook aanrekenen dat er een donker geschminkt 15 jarig meisje in elkaar is geslagen? Nee toch, ga dan dat dan ook niet bij ons doen.

    Er is heus nog wel racisme in Nederland, dat getuigd ook weer van die reacties op die foto. Maar denk niet dat het aanpassen van een onschuldig feest daar ook maar iets aan veranderd.

  8. #558
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Moeten wij het jou ook aanrekenen dat er een donker geschminkt 15 jarig meisje in elkaar is geslagen?
    Ey gelijk recht voor iedereen.

  9. #559
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=ArjanV;1275715]Jij bent echt een ameube Illest...denk je nu echt dat wanneer Leroy Fer deze foto had geplaatst in,pak hem beet,januari na 5/6 niet gewonnen wedstrijden er niet soortgelijke reacties hadden gestaan? Je bent nog dommer als dat ik dacht en ik had al niet zo'n hoge pet van je op...[/QUOTE



    Lunch with the boys #Dutch squat @robinvanpersie @leroyfer10 @patta38 @jeremain @ndjofficial @gwijnaldum @jdeguz

    Deze was van 24 mei in aanloop naar het WK. Ze wonnen toen alles. Het grote verschil is dat ze dan 'gewoon' racistisch zijn en niet gelinkt worden aan slaven of zp in tegenstelling tot afgelopen weekend.
    (deze staat op de FB van Memhpis)

    ik quote even wat:

    'Pff onzin over dat er geen blanke spelers bij zitten! Dat ze kleurtje hebben maakt ze niet minder nederlands hoor. Meeste zijn waarschijnlijk gewoon hier geboren en dus gewoon nederlands en durf te wedden dat die mensen die t nodig vinden dit soort opmerkingen maken net zo hard juichen als een van de gekleurde spelers scoort dus hou gewoon je mond als je toch niks zinnigs te zeggen hebt!!'

    '
    Achterlijke reacties hier! Zo bekrompen kunnen sommige mensen dus zijn. Te triest voor woorden! Mannen van het NEDERLANDS ELFTAL jullie zijn goed begonnen! Ga vooral zo door! #DurfTeJuichen#EchteNederlandersKijkenNietNaarDeHuidsKleur#NL'


    Rond sinterklaas word de link naar zp blijkbaar makkelijker gelegd. Ik proef trouwens veel emotie in je posts...nooit laten merken...tis net als bij sparren dan krijg je ze links en rechts om je oren

  10. #560
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Moeten wij het jou ook aanrekenen dat er een donker geschminkt 15 jarig meisje in elkaar is geslagen? Nee toch, ga dan dat dan ook niet bij ons doen.

    Er is heus nog wel racisme in Nederland, dat getuigd ook weer van die reacties op die foto. Maar denk niet dat het aanpassen van een onschuldig feest daar ook maar iets aan veranderd.
    Waar heb ik in hemelsnaam beweerd dat jullie (en alle andere mensen die het feest vieren) bewust racistisch bezig zijn en medeverantwoordelijk zijn voor de opmerkingen bij de foto van Leroy Fer?

    Hoe bedenk je het dan ook om een dergelijke vergelijking te maken mbt het meisje dat mishandeld is? Wauw…

  11. #561
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Waar heb ik in hemelsnaam beweerd dat jullie (en alle andere mensen die het feest vieren) bewust racistisch bezig zijn en medeverantwoordelijk zijn voor de opmerkingen bij de foto van Leroy Fer?

    Hoe bedenk je het dan ook om een dergelijke vergelijking te maken mbt het meisje dat mishandeld is? Wauw…
    vriend, je hebt het zelf in een van je eerdere posts over "representatief". Misschien moet je eens opzoeken wat dat woord in houdt..

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat vinden jullie eigenlijk van de racistische reacties op de selfie van Leroy Fer? ZP is niet racistisch maar leent zich er blijkbaar uitstekend voor om mensen met een kleur voor uit te maken. En voordat je reageert met ‘ach, dat zijn een paar mongolen die dat gedaan hebben’, kan ik je vertellen dat dergelijke reacties representatief voor wat veel mensen met een kleur ervaren rond de sinterklaasperiode. Het is dat dit nu onze internationals betreft en het daarom groot nieuws is, maar rond de sinterklaas periode zijn dit soort uitspraken eerder regel dan uitzondering. Men denkt echt dat ik (of anderen die het kwetsend vinden) erop zijn een mooie traditie of leuk kinderfeestje te verpesten, terwijl dit echt is wat het feest doet…zonder dat dat de intentie is van de mensen die het vieren.

  12. #562
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Het feit dat het voorkomt en dat de vergelijking blijkbaar snel gemaakt wordt vind ik best wel fout aan de figuur ZP. Hoe frequent dat gebeurt...tja, voor iemand die het overkomt, is 1 x al teveel en iemand die zich niet kan voorstellen dat anderen dat roepen tegen donkere mensen, is vrij snel geneigd dat te bagatelliseren.

    over de superhelden op FB:

    Laten we gemakshalve even stellen dat die idioten die dat gepost hebben niet per definitie bewust racistisch bezig zijn geweest maar gewoon grappig wilde zijn, dan geeft het toch te denken dat ze in hun posts refereren aan los gemaakte kettingen (slaven) en de spelers met zwarte pieten vergelijken?
    De schaal waarop iets voorkomt doet natuurlijk ter zake. 1x is in principiële zin te veel want fout is fout, maar 1x is niet genoeg om draagvlak te vinden om een landelijk gevierd feest te wijzigen.

    Ik ben niet ongevoelig voor de manieren waarop het feest kwetsend zou kunnen zijn. Het verhaal van Raymann met de kindertjes die niet geschminkt hoeven te worden omdat ze toch al zwart zijn, herken ik en ik snap dat zoiets kwetsend is. Ook in brede zin snap ik wel dat het feest kwetsend zou kunnen zijn.

    Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om te discussiëren over de vraag of iemand blijkbaar het recht heeft om zich gekwetst te voelen hierdoor. Blijkbaar is dat dan zo en het is dan voor mij niet een vereiste dat dit komt door racisme. Ik vind het daarom ook niet erg om het feest aan te passen als dit gevoel blijkbaar leeft.

    Wat ik alleen een beetje mis is een antwoord op de vraag hoe sterk is dat gevoel en bij hoeveel mensen leeft dit? Waarom hoorde ik hier nooit wat over in het verleden? Waarom onthouden zelfs de meeste mensen zich ook nu nog van discussie? Hier en daar worden ronduit schrijnende verhalen opgehangen, maar waarom komt men dan niet grootschaliger in actie als dit aan de orde van de dag is? Ik zie ook niet echt een verenigde eensgezindheid tegen dit onderwerp. Het is zelfs onduidelijk wat men nou precies wil. In een land van 16 miljoen inwoners zijn de protesten kleinschalig te noemen en halen ze voornamelijk het nieuws omdat ze niet ordelijk verlopen niet omdat ze massaal bezocht worden.

    Het gaat de hele tijd over principiële vragen als ongepastheid en racisme, terwijl het voor mijn gevoel een sentimenten discussie is. Stel nou dat onomstotelijk vaststond dat de bedenker van Sinterklaas met zwarte piet niet een neger heeft willen afbeelden, maar wat anders en Nederland schone handen had gehad in de slavernij. Had dat dan uitgemaakt? Ik denk eigenlijk van niet. Gaat het daar dan om? Nee, waarschijnlijk niet. Het gaat toch om gevoel en dan is belangrijk hoe sterk en bij wie dit leeft.

    Het omgekeerde zie ik veel vaker; mensen van vrijwel elke huidskleur die vragen alsjeblieft eens op te houden met deze discussie. Ik als 'niet gekwetste' vind dat zo apart. Ik dacht dat hier rechten werden afgedwongen en dat mensen gekwetst waren. Ik zou een discussie die hier eindelijk aandacht aan besteedt niet willen stoppen, maar juist toejuichen. De vergelijking vrouwenrechten is hier zelfs gemaakt. Ik denk alleen niet dat veel vrouwen destijds vroegen alsjeblieft eens op te houden met dat gelul over vrouwenrechten.

    Ik geloof dus je verhalen wel en vind dat ook treurig, maar ik vind dat moeilijk te koppelen aan de discussie zelf en de manier waarop deze verloopt.

  13. #563
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    [QUOTE=Illest;1275719]
    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Jij bent echt een ameube Illest...denk je nu echt dat wanneer Leroy Fer deze foto had geplaatst in,pak hem beet,januari na 5/6 niet gewonnen wedstrijden er niet soortgelijke reacties hadden gestaan? Je bent nog dommer als dat ik dacht en ik had al niet zo'n hoge pet van je op...[/QUOTE

    https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.n...6f5582a79b3125

    Lunch with the boys #Dutch squat @robinvanpersie @leroyfer10 @patta38 @jeremain @ndjofficial @gwijnaldum @jdeguz

    Deze was van 24 mei in aanloop naar het WK. Ze wonnen toen alles. Het grote verschil is dat ze dan 'gewoon' racistisch zijn en niet gelinkt worden aan slaven of zp in tegenstelling tot afgelopen weekend.
    (deze staat op de FB van Memhpis)

    ik quote even wat:

    'Pff onzin over dat er geen blanke spelers bij zitten! Dat ze kleurtje hebben maakt ze niet minder nederlands hoor. Meeste zijn waarschijnlijk gewoon hier geboren en dus gewoon nederlands en durf te wedden dat die mensen die t nodig vinden dit soort opmerkingen maken net zo hard juichen als een van de gekleurde spelers scoort dus hou gewoon je mond als je toch niks zinnigs te zeggen hebt!!'

    '
    Achterlijke reacties hier! Zo bekrompen kunnen sommige mensen dus zijn. Te triest voor woorden! Mannen van het NEDERLANDS ELFTAL jullie zijn goed begonnen! Ga vooral zo door! #DurfTeJuichen#EchteNederlandersKijkenNietNaarDeHuidsKleur#NL'


    Rond sinterklaas word de link naar zp blijkbaar makkelijker gelegd. Ik proef trouwens veel emotie in je posts...nooit laten merken...tis net als bij sparren dan krijg je ze links en rechts om je oren
    Grappig om te zien altijd dat iedereen streeft naar gelijkheid ondanks huidskleur maar dat je wel de donkere personen naar de donkere personen ziet trekken en de blanken naar de blanken (uitzonderingen daar gelaten) op school zag je dit ook altijd vroeger.

    Verder wil ik me niet in de discussie mengen, vind dat beide partijen wel een punt hebben.

  14. #564
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    http://www.nu.nl/politiek/3930904/on...jespelers.html

    goeie shit geef die keyboard racisten maar wat taakstraffen ofzo

  15. #565
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    .
    Last edited by Illest; 17-11-2014 at 18:13.

  16. #566
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    vriend, je hebt het zelf in een van je eerdere posts over "representatief". Misschien moet je eens opzoeken wat dat woord in houdt..
    Wat vinden jullie eigenlijk van de racistische reacties op de selfie van Leroy Fer? ZP is niet racistisch maar leent zich er blijkbaar uitstekend voor om mensen met een kleur voor uit te maken. En voordat je reageert met ‘ach, dat zijn een paar mongolen die dat gedaan hebben’, kan ik je vertellen dat dergelijke reacties vergelijkbaar zijn voor wat veel mensen met een kleur ervaren rond de sinterklaasperiode. Het is dat dit nu onze internationals betreft en het daarom groot nieuws is, maar rond de sinterklaas periode zijn dit soort uitspraken eerder regel dan uitzondering. Men denkt echt dat ik (of anderen die het kwetsend vinden) erop zijn een mooie traditie of leuk kinderfeestje te verpesten, terwijl dit echt is wat het feest doet…zonder dat dat de intentie is van de mensen die het vieren.

    *Mensen die het grappig vinden gekleurde mensen aan zp te linken doen het vaak op die manier dat probeerde ik te zeggen, representatief was niet het juiste woord*

  17. #567
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Wat ik alleen een beetje mis is een antwoord op de vraag hoe sterk is dat gevoel en bij hoeveel mensen leeft dit? Waarom hoorde ik hier nooit wat over in het verleden? Waarom onthouden zelfs de meeste mensen zich ook nu nog van discussie? Hier en daar worden ronduit schrijnende verhalen opgehangen, maar waarom komt men dan niet grootschaliger in actie als dit aan de orde van de dag is? Ik zie ook niet echt een verenigde eensgezindheid tegen dit onderwerp. Het is zelfs onduidelijk wat men nou precies wil. In een land van 16 miljoen inwoners zijn de protesten kleinschalig te noemen en halen ze voornamelijk het nieuws omdat ze niet ordelijk verlopen niet omdat ze massaal bezocht worden.
    Klopt, interessant dat dit je opvalt.

    Ik denk dat er genoeg (gekleurde) mensen zijn die het niet belangrijk genoeg vinden en/of zich niet gekwetst of beledigd voelen. Deze mensen gaan erboven staan en laten het voor wat het is. Dat het voor kinderen is, maakt het nog makkelijker want de intentie is immers goed. Anderen vinden het juist helemaal top en snappen niks van het 'gezeik'.

    En dan heb je nog de andere groep die het kinderfeest-verhaal geen excuus vinden om donkere mensen onbedoeld te beledigen, die snappen dat het vroeger wel werd geaccepteerd maar vinden dat het nu niet meer kan, ondanks de goede intentie.

    Over je vraag m.b.t. het verleden; de gedachte 'Mond houden en accepteren', leefde heel sterk vroeger. Ik baseer dat op mijn eigen familie en kennissenkring en kwam laatst een filmpje tegen wat echt herkenbaar voor mij was.
    Dat wil niet zeggen dat het niet leefde, maar 'mondje dicht, je bent hier te gast...accepteer het maar' was het motto van veel Surinamers zelfs als ZP met een Surinaams(!) accent sprak. Ik denk niet dat ik je hoef te vertellen hoe onaangenaam dit voor mensen was.

    Deze generatie is veel mondiger, voelt zich veel meer Nederlander en wil dus niet meer jaarlijks beledigd worden (van de mensen die het zich aantrekken)

    Bij de oude generaties zat het er trouwens heel sterk in dat alles wat blank is, sowieso beter is. Weerstand, je eigen mening ventileren tegen een blanke is 'not done'. Bij Surinamers van de oude stempel zit dat er sterk in. Ben je licht van kleur is beter....ben je donker is dat slechter voor je...onderling discrimineren gebeurt (helaas) ook.

    Persoonlijk zie ik dat als een soort erfenis van het koloniale tijdperk wat generaties lang door heeft gewerkt. Ik heb er weleens over gelezen in artikelen en ook om me heen gezien.

  18. #568
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  19. #569
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Wat vinden jullie eigenlijk van de racistische reacties op de selfie van Leroy Fer? ZP is niet racistisch maar leent zich er blijkbaar uitstekend voor om mensen met een kleur voor uit te maken. En voordat je reageert met ‘ach, dat zijn een paar mongolen die dat gedaan hebben’, kan ik je vertellen dat dergelijke reacties vergelijkbaar zijn voor wat veel mensen met een kleur ervaren rond de sinterklaasperiode. Het is dat dit nu onze internationals betreft en het daarom groot nieuws is, maar rond de sinterklaas periode zijn dit soort uitspraken eerder regel dan uitzondering. Men denkt echt dat ik (of anderen die het kwetsend vinden) erop zijn een mooie traditie of leuk kinderfeestje te verpesten, terwijl dit echt is wat het feest doet…zonder dat dat de intentie is van de mensen die het vieren.

    *Mensen die het grappig vinden gekleurde mensen aan zp te linken doen het vaak op die manier dat probeerde ik te zeggen, representatief was niet het juiste woord*
    en je hebt niet het idee dat dat juist komt doordat de anti ZP mensen de nadruk leggen op racisme? daarnaast kleine kinderen slaan en uitschelden, en dat dit soort acties weer minder intelligente mensen van het andere kamp dit soort dingen doet zeggen/schrijven?

    tot een aantal jaar geleden had sinterklaas voor mij namelijk niets met racisme te maken, tegenwoordig wel helaas. ik blijf het ook vreemd vinden waar het opeens vandaan komt. toch wel interessant om te zien dat mensen elkaar zo na kunnen lullen dat ze ook nog zelf geloven dat ze het echt iets boeit wat er 150 jaar geleden gebeurd is.

    daarmee wil ik niet zeggen dat ik voor of tegen ben, ik ben er langzamerhand zo klaar mee dat ze wat mij betreft wel een of andere scriptschrijver een plan van 5 jaar mogen laten schrijven waarmee zwarte piet langzaam aan verdwijnt.
    de kinderen zullen daar waarschijnlijk weinig last van ondervinden

    ben alleen bang dat dat ook weer niet genoeg is. en dat we volgend jaar iets anders hebben waar we over moeten rellen. want wat hebben we het toch slecht hier met zn allen he.

  20. #570
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  21. #571
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Niemand zp moe?

  22. #572
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Niemand zp moe?
    eerst niet maar na het zien van dit wel


  23. #573
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Ook in de Tweede Wereldoorlog stond Zwarte Piet aan de goede kant!


  24. #574
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ach ja. Genetisch is er eigenlijk amper verschil tussen alle "rassen". Jammer dat het hebben van vooroordelen zo een nuttige eigenschap is gebleken en onze wereld daar totaal niet meer op aansluit. Echt wat een bullshit in deze wereld. Gezeik over verzinsels en geld (ook een verzinsel btw). Gister op het nieuws, een pil zodat je langer kan leven zodat je langer kan werken... Wtf!

  25. #575
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Het niveau van de gemiddelde anti ZP. Het zouden je dochters maar zijn!

    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •